PDA

Bekijk Volledige Versie : Trump Twittert en Wall-Street gaat verder omlaag.



Selected
24-12-18, 19:17
https://www.nu.nl/economie/5649620/trump-twittert-wall-street-verder-omlaag.html



Niet normaal dit.

Hoe is deze debiel ooit aan de macht gekomen?

Selected
24-12-18, 19:21
Een president die schittert in het twitteren maar totaal geen vat heeft op wat er in zijn land gebeurd.

Komend kwartaal tot aan juni 2019 gaan de VS ook nog eens de financiele gevolgen van de handelsoorlog die het met de EU en China voert,voelen.

Selected
24-12-18, 19:22
Ik denk dat Trump hard op zijn bek gaat. In januari 2019 worden er al verkiezingen gehouden.

Het zou ontiegelijk dom zijn van de republikeinen om Trump weer als kandidaat naar voren te brengen.

Selected
24-12-18, 19:52
Van wie verwacht jij nog antwoord, nadat jouw maatje joesoef een inhoudelijke topic verwijderd? Lul maar alleen verder.

Nou en?



JIj begrijpt de hint niet van Het Beheer. Jij moet weg van Maroc.nl.

Niemand zit op jou te wachten.

Selected
24-12-18, 20:22
Als ik weg moet kunnen ze mij een ban geven. Die topic moest verdwijnen om het ego van een krijsend kind te redden.

Jij hebt geen rechten op Maroc.nl.

Jarenlang Moslims afzeiken op verschillende fora maar geen joden en christenen.

Je komt niet echt geloofwaardig over. Het is ook vreemd dat bijna alle leden jou als een racist zien. Vind je niet? ( retorische vraag).


Het beheer heeft een keer stelling genomen over jouw aanweizgheid en ik zou gewoon weggaan. De eer aan jezelf houden bijvoorbeeld.

Selected
24-12-18, 20:26
Jij hebt met jouw historie geen enkel moreel gezag naar een ander te wijzen.

Het beheer heeft wel jou als agressor aangewezen en gezien jou verleden op Islamitische fora is dat geen gekke oordeel.

Selected
24-12-18, 20:31
De enige die hier wijst dat ben jij.

Je topic is verwijderd. En de mijne mag lekker blijven staan.

Het beheer heeft jou als zwakke schakel aangewezen.


**Laat een natte scheet op Rob Gosseling**

Selected
24-12-18, 20:41
Oh dat is het zeker. Een inhoudelijke topic heeft het moeten afleggen tegen een topic zonder inhoud. Gewoon met een druk op de knop. Joesoef is deel van een cultuur waarin censuur en onderdrukking de norm is.

I.p.v. net te doen alsof ie verwesterd is, vervalt pauper joesoef in typische derdewereld spelletjes. Joesoef is dus niet zo fatsoenlijk als ie zich voordoet. Leuk hoor joesoef. Ik zal je er blijvend aan herinneren als dat opportuun is.

Ik vrees dat er meer aan de hand is.

Jij als islamhater hebt al een reputatie op het web als het gaat om het beledigen van Moslims.

Moet ik de topics gaan uppen?

Joesoef
25-12-18, 14:16
Joesoef is deel van een cultuur waarin censuur en onderdrukking de norm is.

I.p.v. net te doen alsof ie verwesterd is, vervalt pauper joesoef in typische derdewereld spelletjes. Joesoef is dus niet zo fatsoenlijk als ie zich voordoet. Leuk hoor joesoef. Ik zal je er blijvend aan herinneren als dat opportuun is.


??? Wat heb jij met mij?