PDA

Bekijk Volledige Versie : dit moeten ze ook doen met die Nederlandse politiemensen



SportFreak
22-02-18, 11:36
Lege armen: tattoo Belgische agenten moet bedekt

Belgische politiemensen mogen geen zichtbare tatoeages meer hebben. Met deze aanscherping van de regels wil de Belgische minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon de 'wildgroei' aan lichaamsversiering tegengaan.

SportFreak
22-02-18, 11:38
Nederlandse politiemensen hebben zo'n code maar die komen ze niet na ..ik zie vaak politie gasten doodleuk hun tatoe en weet ik veel laten zien aan burgers




Nederlandse agenten


In Nederland werd in 2011 de Gedragscode Lifestyle-neutraliteit opgesteld, die voorschrijft waar agenten in het belang van hun gezag, neutraliteit en eigen veiligheid aan moeten voldoen. In contact met het publiek dient, volgens de code, afstand worden genomen van zichtbare uitingen van levensstijl, waaronder tatoeages.

Rob Gosseling
22-02-18, 16:27
Op wsdb plaats je dezelfde topic maar onder een minder vriendelijke titel:

'Eindelijk..dit moeten ze ook doen met die Nederlandse tuig politie doen'. (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/395457-eindelijk-moeten-doen-nederlandse-tuig-politie-doen.html)

En wat als de politie hoofddoekjes zou toestaan. Roep je dan nog dat 'neutraliteit' zo goed is?

Dit schreef je aangaande hoofddoekjes bij de politie in een andere topic notabene door jou gestart:

VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/392854-vvd-hoer-dilan-ye-ilg-z-voor-karretje-gespannen-gaat-om-hoofddoekjes-de-politie.html?highlight=Hoofddoekje+politie)

In dezelfde topic dit commentaar:


ik ken die Samira Abbos heel goed..zij is echt een vieze tering hoer ...ik heb haar ooit samen met J007 (de vorige voorzitter van Maroc.nl ) zien lopen op Leidseplein en hoe..zo dronken als wat j007 kon haar goed want zij schreef ergens in een Marokkaanse blad en ook vaak bij vergaderingen en ontmoetingen gezien ...deze is van god los en heeft 1000 mannen gehad en nu is ze met een Nederlander

j007 hield een taxi aan en had

Juffrouw_Saartje
23-02-18, 06:31
Ze gebruiken zo'n tatoeage verbod alleen maar om hoofddoekjes te verbieden, zo van, zie je wel, we zijn eerlijk we handelen volgens gelijke monniken gelijke kappen principes, net als bij keppeltjes en kruisjes. Mensen zijn geobsedeerd door de hoofddoek, waarom weet ik niet.

Ik ben tégen deze regels. Iemand kan niet zomaar zijn tattoeage 'afdoen' zoals een kruisje, neutraliteit bestaat niet en hoe de politie er ook uitziet, ze hoort gewoon haar werk te doen.

Juffrouw_Saartje
23-02-18, 06:38
In Nederland werd in 2011 de Gedragscode Lifestyle-neutraliteit opgesteld, die voorschrijft waar agenten in het belang van hun gezag, neutraliteit en eigen veiligheid aan moeten voldoen. In contact met het publiek dient, volgens de code, afstand worden genomen van zichtbare uitingen van levensstijl, waaronder tatoeages.

Helemaal op tegen, de staat bepaalt niet wat neutraal is. Als een politieagente paarse dreadlocks wil dragen moet dat kunnen. Dit is één van de tekenen, dat we de vrijheid begraven en afstevenen naar een totalitaire staat, waarin zelfs bepaald wordt wat lifestyle neutraal is en wat niet.

Juffrouw_Saartje
23-02-18, 06:41
Op wsdb plaats je dezelfde topic maar onder een minder vriendelijke titel:

'Eindelijk..dit moeten ze ook doen met die Nederlandse tuig politie doen'. (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/395457-eindelijk-moeten-doen-nederlandse-tuig-politie-doen.html)

En wat als de politie hoofddoekjes zou toestaan. Roep je dan nog dat 'neutraliteit' zo goed is?

Dit schreef je aangaande hoofddoekjes bij de politie in een andere topic notabene door jou gestart:

VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/392854-vvd-hoer-dilan-ye-ilg-z-voor-karretje-gespannen-gaat-om-hoofddoekjes-de-politie.html?highlight=Hoofddoekje+politie)

In dezelfde topic dit commentaar:

Gezien deze idiote neutraliteitscode een feit is, is het van de gekke dat bij een hoofddoekje gelijk moord en brand geschreeuwd wordt door secul fundi's en dat ze bij tatoeages de andere kant uit kijken.

Juffrouw_Saartje
23-02-18, 06:43
Secul fundi's zijn echt de domste der domsten op aarde, zij begraven de vrijheid totaal en leggen deze in handen van de staat (lees media, propaganda, modegiganten). Vanuit hun blinde haat voor religie, doen ze hun eigen boeien om.

Soldim
23-02-18, 08:37
...modegiganten...

En dat staat regelmatig in de Primark door de kleding te graaien. Niets hypocrieter dan een reli-fascist :hihi:

super ick
23-02-18, 09:50
Helemaal op tegen, de staat bepaalt niet wat neutraal is. Als een politieagente paarse dreadlocks wil dragen moet dat kunnen. Dit is één van de tekenen, dat we de vrijheid begraven en afstevenen naar een totalitaire staat, waarin zelfs bepaald wordt wat lifestyle neutraal is en wat niet.

Ik heb liever dat de staat bepaalt dan een verzonnen god.

Juffrouw_Saartje
24-02-18, 09:02
En dat staat regelmatig in de Primark door de kleding te graaien. Niets hypocrieter dan een reli-fascist :hihi:

Deze topic gaat niet over Saartje en of ze al dan niet bij de Primark koopt. Misschien is het handig om het een klein beetje algemeen te houden en terug te grijpen naar de westerse ideologie waar een ieder het recht heeft om zijn of haar levensbeschouwing te uiten in de openbare orde? Lifestyle neutraal bestaat niet en als je dit door de staat laat bepalen, dan sluit je een heleboel mensen uit voor gezagsfuncties, waaronder diegene die tatoeages hebben en open je de weg naar een totalitaire staat.

Maar nu je toch zo geobsedeerd bent door Saartje, Saartje mag naast de vele vintage jurken, dan wel eens een kledingstuk in de Primark kopen, maar wat doet zij er mee als ze thuis komt? Iets met knippen, pimpen en al wat meer. Hippe Saartje heeft zich nooit ook maar iets van modegiganten aangetrokken, of van mode in zijn algemeen. Ik volg geen mode, je suis démodé et fiere d'ętre!!!!

Saartje houdt van Swiebertje en niet van Bromsnor, de lyfestyle neutrale veldwachter van de gevestigde orde :knipoog:

https://hendrikvm.files.wordpress.com/2014/08/brmsnrswiep.png?w=150&h=128

super ick
24-02-18, 17:06
Ze gebruiken zo'n tatoeage verbod alleen maar om hoofddoekjes te verbieden

Compleet de weg kwijt

Soldim
26-02-18, 08:37
Secul fundi's zijn echt de domste der domsten op aarde,



Misschien is het handig om het een klein beetje algemeen te houden

Natuurlijk is niets makkelijker dan generaliseren en met je calvinistische vingertje naar anderen wijzen.



Lifestyle neutraal bestaat niet

En desondanks wil ik geen agenten met getatoeerde hakenkruizen, hamer en sikkel-kettingen of hoofddoekjes. Juist omdat ik tegen totalitaire ideologien ben.

super ick
26-02-18, 10:21
Op wsdb plaats je dezelfde topic maar onder een minder vriendelijke titel:

'Eindelijk..dit moeten ze ook doen met die Nederlandse tuig politie doen'. (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/395457-eindelijk-moeten-doen-nederlandse-tuig-politie-doen.html)

En wat als de politie hoofddoekjes zou toestaan. Roep je dan nog dat 'neutraliteit' zo goed is?

Dit schreef je aangaande hoofddoekjes bij de politie in een andere topic notabene door jou gestart:

VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/392854-vvd-hoer-dilan-ye-ilg-z-voor-karretje-gespannen-gaat-om-hoofddoekjes-de-politie.html?highlight=Hoofddoekje+politie)

In dezelfde topic dit commentaar:

Goed dat je deze vuilspuiterij eens wat transparanter maakt Eric. Bedankt.

super ick
26-02-18, 10:24
Natuurlijk is niets makkelijker dan generaliseren en met je calvinistische vingertje naar anderen wijzen.



En desondanks wil ik geen agenten met getatoeerde hakenkruizen, hamer en sikkel-kettingen of hoofddoekjes. Juist omdat ik tegen totalitaire ideologien ben.


Precies, de grootste hypocriet die hier te vinden is.


Tegenwoordig zie je ook steeds meer tattoo's in nekken en gezichten. Walgelijk.

nacht
26-02-18, 15:07
Tegenwoordig zie je ook steeds meer tattoo's in nekken en gezichten. Walgelijk.

ik heb tattoos in mn gezicht. een zwarte streep op mn onderlip. een zwarte streep op mn rechterwang en een rode streep op mn linkerwang. :strik:

heb ook tattoos op mn vingers en tenen. is dat ook walgelijk?

Juffrouw_Saartje
26-02-18, 20:35
Natuurlijk is niets makkelijker dan generaliseren en met je calvinistische vingertje naar anderen wijzen.



En desondanks wil ik geen agenten met getatoeerde hakenkruizen, hamer en sikkel-kettingen of hoofddoekjes. Juist omdat ik tegen totalitaire ideologien ben.

Wat jou dan dus zélf totalitair maakt, immers, jij sluit anderen uit van gezagsfuncties en dat doe ik nou juist niet!

Soldim
27-02-18, 09:45
Wat jou dan dus zélf totalitair maakt, immers, jij sluit anderen uit van gezagsfuncties

Dat doe ik niet; niemand is verplicht hakenkruizen, occulte symbolen en of hoofddoekjes te dragen. Mensen die dat toch willen aanvaarden daarmee de consequenties. Dat er de vrijheid is om bepaalde keuzes te maken betekend niet dat de maatschappij er geen consequenties aan kan en mag verbinden.

super ick
27-02-18, 10:15
ik heb tattoos in mn gezicht. een zwarte streep op mn onderlip. een zwarte streep op mn rechterwang en een rode streep op mn linkerwang. :strik:

heb ook tattoos op mn vingers en tenen. is dat ook walgelijk?

Ik vind een tattoo in je gezicht walgelijk. Maar dat is slechts een mening hoor. Ik denk wel dat de meesten onder ons het ook niet echt representatief vinden. Daarom is het in sommige beroepen waarschijnlijk niet gewenst. Een gevolg van een keuze.

Rob Gosseling
27-02-18, 14:53
Secul fundi's zijn echt de domste der domsten op aarde, zij begraven de vrijheid totaal en leggen deze in handen van de staat (lees media, propaganda, modegiganten). Vanuit hun blinde haat voor religie, doen ze hun eigen boeien om.

Dezelfde boodschap als wilders over dé islam en dé moslims. Je verlaagt jezelf tot zijn niveau en dat van zijn aanhang. Waarom heb jij iets tegen vakjesdenken van islamhaters? Jij doet precies hetzelfde.

nacht
27-02-18, 16:57
Ik vind een tattoo in je gezicht walgelijk. Maar dat is slechts een mening hoor. Ik denk wel dat de meesten onder ons het ook niet echt representatief vinden.

je kan het walgelijk en niet-representatief vinden maar mijn ervaring is dat het een seksuele aantrekkingskracht heeft op zowel mannen als vrouwen. maar mischien is dat juist wel omdat die face tats niet-representatief zijn.


Daarom is het in sommige beroepen waarschijnlijk niet gewenst. Een gevolg van een keuze.

wellicht. heb er zelf geen last van. het heeft geen invloed op mn werk.

Olive Yao
27-02-18, 20:59
Lifestyle neutraal bestaat niet




En desondanks wil ik geen agenten met getatoeerde hakenkruizen, hamer en sikkel-kettingen of hoofddoekjes. Juist omdat ik tegen totalitaire ideologien ben.

Volgens mij geef je precies het rake antwoord, Soldim. Juffouw_Saartje, volgens mij verander je de kwestie namelijk. Confusing the issue. De vraag is niet, 'bestaat lifestyle neutraal?', maar willen we politiefunctionarissen met allerlei tatouages, symbolen enz?

Ik van mijn kant ben tegen onderscheid naar geslacht en onderscheid naar godgeloof bij politiefunctionarissen. Beide vormen van onderscheid worden in diverse contexten onwenselijk geacht, en in deze context ben ik het daarmee eens.

Is dat lifestyle neutraal? Geen idee.

Juffrouw_Saartje
27-02-18, 21:06
Dat doe ik niet; niemand is verplicht hakenkruizen, occulte symbolen en of hoofddoekjes te dragen. Mensen die dat toch willen aanvaarden daarmee de consequenties. Dat er de vrijheid is om bepaalde keuzes te maken betekend niet dat de maatschappij er geen consequenties aan kan en mag verbinden.

Wie bepaald waar consequenties aan verbonden mag worden en wat neutraal is? Jij sluit allerlei mensen uit van functies, ik niet. Secul fundi's zijn totalitair.

Olive Yao
27-02-18, 21:09
Wie bepaald waar consequenties aan verbonden mag worden en wat neutraal is? Jij sluit allerlei mensen uit van functies, ik niet. Secul fundi's zijn totalitair.

Het woord 'neutraal' komt in Soldims posts die jij en ik citeren niet voor. Evenmin sluit Soldim mensen op zich uit van functies.

Juffrouw_Saartje
27-02-18, 21:29
Dezelfde boodschap als wilders over dé islam en dé moslims. Je verlaagt jezelf tot zijn niveau en dat van zijn aanhang. Waarom heb jij iets tegen vakjesdenken van islamhaters? Jij doet precies hetzelfde.

Het gaat hier over fundi's die alle religieuze en andere niet door de staat goedgekeurde uitingen zoveel mogelijk van overheidsfuncties willen weren en in een volgende stap, van de openbare ruimte. Hiermee sluiten zij dus anderen uit en willen daarmee bepalen wat wel of niet normaal/neutraal is = totalitair.

Die zogenaamde neutraliteit bestaat helemaal niet, en wordt in deze beďnvloed door de media en andere propaganda middelen. Daarmee leggen deze secul fundi's anderen beperkingen op en op een dag keert zich dat tegen hun. Hoe dom moet je zijn, om vrijwillig de vrijheid te begraven en als een schoothondje Fifi de staatspropaganda te volgen?

Karin.N
27-02-18, 22:32
Wat jou dan dus zélf totalitair maakt, immers, jij sluit anderen uit van gezagsfuncties en dat doe ik nou juist niet!

Even extreem gesteld: als ik alleen maar naakt wil lopen omdat ik een bepaalde levenswijze aanhang, moet de politie mij dan in dienst nemen?

GentleMan86
28-02-18, 00:23
Even extreem gesteld: als ik alleen maar naakt wil lopen omdat ik een bepaalde levenswijze aanhang, moet de politie mij dan in dienst nemen?

Als jij naakt wilt lopen als politie, verlies je autoriteit en gezag, omdat je naakte lichaam, het serieus genomen worden door het publiek in de weg staat en krijg je minder voor elkaar, kun je je werk niet naar behoren beoefenen en dus niet praktisch.
Ik zie niet hoe jij in godsnaam het ophebben van een hoofddoek, onder een politiepet, durft of denkt te kunnen vergelijken met, jawel, een vrouw met hoofddoek.
Dit is wat wij dus niet snappen.. op welke wijze beinvloed of beperkt een hoofddoek het kunnen uitvoeren van je werk als politieagente?
Vrijheid van uiting van religie was en is de wet binnen Nederland.
Eerst die vrijheid geven, gunnen, beloven, om vervolgens, pas NADAT we ons in Nederland begonnen te vestigen, ZONDER MET ONS TE PRATEN, onder internationale druk en hitse jegens de islam, op zeer sneaky wijze, beetje bij beetje de beloftes vanaf het nieuwe millenium, niet serieus te nemen.
Dit is verraad van je zogenaamde eigen staat, niet meer, niet minder.

Juffrouw_Saartje
28-02-18, 05:46
Even extreem gesteld: als ik alleen maar naakt wil lopen omdat ik een bepaalde levenswijze aanhang, moet de politie mij dan in dienst nemen?

Het uitgangspunt is het politie uniform, daaraan wordt de politie herkend. Of iemand dan toevallig een streepje op zijn lip heeft getatoeëerd, of een hoofddoek onder haar pet heeft (ik heb zelf al een neutraal vleeskleurig modelletje op het oog, waardoor je de hoofddoek nauwelijks ziet, maar wél bedekt bent) zou geen obstakel moeten zijn, conform de esprit van de mensenrechten. Een ieder die vrijheid van levensbeschouwing werkelijk begrijpt, zal het met mij eens moeten zijn.

Punt is hier, dat je een tatoeage of hoofddoek niet zomaar weg kan halen. Een piercing misschien wel voor de uren dat je in dienst bent. Je sluit met deze zogenaamde neutraliteit mensen uit en het opent de weg naar een totalitaire (seculiere) staat.

Umarvlie
28-02-18, 08:06
Als de overheid, en daar hoort de politie ook bij, een doorsnee samenstelling moet hebben va de samenleving zie ik niet in hoe je neutraliteit kan uitstralen door groepen uit die samenleving uit te sluiten. Hoofddoekjes, piercings, keppeltjes, kruisjes en tatoeages (in willekeurige volgorde) etc horen daar dus ook bij.

super ick
28-02-18, 11:58
Even extreem gesteld: als ik alleen maar naakt wil lopen omdat ik een bepaalde levenswijze aanhang, moet de politie mij dan in dienst nemen?

Waar laat je dan je pistool?

Hawa
28-02-18, 17:52
Wat een gelul weer over politieagenten of agentes...

Gisterenavond Elly Lust gezien. Of kennen jullie agent of politiewoordvoerster Elly Lust niet eens.

Zij doet haar werk heel erg goed. Maar zij ging meedraaien met de Colombiaanse politie agenten op patrouille.

Dan zie je al die macho mannen die geen enkele waarde hechten aan haar politiewerk,geen enkele waarde. Omdat zij vrouw is,daar gaat het dus om.

Macho cultuur daar volop.

Drugs panden waar dealers coke verkopen voor drie doller per gram. Drugs panden waar het stinkt en waar heel veel jonge mensen verblijven die zwaar aan de coke dus zitten. Politie inval daar dus. Iedereen op de straat. Wat gaan ze met die mensen doen. Een waardeloze macho inval van al die waardeloze agenten. Die ook maar hun werk doen voor het aangezicht aan media die dit gelijk op de nationale t.v. zender neerzetten als de grootste vangst.

Dit zie je niet in Nederland en ook niet in Europa. Gelukkig maar.

Elly ging nog wel eventjes vragen waarom al die mensen zo boos waren. Nou dit zat dus in die cultuur volgens die agenten. Lost niks op dus. Iedereen doet maar zijn ding en die handel in drugs gaat gewoon wel door.

Kijk Elly Lust is een politie agent in hart en nieren. Zij is wel op vrouwen. Heeft relatie al jaren.
Niks mis met haar draagt geen kruisje of een hoofddoek en ook niet een tatoeage.

Waar hebben we het hier over het verschil, het verschil is ben je politieagent(e) of ben je dit niet en vreet je van twee wallen.

Durf je gezicht te laten zien als die agent of die vrouwelijke agent en die zijn er genoeg die hun werk zeer goed doen.

Het gemekker komt mij de keel uit. Het niet mee willen werken aan het politiewerk, je erom heen laten draaien of je corrupte smoel niet laten zien maar wel je informatie aan je eigen stam laten vertellen omdat die druk van die stammen nog al erg hoog schijnt te zijn.

In Engeland lopen politie agenten wel met een hoofddoek. Maar Engeland is geen Nederland. In Engeland wonen totaal andere moslim uit landen zoals Pakistan waarvan de populatie zich nogal hechten aan die deobandi-cultuur.

En dit is weer een heel andere soort stroming vanuit die islam hoek.

Islam is niet islam omdat er totaal verschillen dus zijn in culturele opvattingen,hier in Nederland is het de riffijnse cultuur met hun grote bekken industrie. Deze cultuur wil gewoon weg niet luisteren en zich zelf handhaven met hun normen en waarden en die opschepperij er nog bij. En totaal niet integreren. Nee! Dan ben je verrader. En iedereen is dus die verrader in ons systeem die zich inzet bij de politie of burgerij, of die politiek.

Het gangbare probleem in gelijkwaardigheid dat zich uit in discriminatie en totale uitsluiting ligt aan twee kanten.
Of je vertrouwt elkaar of je handhaaft een patroon van lik mijn reet.

Als men mee doet in het systeem van Nederland en je bent politieagent of volksvertegenwoordiger dan krijgen die mensen het stempel van landverrader en dat zie je ook in politieke opvattingen omtrent partij DENK.

Wilders heeft gelijk paspoorten inleveren of je bent die Nederlander of je bent diegene die niet te vertrouwen is en met twee maten dus meet en andersom ook zoals men het vuurtje aanwakkert en dit land beoordeeld gaat worden in een systeem in het wij en zij.

Problemen zijn er dus genoeg maar alles maar onder het mum aan discriminatie is gewoonweg kolder.

Een Turk gaat ook geen Nederlander in dienst nemen in de avondwinkel. En die Marokkaan dus ook niet.

Als de Nederlanders het doen omdat ze geen homoseksueel in dienst willen nemen dan zijn de rapen gaar.

Elly Lust is van de vrouwen doet haar werk heel erg goed, is humaan, en weet met rotte appels om te gaan, en daar dienen wij voor te gaan strijden. Niet voor het oeverloos gemekker van discriminatie.
Of een landverrader. Waar dogmatici zich beroepen op hun eigen volk en stemmen kweken in die kweekvijver aan mensen die met hun eigen schoenen nog steeds in het land van herkomst wonen en denken en dromen.


fijne dag iedereen...

GentleMan86
28-02-18, 18:26
Wat een gelul weer over politieagenten of agentes...

Gisterenavond Elly Lust gezien. Of kennen jullie agent of politiewoordvoerster Elly Lust niet eens.

Zij doet haar werk heel erg goed. Maar zij ging meedraaien met de Colombiaanse politie agenten op patrouille.

Dan zie je al die macho mannen die geen enkele waarde hechten aan haar politiewerk,geen enkele waarde. Omdat zij vrouw is,daar gaat het dus om.

Macho cultuur daar volop.

Drugs panden waar dealers coke verkopen voor drie doller per gram. Drugs panden waar het stinkt en waar heel veel jonge mensen verblijven die zwaar aan de coke dus zitten. Politie inval daar dus. Iedereen op de straat. Wat gaan ze met die mensen doen. Een waardeloze macho inval van al die waardeloze agenten. Die ook maar hun werk doen voor het aangezicht aan media die dit gelijk op de nationale t.v. zender neerzetten als de grootste vangst.

Dit zie je niet in Nederland en ook niet in Europa. Gelukkig maar.

Elly ging nog wel eventjes vragen waarom al die mensen zo boos waren. Nou dit zat dus in die cultuur volgens die agenten. Lost niks op dus. Iedereen doet maar zijn ding en die handel in drugs gaat gewoon wel door.

Kijk Elly Lust is een politie agent in hart en nieren. Zij is wel op vrouwen. Heeft relatie al jaren.
Niks mis met haar draagt geen kruisje of een hoofddoek en ook niet een tatoeage.

Waar hebben we het hier over het verschil, het verschil is ben je politieagent(e) of ben je dit niet en vreet je van twee wallen.

Durf je gezicht te laten zien als die agent of die vrouwelijke agent en die zijn er genoeg die hun werk zeer goed doen.

Het gemekker komt mij de keel uit. Het niet mee willen werken aan het politiewerk, je erom heen laten draaien of je corrupte smoel niet laten zien maar wel je informatie aan je eigen stam laten vertellen omdat die druk van die stammen nog al erg hoog schijnt te zijn.

In Engeland lopen politie agenten wel met een hoofddoek. Maar Engeland is geen Nederland. In Engeland wonen totaal andere moslim uit landen zoals Pakistan waarvan de populatie zich nogal hechten aan die deobandi-cultuur.

En dit is weer een heel andere soort stroming vanuit die islam hoek.

Islam is niet islam omdat er totaal verschillen dus zijn in culturele opvattingen,hier in Nederland is het de riffijnse cultuur met hun grote bekken industrie. Deze cultuur wil gewoon weg niet luisteren en zich zelf handhaven met hun normen en waarden en die opschepperij er nog bij. En totaal niet integreren. Nee! Dan ben je verrader. En iedereen is dus die verrader in ons systeem die zich inzet bij de politie of burgerij, of die politiek.

Het gangbare probleem in gelijkwaardigheid dat zich uit in discriminatie en totale uitsluiting ligt aan twee kanten.
Of je vertrouwt elkaar of je handhaaft een patroon van lik mijn reet.

Als men mee doet in het systeem van Nederland en je bent politieagent of volksvertegenwoordiger dan krijgen die mensen het stempel van landverrader en dat zie je ook in politieke opvattingen omtrent partij DENK.

Wilders heeft gelijk paspoorten inleveren of je bent die Nederlander of je bent diegene die niet te vertrouwen is en met twee maten dus meet en andersom ook zoals men het vuurtje aanwakkert en dit land beoordeeld gaat worden in een systeem in het wij en zij.

Problemen zijn er dus genoeg maar alles maar onder het mum aan discriminatie is gewoonweg kolder.

Een Turk gaat ook geen Nederlander in dienst nemen in de avondwinkel. En die Marokkaan dus ook niet.

Als de Nederlanders het doen omdat ze geen homoseksueel in dienst willen nemen dan zijn de rapen gaar.

Elly Lust is van de vrouwen doet haar werk heel erg goed, is humaan, en weet met rotte appels om te gaan, en daar dienen wij voor te gaan strijden. Niet voor het oeverloos gemekker van discriminatie.
Of een landverrader. Waar dogmatici zich beroepen op hun eigen volk en stemmen kweken in die kweekvijver aan mensen die met hun eigen schoenen nog steeds in het land van herkomst wonen en denken en dromen.


fijne dag iedereen...

Sorry je typt veel maar je zegt niks.
De turk waar ik al mijn boodschappen bij doe heeft en een nederlandse brunette en nederlandse blondje achter de kassa, noot een turkse of marokkaanse gezien daar, terwijl de eigenaar, een oude maat van me is, die sub7anallah , vloeiend Marokkaans spreekt.

Waarom heeft wilders gelijk als het gaat om pasoorten inleveren?
Als het nooit een probleem is geweest en nu opeens wel, IS JUIST DAT HET PROBLEEM.
Eerst geven en beloven, dan afpakken, is dit juist volgens jou? hoe praat je dit goed?
Mensen baseren hun hele leven binnen de wetgeving van nederland.
Zodra er zulke beloftes verbroken broken, zitten ze aan je toekomstperspectief.( waar stoppen ze? stoppen ze wel? gaan ze door totdat ze je alle rechten van vrijheid afgenomen hebben)

Het ergste wat je kunt doen is een mens zijn toekomstperspectief afpakken.
Zodra je dit doet, ontstaat er onzekerheid over de toekomst, en het effect dat dit heeft op een mensenleven, onderschat jij heel erg.
Kijk alleen wat de afgelopen recessie heeft gedaan met mens toekomstperspectief.
Heb je enig idee hoeveel mensen gescheiden zijn hierdoor?
Heb je enig idee hoeveel mensen zichzelf van kant hebben gemaakt uit angst voor de toekomst?
Mensen gaan stressen, voelen zich ongemakkelijk, veel gaat fout.
Hun toekomstbeeld ziet er niet meer hetzelfde uit, dit zorgt voor meer verwarring dan je lief hebt.
Dit is wel wat Nederland, systematisch is aan t doen met moslims, ons toekomstperspectief ontnemen.

Dit is verraad

H.P.Pas
01-03-18, 10:01
ik heb tattoos in mn gezicht. een zwarte streep op mn onderlip. een zwarte streep op mn rechterwang en een rode streep op mn linkerwang. :strik:

heb ook tattoos op mn vingers en tenen.

:nerd: Een beetje mager, ik ben teleurgesteld. Ik had toch op zijn minst een fleurige hanenkam en een ring door de neus verwacht.

Olive Yao
01-03-18, 15:27
niet door de staat goedgekeurde uitingen (...) staatspropaganda

Veel mensen in veel landen achten onderscheid naar geslacht en onderscheid naar godgeloof in veel contexten onwenselijk. Zij zijn de staat niet.




Een ieder die vrijheid van levensbeschouwing werkelijk begrijpt, zal het met mij eens moeten zijn.

Volgens het europees hof voor de rechten van de mens, in de zaak Kokkinakis tegen Griekenland, omvat vrijheid van levensbeschouwing in artikel 9 EVRM gevrijwaard zijn van levensbeschouwelijke manifestaties. Ook dat is een vorm van vrijheid. Ik beroep me op mijn vrijheid van levensbeschouwing en wens gevrijwaard te zijn van totalitaire levensbeschouwelijke manifestaties die onderscheid naar geslacht en onderscheid naar godgeloof bij politiefunctionarissen inhouden.




:nerd: Een beetje mager, ik ben teleurgesteld. Ik had toch op zijn minst een fleurige hanenkam en een ring door de neus verwacht.

Die hanekam, dat was mark61 toch?

Karin.N
01-03-18, 22:26
Als jij naakt wilt lopen als politie, verlies je autoriteit en gezag, omdat je naakte lichaam, het serieus genomen worden door het publiek in de weg staat en krijg je minder voor elkaar, kun je je werk niet naar behoren beoefenen en dus niet praktisch.
Ik zie niet hoe jij in godsnaam het ophebben van een hoofddoek, onder een politiepet, durft of denkt te kunnen vergelijken met, jawel, een vrouw met hoofddoek.
Dit is wat wij dus niet snappen.. op welke wijze beinvloed of beperkt een hoofddoek het kunnen uitvoeren van je werk als politieagente?
Vrijheid van uiting van religie was en is de wet binnen Nederland.
Eerst die vrijheid geven, gunnen, beloven, om vervolgens, pas NADAT we ons in Nederland begonnen te vestigen, ZONDER MET ONS TE PRATEN, onder internationale druk en hitse jegens de islam, op zeer sneaky wijze, beetje bij beetje de beloftes vanaf het nieuwe millenium, niet serieus te nemen.
Dit is verraad van je zogenaamde eigen staat, niet meer, niet minder.

Ik heb niets over een hoofddoek gezegd. Wie mij kent weet wat mijn mening daarover is. Jij kent mij dus duidelijk niet!

Ik stel de vraag zo vanwege de eerdere reactie van Saartje, zie mijn antwoord en de quote van Saartje.

GentleMan86
02-03-18, 00:29
Mijn excuses.
Ik had nogal honger gisteren ( ja echt) en twijfelde al of het een goed idee was, om het te plaatsen.
Dit is wel een serieus onderwerp voor me, en soms raak ik daar weleens uhmm emotioneel in betrokken.

Als ik nou eerst ff wat gegeten had en dAARNA mijn reactie plaatste, zou de reactie er heel anders uit hebben gezien haha.

nacht
03-03-18, 21:31
:nerd: Een beetje mager, ik ben teleurgesteld. Ik had toch op zijn minst een fleurige hanenkam en een ring door de neus verwacht.een collega van me heeft wel een hanenkam. zelf heb ik een rat tail van 3 dreads tot aan mn taille en 2 kleine tunnel piercings.

nacht
03-03-18, 21:36
Die hanekam, dat was mark61 toch?mark61? dat had ik nooit achter hem gezocht. leuk! hij stijgt meteen in sympathie bij mij.