PDA

Bekijk Volledige Versie : CNN weigert racistische filmpje van Trump uit te zenden



Selected
04-11-18, 13:33
https://nos.nl/artikel/2257745-cnn-weigert-racistisch-campagnefilmpje-trump-uit-te-zenden.html

Selected
08-11-18, 00:09
FOX news ook!!

mrz
09-11-18, 02:05
Zucht…… Bush vondt het geen probleem het in de fik steken van de olievelden als terrorisme te bejegenen terwijl het de beste kritiek op het westen is die nog steeds of nog MEER relevant is nu.

Terrorisme vindt ik beetje racistisch. Doen alsof de hele wereld een is maar wel een volkje een of 2 de vijand. Wat een slechte grap zeg.

En het westen is nu toch al terrorismemoe het boeit geen ene flikker meer en als je echt een schaap bent ga je elke dag je tv serie met satanistische moord en doodslag kijken zodat je met schoon geweten je stukje vlees kunt eten en met de auto naar je werk ofzo.

Wat een kutwereld zeg.

Ik weiger de tv aan te zetten. Wat dacht je daar van?

Selected
09-11-18, 16:05
Zucht…… Bush vondt het geen probleem het in de fik steken van de olievelden als terrorisme te bejegenen terwijl het de beste kritiek op het westen is die nog steeds of nog MEER relevant is nu.

Terrorisme vindt ik beetje racistisch. Doen alsof de hele wereld een is maar wel een volkje een of 2 de vijand. Wat een slechte grap zeg.

En het westen is nu toch al terrorismemoe het boeit geen ene flikker meer en als je echt een schaap bent ga je elke dag je tv serie met satanistische moord en doodslag kijken zodat je met schoon geweten je stukje vlees kunt eten en met de auto naar je werk ofzo.

Wat een kutwereld zeg.

Ik weiger de tv aan te zetten. Wat dacht je daar van?


Je hebt het wel over de grootste wapen exporteur ter wereld.

Als men dan ook nog eens racistische manipulerende texten en video´s op de wereld zet ( zoals rechts-extremist Rob Gosseling dat doet op zijn social-media accounts) die totaal niet met de werkelijkheid stroken moeten er wel alarmbellen gaan rinkelen.

Gelukkig hebben bijna alle nieuwsmedia de racistische promo-video van Trump geweigerd.