PDA

Bekijk Volledige Versie : Krijg nou tieten, het wordt er nog echt Arabische lente



knuppeltje
19-07-18, 08:48
Het gaat zo wel heel snel. Mogen in de SA sinds kort vrouwen autorijden, dit gaat nog veel verder. Als ze daar niet goed uitkijken dan wordt het er een en al Sodom en Gomorra. Nou ja, die steden lagen daar ooit al ergens, dus zo verwonderlijk is het nu ook weer niet. Gewoon eerherstel van het culturele erfgoed, zullen we maar zeggen.

Of is het toch herstel van mensenrechten? Wie?


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/libanese-rechter-seks-tussen-mensen-van-hetzelfde-geslacht-is-geen-misdrijf~b30c8d96/

SamirPlus
19-07-18, 13:27
Het gaat zo wel heel snel. Mogen in de SA sinds kort vrouwen autorijden, dit gaat nog veel verder. Als ze daar niet goed uitkijken dan wordt het er een en al Sodom en Gomorra. Nou ja, die steden lagen daar ooit al ergens, dus zo verwonderlijk is het nu ook weer niet. Gewoon eerherstel van het culturele erfgoed, zullen we maar zeggen.Of is het toch herstel van mensenrechten? Wie? https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/libanese-rechter-seks-tussen-mensen-van-hetzelfde-geslacht-is-geen-misdrijf~b30c8d96/Ben jij een Homo of Transgender?... Ken jij Homo's of Transgenders?... Waarom zou mij dit moeten interesseren?... Wie ben jij om op een Marokkaanse/Islamitische site zulke dingen te verkondigen en te plaatsen?... Dat getuigd van geen respect en hele erge onvriendelijkheid... Wil jij de Donquichot van (Nederlandse) Islamitische taboes zijn?... Dat een paar Geestelijken zichzelf hebben verkocht, betekend niet dat de Islam verkocht is... Het volk is niet één Geestelijke Leider of een Overheidspartij, maar juist andersom, de laatsten komen uit het gewone Volk vandaan... Toekomstige leiders kunnen niet geboren worden, als iedereen maar zou doen waar die zin in heeft, lol en het dan ook nog "natuurlijk" noemen, omdat het niet "meer" "onnatuurlijk" is, door zo een uitspraak van een Rechter... Een Rechter kan zoveel roepen, maar dat betekend nog niet dat het Wet is, want een Rechter moet zich ook gewoon aan de Wet houden, haha, we zijn allemaal Mensen, maar we hebben wel duidelijk "natuurlijke regels", de "natuurlijke orde der dingen" als het ware, tenzij je liever niet had willen bestaan?... Ben je ontevreden met jouw leven/lijf/lichaam, Knuppeltje?... P.S.: Vind de TopicTitel wel leuk gevonden, hehe.

The_Grand_Wazoo
19-07-18, 13:46
Verandering en voor de homoseksuelen en transgenders in de islamitische wereld een vooruitgang. Waarom zou je het niet interesseren? Wat wauwel je nou over belediging en geen respect hebben. Heb je soms iets tegen homoseksuelen en transgenders?

SamirPlus
19-07-18, 14:07
Verandering en voor de homoseksuelen en transgenders in de islamitische wereld een vooruitgang. Waarom zou je het niet interesseren? Wat wauwel je nou over belediging en geen respect hebben. Heb je soms iets tegen homoseksuelen en transgenders?Ben jij een homo of transgender?... Had jij liever niet willen bestaan?... Ben jij tevredene in jouw lijf/leven/lichaam, TGW?

knuppeltje
19-07-18, 15:17
Ben jij een Homo of Transgender?... Ken jij Homo's of Transgenders?... Waarom zou mij dit moeten interesseren?... Wie ben jij om op een Marokkaanse/Islamitische site zulke dingen te verkondigen en te plaatsen?... Dat getuigd van geen respect en hele erge onvriendelijkheid... Wil jij de Donquichot van (Nederlandse) Islamitische taboes zijn?... Dat een paar Geestelijken zichzelf hebben verkocht, betekend niet dat de Islam verkocht is... Het volk is niet één Geestelijke Leider of een Overheidspartij, maar juist andersom, de laatsten komen uit het gewone Volk vandaan... Toekomstige leiders kunnen niet geboren worden, als iedereen maar zou doen waar die zin in heeft, lol en het dan ook nog "natuurlijk" noemen, omdat het niet "meer" "onnatuurlijk" is, door zo een uitspraak van een Rechter... Een Rechter kan zoveel roepen, maar dat betekend nog niet dat het Wet is, want een Rechter moet zich ook gewoon aan de Wet houden, haha, we zijn allemaal Mensen, maar we hebben wel duidelijk "natuurlijke regels", de "natuurlijke orde der dingen" als het ware, tenzij je liever niet had willen bestaan?... Ben je ontevreden met jouw leven/lijf/lichaam, Knuppeltje?... P.S.: Vind de TopicTitel wel leuk gevonden, hehe.

Ik heb een ronduit goddelijk lichaam, is me al honderden keren verteld, Samir. Zelf is me dat nooit zo opgevallen, maar toch.

Ok, het wordt al een jaartje ouder en het heeft zo zijn gebreken en ongemakken, het heeft al heel wat meegemaakt, maar toch belet dat me niet om elke dag fluitend en zingend rond te fietsen. Ik probeer gewoon elke dag zo goed mogelijk het beste ervan te maken, en met al zijn gebreken is het me nog steeds zeer dierbaar.

En gelukkig heb nog steeds onder andere voor mensenrechten grote interesse, ook als het om de rechten van andere mensen gaat. En de rol van zedenpreker is mij dan ook totaal vreemd, zoals ook de interesse in de geaardheid van andere prikkers hier. En zeker niet in wat ze er mee doen. Dat zou wel het laatste zijn dat ik zou willen weten, Samir.

Maar natuurlijk ben ik van god en alles los, zoveel is wel zeker.

Verder valt het me op dat voor iemand die zich afvraagt waarom dit hem zou moeten interesseren, je reageert alsof je door een hele zwerm muskieten wordt aangevallen. Hoe komt dat toch Samir? Het lijkt mij een beetje tegenstrijdig.

O, dat laatste kun je wel aan mij overlaten, Samir. Maar bedankt voor het compliment.

knuppeltje
19-07-18, 15:22
Ben jij een homo of transgender?... Had jij liever niet willen bestaan?... Ben jij tevredene in jouw lijf/leven/lichaam, TGW?

Samir, ben jij seksuoloog of psychotherapeut? Of getuig je hier van een schaamteloze vunzige nieuwsgierigheid?

Ibrah1234
19-07-18, 18:49
Verandering en voor de homoseksuelen en transgenders in de islamitische wereld een vooruitgang. Waarom zou je het niet interesseren? Wat wauwel je nou over belediging en geen respect hebben. Heb je soms iets tegen homoseksuelen en transgenders? Ik zal je vertellen dat ik nog nooit van de hele kreet "transgenders" had gehoord tot dat hele gedoe over transgenderneutrale toiletten. :-)

super ick
19-07-18, 20:26
De enige moslim die reageert is negatief. Toeval? Nee.

Als de meerderheid van de marokkanen en moslims reageren zoals samirplus heeft Stef Blok een punt.

Stef Blok heeft ook een punt alleen omdat hij het wat ongelukkig brengt springen direct de policorfans als bokken op de haverkist en beginnen de racismekaart te trekken waardoor de inhoudelijke discussie direct weer doodslaat.

Een te grote groep blijft te lang onderaan de samenleving bungelen met alle gevolgen van dien. Hoe dat komt en hoe dat zoveel mogelijk te voorkomen wordt niet besproken. Alles wordt op alles gezet om politiek te bedrijven en mannetje zijn kop moet eraf zodat ze weer glas, plas, was kunnen verder gaan.