PDA

Bekijk Volledige Versie : Limburgs naaktmodel opgepakt in Vaticaanstad



Marsipulami
18-12-18, 13:57
Limburgs naaktmodel opgepakt in Vaticaanstad

Marisa Papen uit Beringen is tijdens een fotoshoot in Vaticaanstad opgepakt door de politie. Het model zat naakt te poseren op enkele bijbels op het Sint-Pietersplein, toen ze gespot werd door enkele agenten.


Leen Paredis


Papen was al enkele dagen in Rome met haar fotograaf. Ze hadden eerder al foto's gemaakt van haar terwijl ze naakt een groot houten kruis droeg. Maar tijdens deze shoot werden ze betrapt en meegenomen door de politie.

In de cel

Papen vertelt op haar website dat ze mee naar het politiebureau zijn moeten gaan en dat ze naakt gefouilleerd werden. Ze brachten enkele uren door in de cel, terwijl hun hotelkamer werd doorzocht. Daar vond de politie nog enkele attributen die ze hadden meegebracht voor hun fotoreportage, zoals priestergewaden, vals bloed en een zwarte baby Jezus. Uiteindelijk hebben ze hun vingerafdrukken moeten laten nemen en is er een pv opgesteld. Maar de twee werden weer vrijgelaten.

Aanklacht

Het model wil met de foto's mistoestanden in de Kerk aanklagen, zoals bijvoorbeeld seksueel misbruik. Papen vindt ook dat het Vaticaan veel geld heeft, dat best gedeeld kan worden met de vele arme mensen in de straten. Papen kwam al vaker in aanraking met de politie. Zo zat ze ook al in de cel in Egypte na een pikante fotosessie. En eerder dit jaar was er heel wat te doen over haar naaktfoto voor de Aya Sophia in Istanbul.

GentleMan86
18-12-18, 14:28
Zal vast een ultra liberale vrouw zijn geweest.

knuppeltje
18-12-18, 14:53
Limburgs naaktmodel opgepakt in Vaticaanstad

Marisa Papen uit Beringen is tijdens een fotoshoot in Vaticaanstad opgepakt door de politie. Het model zat naakt te poseren op enkele bijbels op het Sint-Pietersplein, toen ze gespot werd door enkele agenten.

Goed dat ten minste het Vaticaan nog tegen een dergelijke vreselijke seksuele intimidatie optreedt, Mars. Je zult maar slachtoffer van zoiets zijn, niet waar? Hopelijk krijgt dat loeder haar terechte straf. :student:

super ick
18-12-18, 15:20
Dat krijg je als je andersdenkenden toelaat in de hoofdstad van je geloof. Ik ken een geloof diedaar wat rigoreuzer mee omgaat. 'Moslims rechts af, niet moslims linksaf'.

Selected
18-12-18, 17:28
Dat krijg je als je andersdenkenden toelaat in de hoofdstad van je geloof. Ik ken een geloof diedaar wat rigoreuzer mee omgaat. 'Moslims rechts af, niet moslims linksaf'.

Ik ken ook een geloof die daar wat bruter mee omgaat.

Israelische Joden rechstaf en de Palestijnen richting het vuurpeloton.

knuppeltje
19-12-18, 08:31
Tamelijk zinloze.actie.. Beetje treiteren op een puberale manier. De reactie van het vaticaan was beschaafd.

Het Vaticaan beschaafd? Dat al eeuwenoude grootste misdaadsyndicaat ter wereld? Daar hebben ze niet eens een woordenboek om op te zoeken wat het woord betekent, ja. :student:

super ick
19-12-18, 08:57
Tamelijk zinloze.actie.. Beetje treiteren op een puberale manier. De reactie van het vaticaan was beschaafd.

Tja, kritiek op christenen/katholieken kan want dan ben je seculier. Bij kritiek op de islam ben je islamofoob.

knuppeltje
19-12-18, 10:39
Tja, kritiek op christenen/katholieken kan want dan ben je seculier. Bij kritiek op de islam ben je islamofoob.

Christenen en katholieken zijn personen en niet de godsdienst. De Islam is wel een godsdienst, evenals het christendom of het katholicisme. De boel door elkaar klutsen schiet dus voor geen millimeter op.

Marsipulami
19-12-18, 12:25
Het is wel sneu voor het meisje dat ze als kritikaster van de katholieke kerk, met de naam Marisa 'Papen' door het leven moet. Als ik haar was, dan zou ik bij de gemeente een aanvraag doen om die naam te veranderen naar Marisa 'Papenvreter'.

Bart.NL
19-12-18, 15:33
Het is wel sneu voor het meisje dat ze als kritikaster van de katholieke kerk, met de naam Marisa 'Papen' door het leven moet.

Dit is humor van God.

knuppeltje
19-12-18, 16:36
Je had laatst nog een boodschap over begrijpend lezen (voor de zoveelste keer).

Zonder personen géén godsdienst.

Iemand die kritiek heeft op een religie heeft daarmee dus impliciet op alle aanhangers van die godsdienst kritiek. Dus dat is niet "de boel door elkaar klutsen"...

Is blijkbaar nog steeds heel actueel, zie ik.

Dat is een dooddoener.

Maar dat laat onverlet dat er heel veel aanhangers zijn, van welke godsdienst dan ook, die dingen doen die totaal niet met welke godsdienstregels dan ook te legitimeren zijn.
Daarom is het dan ook dom van iemand, waarvan je toch zou mogen verwachten dat die toch de vruchten van de verlichting moet hebben gesmaakt, om alles zo maar door elkaar te klutsen. En nog dommer om dat met voorbedachte rade te doen.
Dat is niet meer of minder dan bewust appels met peren vergelijken.
En hoe belachelijk die verkeersborden aan de rand van Mekka ook zijn, waarnaar de super naar verwees, ze zijn op geen enkele wijze door de islam te legitimeren. Dat gedoe met die borden is niets meer of minder dan een voorbeeld van dommigheid van geloofswaanzinnige leiders.
Daarvan zijn er best wel veel, heb ik me laten vertellen. Het schijnt zelfs onder de aanhang van alle godsdiensten veelvuldig voor te komen.

Sauve qui peut!

super ick
20-12-18, 21:02
Christenen en katholieken zijn personen en niet de godsdienst. De Islam is wel een godsdienst, evenals het christendom of het katholicisme. De boel door elkaar klutsen schiet dus voor geen millimeter op.

Ah, de boodschap komt aan bij de juiste persoon. Je hebt het dus begrepen ondanks je taalspelletje.

Jij bent moreel failliet. Trappen en pamperen als het jou goed uitkomt maar niet uit principe. Opportunisme, hypocrisie, huichelachtig, moet ik nog even doorgaan?

super ick
20-12-18, 21:05
Is blijkbaar nog steeds heel actueel, zie ik.

Dat is een dooddoener.

Maar dat laat onverlet dat er heel veel aanhangers zijn, van welke godsdienst dan ook, die dingen doen die totaal niet met welke godsdienstregels dan ook te legitimeren zijn.

Tja, daar zit hem nu net de kneep. Daar ga jij helemaal niet over. Daar gaan gelovigen zelf over. Stop met denken voor anderen.