PDA

Bekijk Volledige Versie : gebanned

reshano
08-08-18, 21:22
ik heb een vraag aan de moderators. ik ben gebanned bij maroc chat maar de reden weet ik niet. ik weet dat ik niks verkeerds hebt gedaan. ik kom al heel lang op maroc chat maar wil graag weten waarom ik er niet meer op kan.ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.mvgreshano

SamirPlus
23-08-18, 14:23
ik heb een vraag aan de moderators. ik ben gebanned bij maroc chat maar de reden weet ik niet. ik weet dat ik niks verkeerds hebt gedaan. ik kom al heel lang op maroc chat maar wil graag weten waarom ik er niet meer op kan.ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.mvgreshanoKijk dan wat een amateurs hiero... deze site is echt helemaal joods geworden, niks marokkaans aan deze site... MarocTool verbant *!*@ip51cdcffc.speed.planet.nl15:17 *** ParcheeKampioen is verwijderd door MarocSecur (Banned: Deze vakantie wordt U aangeboden door maroc.nl Airlines)15:17 !!! You have been kicked from #mobile..... marokkanen hebben altijd pech met deze zionisten racisten, als uitsmijters, met hun gare deurbeleid... ga iets doen aan jullie site joh, het werkt van geen kanten... ik ben geen computernerd, dus ga mij niet bezighouden met jullie rotzooi rechtzetten... ga lekker deze site opdoeken joh... volgens mij hebben ze gewoon een ip-range gebanned, dus gewoon voor één gek, de hele boel bannen... lekker makkelijk toch?... fokking halvegare administrators, zionisten administrators, Mossad administrators., enz., enz..