PDA

Bekijk Volledige Versie : Premier Rutte vindt dat Zijlstra kan aanblijven ondanks 'grote fout'



Rob Gosseling
15-02-18, 20:39
.....

Joesoef
15-02-18, 22:17
Hoe lang kan Rutte doorgaan met het offeren van zijn pionnen?

mark61
16-02-18, 11:55
Ongelooflijk wat een incompetentie en leugenachtigheid. De VVD strompelt van het ene schandaal naar het andere, en hun kiezers kan het niet schelen. Is er ook iemand bij de VVD die niet corrupt, misdadig of incompetent is?

En dan de inhoud van die leugen. Poetin is een varken, maar dit slaat nergens op. De Baltische staten 'terugveroveren'. Doe niet zo krankzinnig.

Wat een lul, die Zijlstra. Omdat ie zulke ambities had. Knulletje wilde meedoen met de grote jongens. Waarom zou Poetin hem überhaupt 12 jaar geleden willen hebben zien? Een onbetekenend ventje uit een onbetekenend landje?

Die man heeft onvoorstelbare schade aangericht die Nederland verre overstijgt. In één klap heeft hij Nederland's positie m.b.t. MH17 totaal verwoest. En dus ook die van de andere betrokken landen.

Hij is een oorlogshitser die de relatie met Rusland nodeloos nog slechter heeft gemaakt. Ze hadden Derk Sauer als minister van BZ moeten aanstellen.

Hij zou berecht moeten worden wegens hoogverraad. Wat een ongelooflijke zak.

En dan gaan janken omdat ie zijn prestigieuze baantje kwijt is. Laat ie de rest van zijn leven maar straten gaan vegen.

Maar nee, dat wordt ff uit beeld en dan een vette baan ergens.

mark61
16-02-18, 11:56
En dan een premier die op de hoogte is van die leugen en zijn mond houdt. Aftreden zou nog het minste moeten zijn. En dan de coalitiepartners die glashard beweerden dat ie niet loog.

Wat moet je met zo'n politiek, met zo'n land?

super ick
16-02-18, 17:55
En dan een premier die op de hoogte is van die leugen en zijn mond houdt. Aftreden zou nog het minste moeten zijn. En dan de coalitiepartners die glashard beweerden dat ie niet loog.

Wat moet je met zo'n politiek, met zo'n land?

Ik zeg referendum. Dan valt er nog wat te corrigeren. O wacht dat was een stokpaardje van die andere leugenaars olv Alexander Penthouse.

Tis een zooitje dat de boel een beetje aan de gang houdt. Geen visie.

Al Sawt
16-02-18, 22:12
Zijlstra staat in een traditie van liegende en bedriegende ministers van buitenlandse zaken zoals Colin Powell en Jack Straw.

Buitenlands dreiging verzinnen op basis van verzinsels.

Olive Yao
18-02-18, 21:08
Ongelooflijk wat een incompetentie en leugenachtigheid. De VVD strompelt van het ene schandaal naar het andere, en hun kiezers kan het niet schelen. Is er ook iemand bij de VVD die niet corrupt, misdadig of incompetent is?

En dan de inhoud van die leugen. Poetin is een varken, maar dit slaat nergens op. De Baltische staten 'terugveroveren'. Doe niet zo krankzinnig.

Wat een lul, die Zijlstra. Omdat ie zulke ambities had. Knulletje wilde meedoen met de grote jongens. Waarom zou Poetin hem überhaupt 12 jaar geleden willen hebben zien? Een onbetekenend ventje uit een onbetekenend landje?

Die man heeft onvoorstelbare schade aangericht die Nederland verre overstijgt. In één klap heeft hij Nederland's positie m.b.t. MH17 totaal verwoest. En dus ook die van de andere betrokken landen.

Hij is een oorlogshitser die de relatie met Rusland nodeloos nog slechter heeft gemaakt. Ze hadden Derk Sauer als minister van BZ moeten aanstellen.

Hij zou berecht moeten worden wegens hoogverraad. Wat een ongelooflijke zak.

En dan gaan janken omdat ie zijn prestigieuze baantje kwijt is. Laat ie de rest van zijn leven maar straten gaan vegen.

Maar nee, dat wordt ff uit beeld en dan een vette baan ergens.




En dan een premier die op de hoogte is van die leugen en zijn mond houdt. Aftreden zou nog het minste moeten zijn. En dan de coalitiepartners die glashard beweerden dat ie niet loog.

Wat moet je met zo'n politiek, met zo'n land?

:hihi: Schitterend! Niemand kan dit zoals jij.

Ik kan dit niet. Als ik me kwaad maak ga ik debiel doen. Staan posts van me hier die ik zelf ronduit debiel noem. :jammer:

Umarvlie
19-02-18, 10:11
Laf van Zijlstra dat hij aftrad voordat het debat begon, Hennis deed dat beter. Rutte is er ook goed mee weg gekomen en het is, voor hem althans, te hopen dat er niet binnenkort weer een VVD minister in de problemen raakt.

Aanfluiting.

Olive Yao
19-02-18, 20:27
(...)

Hij is een oorlogshitser die de relatie met Rusland nodeloos nog slechter heeft gemaakt.

(...)




Zijlstra staat in een traditie van liegende en bedriegende ministers van buitenlandse zaken zoals Colin Powell en Jack Straw.

Buitenlands dreiging verzinnen op basis van verzinsels.

Ik dacht aan het Iraqi National Congress.

Al Sawt
20-02-18, 13:33
Ik dacht aan het Iraqi National Congress. Die waren geliefde instrument in handen van NeoCons.

mark61
21-02-18, 19:11
Zijlstra staat in een traditie van liegende en bedriegende ministers van buitenlandse zaken zoals Colin Powell en Jack Straw.

Buitenlands dreiging verzinnen op basis van verzinsels.

Van Colin Powell wil ik nog wel geloven dat hij niet wist dat hij leugens stond te verkopen. Hij had er achteraf erge spijt van, zei hij. En ergens geloof ik hem wel. Voor een 'hoge Amerikaan' is/was het een fatsoenlijk persoon.

mark61
21-02-18, 19:12
:hihi: Schitterend! Niemand kan dit zoals jij.

Ik kan dit niet. Als ik me kwaad maak ga ik debiel doen. Staan posts van me hier die ik zelf ronduit debiel noem. :jammer:

Mwah, we geven allebei uiting aan onze machteloosheid. Zet in beide gevallen geen zoden aan de dijk :cheefbek:

Ibrah1234
22-02-18, 12:31
Met de bezetting van Koeweit en de dreiging van verdere expansie kwamen de olievelden en de aanvoerlijnen van "onze" olie in gevaar. Olie was en is de basis van de westerse welvaart.

Den Uyl zei het al treffend na de oliecrisis in de 70's: 'de wereld van vóór deze economische crisis keert niet terug'.

Vrijwel het gehele westen en veel Arabische landen participeerden in de "bevrijding" van Koeweit. Enigszins naïef te veronderstellen dat het al die landen te doen was Koeweit te bevrijden. Als er geen olie in het spel was had er geen haan naar gekraaid.

Met het neerdalen van God's gebalde vuisten op Sadam Hussein moest natuurlijk wel een motief worden verzonnen. Maar dat had elke medewerker plantsoenendienst je wel kunnen vertellen.