PDA

Bekijk Volledige Versie : AfD-politicus Frank Magnitz Niet afgetuigd maar omvergeduwd



Joesoef
09-01-19, 00:04
NOS.nl - Nieuws, Sport en Evenementen | Nederlandse Omroep Stichting (http://www.nos.nl)

Op bewakingsbeelden van de mishandeling van AfD-politicus Frank Magnitz, gisteren in Bremen, is niet te zien dat hij "halfdood" is geslagen, zoals de rechts-populistische partij stelt. Dat zegt het Openbaar Ministerie in de Duitse stad.

Volgens een woordvoerder kwam Magnitz' ernstige hoofdwond waarschijnlijk door een val als gevolg van een duw, en niet door een schop of een klap met een balk. De aanklacht tegen de daders, die nog niet gepakt zijn, wordt dan ook niet poging tot doodslag, maar zware mishandeling.

Receptie
Het Bondsdaglid werd gisteren belaagd door drie mannen in hoodies na een nieuwjaarsreceptie. Op camerabeelden is volgens het OM te zien dat ze hem achtervolgen en van achteren duwen. Nadat hij op de grond is gevallen, lopen ze door. Van schoppen of toetakelen met een balk, zoals de AfD zegt, is op de beelden geen sprake.

Magnitz werd gevonden door twee voorbijgangers en zwaargewond opgenomen in het ziekenhuis. Zijn partij sprak direct van een moordaanslag. Partijleider Weidel wees met de beschuldigende vinger naar media en de 'oude' politieke partijen, die volgens haar een voortdurende hetze tegen de AfD voeren. Vorige week was een AfD-partijkantoor in het oosten van Duitsland doelwit van een aanslag.

Politiek motief?
De mishandeling van Magnitz werd vandaag in heel politiek Duitsland afgekeurd. Veel politici lijken, net als de AfD, uit te gaan van een politiek motief. Minister Maas van Buitenlandse Zaken twitterde dat politieke meningsverschillen nooit moeten worden opgelost met geweld.

Het OM heeft nog geen aanwijzingen voor een politiek motief, maar sluit dat ook niet uit. In alle richtingen wordt gezocht, zegt de woordvoerder.

Joesoef
09-01-19, 00:05
Dan nog, een krankzinnige hoofdwond. Alleen, waarom verteld hij niet gewoon het echte verhaal. Bier?

Bart.NL
09-01-19, 07:30
De beelden van de wond suggereren dat hij is aangevallen.

Jij plaatst een bericht zonder bron. Reguliere nieuwsmedia maken hier geen melding van.

Mogelijk dus fake news.

Joesoef
09-01-19, 12:42
Beelden suggereren wat er in je hoofd zit. Ik denk dat hij ladder zat was en dat hij is aangesproken op zijn gedrag. Hij luisterde niet, liep door, de waakzame omstander draaide zich om en liep terug. Toen is hij met zijn ladderzatte kop gevallen. Dat suggereren de beelden tenminste.

artikel komt van de NOS. Ik ben echt te stom en te lui om dat zelf bij elkaar te typen.

Bart.NL
09-01-19, 14:06
Beelden suggereren wat er in je hoofd zit. Ik denk dat hij ladder zat was en dat hij is aangesproken op zijn gedrag. Hij luisterde niet, liep door, de waakzame omstander draaide zich om en liep terug. Toen is hij met zijn ladderzatte kop gevallen. Dat suggereren de beelden tenminste.

artikel komt van de NOS. Ik ben echt te stom en te lui om dat zelf bij elkaar te typen.

Een link zou fijn zijn geweest. Ik heb namelijk gegoogeld op de titel dus ik probeerde eerst te checken of dit serieus te nemen is. Het is een politiek beladen onderwerp dus iedereen kan van alles plaatsen.

Wat in mijn hoofd zit is dat wanneer iemand zo zwaar is toegetakeld, het onwaarschijnlijk is dat dit door een val komt. Dat zit mogelijk ook in jouw hoofd, getuige de opmerking "een krankzinnige hoofdwond".

En de link die je later wel hebt toegevoegd, verwijst niet naar dit artikel. Op deze link kan ik ook geen verwijzing naar dit artikel vinden. De suggestie van 'fake news' blijft daarom van kracht.

Joesoef
09-01-19, 15:01
En de link die je later wel hebt toegevoegd, verwijst niet naar dit artikel. Op deze link kan ik ook geen verwijzing naar dit artikel vinden. De suggestie van 'fake news' blijft daarom van kracht.


https://nos.nl/artikel/2266652-om-afd-politicus-niet-geslagen-met-balk-motief-blijft-onduidelijk.html


https://www.tagesschau.de/inland/angriff-afd-107.html

Bart.NL
09-01-19, 15:08
https://nos.nl/artikel/2266652-om-afd-politicus-niet-geslagen-met-balk-motief-blijft-onduidelijk.html

https://www.tagesschau.de/inland/angriff-afd-107.html

Bedankt.

Selected
09-01-19, 18:13
De Duitse politie heeft de aanklacht al afgezwakt van poging tot doodslag naar mishandeling.

Ook meld de Duitse politie op basis van beelden dat er geen stuk hout is gebruikt maar ten val is gekomen na een tikje.

Verder twijfelen de Duitse politie justitie over het verhaal,de achtergronden en de gebeurtenissen die door de AFD naar voren zijn gebracht.


https://www.theguardian.com/world/2019/jan/09/german-police-cast-doubt-on-details-of-attack-on-rightwing-politician-frank-magnitz


Een link zou fijn zijn geweest. Ik heb namelijk gegoogeld op de titel dus ik probeerde eerst te checken of dit serieus te nemen is. Het is een politiek beladen onderwerp dus iedereen kan van alles plaatsen.

Wat in mijn hoofd zit is dat wanneer iemand zo zwaar is toegetakeld, het onwaarschijnlijk is dat dit door een val komt. Dat zit mogelijk ook in jouw hoofd, getuige de opmerking "een krankzinnige hoofdwond".

En de link die je later wel hebt toegevoegd, verwijst niet naar dit artikel. Op deze link kan ik ook geen verwijzing naar dit artikel vinden. De suggestie van 'fake news' blijft daarom van kracht.

super ick
12-01-19, 08:11
Aftuigen, hij is toch slecht.

Foto staat intussen online. Wond bovenop zijn hoofd kan nooit van een val komen. Hoogstwaarschijnlijk een klap met een boksbeugel.

Antifa lieverdjes?

Joesoef
12-01-19, 12:43
Rare rol weer van de media. Eerst de balk, dan gevallen, nu duidelijk klappen met een voorwerp. Waarom kan media het niet gewoon bij feiten houden. Waarom kan ik het niet bij feiten houden. Waarom kunnen wij....

Bart.NL
13-01-19, 12:15
Rare rol weer van de media. Eerst de balk, dan gevallen, nu duidelijk klappen met een voorwerp. Waarom kan media het niet gewoon bij feiten houden. Waarom kan ik het niet bij feiten houden. Waarom kunnen wij....

Altijd lastig de feiten, zeker als je als journalist snel wilt publiceren of een uitgesproken mening hebt. Na enige tijd wordt het beeld wel duidelijker. Het is dus vermoedelijk zware mishandeling. In de jaren '30 waren het de bruinhemden die hun tegenstanders in elkaar rosten. Dit zijn nazi methoden, vermoedelijk van mensen die pretenderen tegen nazi's te zijn.

Selected
13-01-19, 13:27
Altijd lastig de feiten, zeker als je snel wilt publiceren of als journalist een uitgesproken politieke mening hebt. Na enige tijd wordt het beeld wel duidelijker. Het is dus vermoedelijk zware mishandeling. In de jaren '30 waren het de bruinhemden die hun tegenstanders in elkaar rosten. Dit zijn nazi methoden, vermoedelijk van mensen die pretenderen tegen nazi's te zijn.

Vemoedelijk. Je doet precies hetzelfde. Vermoedens en aannames.

Kijk even naar de beelden. Hij krijgt 2 tikken, 1 met de rechter-elleboog en een met de linkerhand. Magnitz heeft zijn handen nog in zijn zakken en kan zijn val niet breken. Hij valt vervolgens keihard met rechterkant van zijn hoofd op het steenharde beton zonder zijn val te kunnen breken,en laat daar juist net die zware verwonding te zien zijn.

Het is niet duidelijk of ze iets in hun handen hebben,de beelden wijzen dat in elk geval niet uit. Je ziet ze ook luttele seconden voor de aanval hun capuchon en masker opzetten. Die handeling kan je niet verrichten met een boksbeugel of voorwerp in de hand.

Daarnaast maak je een onhandige vergelijking. Ik geef je bron van de Nationale Coordinator Terrorismebestrijding Nederland;

´Toename van rechts-extremistisch geweld in West-Europa´

https://www.nctv.nl/actueel/nieuws/2018/rapport-toename-van-rechts-extremistisch-geweld-in-west-europa.aspx

Bart.NL
13-01-19, 16:21
Vemoedelijk. Je doet precies hetzelfde. Vermoedens en aannames.

Kijk even naar de beelden. Hij krijgt 2 tikken, 1 met de rechter-elleboog en een met de linkerhand. Magnitz heeft zijn handen nog in zijn zakken en kan zijn val niet breken. Hij valt vervolgens keihard met rechterkant van zijn hoofd op het steenharde beton zonder zijn val te kunnen breken,en laat daar juist net die zware verwonding te zien zijn.

Het is niet duidelijk of ze iets in hun handen hebben,de beelden wijzen dat in elk geval niet uit. Je ziet ze ook luttele seconden voor de aanval hun capuchon en masker opzetten. Die handeling kan je niet verrichten met een boksbeugel of voorwerp in de hand.

Daarnaast maak je een onhandige vergelijking. Ik geef je bron van de Nationale Coordinator Terrorismebestrijding Nederland;

´Toename van rechts-extremistisch geweld in West-Europa´

https://www.nctv.nl/actueel/nieuws/2018/rapport-toename-van-rechts-extremistisch-geweld-in-west-europa.aspx

Er is een duidelijk verschil tussen een duw en zware mishandeling. De beelden laten een karate slag in het gezicht zien. Dat kan leiden tot ernstige verwondingen, misschien door de val, maar dat maakt niet uit, want dat risico neemt de dader met zijn actie. Rechts extremistisch geweld kunnen we het ook over hebben. Waarom niet? Maar dat rechtvaardigt deze mishandeling niet.

Selected
13-01-19, 19:31
Er is een duidelijk verschil tussen een duw en zware mishandeling. De beelden laten een karate slag in het gezicht zien. Dat kan leiden tot ernstige verwondingen, misschien door de val, maar dat maakt niet uit, want dat risico neemt de dader met zijn actie. Rechts extremistisch geweld kunnen we het ook over hebben. Waarom niet? Maar dat rechtvaardigt deze mishandeling niet.


Het is zeer betreurenswaardig wat daar is gebeurd maar de media hebben hierin zeker een negative rol in gespeeld.

Joesoef
13-01-19, 23:27
Er is een duidelijk verschil tussen een duw en zware mishandeling. De beelden laten een karate slag in het gezicht zien. Dat kan leiden tot ernstige verwondingen, misschien door de val, maar dat maakt niet uit, want dat risico neemt de dader met zijn actie. Rechts extremistisch geweld kunnen we het ook over hebben. Waarom niet? Maar dat rechtvaardigt deze mishandeling niet.

karate? Aan mn hoela, vuistslag of boksbeugel. Dan nog, die wond kan prima klem door met je hoofd tegen het beton te stuiteren. De foto is niet zo boeiend, bloed maakt snel indruk.

Nederlandertje
14-01-19, 03:36
Rare rol weer van de media. Eerst de balk, dan gevallen, nu duidelijk klappen met een voorwerp. Waarom kan media het niet gewoon bij feiten houden. Waarom kan ik het niet bij feiten houden. Waarom kunnen wij....

Media gaat af op wat er door ooggetuigen is gemeld of door politie of een advocaat. Precieze toedracht hoor je pas als alle mensen gehoord zijn en er een medisch rapport ligt.

Selected
15-01-19, 10:23
Media gaat af op wat er door ooggetuigen is gemeld of door politie of een advocaat. Precieze toedracht hoor je pas als alle mensen gehoord zijn en er een medisch rapport ligt.

De politie heeft de beelden geanalyseerd en zegt dat de verwondingen hoogstwaarschijnlijk door de val komen.

Het parket en politie hebben de beelden alleen naar buiten gebracht om de daders te identificeren.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/parket-spreekt-versie-partij-tegen-afd-politicus-niet-met-houten-balk-geslagen-en-geschopt~a6f3d3d6/?referer=https%3A%2F%2Fnews.google.com%2F

Selected
15-01-19, 10:32
Er is een duidelijk verschil tussen een duw en zware mishandeling. De beelden laten een karate slag in het gezicht zien.

Dat kan leiden tot ernstige verwondingen, misschien door de val, maar dat maakt niet uit, want dat risico neemt de dader met zijn actie. .

Het was een elleboog die uit werd gedeeld. En vervolgens werd hij met de linkerhand in het gezicht geslagen en valt dan te pletter zonder zijn val te breken.

Een aanval die niet langer duurde dan 1,5 seconden en waarbij 2 tikken zijn uitgedeeld.

Zelfs de politie geeft aan dat hij met een elleboog is geraakt en daarna tegen de grond is gesmakt.

https://twitter.com/JeroenAkkermans/status/1082898245456723968?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcam p%5Enews%7Ctwgr%5Etweet

super ick
17-01-19, 13:14
Het was een elleboog die uit werd gedeeld. En vervolgens werd hij met de linkerhand in het gezicht geslagen en valt dan te pletter zonder zijn val te breken.

Een aanval die niet langer duurde dan 1,5 seconden en waarbij 2 tikken zijn uitgedeeld.

Zelfs de politie geeft aan dat hij met een elleboog is geraakt en daarna tegen de grond is gesmakt.

https://twitter.com/JeroenAkkermans/status/1082898245456723968?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcam p%5Enews%7Ctwgr%5Etweet

Verwonding zit bovenop het hoofd. Dan moet hij eerst omhoog gaan, een draai maken en dan met zijn hoofd naar beneden vallen. Erg ongeloofwaardig, maar vooruit....

Als het twee tikken zijn dan zijn dat wel behoorlijke tikken geweest als hij daarvan tegen de grond smakt. Zware mishandeling dus.
Ma goed zolang het geweld van links komt en rechts slachtoffer is dan praten we het een beetje goed. Dat het een gevalletje mishandelen van een andersdenkende is maken we goed door de andersdenkende weg te zetten als slechterik.

Uiteindelijk heeft het gewoon een beetje verdient? Toch?

Selected
17-01-19, 20:18
Verwonding zit bovenop het hoofd. Dan moet hij eerst omhoog gaan, een draai maken en dan met zijn hoofd naar beneden vallen. Erg ongeloofwaardig, maar vooruit....

Als het twee tikken zijn dan zijn dat wel behoorlijke tikken geweest als hij daarvan tegen de grond smakt. Zware mishandeling dus.
Ma goed zolang het geweld van links komt en rechts slachtoffer is dan praten we het een beetje goed. Dat het een gevalletje mishandelen van een andersdenkende is maken we goed door de andersdenkende weg te zetten als slechterik.

Uiteindelijk heeft het gewoon een beetje verdient? Toch?

Niet helemaal waar. Liegen is jouw sterkste wapen. Niet verrassend.

Zoals je kan zien begint de verwonding net onder de rechteroog ( een plek die de aanvaller moeilijk kan raken vanwege de hoek) en loopt naar boven toe door tot aan het voorhoofd.

Ik zie verder geen verwondingen ´boven op het hoofd´ zoals jij stelt.

Liegen en onwaarheden verkondigen dus!

Hij krijgt zoals de beelden tonen 2 korte tikken,een aanval die niet meer dan 2 seconder duurde.

Magnitz loopt met de handen in de zak en wordt zo zwaar verrast dat hij de kans niet krijgt om zichzelf te verdedigen én zelfs geen tijd om de val te breken.

Hij valt met zijn zware gewicht op de grond ( HAMER-EFFECT) en door het zware gewicht valt hij te pletter en brengt daarbij grote schade aan zichzelf. ( ken jij de hamer-theorie waarbij het zwaarste deel heel hard aankomt? Natuurkunde. ,vast niet).

Nee,rechts-extremisme,fascisme en nazisme hebben de grootste slachtoffers gemaakt. De geschiedenis is ons bewijs. Links-extermisme valt daarbij in het niet.

Jij als hater van de muli-culturele samenleving moet toch met wat betere argumenten komen dan deze bagger. Ik heb jou niet voor niks als één van de domste leden bestempeld die maroc.nl rijk is. Terecht ook.

Je bewijst dat je niet enkel academisch bent opgeleid maar ook een simpele tokkie bent. Je zal vast wel wat criminele activiteiten hebben ontplooit maar daar mogen wij niks van weten natuurlijk. White power!!!

Je bent zo doorzichtig als een natte krant. Te simpel en té dom om serieus te nemen.

Jij bewijst dat rechts-extremisme heel dom is.


Ik vind het naar wat hem is overkomen maar stop met liegen Super-Drek! Jij ziet hier al meer dan 10 jaar alles bij elkaar te liegen om te ageren tegen de multi-culturele samenleving.


Het enige wat ontbreekt bij jou is Hitler´s visie te verdedigen.

super ick
20-01-19, 10:16
Niet helemaal waar. Liegen is jouw sterkste wapen. Niet verrassend.

Zoals je kan zien begint de verwonding net onder de rechteroog ( een plek die de aanvaller moeilijk kan raken vanwege de hoek) en loopt naar boven toe door tot aan het voorhoofd.

Ik zie verder geen verwondingen ´boven op het hoofd´ zoals jij stelt.

Liegen en onwaarheden verkondigen dus!

Hij krijgt zoals de beelden tonen 2 korte tikken,een aanval die niet meer dan 2 seconder duurde.

Magnitz loopt met de handen in de zak en wordt zo zwaar verrast dat hij de kans niet krijgt om zichzelf te verdedigen én zelfs geen tijd om de val te breken.

Hij valt met zijn zware gewicht op de grond ( HAMER-EFFECT) en door het zware gewicht valt hij te pletter en brengt daarbij grote schade aan zichzelf. ( ken jij de hamer-theorie waarbij het zwaarste deel heel hard aankomt? Natuurkunde. ,vast niet).

Nee,rechts-extremisme,fascisme en nazisme hebben de grootste slachtoffers gemaakt. De geschiedenis is ons bewijs. Links-extermisme valt daarbij in het niet.

Jij als hater van de muli-culturele samenleving moet toch met wat betere argumenten komen dan deze bagger. Ik heb jou niet voor niks als één van de domste leden bestempeld die maroc.nl rijk is. Terecht ook.

Je bewijst dat je niet enkel academisch bent opgeleid maar ook een simpele tokkie bent. Je zal vast wel wat criminele activiteiten hebben ontplooit maar daar mogen wij niks van weten natuurlijk. White power!!!

Je bent zo doorzichtig als een natte krant. Te simpel en té dom om serieus te nemen.

Jij bewijst dat rechts-extremisme heel dom is.


Ik vind het naar wat hem is overkomen maar stop met liegen Super-Drek! Jij ziet hier al meer dan 10 jaar alles bij elkaar te liegen om te ageren tegen de multi-culturele samenleving.


Het enige wat ontbreekt bij jou is Hitler´s visie te verdedigen.

Pff, bijna een inhoudelijke opmerking neergezet. Gelukkig kon ik me net op tijd inhouden.

Opteren junk.

Klant Bij Tanger
20-01-19, 10:21
Pff, bijna een inhoudelijke opmerking neergezet. Gelukkig kon ik me net op tijd inhouden.

Opteren junk.
Bent u moslim? (https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643925.html#post5643925)

Selected
20-01-19, 10:51
Pff, bijna een inhoudelijke opmerking neergezet. Gelukkig kon ik me net op tijd inhouden.

Opteren junk.

Je bedoeld dat je niks meer te melden hebt. Stop gewoon met liegen.

Ik kijk naar de beelden en lees me in op de achtergronden en citeer wat de politie schrijft.

Jij schrijft en bedenkt wat er in je intollerante kleine bovenkamer opkomt.

Selected
20-01-19, 10:54
Hij is geen moslim maar ik wil je wel voorstellen aan de zoveelste rechts-extremistische element op dit forum.

Hij wordt ook wel SuperDick genoemd of Super Drek. Ik laat maar even in het midden waarom. Daar zul je wel achterkomen als je wat langer mee prikt.

Hij ageert tegen de multiculturele samenleving en religie´s.


Bent u moslim? (https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643925.html#post5643925)

Selected
20-01-19, 12:03
Nou terug naar het onderwerp;

Van ´halfdood geslagen´ naar een simpele mishandeling.

De media hebben echt een kwalijke rol gespeeld.

Vooral de rechtse media als Ejbron.com,Geenstijl.nl hebben de boel op zitten hitsen door met fake-news te komen.

super ick
21-01-19, 08:11
Bent u moslim? (https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643925.html#post5643925)

Nee, ik ben geen moslim. Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert en, om selected te bevredigen, ik ben niet tegen de multiculturele samenleving. Die is een feit,simpel. Ik zie alleen de voordelen niet van pakweg 400.000 Marokkanen die gemiddeld op criminaliteit slecht scoren en een onevenredig beroep doen op bijstand. Volgens mij kan Nederland prima functioneren zonder hen. Als ze morgen allemaal tegelijk vertrekken dan is er geen onoverkomelijk probleem.

Bovendien staat een behoorlijk deel ook nog eens zeer negatief tov de maatschappij hier. Je ziet hier ook de agressie en onbeschoftheid er vanaf spatten.

Ik realiseer mij natuurlijk dat bovenstaand geen optie is en je de goede, positief ingestelden niet over 1 kam mag scheren met de negatieve mislukkelingen en dat het uitschot hier gelukkig geen model staat voor de hele groep. Zij voorzien hun landgenoten van zeer slechte reclame.

Selected
21-01-19, 11:49
Nee, ik ben geen moslim. Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert en, om selected te bevredigen, ik ben niet tegen de multiculturele samenleving. Die is een feit,simpel. Ik zie alleen de voordelen niet van pakweg 400.000 Marokkanen die gemiddeld op criminaliteit slecht scoren en een onevenredig beroep doen op bijstand. Volgens mij kan Nederland prima functioneren zonder hen. Als ze morgen allemaal tegelijk vertrekken dan is er geen onoverkomelijk probleem.

Bovendien staat een behoorlijk deel ook nog eens zeer negatief tov de maatschappij hier. Je ziet hier ook de agressie en onbeschoftheid er vanaf spatten.

Ik realiseer mij natuurlijk dat bovenstaand geen optie is en je de goede, positief ingestelden niet over 1 kam mag scheren met de negatieve mislukkelingen en dat het uitschot hier gelukkig geen model staat voor de hele groep. Zij voorzien hun landgenoten van zeer slechte reclame.

Inhoudelijk weer niks te melden over het onderwerp en je ziet weer kans om je racistische gedachtengoed te promoten.

Om te beginnen ben jij degene die slechte reclame maakt voor je landgenoten. Jij trollt en provoceert heel vaak. Ik wil je daarnaast wijzen op het feit jij op een Marokkaanse forum bivakeert met overwegend islamitische leden van Marokkaanse afkomst.

Ik heb je vaker uitgedaagd om eens naar een Nederlandse forum te gaan. Dan kan je met je eigen ogen het verschil zien dat het op Maroc.nl best meevalt in vergelijking met Nederlandse fora. Blijkbaar houd je meer van trollen en provoceren.

Feit 2 ;jouw uitspraken en topics die je hebt geopend in het verleden spreken je opmerking dat je niet tegen de multiculturele samenleving bent tegen.



Ontopic; Nog wat te melden behalve gescheld?

Klant Bij Tanger
21-01-19, 14:41
Kunnen jullie deze discussie niet beter voeren op 'islam en seksualiteit'?

Bent u moslim?

Nee, ik ben geen moslim. Ik respecteer iedereen die mij ook respecteert en, om selected en Klant van Tanger te bevredigen, ik ben niet tegen de multiculturele samenleving. Die is een feit,simpel. Ik zie alleen de voordelen niet van pakweg 400.000 Marokkanen die gemiddeld op criminaliteit slecht scoren en een onevenredig beroep doen op bijstand. Volgens mij kan Nederland prima functioneren zonder hen. Als ze morgen allemaal tegelijk vertrekken dan is er geen onoverkomelijk probleem.

Bovendien staat een behoorlijk deel ook nog eens zeer negatief tov de maatschappij hier. Je ziet hier ook de agressie en onbeschoftheid er vanaf spatten.

Ik realiseer mij natuurlijk dat bovenstaand geen optie is en je de goede, positief ingestelden niet over 1 kam mag scheren met de negatieve mislukkelingen en dat het uitschot hier gelukkig geen model staat voor de hele groep. Zij voorzien hun landgenoten van zeer slechte reclame.

Oorpronkelijke lokatie:Kunnen jullie deze discussie niet beter voeren op 'islam en seksualiteit'?
(https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643924.html#post5643924)
Oorspronkelijk lokatie: Bent u moslim? (https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5644046.html#post5644046)

Klant Bij Tanger
21-01-19, 15:03
Inhoudelijk weer niks te melden over het onderwerp en je ziet weer kans om je racistische gedachtengoed te promoten.

Om te beginnen ben jij degene die slechte reclame maakt voor je landgenoten. Jij trollt en provoceert heel vaak. Ik wil je daarnaast wijzen op het feit jij op een Marokkaanse forum bivakeert met overwegend islamitische leden van Marokkaanse afkomst.

Ik heb je vaker uitgedaagd om eens naar een Nederlandse forum te gaan. Dan kan je met je eigen ogen het verschil zien dat het op Maroc.nl best meevalt in vergelijking met Nederlandse fora. Blijkbaar houd je meer van trollen en provoceren.

Feit 2 ;jouw uitspraken en topics die je hebt geopend in het verleden spreken je opmerking dat je niet tegen de multiculturele samenleving bent tegen.



Ontopic; Nog wat te melden behalve gescheld?
Er verdwijnen hier complete discussies.
Links verspringen. Het lijkt wel een doolhof :wat?!:

Maar goed, het antwoord dat hij geeft :kotsen2:


Even iets anders, ik vind het niet bezwaarlijk oude spelling of nieuwe spelling of helemaal geen spelling van het Nederlands.
Alleen ik ben gewend aan seks en seksualiteit met 'ks' (niet x) te schrijven.
Maar ook nog en eigenlijk erger, de X doet pijn aan mijn ogen. Want seXualiteit: lijkt alsof er een draaiend hakenkruis in het woord staat: pedoseXualiteit en homoseXualiteit idem.
En dan vraag ik me af draait hakenkruis rechtsom of linksom, echt vervelend soms.
Zie maar

X :motorzaag

Selected
21-01-19, 17:33
Er verdwijnen hier complete discussies.
Links verspringen. Het lijkt wel een doolhof :wat?!:

Maar goed, het antwoord dat hij geeft :kotsen2:


Even iets anders, ik vind het niet bezwaarlijk oude spelling of nieuwe spelling of helemaal geen spelling van het Nederlands.
Alleen ik ben gewend aan seks en seksualiteit met 'ks' (niet x) te schrijven.
Maar ook nog en eigenlijk erger, de X doet pijn aan mijn ogen. Want seXualiteit: lijkt alsof er een draaiend hakenkruis in het woord staat: pedoseXualiteit en homoseXualiteit idem.
En dan vraag ik me af draait hakenkruis rechtsom of linksom, echt vervelend soms.
Zie maar

X :motorzaag

Het antwoord dat hij geeft is een verdekte vorm van racisme. Hij heeft het over 400.000 Marokkanen. Ik vraag me af of hij al die Marokkanen persoonlijk heeft gesproken.

En wat heeft Super Drek te zoeken op een forum waarvan hij de meeste leden cultureel en religieus veracht?

Om te kotsen inderdaad!

Dat er topics verdwijnen heeft te maken met het beheer. Die doen hen werk en blijkbaar is de manier hoe ik mijn topic heb opgezet en beargumenteerd fout en tegen de regels van maroc.nl

Ik respecteer de beslissing van het beheer en ik ga verder niet dreigen en de boel destabilliseren zoals onze husinazi Rob Gosseling dat wel heeft gedaan.

¨het is oorlog tijdens kerst op dit forum´ ,by Rob Gosseling.

Topic is (terecht) verwijderd door het beheer maar er zijn nog wat sporen achtergelaten op Google.

https://www.google.com/search?q=rob+gosseling+oorlog+tijdens+kers+maroc.n l&oq=rob+gosseling+oorlog+tijdens+kers+maroc.nl&aqs=chrome..69i57.7212j0j7&client=ubuntu&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8


Sekse dan. Hahaha,ik kan niet om je creatieve argumentatie heen. Ik zal voortaan het woorde sekse gebruiken ipv sexe.


Groetjes,