PDA

Bekijk Volledige Versie : Homoseksuele voorkeur komt 10 keer vaker voor bij pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen



Revisor
15-01-19, 19:45
1.2 Mogelijke overeenkomsten tussen pedo- en homoseksuelen

Mijn interesse in een mogelijke correlatie tussen homo- en pedoseksualiteit werd gewekt toen het grootschalig kindermisbruik in de Rooms-Katholieke kerk aan het licht kwam. Uit onderzoek van de commissie Deetman bleek dat het hier met name het misbruiken van jongens op internaten betrof . Bovendien zijn de meeste pedoseksuelen van het mannelijk geslacht (Murray, 2000), wat correspondeert met het gegeven dat er meer homoseksuele mannen dan homoseksuele vrouwen zijn (NSFG, National Survey of Family Growth, 20062008). Verder lijkt een leeftijdsverschil van meer dan tien jaar vaker voor te komen bij een relatie tussen homoseksuele, dan bij een relatie tussen heteroseksuele partners. In 2008 was er bij 10% van de heteroseksuele (samenwonende) koppels in Amsterdam sprake van een leeftijdsverschil van meer dan tien jaar. Bij (samenwonende) homoseksuele koppels was dit in meer dan 30% van de relaties het geval. Dit blijkt uit beschrijvend onderzoek in opdracht van de Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling Amsterdam (Nieuwenhuis, Janssen & Bosveld, 2009). De constatering dat een homoseksuele voorkeur 10 keer vaker voorkomt bij pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen (Mohr et al., 1964; Gebhard et al., 1965 en Blanchard et al., 1999)) biedt staving voor overeenkomsten tussen homo- en pedoseksualiteit.

Seksueel misbruik op jonge leeftijd leidt tot een grotere kans op het ontwikkelen van psychopathologie in algemene zin, middelenmisbruik en obesitas (Browne & Finkelhor, 1986; Fergusson & Mullen, 1999; Keeshin, Luebbe, Strawn, Saldana, Wehry & Delbello, 2013). Om seksueel misbruik van kinderen tegen te is het van fundamenteel belang pedoseksuelen niet buiten de maatschappij te plaatsen. Daarvoor moet in eerste instantie gezorgd worden voor een toename van kennis over deze materie en derhalve voor een vermindering van de dehumanisatie van pedoseksuelen. Als een manier om dit te bereiken wil ik overeenkomsten aantonen tussen respectievelijk het 'uitschot' (de pedoseksueel) en de inmiddels steeds meer sociaal-geaccepteerde homoseksueel. Het in kaart brengen van de etiologie van deze seksuele voorkeuren speelt hier een prominente rol in. In dit literatuuroverzicht behandel ik met name het effect van geboortevolgorde op pedoseksualiteit, de invloed van maternale stress tijdens de zwangerschap op de seksuele voorkeur en hersenverschillen tussen pedo- en heteroseksuelen. Omdat deze factoren ook worden genoemd als mogelijke oorzaken van homoseksualiteit (Rahman & Wilson, 2002; Puts, Jordan & Breedlove, 2006; Blanchard & Lippard, 2007; Savic & Lindström, 2008; Swaab, 2008 en Savic, Garcia-falgueras & Swaab, 2010) is het interessant om de biologische overeenkomsten tussen pedoseksualiteit en homoseksualiteit te onderzoeken. Ik ga na of homoseksualiteit en pedoseksualiteit dezelfde oorzaken kunnen hebben en of pedo- en homoseksualiteit dus mogelijk aan elkaar gerelateerd zijn.

Derhalve evalueer ik verschillende literatuur op dit terrein. Het overzicht bestaat uit drie delen:

• Overeenkomsten tussen homo- en pedoseksuelen op structureel en functioneel hersenniveau.
• De invloed van maternale stress tijdens de zwangerschap op seksuele oriëntatie.
• Overeenkomsten in de geboortevolgorde van homoseksuelen en pedoseksuelen.


....


http://www.scriptiesonline.uba.uva.nl/document/510930

Selected
16-01-19, 00:32
Interessante feiten.

Selected
16-01-19, 00:48
Ik pak deel 1 eruit.


1.2 Mogelijke overeenkomsten tussen pedo- en homoseksuelen

Derhalve evalueer ik verschillende literatuur op dit terrein. Het overzicht bestaat uit drie delen:

• Overeenkomsten tussen homo- en pedoseksuelen op structureel en functioneel hersenniveau.

http://www.scriptiesonline.uba.uva.nl/document/510930

Klant Bij Tanger
16-01-19, 18:35
De constatering dat een homoseksuele voorkeur 10 keer vaker voorkomt bij pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen (Mohr et al., 1964; Gebhard et al., 1965 en Blanchard et al., 1999)) biedt staving voor overeenkomsten tussen homo- en pedoseksualiteit.
Er zijn alleen mannen onderzocht


Om seksueel misbruik van kinderen tegen te* is het van fundamenteel belang pedoseksuelen niet buiten de maatschappij te plaatsen. Daarvoor moet in eerste instantie gezorgd worden voor een toename van kennis over deze materie en derhalve voor een vermindering van de dehumanisatie van pedoseksuelen. Als een manier om dit te bereiken wil ik overeenkomsten aantonen tussen respectievelijk het 'uitschot' (de pedoseksueel) en de inmiddels steeds meer sociaal-geaccepteerde homoseksueel
(*Achter 'tegen te' wordt een werkwoord verwacht)

De doelstelling van de auteur is zorgen dat we pedoseksuelen accepteren net zoals we in toenamende mate homoseksuelen accepteren.
Een hinderende factor voor het accepteren van pedoseksuelen: 'Het risico op recidive neemt toe met de jaren: 14 pct na vijf jaar vrijlating, 20 pct na tien jaar, 24 pct na vijftien jaar en 27 pct na twintig jaar.' ( Bron: nieuwsblad.be, te vinden via via door kopiëren en plakken van het internetadres op pag. 4 vande scriptie)

p. 9/10 van de scriptie:
Net als bij homoseksuelen wijst het vaker voorkomen van linkshandigheid bij pedoseksuelen op een atypische intra -uteriene ontwikkeling. Dit levert een interessante aanwijzing op voor een eerste overeenkomst tussen homo- en pedoseksualiteit.

Mijn commentaar: de cijfers van overerfbare linkshandigheid bij mannen (en vrouwen?) ontbreken. Dit onderzoeken bij mannen is waarschijnlijk wat interessant is aan de aanwijzing.

p. 15 van de scriptie:
Tabel 3: Gemiddelde lichaamslengte in centimeters (met de standaarddeviaties tussen haakjes), uitgesplitst naar seksuele voorkeur.
Mijn commentaar: de seksuele voorkeur beperkt zich in de scriptie tot: pedofilie, hebefilie en teleiofilie.

De standaardindeling van chronofilie:
Nepiofilie/Infantofilie | Babies en peuters – 0 tot circa 5 jaar
Pedofilie | Prepuberale kinderen – circa 6 tot 12 jaar
Hebefilie | Beginnende pubers – circa 12 tot 15 jaar
Efebofilie | Jonge adolescenten – circa 15 tot 18 jaar
Teleiofilie | Volwassenen – circa 18 jaar en ouder
Meisofilie | Volwassenen – van middelbare leeftijd (als niet van die leeftijd zijnde)Gerontofilie | Bejaarden (als niet bejaard zijnde)

p. 16 van de scriptie: 4. Overeenkomsten in de geboortevolgorde van homo- en pedoseksuelen.

Mijn commentaar: dit hoofdstuk laat ik over aan de lezer.

p.17 van de scriptie: (Conclusies en discussie) Uit de besproken onderzoeken komt naar voren dat er mogelijk overeenkomsten zijn in de etiologie van homoseksualiteit en pedoseksualiteit.

Mijn commentaar: 'mogelijk overeenkomsten' is een open deur intrappen omdat er geen vrouwen zijn onderzocht.
Dat er niets bewezen zou worden was mij al duidelijk omdat ik de conclusie bij het doorbladeren van de scriptie al had gelezen.
Ik heb de scriptie gewogen op ideeën om de kans op recidive van mannelijk pedoseksuelen te verkleinen.
Het enige idee wat de scriptie te bieden heeft is dat een gedeelte van te behandelen mannelijke pedoseksuelen mannelijke homoseksueel (gemaakt?) kan worden waardoor de kans op herhaling verkleint omdat er mogelijk overeenkomsten zijn.
Triest is het dat de scriptie voor sommige mensen als bewijs gezien kan worden dat elke mannelijke (en vrouwelijke) homoseksueel een pedoseksueel in zich heeft.

mark61
16-01-19, 22:38
Ja en? Descriptieve oordelen kunnen nooit ofte nimmer leiden tot prescriptieve oordelen. Dat zijn twee verschillende domeinen; never the twain shall meet.

mark61
16-01-19, 22:45
Er staat trouwens een ongelooflijke fout in dat verhaaltje:

De constatering dat een homoseksuele voorkeur 10 keer vaker voorkomt bij
pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen (Mohr et al., 1964; Gebhard et al., 1965 en Blanchard
et al ., 1999)) biedt staving voor overeenkomsten tussen homo- en pedoseksualiteit.

Dat slaat dus nergens op. Er is per definitie geen homoseksuele voorkeur bij heteroseksuelen, dus de vergelijking is onzinnig. Ze bedoelt dat bij pedoseksuelen een homoseksuele voorkeur 10x zo vaak voorkomt als een heteroseksuele voorkeur.

Lekkere professor. Heeft ie die scriptie überhaupt gelezen?

Verder is, zeker in 2019, het idee dat een verklaring 100% nature is en 0% nurture volkomen achterlijk, ongeacht het onderwerp.

mark61
16-01-19, 22:55
Rustig aan. Het was een vraag aan revisor.

Ik had het niet tegen jou :). Ik heb je toch niet gequote? Was een op zichzelf staande post, die dus alleen aan het topic gerelateerd is. Ik zie ook niet in hoe het iets met jouw post te maken zou kunnen hebben.

Revisor
16-01-19, 23:19
@revisor

Hoeveel procent van de homosexuele mannen is ook pedofiel?

Ik zou het niet weten.

Klant Bij Tanger
17-01-19, 01:47
Er staat trouwens een ongelooflijke fout in dat verhaaltje:

De constatering dat een homoseksuele voorkeur 10 keer vaker voorkomt bij
pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen (Mohr et al., 1964; Gebhard et al., 1965 en Blanchard
et al ., 1999)) biedt staving voor overeenkomsten tussen homo- en pedoseksualiteit.

Dat slaat dus nergens op. Er is per definitie geen homoseksuele voorkeur bij heteroseksuelen, dus de vergelijking is onzinnig. Ze bedoelt dat bij pedoseksuelen een homoseksuele voorkeur 10x zo vaak voorkomt als een heteroseksuele voorkeur.

Lekkere professor. Heeft ie die scriptie überhaupt gelezen?

Verder is, zeker in 2019, het idee dat een verklaring 100% nature is en 0% nurture volkomen achterlijk, ongeacht het onderwerp.
Ik lees dit als dat het 10x minder vaak voorkomt dat een heteroseksueel homoseksueel is dan dat een pedoseksueel homoseksueel is.

Dat een heteroseksueel homoseksueel blijkt te zijn is het resultaat van tests. Deze tests bewijzen dat seksuele geaardheid geen keuze is maar het gevolg van een onbedwingbare dwang in de hersenen; vrije wil is er eigenlijk niet.

Aldus de theorie van prof. dr. D.F. Swaab.

Het e-mail adres van de schrijfster staat in de scriptie: Is het mogelijk om met de tests, zoals beschreven in 510930, de onbedwingbare dwang in de hersenen van 'potenrammers' vast te stellen, wat is de nauwkeurigheidsgraad van de tests en hoeveel kost het?

knuppeltje
17-01-19, 10:26
Ik zou het niet weten.

En hoeveel heteroseksuele mannen zijn er volgens jou pedofiel?

The_Grand_Wazoo
17-01-19, 10:40
Framing ... de homoseskueel deugt niet, want neigt naar pedoseksualiteit. Dat is de boodschap die hier gepusht wil worden. En we misbruiken statistiek en het label van de wetenschap om een morele vooringenomenheid te verhullen.

Evenzeer aannemelijk is dat heteroseksuele mannen die bovengemiddeld bezig zijn met het duiden van de homoseksuele medemens eigenlijk verborgen homoseksuele verlangens bezitten. Heus, het is statistisch aantoonbaar ...

Een eerste bevredigende oplossing voor alle partijen schijnt mij wanneer je je geleuter in je reet douwt; fijn voor jou en wij zijn er verder verlost van deze pseudo-wetenschap.

Selected
17-01-19, 11:59
Framing ... de homoseskueel deugt niet, want neigt naar pedoseksualiteit. Dat is de boodschap die hier gepusht wil worden.

Nee. Zowel de homosexualiteit en pedosexualiteit deugen niet.

Ik durf te wedden dat over een x aantal jaren bestialiteit ook algemeen geacepteerd gaat worden in de Westerse wereld.

Er heerst nu nog alleen taboe op pedosexualiteit maar dat goldt ook voor de homosexualiteit deccenia terug.

Nu is het alleen nog wachten op de tijd dat pedosexualiteit in het Westen geaccpeteerd gaat worden en dat gaat wel gebeuren in de toekomst.

Vrijheid van .................

Het kan allemaal in het Westen.

Selected
17-01-19, 12:10
pseudo-wetenschap.

Over pseudo-wetenschap gesproken.

Was jij het niet die samen met Eke mij probeerden wijs te maken dat er naast de man en vrouw nog een gender bestond?

Ik ben in mijn leven geen andere menselijke gender tegengekomen dan Man of Vrouw.

En vrowuendie vinden dat ze met een piemel hadden moeten zijn geboren of andersom zijn compleet gestoord.

Net als die vrouw in die een gendervrije paspoort heeft ontvangen. Zij is een vrouw en wordt in het Westen als gendervrij gezien.

Leg dat maar aan de kineren uit. Jullie hebben gewoon niet door hoe zwaar het Westen doorslaat in dingen.


Echt ziek. Hoe ga je dit uitleggen aan de rest van de wereld? Dit bedoel ik. Dit soort gestoorde taferelen kom je alleen maar in het Westen tegen.

The_Grand_Wazoo
17-01-19, 12:41
Nee hoor, dit soort gestoorde taferelen kom je echt niet alleen in het westen tegen.

Je bent ietwat wild om je heen aan het slaan en tamelijk ondoordachte dingen aan het beweren. Ik noem er één. Je beweert dat homo seksualiteit tegen natuurlijk is.
Wat bedoel je daarmee? Dat het niet in de natuur voorkomt? Dat is bewezen onjuist.
Dat het een 'afwijking' is van de 'eigenlijke' natuurlijke orde. Dat moge zo zijn, maar is dat een criterium? Als dat namelijk een criterium voor laakbaar gedrag zou zijn, dan kun je heel wat religieuze regeltjes schrappen. Die zijn namelijk veelal gericht op het 'onderdrukken' van de primaire natuurlijke driften.

Ik begrijp oprecht niet waarom jij je druk maakt over wat twee volwassen personen met wederzijdse instemming in de slaapkamer doen.
Ik begrijp ook niet waarom je zo nodig pedoseksualiteit of bestialiteit erbij wilt slepen. Dat is nogal iets anders, toch? In beide gevallen kan er niet echt sprake zijn van wederzijdse instemming, in het eerste omdat dat wettelijk zo is bepaald, in het tweede omdat de communicatie tussen mens en dier niet eenduidig kan verlopen.

En hou alsjeblieft op met dat rondtoeteren van je morele verontwaardiging, je werkt op m'n lachspieren.

The_Grand_Wazoo
17-01-19, 12:44
Ten aanzien van je gedoe over die derde sekse (en samenhangend met homeseksualiteit): je zou je eens moeten verdiepen in het begrip symbolen wereld en de verhouding tussen de wereld van symbolen, onze alledaagse wereld, en de 'werkelijkheid'. Het meeste van wat wij als éénduidig en 'werkelijk' beschouwen is dat eigenlijk helemaal niet. In de meeste gevallen is het een constructie met allerhande connotaties. Het derde gelsacht is geen (of niet noodzakelijk) 'werkelijk', er is geen derde geslachtsdeel. Dat derde geslacht is net zo 'echt' als God. Het wordt door mensen beleefd, maar het bestaan ervan in de 'werkelijke' werkelijkheid, tja, toon dat maar eens aan.

Klant Bij Tanger
17-01-19, 13:01
Ik zou het niet weten.
Inderdaad geven de cijfers uit de scriptie geen antwoord op de vraag.

De actualiteitswaarde van dit onderwerp (het nieuws van de dag) is mij eveneens niet duidelijk.
Misschien heb ik, net zoals onze andere gespreksgenoten, iets gemist.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat er een ontwikkeling gaande is waardoor met prenatale diagnostiek de seksuele geaardheid vastgesteld wordt. Kan de diagnose gesteld worden voor of na dat zwangerschapsonderbreking is toegestaan? Enz. enz.

Verlicht me (ons)

super ick
17-01-19, 15:58
Er staat trouwens een ongelooflijke fout in dat verhaaltje:

De constatering dat een homoseksuele voorkeur 10 keer vaker voorkomt bij
pedoseksuelen dan bij heteroseksuelen (Mohr et al., 1964; Gebhard et al., 1965 en Blanchard
et al ., 1999)) biedt staving voor overeenkomsten tussen homo- en pedoseksualiteit.

Dat slaat dus nergens op. Er is per definitie geen homoseksuele voorkeur bij heteroseksuelen, dus de vergelijking is onzinnig. Ze bedoelt dat bij pedoseksuelen een homoseksuele voorkeur 10x zo vaak voorkomt als een heteroseksuele voorkeur.

Lekkere professor. Heeft ie die scriptie überhaupt gelezen?

Verder is, zeker in 2019, het idee dat een verklaring 100% nature is en 0% nurture volkomen achterlijk, ongeacht het onderwerp.

Daar viel mijn oog ook direct op wat voor mij het onderzoek direct behoorlijk afzwakt. Als je het eerst door anderen laat beoordelen dan kan het natuurlijk niet zijn dat twee kneusjes hier het er direct uitpikken.

Broddelwerk.

super ick
17-01-19, 16:03
Bestialiteit, homoseksualiteit, pedoseksualiteit maar wat denk je van pubertijd? Kunnen die lettertjes dat niet onderdrukken?

Eke
17-01-19, 17:08
Over pseudo-wetenschap gesproken.

Was jij het niet die samen met Eke mij probeerden wijs te maken dat er naast de man en vrouw nog een gender bestond?




Jaarlijks worden er zo'n 700 kinderen in Nederland geboren waarbij niet duidelijk te zien is aan hun geslachtskenmerken of het jongetjes of meisjes zijn.


Ik gaf jou toen een link van een ziekenhuis waarop je het nog eens rustig na kon lezen. Dat ben je weer vergeten, Selected ???

Vooruit, voor diegenen die makkelijk vergeten, nog een link. :) Deze keer naar De Volkskrant. Weer over het Radboud U.M.C, (=ziekenhuis)

Lees zelf maar.https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/hoe-om-te-gaan-met-kinderen-van-wie-het-geslacht-onduidelijk-is~b8668f96/



citaat :Maar het zijn de operaties die haar lijf onomkeerbaar hebben getekend. Zo is de sluitspier van haar blaas beschadigd. Als het aan haar ligt, was ze niet al op jonge leeftijd geopereerd. ‘Die operaties zijn niet voor mij gedaan, maar voor mijn omgeving. Om hun het ongemak te besparen, want ik zaaide verwarring met mijn onduidelijke lijf. Dat ik daarvoor moest opdraaien, vind ik niet kloppen.’

Selected, wij zijn die omgeving. We hebben de keuze om om andere mensen te geven ! Dat begint met je in te leven....

Selected
17-01-19, 18:40
Nee hoor, dit soort gestoorde taferelen kom je echt niet alleen in het westen tegen.

Je bent ietwat wild om je heen aan het slaan en tamelijk ondoordachte dingen aan het beweren. Ik noem er één. Je beweert dat homo seksualiteit tegen natuurlijk is.
Wat bedoel je daarmee? Dat het niet in de natuur voorkomt? Dat is bewezen onjuist.
Dat het een 'afwijking' is van de 'eigenlijke' natuurlijke orde. Dat moge zo zijn, maar is dat een criterium? Als dat namelijk een criterium voor laakbaar gedrag zou zijn, dan kun je heel wat religieuze regeltjes schrappen. Die zijn namelijk veelal gericht op het 'onderdrukken' van de primaire natuurlijke driften.

Ik begrijp oprecht niet waarom jij je druk maakt over wat twee volwassen personen met wederzijdse instemming in de slaapkamer doen.
Ik begrijp ook niet waarom je zo nodig pedoseksualiteit of bestialiteit erbij wilt slepen. Dat is nogal iets anders, toch? In beide gevallen kan er niet echt sprake zijn van wederzijdse instemming, in het eerste omdat dat wettelijk zo is bepaald, in het tweede omdat de communicatie tussen mens en dier niet eenduidig kan verlopen.

En hou alsjeblieft op met dat rondtoeteren van je morele verontwaardiging, je werkt op m'n lachspieren.

Nou fijn dat ik je aan het lachen maak. Doe ik tenminste wat terug voor mijn medeburger.

Ik maak mij niet druk om wat een homosexueel stel in hen leven doen. Ik maak me druk om de manier hoe personen die heel anders denken over dit onderwerp worden gedemoniseerd,beledigd en uitgescholden en voor geestesziek worden uitgemaakt.

Wie gaat hier nou te ver?

Ik zie hier een trend. Tot een paar deccenia terug werd homosexualiteit ook als een ziekte beschouwd.

Maar een paar homosexuele wetenschappers hebben daar,met zéér gecompliceerde zoniet onuitlegbare theorieen verandering in gebracht. Een lans gebroken als het ware. Homosexualiteit kan en is niet meer raar.

Ik durf te wedden TGW dat pedosexualiteit over een paar decennia of misschien wel een eeuw geen taboe meer is in het Westen.

Terugkomend op de gender. Heb jij bewijs dat er naast de man of vrouw nog een andere onbekende gender bestaat met geen piemel of vagina?

Selected
17-01-19, 18:44
Jaarlijks worden er zo'n 700 kinderen in Nederland geboren waarbij niet duidelijk te zien is aan hun geslachtskenmerken of het jongetjes of meisjes zijn.

.

Dat noemen ze potverdorie een GEBOORTEAFWIJKING!!!!!!!

Hoeveel kinderen zijn er geboren met een lichamelijke afwijking?

DAT IS GEEN BEWIJS DAT ER EEN DERDE GENDER BESTAAT!!!!!

Jij komt met een geboorteafwijking als argument. Ik vind het echt compleet gestoord dat je leden probeert te overtuigen met zieke onbewezen argumenten. Smerige pseudo-wetenschap.


Waar is het beheer? Dit kan echt niet.

Revisor
17-01-19, 18:54
En hoeveel heteroseksuele mannen zijn er volgens jou pedofiel?

1 op de 20 mannen (inclusief homoseksuelen, dus alle mannen) = 4,4 % van de mannelijke bevolking heeft pedofiele gevoelens.

Selected
17-01-19, 18:56
Jaarlijks worden er zo'n 700 kinderen in Nederland geboren waarbij niet duidelijk te zien is aan hun geslachtskenmerken of het jongetjes of meisjes zijn.



Jaarlijks worden er tig kinderen geboren met lichamelijke afwijkingen.

Moeten we elke lichamelijke geboorteafwijking een aparte gender geven omdat het geslachtsdeel afwijkt van de norm?


Lichamelijke geboorteafwijkingen als argument gebruiken. Dr Mengele 2.0.

Revisor
17-01-19, 19:02
Inderdaad geven de cijfers uit de scriptie geen antwoord op de vraag.

De actualiteitswaarde van dit onderwerp (het nieuws van de dag) is mij eveneens niet duidelijk.
Misschien heb ik, net zoals onze andere gespreksgenoten, iets gemist.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat er een ontwikkeling gaande is waardoor met prenatale diagnostiek de seksuele geaardheid vastgesteld wordt. Kan de diagnose gesteld worden voor of na dat zwangerschapsonderbreking is toegestaan? Enz. enz.

Verlicht me (ons)

Naar aanleiding van deze topic:

https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland.html


Autochtone goegemeente werd hysterisch doordat ik het had over of je je geaardheid kunt inhouden of niet. Daar werd mij ten onrechte verweten dat ik homoseksuelen in verband bracht met pedofielen. Daarbij reageerden ze vervelend.

Toen dacht ik laat ik eens kijken of er wel een verband bestaat tussen homosexualiteit en pedofilie. En toen vond ik deze scrptie.

Ik dacht leuk dan ga ik ze even stangen en op de kast jagen.

Selected
17-01-19, 19:12
JIj bent in de war met Hypospadie en andere soorten van genetiale afwijkingen.

Al jouw links en bronnen verwijzen naar deze zeldzame vorm van aangeboren genetiale afwijkingen of iets wat daarbij inde buurt komt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hypospadie



Blijf niet koppig doen en stop met het verspreiden van pseudo-wetenschap en fake-news enkel puur om je gelijk te willen halen.


Jaarlijks worden er zo'n 700 kinderen in Nederland geboren waarbij niet duidelijk te zien is aan hun geslachtskenmerken of het jongetjes of meisjes zijn.


Ik gaf jou toen een link van een ziekenhuis waarop je het nog eens rustig na kon lezen. Dat ben je weer vergeten, Selected ???

Vooruit, voor diegenen die makkelijk vergeten, nog een link. :) Deze keer naar De Volkskrant. Weer over het Radboud U.M.C, (=ziekenhuis)

Lees zelf maar.https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/hoe-om-te-gaan-met-kinderen-van-wie-het-geslacht-onduidelijk-is~b8668f96/


Selected, wij zijn die omgeving. We hebben de keuze om om andere mensen te geven ! Dat begint met je in te leven....

Jouw bronnen die je plaatst bewijzen niet onomstotelijk jouw punt. Dat heb ik je ook verteld.

Weet je nog?

knuppeltje
17-01-19, 19:26
1 op de 20 mannen (inclusief homoseksuelen, dus alle mannen) = 4,4 % van de mannelijke bevolking heeft pedofiele gevoelens.

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Die was hoeveel heteroseksuele mannen er pedofiel zijn.

Selected
17-01-19, 19:30
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Die was hoeveel heteroseksuele mannen er pedofiel zijn.

Die antwoord heeft hij je gegeven maar het kost wel enig intellectueel vermogen omdat te in te zien én te begrijpen.

Antwoord = Bereken hoeveel mannen er homosexueel zijn en.............. Eureka.


Moeilijk hé,logisch nadenken Dat bewijs je met verve in verschillende topics aangaande dit onderwerp.

Revisor
17-01-19, 19:37
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Die was hoeveel heteroseksuele mannen er pedofiel zijn.

Er ontbreken wat cijfers om het precieze cijfer te kunnen benaderen.

Ik kan het proberen maar dan moet ik met onzuivere schattingen rekenen.

Klant Bij Tanger
17-01-19, 19:40
Naar aanleiding van deze topic:

https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland.html


Autochtone goegemeente werd hysterisch doordat ik het had over of je je geaardheid kunt inhouden of niet. Daar werd mij ten onrechte verweten dat ik homoseksuelen in verband bracht met pedofielen. Daarbij reageerden ze vervelend.

Toen dacht ik laat ik eens kijken of er wel een verband bestaat tussen homosexualiteit en pedofilie. En toen vond ik deze scrptie.

Ik dacht leuk dan ga ik ze even stangen en op de kast jagen.
Dat stangen vermoedde ik al :haha:

In die andere discussie blijf ik in het domein van de 'ondertekenaars'.
Want anders moeten er religies worden vergeleken en dat is een ander onderwerp.

Klachten over de kwaliteit van de UvA had ik wel eens gehoord.
Dus bedankt voor de scriptie want ik heb me uit kunnen leven.

knuppeltje
17-01-19, 19:41
Er ontbreken wat cijfers om het precieze cijfer te kunnen benaderen.

Ik kan het proberen maar dan moet ik met onzuivere schattingen rekenen.

Sterker nog, er zijn helemaal geen betrouwbare cijfers.

knuppeltje
17-01-19, 20:06
Die antwoord heeft hij je gegeven maar het kost wel enig intellectueel vermogen omdat te in te zien én te begrijpen.

Antwoord = Bereken hoeveel mannen er homosexueel zijn en.............. Eureka.

Moeilijk hé,logisch nadenken Dat bewijs je met verve in verschillende topics aangaande dit onderwerp.

O, is het zo makkelijk. Dat betekent dan wel dat percentsgewijs er onder heteroseksuele mannen net zoveel pedofielen zijn als onder homoseksuelen mannen. Het aantal homoseksuelen wordt geschat op 10 à 15 procent van de bevolking, en dat is inclusief de vrouwelijke homoseksuelen.

Dat betekent dus dat er qua aantallen onder heteroseksuele mannen, afhankelijk van het percentage 10 of 15, er zo'n 6.5 tot 10 keer zoveel pedofielen voorkomen dan onder homoseksuele mannen.

Maar zo simpel is dat allemaal niet. Bovendien zou het inhouden dat heteroseksuelen en homoseksuelen potentiële pedofielen zijn. Een hypothese die ik weiger te aanvaarden. Pedofielen zijn niet anders dan gestoorde kinderverkrachters. Dat heeft met homoseksualiteit of heteroseksualiteit niets te maken.

Eke
17-01-19, 20:06
Dat noemen ze potverdorie een GEBOORTEAFWIJKING!!!!!!!

Hoeveel kinderen zijn er geboren met een lichamelijke afwijking?

DAT IS GEEN BEWIJS DAT ER EEN DERDE GENDER BESTAAT!!!!!

Jij komt met een geboorteafwijking als argument. Ik vind het echt compleet gestoord dat je leden probeert te overtuigen met zieke onbewezen argumenten. Smerige pseudo-wetenschap.


Waar is het beheer? Dit kan echt niet.

Wat ik beweer is dat er behalve de overduidelijke jongens en meisjesgeboortes er nog een hele kleine groep is die niet duidelijk in te delen valt op grond van geslachtskenmerken. O ja ? Dat gebeurt. En jij erkent dat inmiddels.


Jij zegt hoppa, die bij de lichtblauwe groep en plop, die bij de roze groep als je op de afdeling pasgeborenen zou werken.

HET PUNT is juist dat dat niet duidelijk is. Niks wetenschap--REALITEIT !

Hoe zou jij je voelen als je als baby bij de meisjes was ingedeeld, als man ?

Er zijn jongeren die zich om zo'n verkeerde keuze van het leven beroven.

Selected
17-01-19, 20:38
Wat ik beweer is dat er behalve de overduidelijke jongens en meisjesgeboortes er nog een hele kleine groep is die niet duidelijk in te delen valt op grond van geslachtskenmerken. O ja ? Dat gebeurt. En jij erkent dat inmiddels.



Ik erken niks.

Ik geef alleen aan dat jij je vergist en als een domme dolle stier op wat niet erkende onderzoeken van ziekenhuizen in bent gegaan.

Wat jij stelt is geen bewijs van een derde gender maar geboorteafwijkingen die jouw zieke geest doet denken alsof er een derde gender bestaat naast de man en vrouw.

Kapot ziek!!!!!

Selected
17-01-19, 20:42
HET PUNT is juist dat dat niet duidelijk is. Niks wetenschap--REALITEIT !



Het is duidelijk dat jij bronnen hebt aangehaald die gerelateerd zijn aan geboorte-afwijkingen en daarmee aantoonbaar misbruik hebt gemaakt door niet-wetenschappelijk erkende onderzoeken aan te halen om je gelijk te halen.

Echt zielig. Wie denk je voor je te hebben?

Kan jij afbeeldingen tonen van de derde gender en hoe ziet die mens eruit? Hoe noem je die mens? Is jouw smerige theorie wetenschappelijk erkend?

Nee,nee.nee. En NEEN. En nog eens nee. FABELTJES!!


Jij bent echt niet 100% Eke. Er bestaat geen andere gender dan man en vrouw. PUNT.

Eke
17-01-19, 20:51
JIj bent in de war met Hypospadie en andere soorten van genetiale afwijkingen .


Hypospadie. Dat moet schokkend zijn voor ouders als ze denken dat ze een gaaf kindje hebben gekregen en er toch een afwijking gevonden is bij het geslachtsorgaan, Selected.

Dat blijkt inderdaad erbij te horen. 1 op de 1000 jongens krijgt het. Ook meisjes, maar dan heet het anders. En bij 1 op de 10 jongetjes die het krijgen komt het in de familie voor.



De Volkskrant beschreef er ook een genitale afwijking die ontstaat door andere werking van hormonen tijdens de zwangerschap.: AGS, het andrenogenitaal syndroom.


Maar meestal gaat het gelukkig goed , een zwangerschap !!!


PS Quote me ff, om te laten zien waar ik het heb over derde gender. Er is wel duidelijk een groepje waarbij het niet duidelijk is of het een jongetje of meisje is. Daar zijn we het over eens.

Eke
17-01-19, 21:02
Het is duidelijk dat jij bronnen hebt aangehaald die gerelateerd zijn aan geboorte-afwijkingen en daarmee aantoonbaar misbruik hebt gemaakt door niet-wetenschappelijk erkende onderzoeken aan te halen om je gelijk te halen.

Echt zielig. Wie denk je voor je te hebben?

Kan jij afbeeldingen tonen van de derde gender en hoe ziet die mens eruit? Hoe noem je die mens? Is jouw smerige theorie wetenschappelijk erkend?

Nee,nee.nee. En NEEN. En nog eens nee. FABELTJES!!


Jij bent echt niet 100% Eke. Er bestaat geen andere gender dan man en vrouw. PUNT.

Wie denk JIJ voor je te hebben ? Er is reden voor jou om je in te houden, Selected. Al is het uit respekt voor jezelf.

Of wil je zo'n brulaap zijn die begint te schelden als hij het ergens niet mee eens is ?

Selected
17-01-19, 21:08
Wie denk JIJ voor je te hebben ? Er is reden voor jou om je in te houden, Selected. Al is het uit respekt voor jezelf.

Of wil je zo'n brulaap zijn die begint te schelden als hij het ergens niet mee eens is ?

Jij probeert op een vieze manier je gelijk te halen. Door manipulatie en bedrog.

Met onderzoeken die niet erkend zijn,geboorteafwijkingen met leugens en bedrog te misleiden etc etc.

Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen!!!!


Rot op met je verkankerde gedachtengang.

Klant Bij Tanger
17-01-19, 21:58
Ik maak mij niet druk om wat een homosexueel stel in hen leven doen.
Daar twijfel ik niet aan. En ik twijfel er ook niet aan dat jij je over pedoseksuelen wel druk maakt.

Mijn vraag aan jou in een andere discussie is hiermee ook beantwoord: https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643679.html#post5643679

Klant Bij Tanger
17-01-19, 22:47
Wat boeit mij nou hoe jij over mij denkt? Jij maakt het wel heel spannend allemaal.

Ik hoop jou met het antwoord in de link die jij hebt geplaatst naar behoeve te hebben bevredigd zonder maar een geslachtsdeel in jouw achterste te hebben gestopt.


Nog vragen?
https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643736.html#post5643736

Selected
17-01-19, 23:02
https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643736.html#post5643736

Hahaha,de ene link leid naar de andere link. Doolhofje. Ik ga stuk.

Clown van het jaar. En 2019 is maar pas begonnen.


Welke vraag heb ik beantwoord?

Klant Bij Tanger
17-01-19, 23:45
Hahaha,de ene link leid naar de andere link. Doolhofje. Ik ga stuk.

Clown van het jaar. En 2019 is maar pas begonnen.


Welke vraag heb ik beantwoord?
Deze vraag heb jij beantwoord: https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643744.html#post5643744

De vraag die jij mij impliciet stelt met 'Ik hoop jou met het antwoord in de link die jij hebt geplaatst naar behoeve te hebben bevredigd zonder maar een geslachtsdeel in jouw achterste te hebben gestopt.'* beantwoord ik graag.

Nee, ik vind het niet nodig, om ter aanvulling van het bevredigen van mijn link, anaal gepenetreerd te worden met een geslachtsdeel .

* https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643731.html#post5643731

Selected
17-01-19, 23:51
Jij bent zo aangedaan dat je nu wartaal aan het schrijven bent,beste klantje bij tanger.

Kan je die vraag stellen zonder links te plaatsen?


Deze vraag heb jij beantwoord: https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643744.html#post5643744

Klant Bij Tanger
18-01-19, 00:02
Jij bent zo aangedaan dat je nu wartaal aan het schrijven bent,beste klantje bij tanger.

Kan je die vraag stellen zonder links te plaatsen?
Ik vind het duidelijk wat ik geschreven heb.

'Die vraag zonder links': Met Selected als vriend hoeft Revisor geen vijanden meer te hebben?

Selected
18-01-19, 00:08
Ik vind het duidelijk wat ik geschreven heb.

'Die vraag zonder links': Met Selected als vriend hoeft Revisor geen vijanden meer te hebben?

Dat was ook duidelijk maar wat het heeft het met de topic te maken?

Prik jij toevallig niet vanuit een ggz-inrichting of iets dergelijks? Of een tbs-inrichting?

Je komt namelijk niet echt ´stabiel´ over.

Selected
18-01-19, 00:25
Met Selected als vriend hoeft Revisor geen vijanden meer te hebben?

Dit is trouwens geen vraag maar een onjuiste constatering van de feiten én formulering van de vraagstelling.

Dit forum stijgt je al na een paar dagen al naar het hoofd,hahaha.



Stick to the facts ´Einsteintje´!

Klant Bij Tanger
18-01-19, 00:34
Dat was ook duidelijk maar wat het heeft het met de topic te maken?
Retorische vraag?


Prik jij toevallig niet vanuit een ggz-inrichting of iets dergelijks? Of een tbs-inrichting?
Op dit tijdstip uit de genoemde inrichtingen prikken?

Je komt namelijk niet echt ´stabiel´ over.
Jij gaat mij 'stabiliseren'?

Selected
18-01-19, 00:41
Je bent op he?


Retorische vraag?

Op dit tijdstip uit de genoemde inrichtingen prikken?

Jij gaat mij 'stabiliseren'?

mark61
18-01-19, 00:46
Rot op met je verkankerde gedachtengang.

Je biedt NU je verontschuldigingen aan of je dondert onmiddellijk op. Niets wat jij schrijft heeft enige waarde. Je bent een totaal ontspoorde, onbeschofte, onbeschaafde untermensch.

Ga eerst aan jezelf werken en houd zolang je bek. Kom terug als je denkt een mens te zijn geworden.

Overigens begrijp je niet wat het woord 'gender' betekent. Het is geen Nederlands en betekent niet 'geslacht'. Het Nederlands heeft er geen woord voor.

Selected
18-01-19, 00:52
Je biedt NU je verontschuldigingen aan of je dondert onmiddellijk op. Niets wat jij schrijft heeft enige waarde. Je bent een totaal ontspoorde, onbeschofte, onbeschaafde untermensch.

Ga eerst aan jezelf werken en houd zolang je bek. Kom terug als je denkt een mens te zijn geworden.

Overigens begrijp je niet wat het woord 'gender' betekent. Het is geen Nederlands en betekent niet 'geslacht'. Het Nederlands heeft er geen woord voor.


Nee!!!

Jij bepaalt welke reactie´s hier waarden hebben?

Jij bent een totaal zieke,onbeschofte,intolerante bejaarde pedo-sympahthisant.

Jawel hoor. De nederlandse media maken zelf melding van die term,daar heb ik dat woord ook vandaan;

¨Rechtbak roermond; ¨Tijd voor erkenning derde GENDER´


https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/rechter-roermond-tijd-voor-erkenning-derde-gender/?TN_REFERAL_ORIGIN=https%3A%2F%2Fwww.maroc.nl%2Ffo rums%2Fwie-schrijft-die-blijft%2F397435-nederland-slaat-door-eerste-gendervrije-paspoort-uitgegeven.html

Klant Bij Tanger
18-01-19, 00:52
Je biedt NU je verontschuldigingen aan of je dondert onmiddellijk op. Niets wat jij schrijft heeft enige waarde. Je bent een totaal ontspoorde, onbeschofte, onbeschaafde untermensch.

Ga eerst aan jezelf werken en houd zolang je bek. Kom terug als je denkt een mens te zijn geworden.

Overigens begrijp je niet wat het woord 'gender' betekent. Het is geen Nederlands en betekent niet 'geslacht'. Het Nederlands heeft er geen woord voor.
:duim:

Selected
18-01-19, 00:58
Je biedt NU je verontschuldigingen aan of je dondert onmiddellijk op.

Jij bied jouw verschuldigingen aan mij aan,samen met die mislukte homosexuele pedofiel KlantBijTanger.

Wat the fuck denk jij wel niet?!?

Selected
18-01-19, 01:05
:duim:

Je bent op he? Hahahahaha.


Onthoud mijn nick goed. ¨Selected¨ (by God).

Klant Bij Tanger
18-01-19, 02:10
Je bent op he? Hahahahaha.
Nee.


Onthoud mijn nick goed. ¨Selected¨ (by God).
Dat is makkelijker te onthouden dan ook maar iets van wat jij op dit forum geschreven hebt.

En dan nog dit . . .
Ik ben hier net en wist nog niet hoe het er hier aan toe gaat als k-woord valt.
Zegt degene tegen wie het gericht is er zelf iets van (eerste optie). Of zeg iemand anders er iets van.
Vandaar de :duim: voor mark61.

Klant Bij Tanger
18-01-19, 02:14
Nee.

Dat is makkelijker te onthouden dan ook maar iets van wat jij op dit forum geschreven hebt.

En dan nog dit . . .
Ik ben hier net en wist nog niet hoe het er hier aan toe gaat als k-woord valt.
Zegt degene tegen wie het gericht is er zelf iets van (eerste optie). Of zeg iemand anders er iets van.
Vandaar de :duim: voor mark61.
Foutje.

Klant Bij Tanger
18-01-19, 02:27
Nee.

Dat is makkelijker te onthouden dan ook maar iets van wat jij op dit forum geschreven hebt.

En dan nog dit . . .
Ik ben hier net en wist nog niet hoe het er hier aan toe gaat als k-woord valt.
Zegt degene tegen wie het gericht is er zelf iets van (eerste optie). Of zeg iemand anders er iets van.
Vandaar de :duim: voor mark61.
Foutje.

Selected
18-01-19, 02:32
Dat is makkelijker te onthouden dan ook maar iets van wat jij op dit forum geschreven hebt.



Je kan de topic nog altijd nalezen en zien waar je de fout in bent gegaan.

Klant Bij Tanger
18-01-19, 02:41
Je kan de topic nog altijd nalezen en zien waar je de fout in bent gegaan.
Daar heb ik geen behoefte aan.
Bovendien ga ik zo naar zangles (8.00 Mountain Time).

Klant Bij Tanger
18-01-19, 02:47
Daar heb ik geen behoefte aan.
Bovendien ga ik zo naar zangles (8.00 Mountain Time).
Foutje, moet zijn 8.00 a.m. (MT).
Verzachtende omstandigheid: ik heb net iemand zien en horen zingen in onze besloten Facebook groep. Overgave en nog eens overgave . . .

Selected
18-01-19, 02:51
Bovendien ga ik zo naar zangles

Ooh,op die fiets.

Dat verklaart jouw plotselinge aanwezigheid op Maroc.nl aangaande homo en pedo-sexuele onderwerpen.

Cool!

Succes met zingen. Doe je toevallig ook aan dansen?

Selected
18-01-19, 02:55
onze besloten Facebook groep. .

Klinkt eng. Zeker met de reactie´s die je hier hebt geplaatst.

Ik ga in ieder geval melding maken van jullie besloten groep.

Beetje monitoren kan tenslotte geen kwaad.

Selected
18-01-19, 03:15
Melding van wat op facebook? Iemand die leuk kan zingen? Wie denk je wel dat je bent.



Je weet maar nooit. Hitler kon ook goed tekenen.

Selected
18-01-19, 03:17
Homohaters zijn stuk voor stuk minderwaardige mensen.

Tyf op naar je eigen land.

Je hoort er NIET bij en zult er ook nooit bij horen.


Wooow!!!. Wat een homohater en racist ben je zeg.

Ik heb je in ieder geval gemeld bij de aivd ,het beheer en de politie.

Dit kan gewoon niet langer meer op Maroc.nl.

knuppeltje
18-01-19, 09:53
Nee!!!

Jij bepaalt welke reactie´s hier waarden hebben?

Jij bent een totaal zieke,onbeschofte,intolerante bejaarde pedo-sympahthisant.

Jawel hoor. De nederlandse media maken zelf melding van die term,daar heb ik dat woord ook vandaan;

¨Rechtbak roermond; ¨Tijd voor erkenning derde GENDER


Zet liggen niet gewoon te maffen. Ze liggen totaal in coma. Zo niet dan zijn ze zelf totaal - maar dan ook echt totaal - gestoord. En dat laatste acht ik zo onderhand nog het meest aannemelijk.

Verder is 'Gender' nog steeds een Engels woord.

Klant Bij Tanger
18-01-19, 12:01
Zet liggen niet gewoon te maffen. Ze liggen totaal in coma. Zo niet dan zijn ze zelf totaal - maar dan ook echt totaal - gestoord. En dat laatste acht ik zo onderhand nog het meest aannemelijk.

Verder is 'Gender' nog steeds een Engels woord.
Op zoek naar een aanvullend synoniem voor de verduideliijking:
XY chromosonisch identiteitsaspect

Klant Bij Tanger
18-01-19, 18:01
Melding van wat op facebook? Iemand die leuk kan zingen? Wie denk je wel dat je bent.
Zijn tekst hiervoor parafraserend; Selected gaat beheer melden dat ik lid ben van een besloten facebook groep van mijn zanglerares. Beetje monitoring kan nooit kwaad. Tja . . .

Wie hij (Selected) is?
Ik denk hij veel met hulpverleners te maken heeft (gehad) die er voor zorgen dat hulpverlening nodig blijft: Mijn cliënt is echt niet in staat om te werken e.d.
Blijft de cliënt erin dan wordt het van kwaad tot erger (op kosten van de belastingbetaler).
Pseudo-hulpverlening van dezelfde 'kwaliteit' als de pseudo-wetenschap hier besproken.


Stop eens met wijzen naar anderen. Kom op facebook met je gore rotbek en eigen naam eens zeggen wat je hier anoniem zegt over homo's, achterbakse prachtwijk parasiet. Je hebt geluk dat je überhaupt in nederland mag wonen stuk stront. Homohaters zijn stuk voor stuk minderwaardige mensen. Tyf op naar je eigen land. Je hoort er NIET bij en zult er ook nooit bij horen.
In zijn eigen land redt hij het niet.

Je weet maar nooit. Hitler kon ook goed tekenen.
O my Godwin (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin). . .

Onthoud mijn nick goed. ¨Selected¨ (by God).
¨Selected¨ (by Godwin (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin)).

mark61
18-01-19, 19:22
Jij bied jouw verschuldigingen aan mij aan,samen met die mislukte homosexuele pedofiel KlantBijTanger.

Wat the fuck denk jij wel niet?!?

Bied je excuses aan aan Eke.

Houd je brutale onbeschofte snater verder. Je gaat altijd al te ver, maar het blijkt dat je telkens erger kan.

Drank, drugs en een moeilijke jeugd zijn geen excuus. Gestoord zijn ook niet,

Bek houden.

knuppeltje
18-01-19, 20:31
Op zoek naar een aanvullend synoniem voor de verduideliijking:
XY chromosonisch identiteitsaspect

Chromosomen zijn bepalend voor je geslacht maar niet voor je gender.

Klant Bij Tanger
19-01-19, 12:49
Chromosomen zijn bepalend voor je geslacht maar niet voor je gender.
Klopt, wat ik hiervoor schreef is broddelwerk.

knuppeltje
19-01-19, 19:27
Klopt, wat ik hiervoor schreef is broddelwerk.

Het zij u vergeven.

super ick
20-01-19, 10:06
Deze vraag heb jij beantwoord: https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397888-nashvilleverklaring-ondertekend-nederland-post5643744.html#post5643744

De vraag die jij mij impliciet stelt met 'Ik hoop jou met het antwoord in de link die jij hebt geplaatst naar behoeve te hebben bevredigd zonder maar een geslachtsdeel in jouw achterste te hebben gestopt.'* beantwoord ik graag.

Nee, ik vind het niet nodig, om ter aanvulling van het bevredigen van mijn link, anaal gepenetreerd te worden met een geslachtsdeel .

* https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/397942-homoseksuele-voorkeur-komt-10-keer-vaker-voor-pedoseksuelen-heteroseksuelen-post5643731.html#post5643731

Kunnen jullie deze discussie niet beter voeren op 'islam en seksualiteit'?

Klant Bij Tanger
21-01-19, 14:17
Kunnen jullie deze discussie niet beter voeren op 'islam en seksualiteit'?
Bent u moslim?

Selected
21-01-19, 19:15
Homosexualiteit was vóór de jaren ´50 van de vorige eeuw strafbaar in sommige landen in Europa.

Maar daar hoor je niemand over.

Niet dat ik homosexualiteit afkeur,maar er is wel een trend zichtbaar.

Homosexualiteit was vroeger verboden,ook in het Westen. Maar na verloop van tijd werd homosexualiteit geaccepteerd. Ik zie dat ook gebueren metr pedosexualiteit en bestialiteit.

Over 200 jaar zal het Westen sex met dieren ( bestialiteit) accepteren en dat gaat veel tijd kosten maar als we naar de geschiedenis kijken is dat niet geheel ondenkbaar.


Ik durf mijn handen in het vuur te leggen dat pedoseksualiteit over een een x aantal decennia niet meer strafbaar is in het westen.