PDA

Bekijk Volledige Versie : @ Mark61.....jij vraagt er om



Selected
07-03-19, 22:15
Jij beweerd dat Marokkanen door mede-moslism zijn weggepest en hier schrijft een intelligente gerespecteerde Nederlandse lid het tegendeel.




Er niet meer uit kom?

Jongen, de zaak is allang een gelopen race. Er is helemaal geen discussie meer, omdat het Israel-front hier helemaal niets van kwaliteit aandraagt, en er niets tussen zit wat respect verdient, en alle discussies al verloren heeft, en enkel nog het hoofd boven water houdt, door voortdurend te doen alsof er niets aan het handje is, terwijl men ingemaakt wordt..

Failliete boel jongen, niks meer loos.

De Marokkanen zijn ook al vertrokken, omdat het Israel-kamp hier bestaat uit notoire idioten, die niet kunnen- en niet willen redeneren. Die zitten hier in feite voor hun eigen psychoterapie of verlossing of wraak..

Hier praat je niet meer over "er een keer niet meer uit komen", want die komen helemaal nergens ooit nog uit, en verliezen elke discussie er over, zonder uitzondering. (tenzij ze gewoon geen antwoord meer krijgen vanwege hun onbenulligheid)

Voor mij is antwoorden een soort Patience spelen, zeker tegen die autochtone C-klasse op maroc.nl.

Eigenlijk een beetje flauw, want je weet bij voorbaat al dat je elke wedstrijd wint, maar wel leuk omdat je elke keer die amorele scheefhangende redeneringen ziet. Eigenlijk een soort ramptoerisme, of rondleiding langs de kooien van het falende intellect, en het braaksel van de steeds maar door brandende frustraties.

Autochtoon Nederland blijft hier helemaal nergens, dus ben ik als autochtoon in het kader van de integratie zo vriendelijk, om hier af en toe het staatje schoon te komen vegen, dat is alles.

Kwestie van goed nabuurschap.

Selected
12-03-19, 00:08
De Marokkanen zijn ook al vertrokken, omdat het Israel-kamp hier bestaat uit notoire idioten, die niet kunnen- en niet willen redeneren.

Die zitten hier in feite voor hun eigen psychoterapie of verlossing of wraak..

Autochtoon Nederland blijft hier helemaal nergens, dus ben ik als autochtoon in het kader van de integratie zo vriendelijk, om hier af en toe het staatje schoon te komen vegen, dat is alles.



Waarvan akte meneer Martijn!!



Je leest het Mark61. 13 jaar terug begon de leegloop op dit forum door toedoen van zionisten en racisten.