PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël, na de Sovjet-Unie, Amerika en China, het vierde land dat op de maan landt.



Ibrah1234
22-02-19, 12:05
Israël wil vannacht geschiedenis schrijven en naar de maan

Israël wil vannacht vanaf Cape Canaveral in Amerika een onbemande sonde naar de maan sturen. Als alles volgens plan gaat is Israël, na de Sovjet-Unie, Amerika en China, het vierde land dat op de maan landt. Ook is het de eerste maanmissie die door private investeerders is gefinancierd.

"Ik ben opgewonden en ontzettend nerveus tegelijkertijd. Iedereen staat op hoogspanning vandaag", zegt Eran Shmidt, een van de ingenieurs van SpaceIL, de non-profitorganisatie die de maanlander heeft gebouwd. "We zijn nu elk uur testen aan het doen in Amerika en hier bij het commandocentrum in Israël. We weten pas twintig minuten voor de geplande lancering of het echt door kan gaan. We hebben keihard gewerkt om het te laten slagen, maar er kan nog van alles misgaan."

De Beresheet, Hebreeuws voor "in den beginne", zal onderweg en op de maan beeldmateriaal maken. Het ruimtevaartuig neemt een tijdcapsule mee, met onder andere de Israëlische vlag en het volkslied, de Thora en het verhaal van een holocaustoverlevende. De Beresheet zal ook data verzamelen over magnetische velden op de maan. "Maar onze belangrijkste missie is dat we Israëlische kinderen door de maanmissie enthousiast maken voor de wetenschap. Dat noemen we het Beresheet-effect", zegt Shmidt.

De tijdcapsule met Israëlische symbolen en het verhaal van een holocaustoverlevende EPA

SpaceIL werd opgericht naar aanleiding van een wedstrijd van Google, de Lunar XPRICE. Het eerste team dat erin slaagde om een onbemand ruimtevaarttuig naar de maan te sturen en daar 500 meter te laten rijden, zou zo'n 26 miljoen euro krijgen. Maar niemand heeft de deadline gehaald. Toch besloot SpaceIL, samen met de Israel Aerospace Industries, door te gaan.

Volgens Shmidt kwam de Israëlische missie een aantal keer in gevaar door geldgebrek. "Als je voor een bedrijf investeerders zoekt is het veel makkelijker, omdat je dan een rendement op de investering kan bieden. Maar dit doe je alleen omdat je het belangrijk vindt voor Israël. Je krijgt er verder niets voor terug." De maanmissie heeft tot nu toe ongeveer 88 miljoen euro gekost.

Als de lancering slaagt zal een Falcon 9-raket van SpaceX, het bedrijf van Elon Musk, de sonde in een baan rondom de aarde brengen. Daarna moet een Brits voortstuwingssysteem het vaarttuig in een steeds grotere baan brengen, zodat het dichter bij de maan komt.

Selected
22-02-19, 16:10
Jammer dat het een onbemande vlucht is anders hadden ze met zn allen wel naar de maan kunnen verhuizen.

Kunnen ze daar de boel lekker koloniseren.

super ick
23-02-19, 19:30
België gaat een bemande ruimtereis organiseren naar de zon. Dat vind ik veel interessanter

H.P.Pas
23-02-19, 23:49
België gaat een bemande ruimtereis organiseren naar de zon. Dat vind ik veel interessanter

Eindelijk gaat de klimaathype ontzenuwd worden: de zon is helemaal niet warm.

Revisor
24-02-19, 00:38
NYT: Trump voert sabotageoorlog op om Iraanse langeafstandsraket te voorkomen

De VS hebben de sabotageoorlog tegen Iran flink opgevoerd. De regering-Trump zou sinds twee jaar een geheime campagne nieuw leven hebben ingeblazen om te voorkomen dat Teheran ooit beschikt over een nucleaire langeafstandsraket die Amerikaanse steden kan bereiken. De CIA-operatie zou succesvol zijn.

Stieven Ramdharie14 februari 2019, 12:43

https://images2.persgroep.net/rcs/ieu9NfyEdsmVEgzM1Y-DvqDD-CI/diocontent/64418866/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8
Lancering van een Qadr-raket vanaf een basis in het noorden van Iran. Beeld AFP

De uitbreiding van de sabotagecampagne, die donderdag werd gemeld in The New York Times, komt zo’n tien jaar na berichten dat het computervirus Stuxnet de Iraanse verrijking van uranium ontregelde. Nu zou het uitgebreide raket- en ruimtevaartprogramma van Teheran het doelwit zijn.

Via de CIA proberen de Amerikanen de Iraniërs te voorzien van ondeugdelijke raketonderdelen en materialen, zo bevestigen huidige en voormalige regeringsfunctionarissen. Deze worden in het geniep geleverd aan bedrijven en handelaren op de zwarte markt die zaken doen met Teheran.

De Amerikaanse sabotage is mogelijk de reden waarom in januari en februari twee satellietlanceringen direct mislukten. In de afgelopen elf jaar zou maar liefst 67 procent van de Iraanse pogingen om een satelliet te lanceren zijn mislukt. Doorgaans is een mislukkingspercentage van 5 procent normaal.

https://images4.persgroep.net/rcs/Tpq33KfZVKHvjfd4OvMPUUkwvWA/diocontent/17284776/_fitwidth/763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8
De VS en Israël denken dat Iran de lancering van satellieten gebruikt om de technologie in handen te krijgen die nodig is voor de ontwikkeling van een langeafstandsraket. Beeld AP

Dekmantel

De VS en Israël verdenken Iran er al jaren van de satellietlanceringen te gebruiken als dekmantel voor de ontwikkeling van langeafstandsraketten. Noord-Korea deed dit eerder met succes. De ervaring die wordt opgedaan bij het maken en testen van de draagraketten voor de satellieten kan immers prima worden gebruikt voor de ontwikkeling van een langeafstandsraket met een bereik van tussen de 5.500 en 10.000 kilometer.

Washington en Jeruzalem reageerden dan ook geschokt toen Teheran op 15 januari probeerde de Payam-e Amirkabir-satelliet in een baan om de aarde te brengen. Hoewel de lancering binnen een paar minuten mislukte, zagen beide landen het als het zoveelste bewijs dat Iran aan een intercontinentale raket werkte. Als de lancering was gelukt, zou het Iran ‘cruciale informatie hebben opgeleverd voor de ontwikkeling van langeafstandsraketten die de VS kunnen bereiken’, aldus president Trump.

...

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/nyt-trump-voert-sabotageoorlog-op-om-iraanse-langeafstandsraket-te-voorkomen~b18ada91/

Selected
24-02-19, 00:49
Washington en Jeruzalem reageerden dan ook geschokt toen Teheran op 15 januari probeerde de Payam-e Amirkabir-satelliet in een baan om de aarde te brengen.



Washington en Tel-Aviv moet dat zijn.

Selected
26-02-19, 13:38
Sonde van israel land op de maan. Komen een paar marsmannetje op de Sonde af en sturen een bericht naar tel-Aviv;

´Sorry wij waren hier het eerst´.

Selected
26-02-19, 13:41
Israel heeft een nieuwe slogan voor een bemande ruimtereis naar de maan;

¨Een land zonder volk voor een volk zonder land´. Op naar de maan.

Selected
26-02-19, 13:42
Israel heeft al 10% opgekocht van de maan.

De huidge bewoners moeten uitwijken naar de donkere zijde van de maan.

Er komt ook een intergalactische klaagmuur in het geval de aliens de aanwezigheid van de Zionisten niet op prijs stellen.

super ick
27-02-19, 17:41
Eindelijk gaat de klimaathype ontzenuwd worden: de zon is helemaal niet warm.

Ho ho, ze gaan s'nachts hoor.

Selected
27-02-19, 21:02
Het zou me niet verbazen als die zionisten ook nog de maan gaan claimen als hun eigendom.

Alles is voor de Messais die maar niet wil herrijzen.

De zionisten gaan nu over naar plan B. Er gaat een graf gevonden worden van hen messaias.

Op de maan! ´En als het daar niet lukt gaan de zionisten het over 100 jaar proberen op Mars´.

Ibrah1234
27-02-19, 23:49
Het zou me niet verbazen als die zionisten ook nog de maan gaan claimen als hun eigendom.

Alles is voor de Messais die maar niet wil herrijzen.

De zionisten gaan nu over naar plan B. Er gaat een graf gevonden worden van hen messaias.

Op de maan! ´En als het daar niet lukt gaan de zionisten het over 100 jaar proberen op Mars´.

Je verward Joden met christenen. Joden geloven volgens mij niet in Jezus laat staan in zijn herrijzenis :boogjes:

Selected
28-02-19, 00:19
Je verward Joden met christenen. Joden geloven volgens mij niet in Jezus laat staan in zijn herrijzenis :boogjes:

JIj verward de Europese joden met de echte ´joden´ namelijk de Palestijnen.

De Palestijnen in Israel zijn namelijk de voorouderen van de ´Joden´.


De rest is afkomstig van ¨joods--Europa´.

Ibrah1234
28-02-19, 03:21
JIj verward de Europese joden met de echte ´joden´ namelijk de Palestijnen.

De Palestijnen in Israel zijn namelijk de voorouderen van de ´Joden´.


De rest is afkomstig van ¨joods--Europa´.

Palestijnen zijn imaginair en een gecreëerd en verzonnen volk. Het is in omvang de grootste vorm van identiteitsfraude van de afgelopen eeuwen.

Selected
01-03-19, 21:25
Palestijnen zijn imaginair en een gecreëerd en verzonnen volk. Het is in omvang de grootste vorm van identiteitsfraude van de afgelopen eeuwen.

De wetenschap denkt daar helaas anders over. Wat in jouw imaginaire brain is ingeplant betekent niet dat het een feit is.

En ik ga die feiten goedschiks of kwaadschiks tot jouw kleine,marginale brain laten doordringen.

JIj hebt het over terrorisme maar je komt niet verder dan ´als de rest van de wereld een andere kant opkijkt dan...´.




Jarenlang wordt je hier klemgelult en nog denk je het beter te weten. Kapot zielig!!!!!

Selected
01-03-19, 23:12
Uppje.....

Ibrah1234
02-03-19, 00:49
Jarenlang wordt je hier klemgelult en nog denk je het beter te weten. Kapot zielig!!!!!

Zelfs Khadafi spreekt over identiteitsfraude en dat de Palestijnen voor 1967 helemaal niet bestonden. De verzamelde Arabische Liga sputtert niet eens tegen. Vrijwel alle Arabische leiders hebben zich in soortgelijke termen geuit.

Als de Arabische leiders zich uitspreken over het feit dat het een door hen verzonnen fabeltje is in nauwe samenwerking met Moskou, waar lullen we nog over dan?


https://www.youtube.com/watch?v=waDEI5LnDH4

Ibrah1234
02-03-19, 01:40
Lachuhhh!! Up,up, up!!! :rolleyes:

Selected
02-03-19, 07:15
Lachuhhh!! Up,up, up!!! :rolleyes:

JIj zit er naast ( en niet voor de eerste keer) zelfs Israelicshe wetenschappers scrijven dat.


Een youtube-filmpje gaat je niet verder helpen hoor.

Wat Khaddafi zegt is overigens geen wetenschappelijk bewijs.



Jij hebt helemaal niks. Het beleid van Pisrael,die op leugens zijn gefundeerd, valt niet te verdedigen. xxx

Ibrah1234
02-03-19, 14:05
Wat Khaddafi zegt is overigens geen wetenschappelijk bewijs.

Deze gasten dan? Ze claimen dat er niet iets is als een bezet land maar gewoon mensen die terugkeren naar het beloofde land zoals Allah het hen heeft beloofd. Staat gewoon in de koran hoor.

Kan wel tientallen uitspraken knippen en plakken van Arabische leiders welke toegeven dat de Palestijnen slechts voorkomen in de Fabeltjeskrant en het valt in de categorie fake news.

Ik geloof het verder allemaal wel met die Joden. Ze zoeken het verder maar uit. Ik wens u een prettig weekend mijnheer :boogjes:

https://www.youtube.com/watch?v=iaYMld8ydbc

Samir75017
02-03-19, 15:29
Heb wel iets beters te doen dan me bezig te houden met die Joden.


Sure.

Samir75017
02-03-19, 15:31
Kapot zielig

Please ignore the troll.

Ibrah1234
02-03-19, 17:35
Please ignore the troll.

Ook de Palestijnen en leiders van Hamas en PLO beweren dat de Palestijnen een verzonnen volk zijn. Ik kan geen artikelen of plaatjes van kranten plaatsen op de een of andere manier.

Ik heb er zelf ook een hekel aan die YouTube filmpjes maar ter adstructie bij dezen een Palestijnse Hamas leider die hetzelfde oreert.

https://www.youtube.com/watch?v=XwBSWN4s9JU

Selected
12-03-19, 01:18
Maar dat is geen wetenschapplijk bewijs. Wat Hamas denkt en doet is is pure verzet en geen terrorisme. OOk hierbij verwijs ik je naar het Internationale Humanitaire Recht.

Ik adviseer jou te focussen op het internationaal recht. Dan zul je zien hoe kwaadaardig jouw pisrael bezig is.



En ik blijf het zeggen; DE grenzen in het Midden-Oosten houden nooit eeuwig stand. pisrael moet waakzaam blijven. Tot in de eeuwigheid.


Ook de Palestijnen en leiders van Hamas en PLO beweren dat de Palestijnen een verzonnen volk zijn. Ik kan geen artikelen of plaatjes van kranten plaatsen op de een of andere manier.

Ik heb er zelf ook een hekel aan die YouTube filmpjes maar ter adstructie bij dezen een Palestijnse Hamas leider die hetzelfde oreert.

https://www.youtube.com/watch?v=XwBSWN4s9JU

Selected
12-03-19, 01:21
Please ignore the troll.

Ibrah1234 heeft bijna geen poot om verder op te staan. Hij manouvreert zichzelf in een overdedigbare positie.

IK ben bijna klaar met deze zionist en dan mogen jullie hem negeren. Maar ik ik heb nog een appeltje te schillen met deze zionistische blaaskaak c.q. leeghoofd.

Ibrah1234
12-03-19, 07:47
Ibrah1234 heeft bijna geen poot om verder op te staan. Hij manouvreert zichzelf in een overdedigbare positie.

IK ben bijna klaar met deze zionist en dan mogen jullie hem negeren. Maar ik ik heb nog een appeltje te schillen met deze zionistische blaaskaak c.q. leeghoofd.

Waar maak jij je als Nederlander nu in hemelsnaam zo druk over. Je zit hier op een Marokkaans forum en het gaat zo langzamerhand hier meer over homo's en Joden dan over het land Marokko. Een ziekelijke uit het verband gerukte focus.

Het is 07:45 uur. Spring onder de douche, broodje eten en aan het werk!!!

Selected
15-03-19, 17:12
Waar maak jij je als Nederlander nu in hemelsnaam zo druk over.

Je zit hier op een Marokkaans forum en het gaat zo langzamerhand hier meer over homo's en Joden dan over het land Marokko.

Een ziekelijke uit het verband gerukte focus.



En dat schrijf jij? Uitgerekend jij die een topic over Pisrael opent op een Marokkaanse forum?

Ironie ten top dit. Hahahaahaha.




Ps. Je wilde provoceren met dit topic maar dat is je niet goed afgegaan Ibrah. Next time better.

Samir75017
11-04-19, 23:38
Israel's Beresheet spacecraft crashes on Moon

The first privately funded mission to the Moon has crashed on the lunar surface after the apparent failure of its main engine.

bbc.com

Ibrah1234
12-04-19, 00:15
Israel's Beresheet spacecraft crashes on Moon

The first privately funded mission to the Moon has crashed on the lunar surface after the apparent failure of its main engine.

bbc.com


Weliswaar gecrasht maar ze zijn geland :-) Helaas is er een motor uitgevallen maar wat ik ervan begrijp is dat er nog een poging ondernomen gaat worden.

Samir75017
12-04-19, 00:39
Weliswaar gecrasht maar ze zijn geland :-) Helaas is er een motor uitgevallen maar wat ik ervan begrijp is dat er nog een poging ondernomen gaat worden.

This mission was a failure. It didn’t manage to land successfully. The list of moon-landing nations remains at three. Your topic title is wrong. Sorry :-)

Soldim
12-04-19, 07:52
This mission was a failure. It didn’t manage to land successfully. The list of moon-landing nations remains at three. Your topic title is wrong. Sorry :-)

Geen beter vermaak dan leedvermaak.

Troll
12-04-19, 19:54
Geen beter vermaak dan leedvermaak.

Wellicht bedoelde Zion-Rat ( Ibrahnogwat) het als een provocerende topic?

Steek die controlerende arm van jou eens diep in die hol van je.

Misschien wordt er een hersencel getriggerd.

Gadverdamme wat een selectieve verontwaardiging.

Troll
12-04-19, 20:01
Weliswaar gecrasht maar ze zijn geland :-) Helaas is er een motor uitgevallen maar wat ik ervan begrijp is dat er nog een poging ondernomen gaat worden.

Gadverdamme!!!!

Jij zorgt hier voor een intimiderende en agressieve sfeer door leugens en zionistische bedrog te plaatsen door het op te nemen voor Europees-Joodse kolonisten. E

En dat terwijl het wetenschappelijk is bewezen dat de Palestijnen de voorouders zijn van de joden.

Hoe kan jij met je smerige rattenkop dat niet inzien? En vervolgens blijf je maar provoceren en leugens plaatsen.


Nu ook. Zelfs nadat Samir75017 jouw leugen en bedrog heeft doorzien blijf je geloven in je eigen gelijk.

ZUm kotzen.

Troll
12-04-19, 20:32
Die Zionistische sonde met aanboord de Thora,de zionistisvhe Pisraelische vlag en een verhaal van een overlevende van nazi-Duitsland ( ik wil het geen Holocaust noemen,want dat is het niet als men kijkt hoeveel Irakezen zijn vermoord) was gedoemd te mislukken.

En de sonde is keihard gecrasht met meer dan 12.000km per uur en er is geen spaander heel gelaten van de Pisraelische vlag,De thora of het verhaal van die holocaust-overlevende. ( alles is verbrand) :stout:



Zelfs de aliens hebben geen boodschap aan de zionisten. Zij waren er eerder dan de zionisten
https://img.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif
….

Troll
12-04-19, 21:24
Wellicht een kans dat het sarcastisch bedoelt (d) is?


Allemaal sneaky en niet gemeend hoor Samir. Ik vertrouw deze autochtone ratten voor geen meter.

Als ze met hen nazi-vriendjes gaan borrelen dan is het net of je bij een zionistische-bijeenkomst bent terechtgekomen. Valt geen touw aan vast te knopen. :slaap:

Maar op Maroc.nl doen ze net of ze heel wijs en verstandig zijn . Ik trap daar in elk geval niet in. Teveel gezien en meegemaakt hiervoor.

Ibrah1234
15-04-19, 23:25
Gadverdamme!!!!

Jij zorgt hier voor een intimiderende en agressieve sfeer door leugens en zionistische bedrog te plaatsen door het op te nemen voor Europees-Joodse kolonisten. E

En dat terwijl het wetenschappelijk is bewezen dat de Palestijnen de voorouders zijn van de joden.

Hoe kan jij met je smerige rattenkop dat niet inzien? En vervolgens blijf je maar provoceren en leugens plaatsen.


Nu ook. Zelfs nadat Samir75017 jouw leugen en bedrog heeft doorzien blijf je geloven in je eigen gelijk.

ZUm kotzen.

Om moe van te worden. De allerlaatste keer dan.

Na de pogingen van de Arabische legers Israël te vernietigen werd in 1964 de PLO opgericht. Ineens, out of the blue, bestond er een Palestijns volk welke daarvoor in geen enkel historisch document is beschreven.

Nergens in de geschiedenisboeken is het bestaan van een Palestijns volk, Palestijns onafhankelijkheidsstreven, een Palestijnse vlag of Palestijnse volkslied beschreven in de periode voorafgaand aan de 60's. Simpelweg omdat ze nooit hebben bestaan. Ze zijn gecreëerd als propaganda-instrument in de oorlog tegen Israël.

Anders dan de IRA, Baskisch, de Molukken en Catalaans onafhankelijkheidsstreven en vele andere volkeren welke zich hebben verzet tegen overheersing. Daar is alles van bekend en gedocumenteerd behalve van de Palestijnen. Die kennen we niet uit welk geschiedenisboek of historisch document dan ook.

Die zogenaamde Palestijnen waren arabieren die door de Arabische leiders zijn opgeroepen het land te verlaten om plaats te maken voor Arabische legers. Als het klusje geklaard zou zijn en de laatste Jood was uitgeroeid konden ze terugkeren. Dat pakte even anders uit en dat veroorzaakte ook de vluchtelingenstroom.

Kortom, geen historicus, wetenschapper of bezoeker van Israël heeft voorafgaand aan de 60'er jaren ooit een Palestijn gezien, beschreven of gewag gemaakt van een Palestijns volk met een eigen identiteit.

Zelfs toen Khadaffi de Arabische Liga toesprak over deze identiteitsfraude zat het hele zootje instemmend maar wat te gniffelen,.

Mijn stelling heeft overigens niets te maken met een anti-islam of anti-Marokko sentiment. Belachelijke constatering uwerzijds.

Overigens hebben veel Arabische leiders, functionarissen van de PLO en HAMAS toegegeven dat er voor 1967 helemaal geen Palestijnse zaak bestond.

https://www.youtube.com/watch?v=waDEI5LnDH4

Revisor
16-04-19, 00:25
Om moe van te worden. De allerlaatste keer dan.

Na de pogingen van de Arabische legers Israël te vernietigen werd in 1964 de PLO opgericht. Ineens, out of the blue, bestond er een Palestijns volk welke daarvoor in geen enkel historisch document is beschreven.

Nergens in de geschiedenisboeken is het bestaan van een Palestijns volk, Palestijns onafhankelijkheidsstreven, een Palestijnse vlag of Palestijnse volkslied beschreven in de periode voorafgaand aan de 60's. Simpelweg omdat ze nooit hebben bestaan. Ze zijn gecreëerd als propaganda-instrument in de oorlog tegen Israël.

Anders dan de IRA, Baskisch, de Molukken en Catalaans onafhankelijkheidsstreven en vele andere volkeren welke zich hebben verzet tegen overheersing. Daar is alles van bekend en gedocumenteerd behalve van de Palestijnen. Die kennen we niet uit welk geschiedenisboek of historisch document dan ook.

Die zogenaamde Palestijnen waren arabieren die door de Arabische leiders zijn opgeroepen het land te verlaten om plaats te maken voor Arabische legers. Als het klusje geklaard zou zijn en de laatste Jood was uitgeroeid konden ze terugkeren. Dat pakte even anders uit en dat veroorzaakte ook de vluchtelingenstroom.

Kortom, geen historicus, wetenschapper of bezoeker van Israël heeft voorafgaand aan de 60'er jaren ooit een Palestijn gezien, beschreven of gewag gemaakt van een Palestijns volk met een eigen identiteit.

Zelfs toen Khadaffi de Arabische Liga toesprak over deze identiteitsfraude zat het hele zootje instemmend maar wat te gniffelen,.

Mijn stelling heeft overigens niets te maken met een anti-islam of anti-Marokko sentiment. Belachelijke constatering uwerzijds.

Overigens hebben veel Arabische leiders, functionarissen van de PLO en HAMAS toegegeven dat er voor 1967 helemaal geen Palestijnse zaak bestond.

https://www.youtube.com/watch?v=waDEI5LnDH4

Jij liegt, verdraait de feiten en doet aan geschiedvervalsing. Jij vertelt gewoon de zionistische leugens na.

The term "Peleset" (transliterated from hieroglyphs as P-r-s-t) is found in five inscriptions referring to a neighboring people or land starting from circa 1150 BC during the Twentieth Dynasty of Egypt. The first known mention is at the temple at Medinet Habu which refers to the Peleset among those who fought with Egypt in Ramesses III's reign.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_name_"Palestine"

The Palestinian people (Arabic: الشعب الفلسطيني‎, ash-sha‘b al-Filasṭīnī), also referred to as Palestinians (Arabic: الفلسطينيون‎, al-Filasṭīniyyūn, Hebrew: פָלַסְטִינִים) or Palestinian Arabs (Arabic: الفلسطينيين العرب‎, ạl-flsṭynyyn ạl-ʿrb), are an ethnonational group comprising the modern descendants of the peoples who have lived in Palestine over the centuries, including Jews and Samaritans, and who today are largely culturally and linguistically Arab.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palestinians

sjo
20-04-19, 20:00
Jammer voor je, maar Ibra1234 is goed geïnformeerd....

Revisor
20-04-19, 22:31
Jammer voor je, maar Ibra1234 is goed geïnformeerd....

Praatjes zonder relevante bronnen zegt genoeg.

Selected
16-05-19, 02:08
Jammer voor je, maar Ibra1234 is goed geïnformeerd....

Ibrah12nogwat is zo goed geinformeerd door de Mossad dat HET niet eens doorhad dat de sonde niet eens een in de buurt van de maan is gekomen laat staan is geland.


:slaap:

Revisor
22-07-19, 22:23
Indiase raket alsnog vertrokken richting maan

India gaat alsnog proberen naar de maan te komen. Een onbemande verkenner en een lander zijn vandaag gelanceerd vanaf ruimtebasis Sriharikota in het zuidoosten van het land. India wil ze gecontroleerd en veilig op het oppervlak van de maan zetten. Mocht dat lukken, dan is India het vierde land dat daarin slaagt, na de Verenigde Staten, de Sovjet-Unie/Rusland en China.

Buitenlandredactie 22 jul. 2019 Laatste update: 14:50

De maanraket zou eigenlijk vorige week al worden gelanceerd, maar vlak voor het moment van opstijgen werd het aftellen gestopt, omdat er een technisch probleem was ontdekt.

De missie heet Chandrayaan-2 (Maanvaartuig-2). Die bestaat uit drie onderdelen: een satelliet die in een baan rond de maan gaat draaien, de lander Vikram (Moed) en het rijdende laboratorium Pragyan (Wijsheid).

Waterijs

De satelliet moet de 'dampkring' van de maan onderzoeken. Die is verwaarloosbaar en vluchtig. Vikram en Pragyan moeten begin september aankomen op de zuidpool van de maan, een plek waar mensen en verkenners nog niet zijn geweest. Op die zuidpool is misschien waterijs te vinden. Daarom moeten ze daar de bodem gaan onderzoeken. De verkenner Pragyan zal enkele honderden meters rijden. Hij houdt zijn werk waarschijnlijk twee weken vol.

Het is de tweede keer dat India naar de maan gaat. In 2008 bracht het land een satelliet in de baan rond onze ruimtebuur.


https://www.ad.nl/tech/indiase-raket-alsnog-vertrokken-richting-maan~a1027d0c/

Selected
22-07-19, 22:34
En geland ook Revisor.

DE maanlander van India is zonder schade geland op de maan.

Een techniek waar die zionisten extreem veel moeite mee hadden. Of was het God's toorn?

Anywhow, die smerige kindermoordenaars en landdieven hadden zelfs een Thora en nog wat zionistische rotzooi aan boord.

God heeft die zionisten keihard gestraft. Heel de wereld was getuige van die zionistische mislukking!


India is na de VS,Rusland en China de 4 land die op de maan is geland. Een feit!!!

Selected
22-07-19, 23:07
Dus even ter herrinnering;

India is als 4e natie op de maan geland en niet Pisrael!!!

Ibrah1234 beter bekend als IbrahRat ( Al-Sawt) of Zion-Ibrah,Zion-Rat ( mijn benamingen) heeft weer eens teveel naar zionistische propaganda gekeken en dacht even de draak te kunnen steken met de leden van Maroc.nl.



Dit topic blijft als een boomerang-effect met kiezelharde snelheid op Ibrah1234 te komen. Keer op keer. :haha:

Selected
23-07-19, 01:04
Ik denk dat 99% van de ( stille) lezers Ibrah1234 keihard aan het uitlachen zijn. :hihi:

Ibrah1234's inzet van dit topic is totaal mislukt,; Zion-Ibrah wilde even zionitische propaganda plaatsen.



Dit is echt puur en puur genieten voor mij.

Harder dan dit kan je niet op je bek gaan. :slaap:

Rob Gosseling
23-07-19, 10:23
Ik denk dat 99% van de ( stille) lezers Ibrah1234 keihard aan het uitlachen zijn. :hihi:

Ibrah1234's inzet van dit topic is totaal mislukt,; Zion-Ibrah wilde even zionitische propaganda plaatsen.



Dit is echt puur en puur genieten voor mij.

Harder dan dit kan je niet op je bek gaan. :slaap:

Kleuter, debiel schei eens uit met je puberale pesterijen. Jij draagt hier niets bij dan anderen treiteren. Inhoudelijk ben je een nul.

Soldim
23-07-19, 11:14
En geland ook Revisor.

DE maanlander van India is zonder schade geland op de maan.


Das sterk -- hij komt pas ergens in september in a lunar orbit ;)

Selected
24-07-19, 19:13
Das sterk -- hij komt pas ergens in september in a lunar orbit ;)

Je kan ook gewoon '' een baan om de maan'' schrijven ipv de lezers met dure astronomische termen lastig te vallen.

''Lunar'' staat voor de Latijnse naam voor Maan en ''orbit ''staat voor baan.



En ja,ik was zó super-enthousiast dat ik de feiten uit het oog heb verloren Soldim maar India gaat landen op de maan,ik heb een vooruitziende blik. :wink:

Rob Gosseling
24-07-19, 20:48
Het is maar waar je prioriteiten liggen als land. Een maanlanding van een land wat geen fatsoenlijke riolering heeft, de ganges is een open riool, heel slechte infrastruktuur, chaos in het verkeer, vervuiling etc. En dan wil je al land miljarden uitgeven aan prestige. Wat een achterlijkheid om te denken dat een maanlanding en raketten lanceren synoniem zijn voor welvaart. De straten daar liggen voor met stront.

Selected
24-07-19, 21:07
Het is maar waar je prioriteiten liggen als land. Een maanlanding van een land wat geen fatsoenlijke riolering heeft, de ganges is een open riool, heel slechte infrastruktuur, chaos in het verkeer, vervuiling etc. En dan wil je al land miljarden uitgeven aan prestige. Wat een achterlijkheid om te denken dat een maanlanding en raketten lanceren synoniem zijn voor welvaart. De straten daar liggen voor met stront.

Liever het vieze en onhygienische India dan de racistische zgnm goddelijke zionisten van Pisrael.

Soldim
25-07-19, 08:45
Het is maar waar je prioriteiten liggen als land. Een maanlanding van een land wat geen fatsoenlijke riolering heeft, de ganges is een open riool, heel slechte infrastruktuur, chaos in het verkeer, vervuiling etc. En dan wil je al land miljarden uitgeven aan prestige. Wat een achterlijkheid om te denken dat een maanlanding en raketten lanceren synoniem zijn voor welvaart. De straten daar liggen voor met stront.

Die uitgegeven miljarden komen antuurlijk terug in de Indiaanse samenleving.

Tegen die grote armoe helpt alleen geboorte beperking.

knuppeltje
25-07-19, 09:05
Die uitgegeven miljarden komen antuurlijk terug in de Indiaanse samenleving.

Tegen die grote armoe helpt alleen geboorte beperking.

Van die miljarden zouden ze heel wat aan geboortebeperking kunnen besteden - en aan gezondheidszorg, waardoor de kindersterftecijfers een heel stuk naar beneden kunnen. Volgens mij zijn beide zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Selected
25-07-19, 11:36
Die uitgegeven miljarden komen antuurlijk terug in de Indiaanse samenleving.

Tegen die grote armoe helpt alleen geboorte beperking.

Miljarden? Hoe kom je daarbij. 142 miljoen dollar bedoel je. Zoek het maar op.

Selected
25-07-19, 11:38
Van die miljarden zouden ze heel wat aan geboortebeperking kunnen besteden - en aan gezondheidszorg, waardoor de kindersterftecijfers een heel stuk naar beneden kunnen. Volgens mij zijn beide zaken onlosmakelijk met elkaar verbonden.

We kunnen ook met die 142 miljoen dollar alle zionistische vrouwen sterrilliseren.

Van maanlanding naar geboortebeperking. WAUW!!!!

Panthera_Leo
31-07-19, 23:53
Alles wat die zielige zionisten ( lees landdieven) de ruimte inschieten is gedoemd te mislukken.

Panthera_Leo
09-08-19, 19:49
Alles wat die zielige zionisten ( lees landdieven) de ruimte inschieten is gedoemd te mislukken.

Toeval of niet;

Dit is niet de eerste keer dat een pisraelische object in miljoenen delen uiteenspat in de ruimte.

Paar jaar terug is ook een Pisraelische ruimteproject letterlijk n figuurlijk uiteengespat.

https://www.rtlnieuws.nl/geld-en-werk/artikel/403201/israelisch-bedrijf-wil-geld-van-elon-musk-om-ontplofte-satelliet

En de zionisten gaven de schuld aan hen mede-zionist Elon Musk. :haha: ( zie link boven)


Paar weken terug is een Israëlische sonde met aan boord de Thora en wat namen van holocaust overlevenden in duizenden stukken gespat.

Dit is geen toeval meer.;

Pisrael wordt niet alleen op onze aarde verafschuwd maar ook door het heelal uitgekotst. :hihi: