PDA

Bekijk Volledige Versie : Hof; Uitstoot moet omhoog



Selected
21-12-18, 21:17
Gelezen van Rob Gosseling

Selected
21-12-18, 21:21
Hoe hoger de uitstoot van co2 des te beter dat is voor de aarde dat door het Westen is verkracht.

Wie stoten de meeste shit uit?HET WESTEN!

Wie heeft alle continenten leeg geroofd? HET WESTEN!

Wie is er verantwoordelijk voor de meeste doden in oorlogen? HET WESTEN!


Jullie lezen het; hoe eerder deze aarde naar de klote gaat des te beter dat is voor de mensheid.

Bart.NL
22-12-18, 14:11
Jullie lezen het; hoe eerder deze aarde naar de klote gaat des te beter dat is voor de mensheid.

De logica kan ik niet helemaal volgen. Mogelijk wordt de content gescand want er staat een reclame voor het Energie Transitiefonds onder jouw post.

Rob Gosseling
22-12-18, 14:38
Gelezen van Rob Gosseling

Je bent echt totaal gestoord. En nu ga je als een kind uit groep 6, wat geen aandacht genoeg krijgt, leugens over mij verkondigen, in de hoop daarmee te scoren. Wellicht zijn er een paar die daar intrappen. Maar Gosseling ligt daar helemaal niet wakker van. Want die vriendjes van jou daar heb ik totaal niets mee. Wat die vinden is voor mij totaal irrelevant. Dus ga je gang, ik ben niet bezorgd over de leugens van iemand die inhoudelijks niets te melden heeft. Iemand die alleen nog maar dislikes uitdeelt uit luiheid omdat ie een beetje gefrustreerd is door een gebrek aan aandacht. Ga je gang.

Rob Gosseling
22-12-18, 20:27
Gelezen van Rob Gosseling

Dat liegen, ontkennen, schelden en verdraaien gaat jou goed af ondanks normen en waarden van een bekende religie, die jij zegt aan te hangen. Heb jij geen normen of zo? Is liegen en schelden een persoonlijke hobby of wordt jou dat in jouw religieuze omgeving aangeleerd?

https://i.postimg.cc/7ZC9xxs4/20181222-171813.jpg