PDA

Bekijk Volledige Versie : Huwelijkskandidaat gezocht voor mijn lieve nicht

Sals
17-08-18, 01:37
Salam alaikoum,

Via deze weg ben ik opzoek naar een lieve man voor mijn 21-jarige nicht die woonachtig is in Marokko (Tanger)

Mijn nicht is een lieve vrouw die nooit getrouwd of verloofd is geweest. Enorm zorgzaam en liefdevol, ze heeft haar hart op de goede plek zitten El hamdoulilah. Ze is onlangs afgestudeerd als verloskundige en wilt zich nu graag richten op haar toekomst In sha allah. Het is een rustige en serieuze jongedame met de juiste intenties.

Ik gun haar een eerlijke en betrouwbare jongeman met de juiste intenties. Ik weet dat zij niet veel eisen zal stellen. Alleen dat het een eerlijke en godsvrezende man moet zijn. Het zou fijn zijn als deze man arabisch en/ of darija kan spreken.

Ik hoop via deze weg een leuke, lieve, gelovige moslim broeder voor haar te vinden die zodra de klik er is graag zou willen trouwen om samen in Nederland, Marokko of welk land het ook mag zijn gelukkig te worden.

Mocht je intresse hebben of iemand kennen die intresse heeft. Stuur mij dan een berichtje of reageer hieronder.

Groeten,
Sals

moes2
07-10-19, 21:55
Ik ben geintereseerd