PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe heeft dit ooit zover kunnen komen, echt triest!



knuppeltje
02-12-18, 09:15
Dit is wel een heel beschamend rapportcijfer voor mannen. Ik wist niet dat het zo erg was.


https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/4502556/vrouwen-slapen-beter-met-hond-bed-een-hond-accepteert-je-zoals-je-bent

Juffrouw_Saartje
02-12-18, 09:56
:vreemd:

Samir75017
02-12-18, 13:59
Interesting study.

knuppeltje
02-12-18, 17:23
Interesting study.

Zeker, Samir. Maar dit kan volgens mij God toch niet bedoeld hebben toen hij Adam en Eva schiep. Wat denk jij?

En je hoort dagelijks wel ergens iemand zich druk maken over die mannen die met elkaar slapen. Hel en verdoemenis wordt daarover nog steeds maar al te vaak afgeroepen, nog steeds.

Maar dat percentage mannen, Samir, valt echt in het niet, zoals nu blijkt, bij met het percentage van de vrouwen die blijkbaar veel liever een hond naast zich hebben liggen.

Hallo, Samir, God weet wat die allemaal samen uitvreten, ja. Nou ja, God weet dat natuurlijk wel, want hij ziet alles. Toch?

Maar als hij dit allemaal toestaat, Samir, kan jij me dan even vertellen waarom God zo bruut meedogenloos Sodom en Gomorra, inclusief al de bewoners - van klein tot groot, hoe onschuldig ook, en kleine kinderen zijn dat altijd, daarover kunnen we het toch wel eens zijn hoop ik, Samir - in het vuur liet verdwijnen?

Maar eigenlijk, Samir, heb ik het meeste medelijden met al die vrouwen. Welke ervaringen hebben die met mannen gehad, zodat ze geruster met een hond slapen dan met een man. Denk daarover maar eens goed na, Samir.

Revisor
02-12-18, 18:03
Zeker, Samir. Maar dit kan volgens mij God toch niet bedoeld hebben toen hij Adam en Eva schiep. Wat denk jij?

En je hoort dagelijks wel ergens iemand zich druk maken over die mannen die met elkaar slapen. Hel en verdoemenis wordt daarover nog steeds maar al te vaak afgeroepen, nog steeds.

Maar dat percentage mannen, Samir, valt echt in het niet, zoals nu blijkt, bij met het percentage van de vrouwen die blijkbaar veel liever een hond naast zich hebben liggen.

Hallo, Samir, God weet wat die allemaal samen uitvreten, ja. Nou ja, God weet dat natuurlijk wel, want hij ziet alles. Toch?

Maar als hij dit allemaal toestaat, Samir, kan jij me dan even vertellen waarom God zo bruut meedogenloos Sodom en Gomorra, inclusief al de bewoners - van klein tot groot, hoe onschuldig ook, en kleine kinderen zijn dat altijd, daarover kunnen we het toch wel eens zijn hoop ik, Samir - in het vuur liet verdwijnen?

Maar eigenlijk, Samir, heb ik het meeste medelijden met al die vrouwen. Welke ervaringen hebben die met mannen gehad, zodat ze geruster met een hond slapen dan met een man. Denk daarover maar eens goed na, Samir.


Daarom bestaan er regels om niet als man met een ander man als een vrouw te slapen. Deze regels gelden ook voor dieren. Zo kunnen mensen die de weg kwijt zijn toch een houvast hebben aan de richtinggevende regels.

knuppeltje
02-12-18, 19:36
Darom bestaan er regels om niet als man met een ander man als een vrouw te slapen. Deze regels gelden ook voor dieren. Zo kunnen mensen die de weg kwijt zijn toch een houvast hebben in de richtinggevende regels.

Dat zal allemaal wel, m'n beste. En ik ben dan ook niet tegen regels die bestialiteit verbieden. In tegendeel zelfs.

Maar mannen en vrouwen moeten wat mij betreft onderling zelf maar uitmaken met wie ze willen slapen, zolang dat maar vrijwillig gebeurt

Maar dat was het punt niet. Dat was dat de helft van die vrouwen in dat onderzoek aangaf dat ze geruster slapen met een hond bij zich, dan met een man.

En dat, beste Revisor, geeft een heel schokkend beeld over ons. Daar worden wij, mannen, behoorlijk op ons nummer gezet. In bed nog minder waard dan honden. Daar scoren wij niet best mee. Laat ik je dat vertellen.

Maar misschien hebben juist mannen - en wie zouden het anders zijn, wegens hun onvermogen om vrouwen rustig naast zich te kunnen laten slapen, dat zogenaamde bestialiteitenverbod ingesteld, gewoon uit rancune. Zou zomaar kunnen.

Bart.NL
02-12-18, 20:57
Een hond is lekker harig. Mannen worden op een gegeven moment kaal.

Revisor
03-12-18, 00:18
Dat zal allemaal wel, m'n beste. En ik ben dan ook niet tegen regels die bestialiteit verbieden. In tegendeel zelfs.

Maar mannen en vrouwen moeten wat mij betreft onderling zelf maar uitmaken met wie ze willen slapen, zolang dat maar vrijwillig gebeurt

Maar dat was het punt niet. Dat was dat de helft van die vrouwen in dat onderzoek aangaf dat ze geruster slapen met een hond bij zich, dan met een man.

En dat, beste Revisor, geeft een heel schokkend beeld over ons. Daar worden wij, mannen, behoorlijk op ons nummer gezet. In bed nog minder waard dan honden. Daar scoren wij niet best mee. Laat ik je dat vertellen.

Maar misschien hebben juist mannen - en wie zouden het anders zijn, wegens hun onvermogen om vrouwen rustig naast zich te kunnen laten slapen, dat zogenaamde bestialiteitenverbod ingesteld, gewoon uit rancune. Zou zomaar kunnen.

Je moet dat onderzoek niet naar de mens in het algemeen doortrekken. Dat onderzoek kan alleen gemaakt worden onder een bepaalde groep mensen. Mensen die huisdieren hebben en die in het huis toelaten, en dan ook nog eens mee slapen. Dat is een zeer beperkte groep mensen. Welke mensen zijn dat? Zijn mensen die huisdieren nemen mensen die meer een behoefte hebben om mensen om hun heen. Je weet wel eenzaamheid en zo. Er zijn zoveel parameters om één conclusie te trekken. Anyhow, jouw zienswijze doortrekken naar de mannen in het algemeen is wetenschappelijk onverantwoord.

Ibrah1234
03-12-18, 00:28
Je moet dat onderzoek niet naar de mens in het algemeen doortrekken. Dat onderzoek kan alleen gemaakt worden onder een bepaalde groep mensen. Mensen die huisdieren hebben en die in het huis toelaten, en dan ook nog eens mee slapen. Dat is een zeer beperkte groep mensen. Welke mensen zijn dat?

Germanen. Als we na de dood aankomen in het Wahalla staan alle honden die we hebben gehad ons op te wachten :rolleyes:

knuppeltje
03-12-18, 09:44
Je moet dat onderzoek niet naar de mens in het algemeen doortrekken. Dat onderzoek kan alleen gemaakt worden onder een bepaalde groep mensen. Mensen die huisdieren hebben en die in het huis toelaten, en dan ook nog eens mee slapen. Dat is een zeer beperkte groep mensen. Welke mensen zijn dat? Zijn mensen die huisdieren nemen mensen die meer een behoefte hebben om mensen om hun heen. Je weet wel eenzaamheid en zo. Er zijn zoveel parameters om één conclusie te trekken.

Anyhow, jouw zienswijze doortrekken naar de mannen in het algemeen is wetenschappelijk onverantwoord.

Dat kan wel zijn, maar er zijn echt mega veel honden die als huisdier worden gehouden. Die beesten vormen een heuse ecologische plaag van bijbelse omvang. Dat wisten we al. Verder ga ik er natuurlijk van uit dat het een heel serieus onderzoek is geweest.

Dat kan jij wel zeggen, maar doorgaans worden de uitkomsten van bevolkingsonderzoeken juist doorgetrokken naar de hele samenleving. Daar zijn talloze voorbeelden van en dat schijnt wetenschappelijk heel verantwoord te zijn.
Maar bespeur ik nu bij je enige angst om ook bij die groep ongewenste slapers gerekend te worden?

Maar alle gekheid op een stokje: Ik vind wel dat er een grootschalig vervolgonderzoek moet komen, waarin serieus moet worden onderzocht hoeveel honden er sinds het uitkomen van dit rapport door wraaklustige mannen naar het asiel zijn gebracht, of ergens aan een boom in het bos gebonden zijn achtergelaten. :gsm:

knuppeltje
03-12-18, 10:01
Je bent een beetje aan het dollen. Niks voor jou dat hokjesdenken. Dus waarom moet dit serieus worden genomen? Het onderzoek is gedaan onder welgeteld 962 vrouwen. En dan ook nog vrouwen in de VS. Is dat representatief voor de vrouwen over de hele wereld?

Het ging over slapen met een partner en niet speciaal over mannen of vrouwen. Het kan net zo goed vrouwen of mannen betreffen die nimmer een partner hebben gehad en graag met een hond het bed delen. Het is een niets zeggend onderzoek.

Hoe kom je daar bij? Nergens wordt in het artikel over bestialiteit of sex met dieren gesproken.

Ik kan niet ontkennen, Gosseling, dat ik hieraan enig plezier ontleen. En kan je wel verklappen dat door jouw erkenning dat het niet mijn gewoonte is om in hokjes te denken, het plezier alleen maar groter wordt.

Gosseling, je moet dat onderzoek toch eens beter lezen. Er staat duidelijk dat de helft van die vrouwen die er aan meededen, liever met een hond naast zich slaapt - dan met een man. Dat lijkt mij duidelijk genoeg en heeft echt geen nadere uitleg nodig. Er staat gewoon wat er staat, en niet wat jij denkt dat er staat.

Maar dat beweerde ik dan ook helemaal niet, Gosseling. Probeer het voortaan beter te volgen.

knuppeltje
03-12-18, 10:05
Verder sluit ik mij helemaal aan bij het commentaar van Revisor.

Het gaat ook niet specifiek over hetero vrouwen. Het valt mij een beetje tegen van je knuppeltje als je dit serieus hebt bedoeld.

Dat zal het zijn, Gosseling, allemaal lesbo's die dit doen. Dat ik daar zelf niet op kwam.:vreemd:

Samir75017
03-12-18, 10:50
Zeker, Samir. Maar dit kan volgens mij God toch niet bedoeld hebben toen hij Adam en Eva schiep. Wat denk jij?

En je hoort dagelijks wel ergens iemand zich druk maken over die mannen die met elkaar slapen. Hel en verdoemenis wordt daarover nog steeds maar al te vaak afgeroepen, nog steeds.

Maar dat percentage mannen, Samir, valt echt in het niet, zoals nu blijkt, bij met het percentage van de vrouwen die blijkbaar veel liever een hond naast zich hebben liggen.

Hallo, Samir, God weet wat die allemaal samen uitvreten, ja. Nou ja, God weet dat natuurlijk wel, want hij ziet alles. Toch?

Maar als hij dit allemaal toestaat, Samir, kan jij me dan even vertellen waarom God zo bruut meedogenloos Sodom en Gomorra, inclusief al de bewoners - van klein tot groot, hoe onschuldig ook, en kleine kinderen zijn dat altijd, daarover kunnen we het toch wel eens zijn hoop ik, Samir - in het vuur liet verdwijnen?

Maar eigenlijk, Samir, heb ik het meeste medelijden met al die vrouwen. Welke ervaringen hebben die met mannen gehad, zodat ze geruster met een hond slapen dan met een man. Denk daarover maar eens goed na, Samir.

In Islam, God made the recommendation to not have a dog in your house. This issue of women who prefer to snuggle up in bed with their dog over their partner is a Western one ;-) No wonder the birth rate keeps shrinking :-D

Seriously, 962 US women can’t be representative of the whole society. To me, that’s a non issue.

knuppeltje
03-12-18, 11:46
In Islam, God made the recommendation to not have a dog in your house. This issue of women who prefer to snuggle up in bed with their dog over their partner is a Western one ;-) No wonder the birth rate keeps shrinking :-D

Seriously, 962 US women can’t be representative of the whole society. To me, that’s a non issue.

Dan blijf ik toch wel met enige vragen zitten, Samir.

Een: Had God er dan niet beter voor gezorgd dat alle vrouwen wel liever met een man zouden willen slapen, in plaats van met een hond? Had hij dat gedaan, dan had hij achteraf die aanbevelingen gewoon achterwegen kunnen laten.
Maar misschien interesseerde hem dat gewoon niet. Hij had het anders heus wel niet bij een aanbeveling gelaten, maar er een verbod van gemaakt. Toch?

Twee: Als hij dat niet kon, waarom vond hij dan nog de hond uit? Of was dat om de man duidelijk te maken dat er aan zijn slaapgedrag wel het een en ander schortte? Maar blijkbaar is dat in vele gevallen nog zo.

Preventieve maatregelen zorgen ervoor dat je later je over bepaalde zaken niet meer ongerust hoeft te maken, Samir. Iedereen kan dat snappen, zelf een klein kind. En volgens mij toch zeker God in de eerste plaats.

Dus vertel mij maar eens waarom God deze steken heeft laten vallen?

Karin.N
03-12-18, 15:49
:hihi: Heerlijk onderwerp Knuppeltje.

Doet me denken aan jaren geleden. Mn mannetje werkte indertijd in Groningen en ging daarom al om 5 uur de deur uit. En ja hoor een paar minuutjes later kwam onze Sacha naar boven getrippeld om zijn plek in te nemen :engel:


En voor het ongeluk een tijdje een hondenopvang aan huis gerund. Als er honden bleven slapen, sliep ik op de bank. Als DExter er was, was het altijd gezellig. Moest altijd moeite doen om mn eigen plekje te hebben :haha:

H.P.Pas
03-12-18, 16:03
Slechts 67 van de 962 ondervraagde vrouwen heeft een hond of kant in huis waarvan minder dan 37 slaapt met hun hond.

:rolleyes: Ex pondere et numero veritas.
Moet je vaker doen. Veel modieuze rampzaligheden blijken dan minder gewicht te hebben dan je zou denken. Terreuraanslagen bv veroorzaken in Europa minder slachtoffers dan graten in de keel.

knuppeltje
03-12-18, 16:12
Slechts 67 van de 962 ondervraagde vrouwen heeft een hond of kant in huis waarvan minder dan 37 slaapt met hun hond.

Gosseling, lees dat artikel waarvan ik de link gaf nog eens aandachtig over. Daarin staat zwart op wit dat van die 962 vrouwen er meer dan de helft aangaven minstens met één hond het bed te deelden.

Wat ze bij dat Belgische flut-krantje zeggen, zal me worst wezen.

knuppeltje
03-12-18, 16:14
:hihi: Heerlijk onderwerp Knuppeltje.

Doet me denken aan jaren geleden. Mn mannetje werkte indertijd in Groningen en ging daarom al om 5 uur de deur uit. En ja hoor een paar minuutjes later kwam onze Sacha naar boven getrippeld om zijn plek in te nemen :engel:


En voor het ongeluk een tijdje een hondenopvang aan huis gerund. Als er honden bleven slapen, sliep ik op de bank. Als DExter er was, was het altijd gezellig. Moest altijd moeite doen om mn eigen plekje te hebben :haha:

You're most welcome, Milady.

The_Grand_Wazoo
03-12-18, 16:56
ik ga gewoon m'n staart laten staan.

Hawa
03-12-18, 18:08
Honden zijn mens eigen. Maar de mens is de hond dit straalt men dus uit.

Ik was aan het trippen LSd! Ik lag in mijn bed op mijn kleine zolderkamertje. En mijn lieve hond Parcival kwam het kleine steile trappetje op en ging naast mijn bed liggen. IK keek naar zijn lieve kop en hij lag daar en voordat ik het wist koesterde hij mij. Zo dicht tegen mij aangedrukt,met andere woorden doe normaal.


Hoe kan je dieren vergeten die je beschermen en koesteren. Zo liefdevol. In die tijd keek mijn kat mij aan. Ook in die trip. Die ogen van die kat zijn ondoorgrondelijk. Zo ondoorgrondelijk dat je er bijna van flipt.

Als je gaat flippen en je niet meer weet wat je leven inhoudt zijn het je dieren die je koesteren. Mensen wat heb je aan mensen die je niet snappen en gelijk een dokter willen gaan bellen. Dieren zijn zo met je verweven en al die mensen dus niet.
Dieren maken je rustig die praten met je in hun taal die je niet snapt. Maar die dieren snappen mensen des te meer omdat die mensen hun opvoeders zijn. Zowel katten als honden.

Mijn hond heeft mij gezocht toen ik naar Amsterdam ging. Mijn vriendinnen gingen oppassen. Toen ik terug kwam was mijn hond er niet, die was weggelopen.

Mijn vriendinnen samen met mijn hond hebben afscheid genomen vanaf het station. En mijn hond was slim. Hij was mijn spoor opnieuw gevolgd en in die zelfde trein gestapt. In Assen eruit gerend. Politieagenten die mijn hond op gingen pakken en in hun auto stopten. Opnieuw ontsnapt!

Heeft maanden geduurd met advertentie plaatsen. Totdat iemand mij belde. We hebben jou hond teruggevonden. IK geloofde het niet eens. Fake News?

Hij logeerde in honden pension Beilen. Wauh!

Moet je nagaan dat mijn hond mij ging zoeken. Welke idioot doet dat nog. Ja die hond van mij.

Intelligentie is meer bij honden aanwezig dan bij mensen!

Spijt mij echt mensen met je vooroordelen....

Hulde aan mijn viervoeter....


fijne dag iedereen....

Hawa
03-12-18, 18:46
Ik kom van het platteland en al die honden en katten waren buiten dieren. Toen ik naar een stad ging verhuizen nou ja het was ook nog het platteland kregen wij een hond,

En toen wij gingen verhuizen samen met die hond. Was die hond helemaal in de war. Bang voor bruggen om over heen te gaan lopen,bang voor alleen zijn als ik naar mijn werk ging. Allemaal normale verschijnselen van een hond van het platteland naar die grote stad toch?

Ik was ook bang in die tijd voor de grote stad maar die grote stad was Amsterdam en niet Groningen. (groot verschil)

Dan ga je die hond koesteren,over de brug gaan dragen,praten en denken wat bij die hond past. Hoe hij zich voelt als hij helemaal alleen moet zijn. Zijn gedrag corrigeren dat je er nog wel bent. Hem toefluistert dat je er altijd wel bent.

En dan krijg je een geweldige hond die altijd bij je is maar ook nog zelfstandig zijn weg kiest. Hij zwierf altijd wel rond in de binnenstad. Kwam altijd wel terug. En aan ruzie had hij een hekel, dan koos hij gelijk al het hazenpad. Niet dat ik ruzie ging maken integendeel. Zij oppasser,die met de kerst er een kip in werkte op het gasfornuis.
Ja toen heeft mijn hond die kip er uit gevist en toen werd die oppasser boos en met die ferme woorden heeft mijn hond het hazenpad gekozen.

Ja,ja! Wel teruggekomen hoor! Iedereen was zo blij met zijn terugkomst. Karakter hond!

Mijn hond kwam terug. Karakter hond.

Leuke herinneringen! Hoe ga jij om met je huisdier. Denk je dat je huisdier ook in de hemel komt.

Ik denk van wel! Dieren komen altijd terecht in de hemel.

Mensen niet omdat mensen dieren niet koesteren en zich af reageren op al die dieren en misbruiken en rare dingen gaan denken bij dieren die te dicht in de buurt zijn bij al die mensen...

Wie is de schuldige in deze malaise de mens of het dier....vertel je verhaal......


fijne dag iedereen....

knuppeltje
03-12-18, 20:07
Ja, dat staat in het artikel van RTL... maar vaak vergelijk ik artikelen met oudere of oorspronkele bronnen. En dan blijkt soms dat niet alles klopt. Let ook op de datum bij de bron.

Nou dat Belgische flut-krantje baseert zich nauwkeuriger op de bron dan rtl.

An Examination of Adult Women’s Sleep Quality and Sleep Routines in Relation to Pet Ownership and Bedsharing

Bron : tandfonline (https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/08927936.2018.1529354) - 13 november 2018

People in many parts of the world commonly share their beds not only with human partners but also with dogs and cats.

Self-report and actigraphy data have shown that sleeping with an adult human partner has both positive and negative impacts on human sleep, but there has been little exploration of the impacts that pets have on human sleep quality.

We collected survey data online from 962 adult women living in the United States to investigate relationships between pet ownership and human sleep. Fifty-five percent of participants shared their bed with at least one dog and 31% with at least one cat. In addition, 57% of participants shared their bed with a human partner.

Dank je, Gosseling, dat je me weer mijn gelijk bevestigt. Want ook hierin staat dus dat meer dan de helft van die vrouwen die aan dat onderzoek meededen, hun bed deelden met op zijn minst een hond, namelijk 55% en 31% van hen met op zijn minst een kat.

Die 7% slaat op het percentage van die vrouwen die zowel katten en honden - of alleen katten als huisdieren hadden. Dat zijn twee afzonderlijke zaken. Maar die hoeven elkaar dus niet te bijten.

Gosseling, in jouw geval zou ik toch echt snel een cursus begrijpend lezen gaan volgen. Of stoppen met dat getrol van je.

knuppeltje
04-12-18, 09:10
Wat er in die tekst letterlijk staat (meer dan de helft van de vrouwelijke deelnemers slaapt met een hond in bed) is niet consistent met de 7% van de deelnemers die een hond en/of kat in huis hebben.



Nee die 7% gaat niet "uitsluitend" over deelnemers met katten of honden én katten. Jij sluit bewust de optie alléén honden uit. Terwijl er staat EN/OF...

Er staat : 7% van de deelnemers hebben een hond en/of een kat in huis. Dus:

1) deelnemers met één of meer honden in huis
2) deelnemers met één of meer katten in huis
3) deelnemers met een of meer honden en katten in huis



Als slechts 7% van de 962 deelnemers een hond en/of poes in huis heeft, is het onmogelijk dat 55% van de 962 deelnemers met een hond in bed slapen.

Het is zo dat 55% van de 7% deelnemers die een hond in huis hebben, met de hond het bed deelt. Die overige 93% deelnemer hebben geen hond en/of poes in huis en slapen derhalve niet met een hond in bed.

HLN (dat "flutkrantje uit België") had dat dus goed begrepen:



55 procent van de mensen met een hond, dus niet 55 procent van alle deelnemers.

:moe::moe::moe::moe:

Feriel
04-12-18, 12:03
Lijkt me niet hygiënisch om met een hond te slapen.