PDA

Bekijk Volledige Versie : Vooraanstaande Amerikanen; ¨Trump voed rechts-extremistisch geweld¨



Selected
04-11-18, 17:46
https://joop.bnnvara.nl/nieuws/hoe-het-extreemrechtse-geweld-wordt-gevoed

Selected
04-11-18, 17:48
Ijzersterk artikel waarin Amerikaanse wetenschappers,journalisten,mensenrechtenactiviste n etc etc ,Trump beschuldigen van het voeden van rechts-extremistisch geweld.

super ick
04-11-18, 20:43
Haha van Joop.nl.

Het waren hun vrienden die een zekere persoon zodanig zwart hebben gemaakt, tot extreem rechts hebben gebombardeerd, Anne Frank van stal gehaald, etc, etc.
Toen een dwaallicht hem uiteindelijk van de wereld schoot waste men de handen in onschuld en wilde van demoniseren absoluut niets weten.

Met Trump is alles geoorloofd.

Stelletje hypocrieten.

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 11:48
Ok, Joop is van de linkse Vara. Dat klopt, maar heb je ook nog inhoudelijk wat op te merken?

Ik persoonlijk wordt schijtziek van die valse verontwaardiging en die valse gelijkstellingen. Lees de tweets van Trump en luister naar wat hij zegt. Een paar zaken vallen op:

1) Hij liegt onversneden in grote hoeveelheden.
Nee, zijn gelieg is niet het 'gewone'gelieg van een politicus, het is dwangmatig gelieg van een dwangmatige leugenaar die over alles liegt in niet te verstouwen hoeveelheden.

2) Hij slaat onversneden racistische taal uit.

3) Hij slaat onversnede mysogenistische taal uit.

4) Hij is zelden in staat een enkele zin ononderbroken uit te spreken, springt van de hak op de tak, waardoor het volstrekt onduidelijk is wat hij nou eigenlijk bedoelt.

5) Hij is aantoonbaar een slechte zakenman, die aantoonbaar veel mensen heeft gedupeerd met aantoonbaar domme cq. gewetenloze beslissingen. Overigens is hij niet self-made, maar heeft hij een zeer behoorlijk start-kapitaal van zijn vader gekregen. Waarschijnlijk heeft hij er dat allemaal doorheen gejaagd en is hij helemaal geen miljonair, maar dat weten wij niet zeker omdat hij te chickenshit is om zijn belastingopgave te overleggen.

6) Hij is een laffe 'kleinzielig' mannetje. Grote bek over andere personen, maar zodra hij iemand moet ontslaan durft hij de personen dat niet recht in het gezicht te zeggen.

Trump is te vaak moreel en politiek door de ondergrens gezakt. Iedereen die hem steunt gaat willens en wetens mee de ondergrens door. Die steunen willens en wetens een man die verantwoordelijk is voor het scheiden van kinderen en ouders aan de grens, een in de eerste plaats wettelijk onrechtmatige daad, in de tweede een onmenselijke daad, die vindt dat er ook onder rechts-extremisten die de straat op gaan onder het scanderen 'geen jood zal mijn plaats in nemen' zich goede mensen bevinden.

Ja, in het geval van Trump is alles geoorloofd, anders dooft het licht.

Ibrah1234
05-11-18, 14:32
Dat is allemaal waar. Echter is daarmee ook bewezen dat Trump aanzet tot het plegen van geweld?

Zo zien die negatieve ik-ben-overal-op-tegen azijnpissers het.

knuppeltje
05-11-18, 15:22
Dat is allemaal waar.

Echter is daarmee ook bewezen dat Trump aanzet tot het plegen van geweld? Hoe kun je nu meten en weten wat in het hoofd van geweldplegers gebeurd en wat hen beweegt?

Juist. En daarmee is hij in eerste plaats verantwoordelijk voor een tot op het bot gepolariseerde samenleving in Amerika. Dit gaat in geen jaren goed komen. De man is echt een grote en totaal onverantwoordelijke idioot.

Wie zaait zal oogsten. En hij heeft al heel wat gezaaid.

Als na morgen ook nog eens de Reps de meerderheid in beide Kamers behouden, dan gaan we nog heel wat beleven. Sauve qui peut.

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 15:42
Ik ben geen negatieve-overal-op-tegen azijnpisser.

Ik ben wel heel erg tegen Trump. De man is een onverantwoordelijke en uiterst onfatsoenlijke figuur, die een beleid voert wat af en toe ronduit misdadig is en taal uitslaat die racistisch en vrouw onvriendelijk is.

Dat heeft niets met azijnpissen te maken, maar meer met eens verder nadenken dat je spreadsheet.

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 17:04
Ik denk dat Trump geweld bagatelliseert, trivialiseert zolang het in zijn straatje past.
Hij verstuurt filmpjes waarin hij 'CNN' vloert, hij prijst een congreslid die veroordeeld is voor bodyslammen van een journalist om precies die daad, hij weigert onomwonden een protestmars van radicaal rechtse figuren te veroordelen waarbij notabene een dode viel.

Nee hij roept niet op tot geweld, maar hij laat aan alle kanten merken dat hij er niet mee kan zitten.; de onverschilligheid die hij uitstraalt uitstraalt, geeft een boodschap af, nl. dat het hem niet kan schelen en in sommige gevallen het geweld zelfs prijzenswaardig vind. Is dat oproepen tot? De rol en de betekenis van 'een president van de VS' in aanmerking genomen, vind ik dat hij hiermee een vrijbrief afgeeft.
En natuurlijk zijn mensen verantwoordelijk voor hun eigen daden. Maar dat is NIET wat jij je afvraagt en wat je ter discussie stelt. De vraag die jij voorlegt is NIET of Trump 'geweld pleegt', maar of hij 'aanzet tot geweld'. Naar mijn mening maakt hij zich niet schuldig aan het plegen van (fysiek) geweld, maar zet hij wel aan tot en/of vergoeilijkt hij geweld.

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 17:38
Ik geef jou oncrete voorbeelden en een 'context', nl. de positie van de president van de VS.

Jij schijnt die voorbeelden onvoldoende te vinden, hoewel je er niet inhoidelijk op ingaat. Het gegeven dat Trump af en toe iets zegt dat hout snijdt, schijnt mij voor betreft het onderwerp van deze draad irrelevant, netzomin als het gegeven dat jij regelmatig kritische teksten over Trump plaatst.

Ik roep niet op tot haat, ik presenteer feiten, een analyse daarvan en een conclusie.
Ik lees dat jij die feiten noch de analyse bestrijdt, maar wel de conclusie. Stel daar een eigen analyse en conclusie tegenover. Speculaties over mijn gemoedstoestand vind ik persoonlijk niet erg sterk

knuppeltje
05-11-18, 17:51
De samenleving is gepolariseerd door al het nieuws wat er op de media komt. En via de sociale media wordt de woede onderling zichtbaar. Dat gebeurd ook in Nederland. Mensen die uitgesproken tegen of juist voor de EU of immigratie zijn. Mensen zijn zich meer bewust van de wereld om hen heen en hebben daar ook een helder standpunt over. Je overschat de kracht van een leider en onderschat de invloed van het volk.

DE media in Amerika gedragen zich niet allemaal zo politiek onafhankelijk als hier. Het merendeel van de bevolking begrijpt helemaal niet welke machinaties er bij nieuwsverspreiding gepleegd worden. En Trump is een uitgesproken manipulator van de media.

Omdat hij constant in het openbaar bepaalde hem niet gezinde media, en nog ver schadelijker - justitie, van alles en nog wat beschuldigt, wordt dat door de grot massa van laaggeschoolden onder zijn aanhang zonder meer geloofd. De Reps in de Senaat en Congres zijn het in veel gevallen niet met hem oneens, maar Trumps populariteit onder de grote massa laaggeschoolden zorgt er ook voor dat zij hun baan kunnen behouden, zij houden dus hun kaken op mekaar. Trum weet drommels goed wat hij doet.

Kortom, de man is een staatsgevaarlijke gek.

Selected
05-11-18, 18:28
Haha van Joop.nl.

Het waren hun vrienden die een zekere persoon zodanig zwart hebben gemaakt, tot extreem rechts hebben gebombardeerd, Anne Frank van stal gehaald, etc, etc.
Toen een dwaallicht hem uiteindelijk van de wereld schoot waste men de handen in onschuld en wilde van demoniseren absoluut niets weten.

Met Trump is alles geoorloofd.

Stelletje hypocrieten.

Voldoet de Volkrant wel voor jou?

¨Onder druk veroordeelt Trump rechts-extremisten alsnog¨

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/onder-druk-veroordeelt-trump-rechts-extremisten-alsnog-racisme-is-een-kwaad-~b81dea43/


Diepgang is niet jouw sterkste kant Ickje. Begrijpend lezen aub!

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 18:30
Wij hebben het niet over 'oproepen tot' maar 'aanzetten tot'. Ik zie dat als twee verschillende zaken. In het eerste geval roep je actief op tot het plegen van geweld. Zoals de Nazi overheid dat deed vanaf '33 ten aanzien van bepaalde groepen burgers.
' Aanzetten tot' daarentegen kan op vele manieren. Bijvoorbeeld door hele groepen mensen en organisaties als misdadigers wegzetten (Mexicanen zijn verkrachters, asielzoekers zijn criminelen, mensen die niet klappen tijdens zijn toepraak in de senaat kunnen als verraders van de VS worden beschouwd, media zijn de 'grootste' bedreiging voor de VS).

En niemand kan toch bezwaar hebben tegen een krachtdadig optreden tegen verraders, misdadigers en volksvijanden...

Dit is niet zo maar iemand, dut is het staatshoofd van de VS. Als een staatshoofd mensen of groepen als staatsgevaarlijk aanmerkt, dan betekent dat meer dan wanneer jij of ik dat doen.
Dus ja, ik blijf erbij, hij zet aan tot geweld.
Dat doet hij wanneer hij geweld niet zonder voorbehoud veroordeeld (bijv. Charlottesville) of het gebruik van geweld jegens een reporter prijst (Greg Gianfortes), keer op keer massa's laat scanderen dat Clinton (of Soros) niet veroordeeld en nergens van beschuldigd, verdient te worden opgesloten; nou ja, de lijst, die ik maar even uit mijn mouw schudt, lijkt treurig makend eindeloos.

Selected
05-11-18, 18:32
Dat vind ik goedkoop. Gewoon iemand beschuldigen aan te zetten tot geweld, omdat hij onbeschoft, leugenaar, racist, rechts, dom en wat al nog meer is. Voor een rechter kun je dat niet hard maken.

.

Denk je nou echt dat er een forumlid wakker ligt van jouw uitspraken?

Dé Islamhater van nederland ( op WSDB wordt je met een kankergezwel vergeleken!!!) die graag Islamitische fora destabilissert en bijna geen aandacht krijgt.


Denk je nou echt dat jouw reactie´s als racist en Islamhater er nog toe doen? Hier op Maroc.nl?

knuppeltje
05-11-18, 18:40
Mee eens, Trump is een staatsgevaarlijke gek. Maar toch... soms komt hij met dingen waarvan ik zeg, hij heeft gelijk...

Van een staatsgevaarlijke gek? Ik ben benieuwd.

knuppeltje
05-11-18, 18:43
Tja Joop hetzelfde als geenstijl: tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. De tendentieuze website voor deugmensen.

Geef eens een paar voorbeelden?

Selected
05-11-18, 18:51
Tja Joop hetzelfde als geenstijl: tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend. De tendentieuze website voor deugmensen.

Heil TRUMP!

Ik heb verder geen tijd om jouw troll-reactie´s van een gepast antwoord te voorzien. JIj verdiend geen aandacht op Maroc.nl. RACIST!

Je moet het maar met deze reactie doen,bejaarde aandachtzoeker. Enge AVA trouwens. Doet me denken aan die kale SS´ers.



https://www.youtube.com/watch?v=gVrb4CvOLmk

Selected
05-11-18, 19:09
Trump wil wat doen tegen de niet aflatende spionage van chinese bedrijven die in de vs en europa intelectueel eigendom stelen en daarmee eerlijke concurrentie onmogelijk maken. Groeien dankzij diefstal van kennis en het op de markt brengen van kwalitatief inferieure namaakpulp. Dat is niet de vrije markt die gewenst is. Trump begrijpt heel goed dat dit bedreigend is voor de nationale industrie en werkgelegenheid.

Verder heeft Trump gelijk om de massale invasie vanuit centraal amerika te willen tegenhouden. Dat kan begrepen worden als een vijandige invasie, want van de omvang en intentie van de groep gaat een dreiging uit. Men vind dat men recht heeft om doodleuk een ander land binnen te wandelen en zich daar te vestigen. Dat kan niet getolereerd worden. In wezen is de hele invasie geweldadig.


Het liep zo lekker op Maroc.nl (vooral op WSDB) totdat jij weer even aandacht kwam zoeken.

De overgrote meerderheid wil NIET met jou prikken Eric. Waarom kom je dan alsnog leden lastigvallen op hen terrein?

Er zijn leden die graag nog wat info willen delen of vragen willen stellen over bijvoobeeld Soera´s,,gebedsrichting zonder de andere rubrieken te hoeven raadplegen en jij valt die leden aan zoals je dat ook deed op Ontdekdeislam..nl.

Zelfs Marokkanen heb je aangevallen op hen ras!!! RACIST DUS!!!

Just a moment... (http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=45892)


JIj bent,als één van de weinige niet welkom hier. Jij weet zelf óók heel goed waarom en kom niet net doen of je neus bloed.


Ga weg en BLIJF weg,. Racist,NEO-nazi,ISLAMHATER!

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 19:27
'Verder heeft Trump gelijk om de massale invasie vanuit centraal amerika te willen tegenhouden. Dat kan begrepen worden als een vijandige invasie, want van de omvang en intentie van de groep gaat een dreiging uit. Men vind dat men recht heeft om doodleuk een ander land binnen te wandelen en zich daar te vestigen. Dat kan niet getolereerd worden. In wezen is de hele invasie geweldadig.'

Een vijandige invasie? En kun jij die vijand benoemen?
'Men vind' ... waaruit blijkt dat 'men vind dat je zo maar een land zou kunnen binnenwandelen'. Er zijn toch wettelijke asiel procedures in de VS. Waaruit leid jij af dat de mensen in die karavaan vinden dat zij zomaar een ander land in kunnen lopen? Kun je jouw beschuldiging staven met

a) feiten
b) een analyse van het feiten relaas (daar mogen morele oordelen meegenomen worden)
c) een conclusie gebaseerd op die analyse.

Vervolgens: jij zegt dat de invasie 'vijandig' is waaruit bestaat de vijandige handeling?
Tenslotte: jij geeft aan het ALLEEN over de vraag te willen hebben of Trump aanzet tot geweld. Waarom kom je met de vluchtelingen karavaan op de proppen?

Selected
05-11-18, 19:42
Ieder land heeft het recht om haar grenzen te verdedigen,beste TGW,maar de campagne die door Trump´s administratie is gestart is gewoon racistisch!!

Goebbels zal zijn vingers erbij aflikken in zijn graf. Smerige neo-nazi propaganda!!!!!!!!

Ik geloof óók diep in mijn hart dat Trump ook echt een racist is.





'Verder heeft Trump gelijk om de massale invasie vanuit centraal amerika te willen tegenhouden. Dat kan begrepen worden als een vijandige invasie, want van de omvang en intentie van de groep gaat een dreiging uit. Men vind dat men recht heeft om doodleuk een ander land binnen te wandelen en zich daar te vestigen. Dat kan niet getolereerd worden. In wezen is de hele invasie geweldadig.'

Een vijandige invasie? En kun jij die vijand benoemen?
'Men vind' ... waaruit blijkt dat 'men vind dat je zo maar een land zou kunnen binnenwandelen'. Er zijn toch wettelijke asiel procedures in de VS. Waaruit leid jij af dat de mensen in die karavaan vinden dat zij zomaar een ander land in kunnen lopen? Kun je jouw beschuldiging staven met

a) feiten
b) een analyse van het feiten relaas (daar mogen morele oordelen meegenomen worden)
c) een conclusie gebaseerd op die analyse.

Vervolgens: jij zegt dat de invasie 'vijandig' is waaruit bestaat de vijandige handeling?
Tenslotte: jij geeft aan het ALLEEN over de vraag te willen hebben of Trump aanzet tot geweld. Waarom kom je met de vluchtelingen karavaan op de proppen?

Selected
05-11-18, 19:54
@TGW.......Reactie is aangepast door Rob Gosseling. Dit is niet de oorspronkelijke reactie van deze manipulatieve neo-nazi.



Huh? Als antwoord op de post van knuppeltje. Heb notabene duidelijk gequote en nog vraag je naar het waarom.



De rest van je post kom ik later op terug.


Wij hebben liever dat je gewoon weg blijft.

The_Grand_Wazoo
05-11-18, 19:58
Huh? Als antwoord op de post van knuppeltje. Heb notabene duidelijk gequote en nog vraag je naar het waarom.


(Wel potjandrie ... met een hele oude Firefox versie kan ik wel quoten ... wonderlijk)

Da´s waar, je antwoordde op knuppeltje.

Vervolgens: je vertelt niet waarom die karavaan als vijandig beschouwd kan worden. Je stelt dat ´de karavaan als vijandig beschouwd kan worden´, maar op welke gronden dat kan vermeld je niet.
Je hebt het over een ´massale´ invasie. Ik twijfel of het begrip ´massaal´ hier op zijn plaats is. Het gaat om heus grote aantallen, maar bij een ´massale invasie´ stel ik mij een wat grotere en meer weerbare groep mensen voor dan een groep ongewapende vluchtelingen wier enige bedreiging eruit bestaat dat zij een veilig heen komen zoeken. Als je andere woorden gebruikt, dan lijken het net mensen te worden.

Selected
05-11-18, 20:05
Er is niks aangepast. Quote mij smerig onderkruipsel of hou je gore bek dicht.

Jij hebt,zoals je vaak doet,zeker wel je reactie aangepast binnen de 30 minuten dat toegestaan is.

Anders werd de tijstip van je quote wel geplaatst bij je reactie. ( leer mij Maroc.nl kennen).

IK ben verder ook geen smerige onderkruipsel. Ik ben een mens.



EN jij bent een Neo-Nazi,Racist én Islamhater die op een verkeerde forum is beland.

Selected
05-11-18, 20:23
Totaal nutteloos. Jij hebt een obsessie voor aandacht. En om die te krijgen speel je op de man en verzin je dingen om de ander zwart te maken. Zoooo nutteloos.

Nope.

Ik speel op jouw zwakke soort Neo_nazi´s,racisten en islamhaters in, die niet welkom mogen zijn op Maroc.nl.

Als je dat bedoeld met ´obsessie´ pleit ik schuld.

Selected
05-11-18, 20:25
Totaal nutteloos. Jij hebt een obsessie voor aandacht. En om die te krijgen speel je op de man en verzin je dingen om de ander zwart te maken. Zoooo nutteloos.

Jij bent bovendien ook ontzettend dom omdat jij denkt met forum-intriges ( verwijderen én/of aanpassen van reactie´s) wat indruk te kunnen maken op zachtzinnige leden om zodoende je eigen falen in te dekken.

Selected
05-11-18, 21:18
Zo zien die negatieve ik-ben-overal-op-tegen azijnpissers het.

Ik heb respect voor Obama en Clinton. Dus jouw reactie volstaat niet.

Wist jij trouwens dat FoxNews!!! een dochterorganisatie heeft die op Amerikaanse Democratische politici jaagt en juridisch vervolgt?

Selected
05-11-18, 23:49
Ik kom er op terug. Maar moet nu echt weg.

Je bent wel al die tijd online!


Waarom lieg je zoveel?

Selected
06-11-18, 00:13
Overal heb ik mijn telefoon bij mij. Dus in die zin online. Als ik door Puerto Aysen wandel heb ik geen zin om op al die onzin van jou te reageren, alhoewel dat wel zou kunnen. Het was een mooie dag, dus die wou ik niet verpesten door telkens berichtjes lezen die totaal niet belangrijk zijn.

Niemand mag jou en niemand wil met jou prikken.

Je zou weg gaan!!!

En stiekem blijf je toch hangen met je lelijke enge kale nazi-hoofd!!!

Selected
06-11-18, 00:17
Niemand mag jou en niemand wil met jou prikken.

Je zou weg gaan!!!

En stiekem blijf je toch hangen met je lelijke enge kale nazi-hoofd!!!

IK geef het op en log uit.

Ik ga geen Nazi´s als Rob Gosseling/ Eric Dublois aandacht geven.

knuppeltje
06-11-18, 09:44
Trump wil wat doen tegen de niet aflatende spionage van chinese bedrijven die in de vs en europa intelectueel eigendom stelen en daarmee eerlijke concurrentie onmogelijk maken. Groeien dankzij diefstal van kennis en het op de markt brengen van kwalitatief inferieure namaakpulp. Dat is niet de vrije markt die gewenst is. Trump begrijpt heel goed dat dit bedreigend is voor de nationale industrie en werkgelegenheid.

Verder heeft Trump gelijk om de massale invasie vanuit centraal amerika te willen tegenhouden. Dat kan begrepen worden als een vijandige invasie, want van de omvang en intentie van de groep gaat een dreiging uit. Men vind dat men recht heeft om doodleuk een ander land binnen te wandelen en zich daar te vestigen. Dat kan niet getolereerd worden. In wezen is de hele invasie geweldadig.

Trump zet met zijn handelspolitiek, zijn inzet op het gebruik van fossiele brandstoffen, in plaats zoals China volop in te zetten op innovatie en hernieuwbare energie, zelf wel de Amerikaanse industrie op achterstand. Bovendien, en daar heeft Pas al eerder op gewezen, China maakt tegenwoordig ook heel wat anders dan zogenaamde inferieure namaak spullen. Kortom, Trump is misschien wel de grootste bedreiging voor de innovatie van de Amerikaanse industrie.

Belachelijk. Zo groot is die groep ook weer niet dat die echt bedreigend voor Amerika kan zijn. Maar Trump gebruikt dit op een ronduit kwaadaardige manier om de angst onder de grote massa laaggeschoolden onder zijn aanhang aan te jagen, door al die mensen als misdadigers neer te zetten. Bovendien is een aantal Amerikaanse staten de hele landbouw afhankelijk van goedkope arbeidskrachten die al dan niet wel of niet illegaal zijn. Net als bij ons de land en tuinbouw, en steeds meer de bouw, afhankelijk is van goedkope Oost-Europese arbeidskrachten.

Volgens mij wandelde jij zelf ook een ander land in. Waarom juist dat land weet ik niet. Maar ik geloof niet dat je daarbij vond dat je daarmee onrechtmatig handelde.

knuppeltje
06-11-18, 13:30
....maar daar hebben de chinezen in de zwaar vervuilde steden ook alle reden toe. Er zijn dagen dat mensen in bepaalde steden met mondkapjes lopen (niet dat dit veel helpt). Maar dit alles heeft ook niets te maken met het gegeven dat Chinezen kennis stelen van het westen. En dat doen ze op grote schaal.

Die groep immigranten trachten illegaal de grens over te steken. Er is ook sprake van een georganiseerde actie op grote schaal om de kans op slagen groter te maken. Immers het is makkelijker om met een grote ongewapende groep langs een grens te komen.

Ik ben niet een land in gewandeld zonder mij te melden bij de autoriteiten met mijn documenten. Dat geschiedde ook niet met de intentie daar te blijven zonder vergunning.

Maar ondanks dat zetten ze veel harder in op schone energie dan Amerika en zijn daar dan ook veel verder in. Ze zijn dan ook veel verder met het ontwerpen en ontwikkelen van ecologisch verantwoorde steden dan wij of Amerika. De Amerikanen zitten veel teveel op hun luie reet. Verder vergis je je in hun technologische innovatie. Die is veel hoger dan jij aanneemt.

Tja, dat heb je vaak met ongewenste vluchtelingen, waarvoor ze ook op de vlucht zijn. Maar volgens mij is er aan geen enkele indiaan, Aboriginal, Afrikaan of Palestijn ooit door blanke kolonisten gevraagd of zij wel welkom waren. Wat die wel deden was hun zogenaamd nieuwe vaderland zich al plunderend en moordend toe eigenen. Dat lijken mij dit keer niet het geval te zullen gaan worden met die dappere stappers.

Heel netjes van je. Maar jij ging dus ook je geluk elders zoeken.

The_Grand_Wazoo
06-11-18, 13:45
'Die groep immigranten trachten illegaal de grens over te steken. Er is ook sprake van een georganiseerde actie op grote schaal om de kans op slagen groter te maken.'

In zin één beschuldig je mensen van iets wat zij eenvoudigweg nu nog niet aan het doen zijn.
Jij veronderstelt dat zij dat zullen trachten. Waarom?
Welk percentage van de groep dat zal trachten, laat je buiten beschouwing. Het is 'een groep'. Veel te vaag voor een concrete beschuldiging. En naar mijn ervaring vinden vaagheden doorgaans hun oorsprong in ondoordachte gevoelens en voorstellingen die, zodra je ze analyseert, weinig te overeen blijken te komen met het object van de voorstelling in de werkelijkheid.

In zin twee uit je een tweede beschuldiging en wel ten aanzien van de gedachte om in groepsverband te reizen. Ik kan zo een paar andere redenen opnoemen om in groepsverband te reizen. Die hebben allemaal te maken met de afpersingen en moorden waaraan eerdere vluchtelingen het slachtoffer zijn geworden. Dus waarom kies je voor deze reden?

Selected
10-11-18, 00:39
Ik zie lees een ´verkapte´ rechts-extremistische reactie van Rob Gosseling. (#43).

Goed gezien van je TGW.

Selected
13-11-18, 18:47
Desi wijst geweld af...

Lees dit even:


Ik zou zeggen plaats het op je social-media accounts. Inclusief de gehele topic.


https://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/397450-pisrael-blaast-tv-station-gaza-op.html

Selected
13-11-18, 19:00
Ja duik maar weer weg. Je staat gewoon voor lul. Of vind je van niet?

Absoluut niet. Jij krijgt geen aandacht en die ga je ook niet bij mij krijgen,Islamhater.

Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant.

Nogmaals;plaats mijn reactie en de topic van Joessoef maar op je social-media accounts en zoek het even lekker uit.