PDA

Bekijk Volledige Versie : Etniciteit en crimineel gedrag



Rob Gosseling
27-11-18, 01:03
.....

knuppeltje
27-11-18, 09:03
Ik ken heel wat goeie boeken voor veel minder geld.

Selected
27-11-18, 09:55
Ik ken heel wat goeie boeken voor veel minder geld.

Hahahaha.

Eric de B. weet ze wel uit te zoeken. Hermajn Vuijsje,de auteur van het artikel,verdedigd altijd het racisme in Nederland. Hij is niet echt bepaald ´neutraal´ te noemen.

https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/-racisme-mag-geen-lege-huls-worden-~b6a28955/

Daarbij komt nog de smerige wijze waarop Vuijsje ethnisch profileren bagatelliseert.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/-etnisch-profileren-door-agenten-niet-te-rechtvaardigen-~bee3dcb1/

En het allerbelangrijkste wat Vuisje is ontgaan is het feit Nederland bijna ieder jaar door de VN wordt gesommeerd wat aan racisme te gaan doen. Maar blijkbaar zijn Eric de B. en Vuisje uit hetzelfde houtje gesneden en houden ze zich graag voor de domme.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/vn-nederland-doet-te-weinig-tegen-racisme~b02c244c/


Het is ook niet vreemd dat Nederland bijna geen enkele vn-natie mee kreeg bij de stemming om een zetel in de vn-veiligheidsraad. Nederland en Italie,waar het facisme is geboren,mogen samen een zetel delen.

https://www.ad.nl/nieuws/nederland-en-italie-willen-zetel-in-veiligheidsraad-delen~a2f04033/




En dan heb ik een toetje voor Eric de B;

https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/191918-haat-geweld-nederlandse-onwil-rond-de-vn-beginselen-18.html

Revisor
27-11-18, 14:23
Herman Vuistje liegt dat etnisch-culturele oorzaken van criminaliteit niet onderzocht mogen worden.

Ik noem onderzoekers zoals een Marion van San (Antilianen) en Frank van Gemert die specifiek de oorzaken in de Marokkaanse cultuur zocht. De opdrachtgevers waren overheidsinstellingen.

Herman Vuistje is trouwens een jood/zionist die de pik op Marokkanen heeft. Hij vindt dat Marokkanen niet moeten zeuren als ze gediscrimineerd worden want Nederland is volgens hem helemaal niet zo racistisch. Maar als het op anti-semitisme aankomt dan wordt hij boos en moet dat bestreden worden.

Een hypocriet figuur die graag zijn nieuwe boekje wil verkopen en dan maar teruggrijpt op Marokkanen en hun cultuur.

Selected
27-11-18, 22:43
Dit is Eric de Nazi in optima forma.

Topics plaatsen gebasseerd op artikelen van racisten en Islamhaters.

knuppeltje
28-11-18, 08:11
Dit is Eric de Nazi in optima forma.

Topics plaatsen gebasseerd op artikelen van racisten en Islamhaters.

Kappen!!! De echte nazi's lachen zich rot in hun graf als jij hem vergelijkt met hen, ja. En zet voortaan de spellingcorrector aan.

Bart.NL
28-11-18, 09:42
Met het oog op de toekomst is een rationeel debat over dit soort zaken belangrijk. Natuurlijk kan dit onderwerp worden gekaapt door racisten en haters. Ik heb het er daarom liever ook niet over. Maar om het dan maar ongemoeid te laten is ook geen goed idee.

Selected
28-11-18, 10:03
Kappen!!! De echte nazi's lachen zich rot in hun graf als jij hem vergelijkt met hen, ja. En zet voortaan de spellingcorrector aan.

Ga ergens anders zeiken man!!!!

Eric D. is een islamhater en racist. Hij misbruikt de gastvrijheid van dit platform om op zijn zielige social-media accounts mensen zwart te maken.

Waarom zou Eric hier fatsoenlijk mogen prikken als hij datzelfde niet doet?

Bovendien zijn de artikelen die hij aanhaalt door racisten geschreven. Lees de links maar die ik heb geplaatst ipv hier politie agentje spelen.

The_Grand_Wazoo
28-11-18, 15:24
Nee, Knuppeltje heeft gelijk. JIJ moet ophouden. Je bent vermoeiend en een zeikerd met je nazi-zus en zo.

Wat mij ook stoort is dat ik vind dat jij van alle prikkers hier de laatste bent die een oordeel zou mogen vellen over het fatoensgehalte van anderen. Daarvoor ben jij inmiddels te vaak door het morele ijs gezakt. Iets wat niet moeilijk te bewijzen valt, want je priksels waren dusdanig treurig dat beheer ze de volgende ochtend verwijderd ... pagina's. Je bent het niets een met Rob, da's duidelijk. Maar kom met inhoud en niet dat stompzinnige gescheld.

super ick
28-11-18, 15:33
Eric is racist. de auteur is racist heel Nederland is racistisch.

Hmmmmmm, heerlijk. Wat kan de wereld toch simpel zijn.

knuppeltje
28-11-18, 17:22
Ga ergens anders zeiken man!!!!

Eric D. is een islamhater en racist. Hij misbruikt de gastvrijheid van dit platform om op zijn zielige social-media accounts mensen zwart te maken.

Waarom zou Eric hier fatsoenlijk mogen prikken als hij datzelfde niet doet?

Bovendien zijn de artikelen die hij aanhaalt door racisten geschreven. Lees de links maar die ik heb geplaatst ipv hier politie agentje spelen.

Een van de grootste problemen in (openbare)discussies is de enorme woord- en begripsinflatie. Ook op dit forum. En zo verliest een woord als 'nazi', bijvoorbeeld, alle waarde bij herhaaldelijk oneigenlijk gebruik, het wordt dan een totaal inhoudsloos iets.

Als zodanig wordt het dan ook eens een duidelijk teken van taalarmoede, net zoals elk ander dom gescheld. Voor ieder die zich daaraan alsmaar bezondigt zeg ik: "Ga een cursus Nederlands volgen."

En ja, dit is geen advies van iemand die hier politieagent wil spelen. Maar je doet er jezelf juist het meeste plezier mee. Bovendien is het veel leuker om de strijd aan te gaan met kracht van onderbouwde argumenten. Alleen op die manier kan het op het scherpst van de snede gaan. Ook als het om Gosseling gaat.

Een en ander betekent natuurlijk niet dat de bedrijfsleiding hier niet totaal tekortschiet door dit alsmaar toe te staan. Het is zelfs tegen de eigen clubreglementen in. Maar misschien weten zij dat niet, kan zomaar zijn, maar dat weet ik niet. Maar raar is het wel en ooit was het dan ook heel anders hier.

H.P.Pas
29-11-18, 10:28
Herman Vuistje is trouwens een jood/zionist die de pik op Marokkanen heeft.

.. en dus kan hij geen gelijk hebben,
Dit, mijn brave borst, is nu een echt argument ad hominem.

Selected
29-11-18, 10:42
.. en dus kan hij geen gelijk hebben,
Dit, mijn brave borst, is nu een echt argument ad hominem.

Herman Vuijsje is zoals de links aangeven niet echt betrouwbaar nee.

Je kan het bijna vergelijken met een Adolf Hitler die argumenten aanvoert om de Joden de schuld te geven van de economie en verlies van WOI.


Hier wordt Vuijsje wederom hard de pan in gehakt.

¨Zwart wit denken,Herman Vuijsje heeft geen idee´.

https://www.nrc.nl/nieuws/2017/12/01/zwart-witdenken-meneer-vuijsje-heeft-geen-idee-a1583404



Ik lees alleen maar negatieve dingen over Herman Vuijsje. Er is haast niks positiefs te vinden over die man.

The_Grand_Wazoo
29-11-18, 12:06
'Je kan het bijna vergelijken met een Adolf Hitler die argumenten aanvoert om de Joden de schuld te geven van de economie en verlies van WOI. '


Dat kan je doen, dat vergelijken. Maar aangezien de vergelijking niet opgaat, zoals je zelf stelt, heeft dat geen enkele toegevoegde waarde. Eerder omgekeerd. Zodra ik iets met 'nazi- ' zie, hou ik al op met de schrijver serieus te nemen. En al helemaal niet als die schrijver, zoals jij net deed, zelf aangeeft dat de gelijkstelling onterecht is en er sprake is van een 'bijna'.

Revisor
29-11-18, 17:43
.. en dus kan hij geen gelijk hebben,
Dit, mijn brave borst, is nu een echt argument ad hominem.

Dat heb ik niet gezegd. Probeer je vraag of standpunt anders te formuleren.

Ja je kunt het zien als een ad hominemargument maar dat is het niet. Veel Joods/zionistische burgers in Nederland voeren hier de hasbara propaganda tactieken uit. Dan moet je dus op je hoede zijn en kritischer naar het bericht kijken. Als je dat doet dan zie je dat door zijn afkomst zijn betrokkenheid gekleurd is.

Voorts heb ik ook een ander argumenten gebruikt die zijn standpunt tegenspreekt dat je geen onderzoeken mag doen naar cultuur en criminaliteit. Hij is dus niet zo betrouwbaar.

Selected
30-11-18, 09:31
Is het je niet opgevallen dat het mij vrij weinig boeit wie jij serieus neemt?

Veel belangrijker vind ik de overheersende mening dat Vuijsje weinig verstand heeft van racisme ondanks zijn onderzoeken.

Ik kan er verder niks aan doen dat veel mensen tegen hem ageren.

En buitendat is Vuijsje ook een leugenaar. Makkelijk te bewijzen. Is wel belangrijk om even mee te nemen als men artikelen van Vuijsje leest en/of plaatst.



Dat kan je doen, dat vergelijken. Maar aangezien de vergelijking niet opgaat, zoals je zelf stelt, heeft dat geen enkele toegevoegde waarde. Eerder omgekeerd. Zodra ik iets met 'nazi- ' zie, hou ik al op met de schrijver serieus te nemen. En al helemaal niet als die schrijver, zoals jij net deed, zelf aangeeft dat de gelijkstelling onterecht is en er sprake is van een 'bijna'.