PDA

Bekijk Volledige Versie : Slapende mods



knuppeltje
06-11-18, 09:06
Slapen ze, of is bij hun ook al het peil zover gedaald dat ze zelf niet eens meer de forumregels kennen, of zijn ze zo bang dat het hen geen ene moer meer uitmaakt dat het hier met al dat grof gescheld steeds meer en meer een ballentent aan het worden is.

Wat is het jongens?

Karin.N
06-11-18, 09:18
Beheer is enige jaren geleden met bestemming onbekend vertrokken :roken:

Kennelijk kan dat met de advertentie opbrengsten en mss nog ergens een subsidiepotje :hihi:

Geef ze eens ongelijk met van alles wat hier rondhangt :strik:

knuppeltje
06-11-18, 09:41
Beheer is enige jaren geleden met bestemming onbekend vertrokken :roken:

Kennelijk kan dat met de advertentie opbrengsten en mss nog ergens een subsidiepotje :hihi:

Geef ze eens ongelijk met van alles wat hier rondhangt :strik:

Ik dacht al zoiets Dame. Ze hebben gewoon de hele boel op een automatische piloot, met een kwaadaardig virus geïnfecteerd, gezet, en liggen nu ergens op het strand van een tropisch eiland aan de bacardi-rum te lurken en naar die wellustige hoelahoep dames te kijken.

We zijn er mooi klaar mee. Dadelijk geven ze u en mij ook nog de schuld van alles, omdat wij er wat van zeggen. Hebben we dat weer. Potver.

knuppeltje
06-11-18, 09:51
Maar met alle gekheid op een stokje. Als die mods toch aan dat strand liggen te maffen, dan moeten we zelf maar wat doen.

Ik vind dat ieder die zich nu nog aan grof schelden op een andere prikker te buiten gaat, daarvoor consequent bij elke keer daarvan een week geschorst dient te worden. (Doen die luie mods tenminste nog wat voor hun geld, niet dan?)

Wie is voor of tegen?

Eke
06-11-18, 10:26
Maar met alle gekheid op een stokje. Als die mods toch aan dat strand liggen te maffen, dan moeten we zelf maar wat doen.

Ik vind dat ieder die zich nu nog aan grof schelden op een andere prikker te buiten gaat, daarvoor consequent bij elke keer daarvan een week geschorst dient te worden. (Doen die luie mods tenminste nog wat voor hun geld, niet dan?)

Wie is voor of tegen?

Knuppeltje, ik kom hier net even langs zeilen voordat ik de laptop dichtklap...hoef er geen seconde over na te denken :
goed initiatief van jou ---en ik ben VOOR !!!

Ibrah1234
06-11-18, 10:34
Het is toch geen kinderspeelplaats met ouderlijk toezicht? Het is maar een forum. Bovendien valt er weinig te modereren. Men komt net zo hard weer naar binnen lopen met een IP spoof.

GentleMan86
06-11-18, 10:37
Ik kom er met mijn hoofd niet bij , dat na alle jaren, zelfs de meest intelligente mensen hier, rob nog aandacht geven, terwijl al lang bekend is, dat hij slechts een internet trol is.
Een onofficieel samenwerkingsverband tussen de goedwillende leden, met als doel, het onkruid dat toch steeds terug blijft komen, te negeren, zou dit hele probleem oplossen.
Zo kunnen we ons ook meer focussen, op mensen, die wel goede intenties hebben en komt er eens wat uit het getyp ipv broken record gezwam dat wij ondertussen, toch al kennen.

Revisor en selected heb ik echt respect voor, want zij, zijn door de jaren heen, zeer constant gebleken
Ballandalus heeft niet lang geleden haar ware aard laten zien, door mannen die struggelen, te shamen en te framen als losers, simpelweg omdat ze geen feiten wist te bedenken om inhoudelijk te reageren op een zeer belangrijke en actuele topic waar mensenlevens letterlijk en figuurlijk aan kapot gaan.
Zodra een feminist niet inhoudelijk kan reageren, doet zij een poging om op je gevoel te spelen.
Dit is ondertussen algemeen bekend en doet mij hierom, helemaal niets, want het is slechts een gevalletje onkunde.
Oiseau meent alles te weten, weet net niks, op goed Nederlands typen na.
Mrz is een goed mens, wat voor mij waardevoller is dan elk ander karaktereigenschap
Juffrouw saartje, alles dat over haar te zeggen valt, kun je terug vinden in topics van selected, hij heeft gelijk.

De rest ken ik niet goed genoeg om over te oordelen en ja, ik KAN er naast zitten, maar betwijfel het.

The_Grand_Wazoo
06-11-18, 10:45
Grappig, ik twijfel daar nou geen moment aan.

knuppeltje
06-11-18, 12:35
Het is toch geen kinderspeelplaats met ouderlijk toezicht? Het is maar een forum. Bovendien valt er weinig te modereren. Men komt net zo hard weer naar binnen lopen met een IP spoof.

Vertel me eens? Wat is er op tegen om het hier een beetje beschaafd te houden?

Maakt niet uit of ze met een nieuwe IP aankomen, ook dan kun je ze schorsen.

knuppeltje
06-11-18, 12:37
Noem ook namen en quote dan zaken waar grenzen zijn overschreden.

Lees je eigen bijdragen van de laatste tijd dan een even over. Maar je bent niet de enigste die zich hieraan te buiten gaat.

Ibrah1234
06-11-18, 12:40
Vertel me eens? Wat is er op tegen om het hier een beetje beschaafd te houden?

Je bent een volwassen kerel? Zet de gewraakte persoon op je ignore lijst dan krijg je de postings ook niet meer te zien.


Maakt niet uit of ze met een nieuwe IP aankomen, ook dan kun je ze schorsen.

Ja, en 10 minuten later zijn ze er weer onder een andere nick.

knuppeltje
06-11-18, 12:43
Noem ook namen en quote dan zaken waar grenzen zijn overschreden.

Lees je eigen bijdragen van de laatste tijd eens aandachtig over. Maar je bent niet de enigste. Anderen die over nazies beginnen zijn net zo fout bezig.

Wie niet zonder schelden kan, lijdt aan taalarmoede.

Mwa, mods die niet daartegen optreden, misschien ook wel, misschien wel in de ergste vorm. Weet ik veel. Maar wat moeten we dan zulke mods hier?

Feriel
06-11-18, 12:50
Noem ook namen en quote dan zaken waar grenzen zijn overschreden.

Heb je even……..

GentleMan86
06-11-18, 12:56
Gaan ze weer, aandacht geven aan de trollen.
Maakt niet uit hoe gelijk je hebt, ga eens begrijpen dat hen dit niets uitmaakt

Selected
06-11-18, 13:02
Lees je eigen bijdragen van de laatste tijd dan een even over. Maar je bent niet de enigste die zich hieraan te buiten gaat.

Jij ziet niet wat Rob Gosseling op WSDB doet en heeft gedaan.

Rob Gosseling wordt zelfs door verschillende leden op WSDB vergeleken met een kankergezwel( niet mijn woorden).

Treiteren,trollen zieken en aandacht vragen!!! Op Marokko.nl was Rob allang verbannen geweest. Omdat daar een meldknop zit om Moslimdiscriminatie te melden. Al die meldingen worden getoetst door de mods en admins van Marokko.nl en indien nodig voorgedragen aan anti-discriminatie bureau´s.

Met zon meldknop zou het forum voor Rob een stuk minder aantrekkelijker zijn. Laat hem maar een Joodse of Christelijke forum gaan terroriseren.

Als je goed,leest zie je dat rob mij alleen maar aan het fucken is. Hij stuurt doelbewust aan tot een zware confrontatie. En dan vraagt Rob als ie wordt klem gelult om de adres en naam. Hoe ziek ben je dan?

Ik vind het een goed inititatief van jou Knuppeltje,ik vertrek pas nadat Rob Gosseling ook een tijdje van Maroc.nl verdwijnt.

Het beste wat de beheerders kunnen doen is mij en Rob de Islamhater te bannen en een meldknop voor islamhatende uitspraken te maken.

Selected
06-11-18, 13:10
En ik heb wat reactie´s verwijderd op WSDB en ik weiger de reactie´s over Rob Gosseling te verwijderen.

Hij is een plaag op islamitische fora. Een terrorist! Lees maar hoe leden op een Islamitische forum de draak steken nadat Rob daar was verbannen.


Just a moment... (http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=45892)


Ik wens je verder veel succes met dit topic want zolang er een agressor als Ron hier rondloopt is het dweilen met de kraan open en wachten op de volgende confrontatie.

Fijne middag

Ibrah1234
06-11-18, 13:51
Lees je eigen bijdragen van de laatste tijd dan een even over. Maar je bent niet de enigste die zich hieraan te buiten gaat.

Mag u meedelen de heer Gosseling niet anders te hebben meegemaakt dan uiterst voorkomend. Zoals een heer betaamt.

Dat u zijn pennenvruchten niet onderschrijft is een problematiek van geheel andere orde.

Soldim
06-11-18, 14:31
Maakt niet uit of ze met een nieuwe IP aankomen, ook dan kun je ze schorsen.

Dat bannen is juist het probleem -- zich akelig gedragende figuren kan je op negeer zetten. Maar, als ze elke keer met een, twee of drie nieuwe nicks aankomen blijf je bezig.

Eke
06-11-18, 15:48
Wie niet zonder schelden kan, lijdt aan taalarmoede.



Yep.

Je kunt improviseren met taal. Ook met schelden.
Ik las hier laatst "pannenkoek", "dropstaaf". Net even wat lekkerder ...

Of -heel gemakkelijk- schrijf gewoon in je tekst dat je boos bent- of verveeld-of geirriteerd, enz.

Schelden is dan overbodig. Je boodschap is helder.

Revisor
06-11-18, 17:26
Niet altijd. Weet je wat nog erger is dan schelden en waar ik mateloos woedend om kan worden? Iemand vals beschuldigen. Heeft revisor een keer geflikt met mij. Een heel racistische quote construeren en met mijn naam daarin. Heb klacht ingediend en de quote was weer weg. Ja toen heb ik hem verrot gescholden ook met kanker ja. Ik pik van niemand dat er leugens verspreid worden. Dan heb je met mij totale oorlog.

Stel je niet aan sukkel met je krokodillentranen. Dat was overduidelijk een grapje zoals ik wel eens doe door nep nieuwsberichten te schrijven voor de humor en prikkers op het verkeerde been te zetten. Als je de links volgt zie je meteen dat het niet waar is.

Voor echte racistische quotes hoef ik weinig moeite te doen om die bij jou te vinden.

Jij hebt me zo vaak vals beschuldigd en op de man gespeeld dat ik niet eens moeite doe om er op in te gaan.

Wees gewoon eerlijk en erken dat je je liet gaan met ernstig schelden.

Ik vind jullie sowieso een stelletje kinderachtige sukkels die alleen bezig zijn met hun ego te strelen.

Daarom heb ik al jaren geleden besloten om anders dan jullie te prikken en te proberen om alleen inhoudelijk te prikken en me niet door jullie kinderachtige Ad hominem reacties en scheldpartijen af te laten leiden.

Al dat hypocriete gejank en kinderachtige gedoe ben jij alleen zelf voor verantwoordelijk.

Ja maar hij is begonnen, nee jij bla bla bla.

Dammit man jullie zijn notabene 50tigers met het gedrag van kleuters.

Revisor
06-11-18, 18:08
Nu the road, ik grijp de gelegenheid aan om Marsupilami mijn complimenten te geven. Hij is denk ik vrijwel de enige die constant netjes blijft ondanks dat hij structureel bagger over zich heen krijgt!

Revisor
06-11-18, 18:09
Nu de road = by the road

Eke
06-11-18, 18:56
Niet altijd. Weet je wat nog erger is dan schelden en waar ik mateloos woedend om kan worden? Iemand vals beschuldigen. Heeft revisor een keer geflikt met mij. Een heel racistische quote construeren en met mijn naam daarin. Heb klacht ingediend en de quote was weer weg. Ja toen heb ik hem verrot gescholden ook met kanker ja. Ik pik van niemand dat er leugens verspreid worden. Dan heb je met mij totale oorlog.


Vals beschuldigen. Dat is ook een aanval. Kunnen we op 1 lijn stellen met schelden, wat mij betreft.

Het is me niet duidelijk nog of je voor of tegen Knuppeltjes' voorstel bent. Geldt voor meer prikkers.

Eerst maar eens kijken of mensen mee willen doen..De uitwerking is vers twee.

Juffrouw_Saartje
06-11-18, 19:32
Het is toch geen kinderspeelplaats met ouderlijk toezicht? Het is maar een forum. Bovendien valt er weinig te modereren. Men komt net zo hard weer naar binnen lopen met een IP spoof.

Is geen reden om het hier in de soep te laten lopen en achterover te gaan liggen. Niemand heeft gezegd dat het modereren vanzelf gaat.

Juffrouw_Saartje
06-11-18, 19:36
De laatste tijd he? Ja heb je desi tekeer zien gaan? En dat ik daar vaak niet op reageer? En die keer dat ik dan reageer zeggen dat ik te ver ben gegaan, maar niks zeggen van de oorzaak. Het is desi die in iedere topic met persoonlijke aanvallen komt. Voor alle post een dislike geeft. Mag in daar ook wat van zeggen!? Meestal laat ik hem maar lullen. Laatst werd mij kanker door haashaas toegewenst. Dan zwijg je ook. Pas als ik mij verdedig kom je. Hoevaak maakt hij geen gehakt van Ibrah die hij steevast ibratat noemt. Zeg daar wat van! Val niet de mensen aan die zich een keer verdedigen tegen hem. Zoals saartje die juffrouw zuurkut wordt genoemd.

Wou je dat op een hoop gooien met die paar keer dat ik mij verdedig????

Volgens mij ging Haas tekeer tegen jou omdat jij slecht gedrag associeerde met moslim zijn. Daarmee scheer je iedereen over één kam.

GentleMan86
06-11-18, 20:05
En ze blijven maar serieus op hem ingaan.
Ben us verstandig mensen, zo komen we nooit verder.

Juffrouw_Saartje
06-11-18, 20:09
En ze blijven maar serieus op hem ingaan.
Ben us verstandig mensen, zo komen we nooit verder.

Nee je moet trash talken, zoals jij dat doet over Ballandalus, dat is pas verstandig :(

Ballandalus
06-11-18, 20:24
Ik kom er met mijn hoofd niet bij , dat na alle jaren, zelfs de meest intelligente mensen hier, rob nog aandacht geven, terwijl al lang bekend is, dat hij slechts een internet trol is.
Een onofficieel samenwerkingsverband tussen de goedwillende leden, met als doel, het onkruid dat toch steeds terug blijft komen, te negeren, zou dit hele probleem oplossen.
Zo kunnen we ons ook meer focussen, op mensen, die wel goede intenties hebben en komt er eens wat uit het getyp ipv broken record gezwam dat wij ondertussen, toch al kennen.

Revisor en selected heb ik echt respect voor, want zij, zijn door de jaren heen, zeer constant gebleken
Ballandalus heeft niet lang geleden haar ware aard laten zien, door mannen die struggelen, te shamen en te framen als losers, simpelweg omdat ze geen feiten wist te bedenken om inhoudelijk te reageren op een zeer belangrijke en actuele topic waar mensenlevens letterlijk en figuurlijk aan kapot gaan.
Zodra een feminist niet inhoudelijk kan reageren, doet zij een poging om op je gevoel te spelen.
Dit is ondertussen algemeen bekend en doet mij hierom, helemaal niets, want het is slechts een gevalletje onkunde.
Oiseau meent alles te weten, weet net niks, op goed Nederlands typen na.
Mrz is een goed mens, wat voor mij waardevoller is dan elk ander karaktereigenschap
Juffrouw saartje, alles dat over haar te zeggen valt, kun je terug vinden in topics van selected, hij heeft gelijk.

De rest ken ik niet goed genoeg om over te oordelen en ja, ik KAN er naast zitten, maar betwijfel het.

Moet ik hiervoor een pm ontvangen, dat een hork iets te zeggen heeft over mij op NVD.

Jongen, loop je nu nog steeds te janken. Ik zal nooit inhoudelijk reageren op jouw bagger. Je hebt nu al teveel aandacht gekregen. Willen de bergvrouwen jou ook al niet, seksueel gefrustreerde homo erectus. Je hebt nog altijd dat andere kutkind, Desi, om je te troosten. :zwaai:

@Eke, sorry voor het éénmalig schelden.

GentleMan86
06-11-18, 21:23
Jij reageerde niet, omdat je niet inhoudelijk KAN reageren, op iets waar zelfreflectie voor vereist is.
Klasse heb jij sowieso niet, anders zou je gewoon NIET reageren, that's what big girls do.
Bergvrouwen uitlachen als , libanese was het?
1 generatie is er voor nodig om van een ''berggeit'' te veranderen in een verwesterde, trotse moslima denigrerende, identiteitloze, kinderloze, eigen biologische klok vechtende, vleermuizen in de poes onderhoudende mes3ora.
Generaties voor jou hebben gevochten en gestreden , om met trots hun bloedlijn gaande te houden.
Wij zijn de eerste generatie sinds misschien het begin van de mensheid, waarvan velen menen dat ze het beter weten dan de ouderen.
Vergeet ouderen, je hoeft maar naar ieder vrouwelijke dier op de wereld, op de feministische mensenvrouw na, te kijken, om te zien wat het aller belangrijkste is, dat een vrouw kan doen op deze dounya.
Zelfs varkens en ezels zijn wijzer dan jou op dit gebied, zelfs de domste vogelsoort en domste amfibie is verder dan jou als het gaat om het vrouwenleven optimaal ervaren.

7mara

GentleMan86
06-11-18, 21:39
Waarheid spitten valt niet onder trashtalk.
Het westen is niet goed voor haar geweest.
Weet zeker dat als ze in haar moederland was gebleven, ze een kwalitatief veel beter bestaan zou hebben gehad en veel beter mens zou zijn geworden.
Ze is zo egoistisch geworden hier dat ze zelfs haar eigen eitjes geen leven gunt, omdat ze dan niet die fancy chanel tas kan kopen.
Een kind baren waar ze ongeevenaarde liefde aan kan geven en van kan ontvangn, trouwen om haar deen compleet te maken, offfff Fancy doen met een chanel tas.
Ballandalus koos voor chanel tas en forever a little girl mentaliteit.
Zelfs jij, juffrouw Saartje, bent wijzer en verder dan haar, al doe je het niet perfect.

H.P.Pas
06-11-18, 22:17
Volgens mij ging Haas tekeer tegen jou omdat jij slecht gedrag associeerde met moslim zijn. Daarmee scheer je iedereen over één kam.

En dan mag je hem kanker toewensen ?

knuppeltje
06-11-18, 22:33
Knuppeltje zwijgt over desi. Die wil hij niet noemen. Is het geen gotspe?

Ten eerste, ik weet niet wie jij met desi bedoelt. Dat komt misschien omdat ik alleen maar op NvdD prik.

Verder heb ik in eerste instantie ook niet eens jouw naam genoemd. Maar je vroeg daarop zelf of ik een paar voorbeelden van jouw te noemen. Daarop heb ik je geadviseerd je eigen berichten van de laatste tijd nog een zorgvuldig over te lezen. Vervolgens heb ik ook duidelijk gemaakt dat, iemand een nazie noemen, zoals iemand anders deed, net zo fout is.

Je kunt dus wel proberen om een en ander anders voor te stellen, maar daarmee zit je er faliekant naast.

knuppeltje
06-11-18, 22:39
Dat bannen is juist het probleem -- zich akelig gedragende figuren kan je op negeer zetten. Maar, als ze elke keer met een, twee of drie nieuwe nicks aankomen blijf je bezig.

Negeren kan, maar daarmee houd dat gedrag echt niet op, voorspel ik je.

Wat mij betreft gewoon consequent bij elke keer, of ze nu weer een andere nick hebben of niet, een week schorsen, dan worden ze dat echt wel beu.

Ibrah1234
07-11-18, 00:36
Negeren kan, maar daarmee houd dat gedrag echt niet op, voorspel ik je.

Wat mij betreft gewoon consequent bij elke keer, of ze nu weer een andere nick hebben of niet, een week schorsen, dan worden ze dat echt wel beu.

Leidinggevende functie O geschikt O ongeschikt

Assessment test managementvaardigheden O gezakt O geslaagd

Juffrouw_Saartje
07-11-18, 06:22
En dan mag je hem kanker toewensen ?

Dat zei ik niet.

Juffrouw_Saartje
07-11-18, 06:25
Ten eerste, ik weet niet wie jij met desi bedoelt.

Houden zo.

H.P.Pas
07-11-18, 08:24
Dat zei ik niet.

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

knuppeltje
07-11-18, 08:39
Eerlijk gezegd voelde ik mij aangesproken, omdat je al een keer een hint gaf in een topic waar desi en ik in botsing kwam. Je had het over "heren" enz. Terwijl toch in de volgorde van de berichten wel een schuldige kan worden aangewezen. Maar goed, met jou en de meeste anderen heb ik verder geen problemen. Ik wilde eigenlijk geen aandacht meer schenken aan desi tot jij kwam met deze topic. Tegen jou heb ik werkelijk niets, dus wou ik het maar laten rusten verder. Wel wilde ik bij deze even mijn ongenoegen uiten. Maar vanaf nu zal ik op desi niet meer reageren.

Dat eerste had ik dus al meteen in de gaten. Maar omdat het mij niet alleen om jou ging, maar om het het dom grof gescheld van al wie zich daaraan te buiten gaat, heb ik jou dan ook niet bij naam genoemd. Wat je ook tegen iemand hebt, je laat dat dom gedoe gewoon achterwegen. Het leidt alleen maar tot nog meer ergerlijk onfris gedoe. Dat achterwege laten hoeft geen enkele belemmering te zijn om op wie of wat dan ook te reageren, inclusief desi, waarvoor net zo goed hetzelfde geldt.

Als zij laag gaan - dan gaan wij omhoog. (Michelle Obama)

Selected
07-11-18, 19:46
@ TS ( Knuppeltje)

Ik vind dat gentleman86 gelijk heeft en Rob Gosseling krijgt teveel aandacht.

Maar een ding moet mij van het hart;

Heb je mij zien schrijven dat ik niet fout ben geweest? Ik bied in tegenstelling tot onze huisnazi,Rob Gosseling,altijd mijn excuses aan als ik fout zit,hoe grof ik ook tekeer ben gegaan. Maar Rob Gosseling is een verrader en een wolf in schaapskleren.

Ik val geen Joden,Christenen,Boedhisten,atheisten,agnosten lastig op hen fora. Rob Gosseling doet dat enkel bij de Moslims. EN Rob Gosseling plaatst ook zéér vaak negatieve reactie´s van dit forum op een Nazi-site om zijn gelijk te halen. Een FEIT dat ook is opgevallen door forumleden van de site ´OntdekdeIslam´. ( wie gaat nou zo een site opzoeken als ie niks met de Islam te maken heeft)?

Zie reactie nummer 5 van onderstaande link;

Just a moment... (http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=45892)


Punt2; Ik kom hier al vanaf 2014 en het is niet enkel HaasHaas die Rob Gosseling met een kankergezwel vergeek maar ook Abudhar,ikzelf,7assousind en Soulsister4u likte zelfs een reactie daarop.

Nu doet ie even braaf omdat ie weet dat er op hem wordt gelet,maar jij weet half niet wat voor smerige,racistische,anti-Islamitische reactie´s de Opper-hypcriet en leugenaar op WSDB en wat voor fora ook heeft geplaatst.

Niemand mag hem hier behalve zijn gelijke als Ibrah1234 die ik soms als een rat vind reageren. Al-Sawt kwam met het woord ´Ibrahrat´ en ik schaam mij niet om te vermelden dat ik het daar mee eens ben. OOk dat is een wolf in schaapskleren. Revisor heeft hem op verschillende leugens betrapt ( hint ,hoeren in Marokko,topic weet ik niet meer) dus is het dan raar dat ik het begrip ´Ibrahrat´ overneem?


Punt 3; Ik heb ooit,in mijn goede tijd (2014) hier,een topic geopend over Eric ,en vroeg hem zich te melden in mijn topic. raad eens wat voor reactie´s ik kreeg?

¨als je wat negatiefs te melden hebt over Moslims of marokkanen is hij er als een speer bij´,.


NU ben ik die kale neo-nazi zat.

Ik gebruik het begrip ´nazi´ bewust niet maar ik hanteer altijd ´neo-nazi´. Want daar doet Rob Gosseling mij aan denken. Aan een neo-nazi die graag Islamitische fora terrorisseert.


Ik zal komende weken het een en ander uppen in dit topic over deze hypocriete NEO-NAZI.



Het Beheer heeft schijt aan hem en is hem ook zat beste Knuppeltje!!!!!!!

Juffrouw_Saartje
07-11-18, 20:14
En dan mag je hem kanker toewensen ?

Wat moet je nou van mij? Ik heb toch nergens kanker gezegd? Waarom vraag je dat niet aan Rob Gosseling? Ik snap niks van die dubbele standaard van je:


Niet altijd. Weet je wat nog erger is dan schelden en waar ik mateloos woedend om kan worden? Iemand vals beschuldigen. Heeft revisor een keer geflikt met mij. Een heel racistische quote construeren en met mijn naam daarin. Heb klacht ingediend en de quote was weer weg. Ja toen heb ik hem verrot gescholden ook met kanker ja. Ik pik van niemand dat er leugens verspreid worden. Dan heb je met mij totale oorlog.

Selected
07-11-18, 20:30
Wat moet je nou van mij? Ik heb toch nergens kanker gezegd? Waarom vraag je dat niet aan Rob Gosseling? Ik snap niks van die dubbele standaard van je:

Jij bent een domme stalkster en ik refereerde niet naar Haas.

Door jouw bemoeienis,onwetendheid en jaloezie zit je zelfs leden indirect zwart te maken!!!

H.p>Pas heeft gelijk omdat jij niet begreep waar het om ging maar desondanks naar een reactie verwees wat er niet doe deed.




Conclusie; door jouw bemoeienis maak je Haashaas zwart. ( ik had het niet over hem).




En nou opzouten engerd. Jij bent een negatieve katalysator en geen geen persoon die kan relativeren.

Revisor
07-11-18, 21:13
Ik ben 38 jaar en jij en Rob Gosseling zijn zeker wel ouder dan ik.

Prima dat je van je afbijt maar ga mij niet misbruiken in je reactie.

Jij bent zwaar zielig dat je altijd denkt dat het over jou gaat. Minder ego kan je een beter mens maken en je aanwezigheid hier ten goede komen.

Jij hebt echt ego problemen.

Selected
07-11-18, 21:30
Jij bent zwaar zielig dat je altijd denkt dat het over jou gaat. Minder ego kan je een beter mens maken en je aanwezigheid hier ten goede komen.

Jij hebt echt ego problemen.

Hier heb je gelijk in. Sorry Revisor.



Ik heb verder geen ego-problemem maar last van enge stalkers Revisor. Dus vergeef mij mijn paranoia aub.

Selected
07-11-18, 21:31
Iedereen moet lezen hoe Rob Gosseling ( Eric DuBlois) is en hoe deze racist én nazi opereert op Islamitische fora!!!!




@ TS ( Knuppeltje)

Ik vind dat gentleman86 gelijk heeft en Rob Gosseling krijgt teveel aandacht.

Maar een ding moet mij van het hart;

Heb je mij zien schrijven dat ik niet fout ben geweest? Ik bied in tegenstelling tot onze huisnazi,Rob Gosseling,altijd mijn excuses aan als ik fout zit,hoe grof ik ook tekeer ben gegaan. Maar Rob Gosseling is een verrader en een wolf in schaapskleren.

Ik val geen Joden,Christenen,Boedhisten,atheisten,agnosten lastig op hen fora. Rob Gosseling doet dat enkel bij de Moslims. EN Rob Gosseling plaatst ook zéér vaak negatieve reactie´s van dit forum op een Nazi-site om zijn gelijk te halen. Een FEIT dat ook is opgevallen door forumleden van de site ´OntdekdeIslam´. ( wie gaat nou zo een site opzoeken als ie niks met de Islam te maken heeft)?

Zie reactie nummer 5 van onderstaande link;

Just a moment... (http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=45892)


Punt2; Ik kom hier al vanaf 2014 en het is niet enkel HaasHaas die Rob Gosseling met een kankergezwel vergeek maar ook Abudhar,ikzelf,7assousind en Soulsister4u likte zelfs een reactie daarop.

Nu doet ie even braaf omdat ie weet dat er op hem wordt gelet,maar jij weet half niet wat voor smerige,racistische,anti-Islamitische reactie´s de Opper-hypcriet en leugenaar op WSDB en wat voor fora ook heeft geplaatst.

Niemand mag hem hier behalve zijn gelijke als Ibrah1234 die ik soms als een rat vind reageren. Al-Sawt kwam met het woord ´Ibrahrat´ en ik schaam mij niet om te vermelden dat ik het daar mee eens ben. OOk dat is een wolf in schaapskleren. Revisor heeft hem op verschillende leugens betrapt ( hint ,hoeren in Marokko,topic weet ik niet meer) dus is het dan raar dat ik het begrip ´Ibrahrat´ overneem?


Punt 3; Ik heb ooit,in mijn goede tijd (2014) hier,een topic geopend over Eric ,en vroeg hem zich te melden in mijn topic. raad eens wat voor reactie´s ik kreeg?

¨als je wat negatiefs te melden hebt over Moslims of marokkanen is hij er als een speer bij´,.


NU ben ik die kale neo-nazi zat.

Ik gebruik het begrip ´nazi´ bewust niet maar ik hanteer altijd ´neo-nazi´. Want daar doet Rob Gosseling mij aan denken. Aan een neo-nazi die graag Islamitische fora terrorisseert.


Ik zal komende weken het een en ander uppen in dit topic over deze hypocriete NEO-NAZI.



Het Beheer heeft schijt aan hem en is hem ook zat beste Knuppeltje!!!!!!!

Selected
08-11-18, 01:13
Oh ja Knuppeltje.

Ik reageer altijd met één ip-adres!!!


Vraag het beheer of ik lieg.

Juffrouw_Saartje
08-11-18, 05:46
Oh ja Knuppeltje.

Ik reageer altijd met één ip-adres!!!


Vraag het beheer of ik lieg.

Tuurlijk en je hebt maar 1 account tegelijk toch? Zie analogie met tegengifdislike-Wael01-Zazzozi. Ik weet het, je zult een aantal mensen in jouw hoek krijgen, omdat ze niet kunnen bevatten dat je jezelf zit te disliken, maar jij en ik weten wel beter. Jij bent Zazzozi, en je gebruikt het als aanleiding om met je bonte verzameling aan accounts weer iets te gaan doen.

Aandachttrekker. Wanneer laat je mij nou eens met rust en hou je op mij op te zoeken met je spelletjes? Het gaat je nooit lukken om mij weg te jagen met je zwartmakerij. Heb je niets beters te doen in je leven dan achter mij aan te hobbelen met je (dis)likes?

knuppeltje
08-11-18, 08:33
Het Beheer heeft schijt aan hem en is hem ook zat beste Knuppeltje!!!!!!!

Oké, blijf maar gewoon verder gaan met dit idioot gedoe. Blijf elkaar maar lekker naar hartenlust provoceren en voeren en voor rot schelden, en daarmee jullie taalarmoede etaleren, dan wordt het hier vanzelf wel een nog groteren klerezooi dan het nu al is. Mwa, dat is het eigenlijk al lang.

En nee, ze zijn dat gedrag van hem net zomin zat als dat van welke andere ordinaire scheldende prikker ook, in tegendeel. Als dat wel was, dan zou er wel tegen opgetreden worden. Maar volgens mij komen ze er in die club op klaar, zo extatisch als maar mogelijk is.

Een goede kastelein selecteert zijn eigen klanten, zegt men. Ik zou ze hier niet graag een kroeg in handen geven, het zou binnen de kortste keren een bordeel worden.

GentleMan86
08-11-18, 09:48
Aan knuppeltje;

Het maakt helemaal niet uit of ze dan doorgaan of niet.
Zolang wij de trollen van de niet trollen filteren, kunnen we vooruit en leren.
Tijd is ons meest kostbare bezit, ga dit dus niet verspillen aan overduidelijke trolls die leven van aandacht.

Tis om te huilen dat zelfs, met alle respect, revisor, niet in lijkt te zien, dat ie hier, zijn tijd, meer aan rob is aan het opmaken dan aan mensen die WEL willen leren en WEL respect voor hem hebben.
Ondanks dat Revisor hem keer op keer intellectueel klemt, haalt hij er helemaal niets uit, behalve MISSCHIEN, hetgeen dat hij anderen verwijt, namelijk zijn eigen ego strelen.
We weten het ondertussen wel, Revisor kan Rob makkelijk aan, waardoor Rob telkens net als een feminist, pogingen doet om op zijn gevoel en geweten te spelen, maar hierin faalt. ( Ad hominen, jaja, kon dit woord niet totdat Revisor het gebruikte, mijn dank hiervoor.)

Selected
08-11-18, 10:13
Oké, blijf maar gewoon verder gaan met dit idioot gedoe. Blijf elkaar maar lekker naar hartenlust provoceren en voeren en voor rot schelden, en daarmee jullie taalarmoede etaleren, dan wordt het hier vanzelf wel een nog groteren klerezooi dan het nu al is. Mwa, dat is het eigenlijk al lang.

En nee, ze zijn dat gedrag van hem net zomin zat als dat van welke andere ordinaire scheldende prikker ook, in tegendeel. Als dat wel was, dan zou er wel tegen opgetreden worden. Maar volgens mij komen ze er in die club op klaar, zo extatisch als maar mogelijk is.

Een goede kastelein selecteert zijn eigen klanten, zegt men. Ik zou ze hier niet graag een kroeg in handen geven, het zou binnen de kortste keren een bordeel worden.


Ik scheld Eric niet uit. Het is een racist.! PUNT.

Ik ben een paar weken terug ook gebotst met revisor en Oiseau en toen werd ik wel verbannen door het beheer.

Denk je nou echt dat het beheer het voor Rob Gosseling gaat opnemen.

Heb jij wel eens gelezen wat voor bagger hij schrijft op zijn social-media kanalen over leden van maroc.nl?



Is het zo gek om excuses te eisen van die wolf in schaapskleren?

Eke
08-11-18, 11:21
Oké, blijf maar gewoon verder gaan met dit idioot gedoe. Blijf elkaar maar lekker naar hartenlust provoceren en voeren en voor rot schelden, en daarmee jullie taalarmoede etaleren, dan wordt het hier vanzelf wel een nog groteren klerezooi dan het nu al is. Mwa, dat is het eigenlijk al lang.

.


Ik voel mee met je reactie, Knuppeltje. "Klerezooi" Er is uiteindelijk maar 1 oplossing die goed werkt. Iedereen moet zich er zelf voor inzetten. Het is zo verdomde makkelijk om een ander de verantwoordelijkheid voor jouw gevoel te geven....




(color=green)Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen woorden die hij/zij hier plaatst.(/color)

Verbeter de wereld, BEGIN bij jezelf. (heel ouwe wijze spreuk :) )

Dus STOP MET WIJZEN NAAR ELKAAR. een ander kun je toch niet veranderen, dat moet ie zelf willen. Het is niet anders.

Juffrouw_Saartje
08-11-18, 20:02
Ik voel mee met je reactie, Knuppeltje. "Klerezooi" Er is uiteindelijk maar 1 oplossing die goed werkt. Iedereen moet zich er zelf voor inzetten. Het is zo verdomde makkelijk om een ander de verantwoordelijkheid voor jouw gevoel te geven....




(color=green)Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen woorden die hij/zij hier plaatst.(/color)

Verbeter de wereld, BEGIN bij jezelf. (heel ouwe wijze spreuk :) )

Dus STOP MET WIJZEN NAAR ELKAAR. een ander kun je toch niet veranderen, dat moet ie zelf willen. Het is niet anders.

Ik ben het niet met je eens Eke. Die mods moeten wakker worden.

Eke
09-11-18, 18:07
Ik ben het niet met je eens Eke. Die mods moeten wakker worden.


Mij lijkt het moderator-werk vaak dweilen met de kraan open. Ik begrijp, ook van jou, dat het een fluitje van een cent is om met een nieuwe nick aan te komen ----en ook om daardoor de moderatoren het nakijken te geven als je een ban hebt gekregen.


Wat jouw probleem met Desi betreft valt me op dat hij jou wel degelijk de mogelijkheid geeft om uit jullie sterke betrokkenheid op elkaar te komen. Het zal je goed doen, Saar, en hem ook !


Jij reageert altijd in mijn topics. Blijf uit mijn topics gewoon en reageer niet op mijn reactie´s en het forum zal vrede en rust kennen.

Het gaat hier niet om winnen. Het gaat hier om vrede.


Prettig en relaxed weekend. Ik ben chillen.

Selected
09-11-18, 18:17
Wat jouw probleem met Desi betreft valt me op dat hij jou wel degelijk de mogelijkheid geeft om uit jullie sterke betrokkenheid op elkaar te komen. Het zal je goed doen, Saar, en hem ook !



Hahahaha,deze reactie is echt gemeen van jou Eke. Ik waardeer deze troll-actie van jou wel omdat ik het wel van jou kan hebben.

Hahahaha,jij denkt laat ik ook maar eens keer lekker trollen,hahaha. Is jouw goed recht Eke.


Ik heb J-Z wel degelijk vaak de mogelijkheid gegeven om uit deze,voor haar,onprettige situatie uit te komen.

Het enige wat ik eiste van J-Z is om niet meer in mijn topics te reageren. En ook niet meer te reageren op mijn reactie´,s op STRAFFE van dislikes ( want die dislikes doen J-Z echt branden!!!).

En J-Z houdt natuurlijk van provoceren ( iets wat ik altijd heb geroepen) omdat haar topics zo weinig aandacht krijgen en zij als prikster niet bepaald interessant is zoekt ze maar even wat ellende op.

Ik mag haar niet en zal haar ook niet mogen en daarom negeer ik haar tot een zekere hoogte. En als ik haar bemoeienis in mijn topics zat ben open ik een topic over haar om aan te geven hoe kinderachtig ze wel niet is!

WIE NIET LUISTEREN WIL MOET MAAR VOELEN,toch Eke?


Ps. Is het je niet opgevallen dat ik al jaren topics van J-Z negeer en zij wel iedere keer mijn topics en reactie´s opzoekt?!


Dislikes geven staat niet gelijk aan aandacht vragen maar om een statement te maken!!!!



Chill ze Eke. Fijn weekend lieve dame.

Eke
12-11-18, 12:22
Je blije wens kwam heel goed binnen, Selected !!! Dank :)

Het enige wat jullie in je achterhoofd hoeven te dragen is die doodenge uitdrukking : jullie hebben een sterke betrokkenheid bij elkaar..iieeekh !

En ik stop met dit topic. :)

Eke
12-11-18, 13:55
Voor hen die niet begrijpend kunnen lezen :Ik geef Saar niet ' de schuld '.


..en ik stop met dit topic Dit geldt ook voor E de B.

Selected
12-11-18, 15:55
Het enige wat jullie in je achterhoofd hoeven te dragen is die doodenge uitdrukking : jullie hebben een sterke betrokkenheid bij elkaar..iieeekh !



Negatieve betrokkenheid ja.

Ik heb echt niks met dat mens. Ik mag haar niet en zal haar ook nooit mogen.

Dat mag wel duidelijk zijn na 3 jaar en 4 maanden.

Ik ben ook klaar met dit topic. Ik zat alleen nog een eventuele reactie van jou af te wachten,Eke.

Je bent een goed mens en laat je niet op de kast jagen door onze extremist E de B.


Einde berichtgeving van mijn zijde in dit topic.