PDA

Bekijk Volledige Versie : België krijgt gratis gevangenis van Nederland



Marsipulami
24-05-18, 14:07
VIDEO België krijgt Tilburgse gevangeniscellen voor gesloten centrum in Zandvliet


De gevangenis van het Nederlandse Tilburg krijgt een tweede leven in Antwerpen. De cellen van die gevangenis worden overgebracht naar Zandvliet. Daar moet, ondanks protest van buurtbewoners, tegen 2021 een gesloten centrum voor illegale criminelen openen. De Nederlandse overheid schenkt de gevangenis van Tilburg nu gratis weg. En dat levert ons een besparing van ettelijke miljoenen op.

https://atv.be/nieuws/video-belgie-krijgt-tilburgse-gevangeniscellen-voor-gesloten-centrum-in-zandvliet-60125

knuppeltje
24-05-18, 16:03
Getver! Die Rutte is echt helemaal mesjogge. Eerst geeft hij zomaar 1.4 miljard weg aan buitenlandse aandeelhouders, en nu geeft hij zomaar ettelijke miljoenen aan jullie. Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die gozer bij het Pieter Baan centrum een verplicht psychologisch onderzoek laten ondergaan.

Marsipulami
25-05-18, 07:58
Getver! Die Rutte is echt helemaal mesjogge. Eerst geeft hij zomaar 1.4 miljard weg aan buitenlandse aandeelhouders, en nu geeft hij zomaar ettelijke miljoenen aan jullie. Volgens mij wordt het hoog tijd dat ze die gozer bij het Pieter Baan centrum een verplicht psychologisch onderzoek laten ondergaan.


Jullie mogen wel blij zijn als we die schroothoop afgedankte containers gratis komen opruimen zonder daarvoor kosten aan te rekenen.

knuppeltje
25-05-18, 09:35
Jullie mogen wel blij zijn als we die schroothoop afgedankte containers gratis komen opruimen zonder daarvoor kosten aan te rekenen.

In dat geval lijkt het mij niet logisch om die zogenaamde afgedankte schrootcontainers - die blijkbaar toch ettelijke miljoenen waard zijn - weer in een nog te bouwen opvangcentrum voor criminele asielzoekers te gaan gebruiken. Tenzij jullie niet moeilijk doen over het op grove wijze schenden van mensenrechten als het op huisvesting van die lui aankomt.