PDA

Bekijk Volledige Versie : De VS,Trump,zetten het Palestina-Pisrael conflict nog meer op scherp



Selected
26-03-19, 12:29
Veel kritiek op Trumps erkenning Golanhoogten als deel Israël
Vrijdag, 11:29 Aangepast Vrijdag, 13:19 Buitenland, Politiek

Syrië heeft kwaad gereageerd op de mededeling van president Trump dat het tijd is geworden de Golanhoogten te erkennen als deel van Israël. De verklaring van Trump, gedaan in een tweet, is volgens Syrië onverantwoordelijk en toont "het blinde vooroordeel van de Verenigde Staten tegenover de Zionistische entiteit", de uitdrukking die de Syriërs gebruiken om het woord Israël te vermijden.

Israël veroverde de strategische hoogvlakte in de oorlog van 1967 en ging in 1981 tot annexatie over.
Het Syrische ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten dat Golan Syrisch is en dat zal blijven, en dat het land vastberaden is het gebied te bevrijden met alle beschikbare middelen.
Afkeuring

Rusland, bondgenoot van Syrië, noemt het besluit van Trump een schending van resoluties van de Verenigde Naties. De VN erkent de annexatie van Golan niet.
De Arabische Liga kwam ook snel met een afkeuring. De erkenning van de Israëlische soevereiniteit over de Golanhoogten zal volgens de liga slecht uitvallen voor de VS. Iran vindt de Amerikaanse maatregel kortweg onaanvaardbaar. Volgens Turkije brengt de Amerikaanse erkenning een nieuwe crisis in het Midden-Oosten dichterbij.

En ook het Nederlandse kabinet heeft kritisch gereageerd. Minister Blok zegt dat op grond van VN-resoluties de Golanhoogten geen onderdeel uitmaken van Israël. "Het helpt niet om uitspraken te doen of acties te ondernemen die een toch al broze situatie nog verder in gevaar brengen", vindt Blok.
Frankrijk zegt dat erkenning van de Israëlische annexatie van de Golanhoogten in strijd is met het internationale recht. Dat gebiedt volgens het ministerie van Buitenlandse Zaken dat staten een illegale situatie niet mogen erkennen. Frankrijk volgt het VN-standpunt dat de Golanhoogte door Israël bezet gebied is.

'Steunbetuiging aan Netanyahu'

Het besluit van Trump werd bekendgemaakt voor het bezoek van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Pompeo aan Israël, waar hij met premier Netayanhu sprak. Netanyahu reageerde, twee weken voor de parlementsverkiezingen in Israël, opgetogen op het besluit van Trump. De Amerikaanse president schrijft daarmee geschiedenis, zei Netanyahu.

Om de verbondenheid tussen beide landen te onderstrepen, vergezelde Pompeo Netanyahu bij een bezoek aan de Klaagmuur. Amerikaanse presidenten en andere politici hebben de Klaagmuur wel al eerder privé bezocht, maar het is voor het eerst dat een Amerikaanse minister daar samen was met een Israëlische premier.
Leon Panetta, de voormalige CIA-chef en minister van Defensie, wijst erop dat Trump opnieuw via Twitter een belangrijke beleidswijziging naar buiten heeft gebracht, zonder overleg met de bondgenoten. Voor Panetta is het zonneklaar dat het besluit van de president een steunbetuiging is aan premier Netanyahu, met het oog op de verkiezingen van 9 april.

Datzelfde vindt Aaron David Miller, die Republikeinse en Democratische presidenten heeft geadviseerd. Hij zei tegen de BBC dat de koerswijziging van Trump geen Amerikaans politiek doel dient, omdat de Israëlische zeggenschap over Golan allang de realiteit is.
Zowel Trump als Pompeo spreekt tegen dat de erkenning uitgelegd moet worden als verkiezingssteun voor Netanyahu.

https://nos.nl/artikel/2277146-veel-kritiek-op-trumps-erkenning-golanhoogten-als-deel-israel.html

Selected
26-03-19, 12:36
Dit is de 5e keer in amper 4 jaar tijd dat de VS en/of Pisrael aan landjepik doen.

Ik ben verbaasd en walg van deze smerige provocerende zet,die geen enkele wettelijke en legitieme grondslag heeft én dit het Westen natuurlijk weer aangerekend gaat worden.

Meten met 2 maten. Wie zei dat ook alweer? Oh,ja Erdogan.


En wat heeft de geschiedenis ons geleerd over het oneerlijk verdelen van land?

super ick
26-03-19, 15:15
Respect dat ze nog steeds overeind blijven in een vijandelijke regio. De sterkste, niet olie-afhankelijke economie in de regio. Het meest democratische systeem, naar regionale maatstaven. De meeste startupps, meeste innovatie. Moet ik nog verder gaan?

Die Palestijnen? Gaat dat helemaal eerlijk? Nee. Maakt dat verschil met hoe bijvoorbeeld Egypte de Palestijnen behandelt? Ja want Egypte houdt de grens hermetisch gesloten. Israël laat medicijnen door, Palestijnen in Israël werken, zich medisch behandelen, etc. Zij zijn helemaal niet verplicht een vrij verkeer van personen toe te laten.

Over de leiders van de Palestijnen heb ik het of wel een keer wat uitgebreider. Dat is het reinste ruig, die verrijken zich aan hulp uit de EU, een onevenredig groot deel van hen is multimiljonair door hulp te stelen en te smokkelen. Willen zij echt een oplossing? Nee, want dan zijn ze hun handeltjes kwijt. Het is overigens maar goed dat de twee gebieden gescheiden zijn anders breekt er direct een burgeroorlog uit onder Palestijnen.

Israël moet alle veroverde gebieden teruggeven en terug achter de grens van 1967. Is dat de oplossing? Ik geloof er niets van. Zij worden gehaat door een stelletje hypocrieten dat maar naar 1 partij kan wijzen en niet voor de spiegel gaat staan.

Ik ben eerlijk, ik slaap er geen minuut minder om en ik geloof dat niemand dat hier doet. Zich een beetje opwinden voor de bühne.

Ibrah1234
26-03-19, 18:27
Dit is de 5e keer in amper 4 jaar tijd dat de VS en/of Pisrael aan landjepik doen.

Ik ben verbaasd en walg van deze smerige provocerende zet,die geen enkele wettelijke en legitieme grondslag heeft én dit het Westen natuurlijk weer aangerekend gaat worden.

Meten met 2 maten. Wie zei dat ook alweer? Oh,ja Erdogan.


En wat heeft de geschiedenis ons geleerd over het oneerlijk verdelen van land?

Het is ook selectieve verontwaardiging dat van alle brandhaarden in de wereld Israël er telkenmale uitgepikt wordt. Marokko bezet de Westelijke Sahara om dezelfde redenen: de Westelijke Sahara hoort bij ons. China bezet Tibet en de de Republiek der Vrije Molukken is ook nog steeds ver weg.

Vanwaar deze fixatie op Israël?

Selected
26-03-19, 21:20
Respect dat ze nog steeds overeind blijven in een vijandelijke regio.


Dat geldt ook voor jou hier op Maroc.nl.


Die Palestijnen? Gaat dat helemaal eerlijk? Nee. Maakt dat verschil met hoe bijvoorbeeld Egypte de Palestijnen behandelt? Ja want Egypte houdt de grens hermetisch gesloten. Israël laat medicijnen door, Palestijnen in Israël werken, zich medisch behandelen, etc. Zij zijn helemaal niet verplicht een vrij verkeer van personen toe te laten.


Het gaat nu niet om dat Pisrael een vrij verkeer van personen toelaat of medicijnen de grens over laat gaan.

Het gaat om de internationale verplichtingen die Pisrael moet respecteren,wetten en regels die wettelijk zijn vastgelegd en waarbij het Westen ( 1e Golfoorlog) zich alleen op beroept als het haar uitkomt.


Over de leiders van de Palestijnen heb ik het of wel een keer wat uitgebreider.

Open daar maar een topic over zou ik zeggen want ik heb maling aan wat jij vind over het beleid van de palestijnen.


Israël moet alle veroverde gebieden teruggeven en terug achter de grens van 1967. Is dat de oplossing?

Ook al is dat geen oplossing voor Westerse everzwijnen als jij maar dat zou wel rechtvaardig zijn en zo hoort het te werken. Zo werkt de wet.


Datzelfde vindt Aaron David Miller, die Republikeinse en Democratische presidenten heeft geadviseerd. Hij zei tegen de BBC dat de koerswijziging van Trump geen Amerikaans politiek doel dient, omdat de Israëlische zeggenschap over Golan allang de realiteit is.
Zowel Trump als Pompeo spreekt tegen dat de erkenning uitgelegd moet worden als verkiezingssteun voor Netanyahu.

Aaron. Die naam alleen al. Ben je altijd zo naif en dom of doe je dit bewust om te trollen?

Blijf jij maar lekker selectief verontwaardigd reageren en je pootjes ophouden voor ej baasje in Washington zoals Balkendende dat deed,dan doe je al meer kwaad dan goed.


Wat is dit voor een gestoorde leeghoofd????:moe:

Selected
26-03-19, 21:24
Het is ook selectieve verontwaardiging dat van alle brandhaarden in de wereld Israël er telkenmale uitgepikt wordt. Marokko bezet de Westelijke Sahara om dezelfde redenen: de Westelijke Sahara hoort bij ons. China bezet Tibet en de de Republiek der Vrije Molukken is ook nog steeds ver weg.

Vanwaar deze fixatie op Israël?

Dat is jou al meerdere malen uitgelegd in talloze topics.

Wil je dat ik een topic aanmaak speciaal voor jou en al die topics m.b.t. tot dit onderwerp ga plaatsen om je geheugen een beetje op te frissen?

super ick
28-03-19, 10:54
Dat geldt ook voor jou hier op Maroc.nl.



Het gaat nu niet om dat Pisrael een vrij verkeer van personen toelaat of medicijnen de grens over laat gaan.

Het gaat om de internationale verplichtingen die Pisrael moet respecteren,wetten en regels die wettelijk zijn vastgelegd en waarbij het Westen ( 1e Golfoorlog) zich alleen op beroept als het haar uitkomt.



Open daar maar een topic over zou ik zeggen want ik heb maling aan wat jij vind over het beleid van de palestijnen.



Ook al is dat geen oplossing voor Westerse everzwijnen als jij maar dat zou wel rechtvaardig zijn en zo hoort het te werken. Zo werkt de wet.



Aaron. Die naam alleen al. Ben je altijd zo naif en dom of doe je dit bewust om te trollen?

Blijf jij maar lekker selectief verontwaardigd reageren en je pootjes ophouden voor ej baasje in Washington zoals Balkendende dat deed,dan doe je al meer kwaad dan goed.


Wat is dit voor een gestoorde leeghoofd????:moe:

Niet schelden en die laatste quote is niet van mij.

Juist jij bent de selectief verontwaardigde hier. Jij schenkt onevenredig veel aandacht aan een klein probleem dat zich afspeelt op een een postzegeltje van deze aarde.
Bij een verschil van mening kan je je fatsoen niet eens bewaren. De agressie spat er direct vanaf. Doe ff normaal joh.

super ick
28-03-19, 10:56
Erkenning van de Golanhoogten als deel van Israël

https://youtu.be/BPz-g5NhC0A

Het blijft moeilijk te geloven dat hij op die plek terecht gekomen is.

Interim
28-03-19, 12:08
Het is ook selectieve verontwaardiging dat van alle brandhaarden in de wereld Israël er telkenmale uitgepikt wordt. Marokko bezet de Westelijke Sahara om dezelfde redenen: de Westelijke Sahara hoort bij ons. China bezet Tibet en de de Republiek der Vrije Molukken is ook nog steeds ver weg.

Vanwaar deze fixatie op Israël?
Verraden door de ARP en ter 'compensatie' zo opgehitst dat er terreurdaden zijn gepleegd.

Interim
28-03-19, 12:20
Niet schelden en die laatste quote is niet van mij.

Juist jij bent de selectief verontwaardigde hier. Jij schenkt onevenredig veel aandacht aan een klein probleem dat zich afspeelt op een een postzegeltje van deze aarde.
Bij een verschil van mening kan je je fatsoen niet eens bewaren. De agressie spat er direct vanaf. Doe ff normaal joh.
Een kruisvaardersstaat met joodse slaven.

Om zichzelf te handhaven moeten de joodse slaven bovenmenselijke prestaties leveren.

De bovenmenselijke prestaties creëren het beeld van de joodse onoverwinnelijke supermens.

Die joodse onoverwinnelijke supermens is volgens velen is verantwoordelijk voor zionistische complotten.

En dan krijg je dit:

https://www.newshub.co.nz/home/new-zealand/2019/03/jews-outraged-after-mosque-leader-blames-mossad-for-christchurch-attack.html

super ick
28-03-19, 18:27
Een kruisvaardersstaat met joodse slaven.

Om zichzelf te handhaven moeten de joodse slaven bovenmenselijke prestaties leveren.

De bovenmenselijke prestaties creëren het beeld van de joodse onoverwinnelijke supermens.

Die joodse onoverwinnelijkesupermens is volgens velen is verantwoordelijk voor zionistische complotten.

En dan krijg je dit:

https://www.newshub.co.nz/home/new-zealand/2019/03/jews-outraged-after-mosque-leader-blames-mossad-for-christchurch-attack.html

Ik zie je hier een beetje pedant beschouwend doen maar heb je er ook een mening over?

Interim
28-03-19, 19:00
Ik zie je hier een beetje pedant beschouwend doen maar heb je er ook een mening over?
Ad hominem en dan houdt het op.

Selected
28-03-19, 21:25
Stel je niet aan meid!!

Schelden en trollen is beide niet toegestaan. Jij trollt.

Ik kan dat onweerlegbaar aantonen middels verschillende topics,waarin jij iedere keer,afhankelijk van degene die jij citeert,een andere reactie plaats tav dit onderwerp.

Dit ben jij. Selectief verontwaardigd reageren zonder zelf in de spiegel te kijken. Totaal geen ballen. Geen echte mening. Puur op de emotie's van leden inspelen.



Niet schelden en die laatste quote is niet van mij.

Juist jij bent de selectief verontwaardigde hier. Jij schenkt onevenredig veel aandacht aan een klein probleem dat zich afspeelt op een een postzegeltje van deze aarde.
Bij een verschil van mening kan je je fatsoen niet eens bewaren. De agressie spat er direct vanaf. Doe ff normaal joh.

Interim
29-03-19, 12:04
Stel je niet aan meid!!
Hilary Clinton!



Schelden en trollen is beide niet toegestaan. Jij trollt.

Ik kan dat onweerlegbaar aantonen middels verschillende topics,waarin jij iedere keer,afhankelijk van degene die jij citeert,een andere reactie plaats tav dit onderwerp.


Die stemwijzers kunnen behoorlijk kloppen maar emotie speelt ook een rol. De persoon Jetten heeft D66 gewoon stemmen gekost. Hetzelfde programma, andere verkoper. Die man wekt geen greintje sympathie op. Een sprekende pop. Ik heb jaren D66 gestemd maar wil niet vertegenwoordigd worden door die snijboon.
Dankzij super ick is duidelijk waar D66 voor staat.




Dit ben jij. Selectief verontwaardigd reageren zonder zelf in de spiegel te kijken. Totaal geen ballen. Geen echte mening. Puur op de emotie's van leden inspelen.
Geen echte mening en nooit iets origineels.
Een automaat waar alleen maar nietszeggende clichés uitkomen.

Bart.NL
30-03-19, 09:36
Het is ook selectieve verontwaardiging dat van alle brandhaarden in de wereld Israël er telkenmale uitgepikt wordt. Marokko bezet de Westelijke Sahara om dezelfde redenen: de Westelijke Sahara hoort bij ons. China bezet Tibet en de de Republiek der Vrije Molukken is ook nog steeds ver weg.

Vanwaar deze fixatie op Israël?

Dat ergens anders nog meer of erger onrecht is, verandert niets aan de situatie in Israël en Palestina.

Bovendien is fixatie op Israël jou ook niet geheel vreemd.

Vrede is mogelijk. Dat was ook mogelijk in Noord-Ierland. Dus waarom niet?

Het zal wel een constructieve houding van alle betrokken partijen vergen.

Dat lijkt voorlopig nog niet haalbaar.

Ibrah1234
30-03-19, 12:03
Dat ergens anders nog meer of erger onrecht is, verandert niets aan de situatie in Israël en Palestina.

Bovendien is fixatie op Israël jou ook niet geheel vreemd.

Vrede is mogelijk. Dat was ook mogelijk in Noord-Ierland. Dus waarom niet?

Het zal wel een constructieve houding van alle betrokken partijen vergen.

Dat lijkt voorlopig nog niet haalbaar.

Er is zijn toch vredesakkoorden getekend met Egypte en Jordanië? De vredesakkoorden zijn er wel wel maar het geëtter blijft maar doorgaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Davidakkoorden

knuppeltje
30-03-19, 12:27
Er is zijn toch vredesakkoorden getekend met Egypte en Jordanië? De vredesakkoorden zijn er wel wel maar het geëtter blijft maar doorgaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Davidakkoorden

Was Israël voor jou niet een postzegellandje waarvan jij totaal niet snapte waarom daaraan zoveel tijd en aandacht werd besteed?

Bart.NL
30-03-19, 14:09
Er is zijn toch vredesakkoorden getekend met Egypte en Jordanië? De vredesakkoorden zijn er wel wel maar het geëtter blijft maar doorgaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Davidakkoorden

Misschien is het tijd voor een vredesakkoord met China want China is ook geen partij in het conflict.

Dat zal misschien wél helpen.

super ick
30-03-19, 18:04
Dankzij super ick is duidelijk waar D66 voor staat.
Geen echte mening en nooit iets origineels.
Een automaat waar alleen maar nietszeggende clichés uitkomen.

Zei jij niet iets over ad hominem?

Dat ik D66 stemde wil niet zeggen dat ik het met alles eens was.
Het gaat in een mening niet om originaliteit. Alsof het eenzijdige gekanker origineel is. Ieder topic verzandt hier na ongeveer 10 posts in gescheld op Joden. Die haat wordt salonfähig gemaakt door Joden te vervangen door zionisten. Mensen die iedere keer 'het westen' overal de schuld van geven zijn niet zo goed in nuanceren.

Selected
30-03-19, 18:51
Dat ergens anders nog meer of erger onrecht is, verandert niets aan de situatie in Israël en Palestina.

Bovendien is fixatie op Israël jou ook niet geheel vreemd.

Vrede is mogelijk. Dat was ook mogelijk in Noord-Ierland. Dus waarom niet?

Het zal wel een constructieve houding van alle betrokken partijen vergen.

Dat lijkt voorlopig nog niet haalbaar.

Omdat Israel geen vrede wil. Moet ik alle punten opsommen die dat bewijzen?

Israel wil geen land verdelen en geen compromissen sluiten.

Zelfs nadat hamas haar partijprogram had gewijzigd en Israel niet meer van de kaart wilde vegen maar door middel van diplomatie land terug te krijgen wat aan de Palestijnen toebehoort.


Er is zijn toch vredesakkoorden getekend met Egypte en Jordanië? De vredesakkoorden zijn er wel wel maar het geëtter blijft maar doorgaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Davidakkoorden

Vuile smerige leugenaar!!!!!

Selected
30-03-19, 19:43
@ Bart.nl

Pisrael heeft als,sterkste partij in het conflict,tal van mogelijkheden om vreedzame oplossingen te zoeken.

Maar israel wil geen vrede en ik zal dat in een aprate topic uitgebreid toelichten.


Ibrah1234 is een valse zionistische rat!!!! :ego:

Selected
30-03-19, 19:56
Er is zijn toch vredesakkoorden getekend met Egypte en Jordanië? De vredesakkoorden zijn er wel wel maar het geëtter blijft maar doorgaan.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Davidakkoorden


Doe je dit nou express of weet je gewoon simpelweg niet beter?

Ik geef je het voordeel van de twijfel want deze reactie slaat kant noch wal en is met een paar simpele argumenten naar de prullenbak te verwijzen. Ben je nou serieus?

Ik heb een topic geopend en in die topic ga ik punten benoemen die door israel ( bewust!) worden toegepast om een vrede en een toekomstige Palestijnse staat onmogelijk te maken.


JIj bent echt een vuillak. Een relschopper,een snotaapje!! Een leugenaar en bedrieger!

Ibrah1234
30-03-19, 20:07
Misschien is het tijd voor een vredesakkoord met China want China is ook geen partij in het conflict.

Dat zal misschien wél helpen.

Alleen Syrië heeft geen vredesakkoord getekend met Israël. Ach, zonder Egypte is toch geen oorlog met Israël mogelijk.

Selected
30-03-19, 20:08
Alleen Syrië heeft geen vredesakkoord getekend met Israël. Ach, zonder Egypte is toch geen oorlog met Israël mogelijk.

En deze vuile zionistische rat gaat maar door met losse scheten laten. :melk:

Selected
30-03-19, 20:17
Ibrahrat is totaal niet op de hoogte van hoe het conflict door Israel bewust naar een level is gebracht waarbij er geen sprake meer is van onderhandelen.


WANT....Pisrael ( en zo kan je zien hoe vies die zionisten zijn) heeft nooit de Oslo-akkorden nageleeft en dat terwijl de palestijnen dat wel deden en Pisrael zette de oslo-akkoorden verder op scherp door,tegen de wil van de I.G,de EU,VN en de VS nederzettinngen te gaan bouwen in Palestijns gebied!!!!!!


Daar is het begonnen met fout gaan!!!! Ibrahrat is erger dan Goebbels. Vuile leugenaar dat ie is!

Ibrah1234
30-03-19, 20:20
Stop toch eens met dat hysterisch gegil. De Palestijnse zaak is een identiteitsfraude van ongekende omvang. De grootste vorm van oplichting in de afgelopen 100 jaar. Ze bestaan alleen in de Fabeltjeskrant.

Je kunt je beter vervoegen op het forum van 'Tros Opgelicht'. Je bent gehersenspoeld.

Selected
30-03-19, 20:25
Stop toch eens met dat hysterisch gegil. De Palestijnse zaak is een identiteitsfraude van ongekende omvang. De grootste vorm van oplichting in de afgelopen 100 jaar. Ze bestaan alleen in de Fabeltjeskrant.

Je kunt je beter vervoegen op het forum van 'Tros Opgelicht'. Je bent gehersenspoeld.

Hier sta jij helemaal alleen in ratje. :kotsen2:

Ik heb al jouw diaree en onzin naar de prullenmand verwezen.OOk toen jij met wetgevingen aankwam zetten.


JIj hebt niks in te brengen op het beleid van Pisrael. :vingers:

Interim
30-03-19, 20:30
Stop toch eens met dat hysterisch gegil. De Palestijnse zaak is een identiteitsfraude van ongekende omvang. De grootste vorm van oplichting in de afgelopen 100 jaar. Ze bestaan alleen in de Fabeltjeskrant.

Je kunt je beter vervoegen op het forum van 'Tros Opgelicht'. Je bent gehersenspoeld.
Stop toch eens met dat hysterisch gegil. De zionistische zaak is een identiteitsfraude van ongekende omvang. De grootste vorm van oplichting in de afgelopen 100 jaar. Ze bestaan alleen in de Fabeltjeskrant.

Je kunt je beter vervoegen op het forum van 'Tros Opgelicht'. Je bent gehersenspoeld.


:haha:

Ibrah1234
30-03-19, 20:34
Ik heb al jouw diaree en onzin naar de prullenmand verwezen.OOk toen jij met wetgevingen aankwam zetten.

Je haalt alles door elkaar heen. Egypte sloot in 1978 ONVOORWAARDELIJKE VREDE met Egypte in ruil zich terug te trekken uit de Sinaï woestijn.

Jij komt vervolgens met het Oslo-akkoord. Dat is een problematiek van geheel andere orde.

https://www.trouw.nl/home/israel-en-egypte-sluiten-vrede-in-camp-david~acf70658/

Interim
30-03-19, 20:36
Je haalt alles door elkaar heen. Egypte sloot in 1978 ONVOORWAARDELIJKE VREDE met Egypte in ruil zich terug te trekken uit de Sinaï woestijn.

Jij komt vervolgens met het Oslo-akkoord. Dat is een problematiek van geheel andere orde.

https://www.trouw.nl/home/israel-en-egypte-sluiten-vrede-in-camp-david~acf70658/
Egypte sloot vrede met Egypte!


:haha:

Ibrah1234
30-03-19, 20:37
Dat moet natuurlijk zijn:

Israël sloot in 1978 ONVOORWAARDELIJKE VREDE met Egypte in ruil zich terug te trekken uit de Sinaï woestijn

Ibrah1234
30-03-19, 20:37
Egypte sloot vrede met Egypte!


:haha:

Kan geen aanpassing meer doen zoals voorheen.

Selected
30-03-19, 20:44
Stop toch eens met dat hysterisch gegil. De zionistische zaak is een identiteitsfraude van ongekende omvang. De grootste vorm van oplichting in de afgelopen 100 jaar. Ze bestaan alleen in de Fabeltjeskrant.

Je kunt je beter vervoegen op het forum van 'Tros Opgelicht'. Je bent gehersenspoeld.


:haha:


:hihi:

Zo had ik het ook kunnen doen. Geweldige feedback met spiegeleffect. :duim:

Selected
30-03-19, 20:46
Egypte sloot vrede met Egypte!


:haha:

Niet al teveel ingaan op zijn loze argumenten. Straks brengt hij je weer terug naar de Neanderthalers. :haha:

Hij is nu aandacht aan het zoeken want alle leden op NVVD kotsen zijn mening over Israel uit en alle leden hier ook vinden dat Ibrahrat hypocriet is.


Maar ik heb ook niks te doen en ik ga NVDD Palestijns kleuren. :blij:

Ibrah1234
30-03-19, 20:51
Ja, je blunderde omdat je waarschijnlijk niet eens wist dat Egypte en Libanon een onvoorwaardelijk vredesverdrag hebben getekend met Israël. :eek:

Selected
30-03-19, 20:52
Je haalt alles door elkaar heen. Egypte sloot in 1978 ONVOORWAARDELIJKE VREDE met Egypte in ruil zich terug te trekken uit de Sinaï woestijn.

Jij komt vervolgens met het Oslo-akkoord. Dat is een problematiek van geheel andere orde.

https://www.trouw.nl/home/israel-en-egypte-sluiten-vrede-in-camp-david~acf70658/

Ik haal niks door elkaar heen Zion-rat.

Egypte-Pisrael vrede? Mooi. OP naar de het volgende probleem. Palestina.

Oslo-Akkoorden gesloten en pisrael die zich daar niet aan hield. De palestijnen werden boos en Pisrael ging het vuurtje nog meer opstoken en de boel provoceren.

Leef jij op een andere wereld dan ik?

Selected
30-03-19, 20:53
Ja, je blunderde omdat je waarschijnlijk niet eens wist dat Egypte en Libanon een onvoorwaardelijk vredesverdrag hebben getekend met Israël. :eek:

Waar heb jij het over Zion-Ratje? :maf3:

Ibrah1234
30-03-19, 21:03
Waar heb jij het over Zion-Ratje? :maf3:

Nederland en de rest van de wereld komt in actie bij bedreigingen tegen Israël. Tijdens de de Golf oorlog zijn 8 Patriot-lanceerinrichtingen met personeel richting Israël gevlogen om het Israëlisch luchtruim te beschermen.

Zoals Hans v/d Broek in de Knesset al zei en wat hem een staande ovatie opleverde: "If you need us, call us!!"

Selected
30-03-19, 21:07
Nederland en de rest van de wereld komt in actie bij bedreigingen tegen Israël. Tijdens de de Golf oorlog zijn 8 Patriot-lanceerinrichtingen met personeel richting Israël gevlogen om het Israëlisch luchtruim te beschermen.

Zoals Hans v/d Broek in de Knesset al zei en wat hem een staande ovatie opleverde: "If you need us, call us!!"

Hold your horses zion-rat.

A. Niet draaien....stick to the subject.

B. Die patriot-raketten en de hulp aan Israel kwam doordat Saddam de Gealleerde-coalitie,dat ook uit arabisch/islamitisceh landen bestond,dreigde uiteen te vallen als Israel reageerde op een militaire aanval van Irak.

En de VS wist dat coalitie uit elkaar zou vallen als israel een scudraket aanval van Irak vergold.

( want geen enkel arabisvh of islamitisch land wil deel uitmaken met Pisrael)


Maar ook op dat gebied kan ik je college geven maar dat is het PUNT niet. PUnt is dat Pisrael zich moet terugtrekken conform jullie blanke Westerse wetten. :boogie:

Samir75017
30-03-19, 21:30
Omdat Israel geen vrede wil

That’s exactly that. Building more and more illegal settlements and pretending they want peace. Who’s stupid enough to believe it, I wonder ...

Selected
30-03-19, 22:14
That’s exactly that. Building more and more illegal settlements and pretending they want peace. Who’s stupid enough to believe it, I wonder ...

Dank u.

Tot 2000 heb ik daarin gelooft. Daarna,met de 2e intifidah als anti-climax heb ik alles opgegeven.


Pisrael wil geen vrede. Zij wil enkel meer land toeeigenen en claimen.

Ibrah1234
30-03-19, 22:54
( want geen enkel arabisvh of islamitisch land wil deel uitmaken met Pisrael)


Maar ook op dat gebied kan ik je college geven maar dat is het PUNT niet. PUnt is dat Pisrael zich moet terugtrekken conform jullie blanke Westerse wetten. :boogie:

De meeste Arabische landen zoeken toenadering tot Israël. Ook de relatie tussen Marokko en Israël is goed te noemen.

In afwijking van de Palestijnen, hebben de Arabische staten afscheid genomen van de fantasie van een Israëlische terugtrekking achter de wapenstilstandslijnen van 1948. Hun beslissing om alleen een nederzettingenstop te eisen in “bepaalde gebieden” van de West Bank houdt duidelijk in dat ze geen reden zien voor een stop in andere gebieden.

https://opiniez.com/2017/05/18/arabische-staten-willen-betere-relatie-met-israel/opiniezgordon/

Selected
30-03-19, 23:06
De meeste Arabische landen zoeken toenadering tot Israël. Ook de relatie tussen Marokko en Israël is goed te noemen.

In afwijking van de Palestijnen, hebben de Arabische staten afscheid genomen van de fantasie van een Israëlische terugtrekking achter de wapenstilstandslijnen van 1948. Hun beslissing om alleen een nederzettingenstop te eisen in “bepaalde gebieden” van de West Bank houdt duidelijk in dat ze geen reden zien voor een stop in andere gebieden.

https://opiniez.com/2017/05/18/arabische-staten-willen-betere-relatie-met-israel/opiniezgordon/


Bla,bla,bla. Je valt in herhaling Zion-Rat en je draait weer.

Ik :kotsen2: op jou. :ego:

Geef hier eens antwoord op wanhopige aandachtzoekende Zion-Rat;

Wat moet Pisrael doen conform de eisen van de IG,VN,de resolutie's en Internationaal Recht?

Ibrah1234
30-03-19, 23:10
Bla,bla,bla. Je valt in herhaling Zion-Rat en je draait weer.

Ik :kotsen2: op jou. :ego:

Je lijkt wel een gillende keukenmeid. Maakt overigens in het geheel geen indruk maar geeft temeer je labiele emotionele gesteldheid weer.

Geïndoctrineerde dwaas. :eek::eek:

Selected
30-03-19, 23:13
Je lijkt wel een gillende keukenmeid. Maakt overigens in het geheel geen indruk maar geeft temeer je labiele emotionele gesteldheid weer.

Geïndoctrineerde dwaas. :eek::eek:

:haha:



Ik vroeg je wat klemgelulde,geindoctrineerde Zion-rat. :ego:


Wat moet Pisrael doen conform de eisen van de IG,VN,de resolutie's en Internationaal Recht?

Ibrah1234
31-03-19, 13:14
Alsof een draaideurcrimineel tegen iemand in de supermarkt zegt: 'je mag niet stelen'. Marokko is zelf illegale bezetter van de Westelijke Sahara. De oorspronkelijke bewoners zitten onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen. Uitgemoord, verkracht en verminkt door o.a. napalmbommen.

Een massale influx van honderdduizenden Marokkaanse kolonisten. Het feest werd compleet door de bouw van een heuse muur. Marokko kent haar eigen zionisten?

Lachwekkend en hypocriet de selectieve verontwaardiging jegens Israël. Met de vinger naar een ander wijzen terwijl de eigen hoop stront behoorlijk begint te stinken.

Selected
31-03-19, 14:07
Je reageerts steeds wanhopiger. :hihi: Zion-Rat heeft zijn huiswerk weer eens niet goed gedaan.

Een aardenwal vergelijken met een muur dat 1. :haha:. Wat een gek is dit!

Ten tweede ben ej nu gewoon keihard aan het liegen zion-rat want kan je bronnen plaatsen van de verminkingen,moorden en verkrachtingen die zogenaamd hebben plaatsgevonden volgens jou?

Ik denk niet dat het erger is dan Sbra en Chatilla.

Ten derde kom ik hier vanavond uitgebreid op terug en wil ik eens antwoord op de vraag die ontwijkt.

Namelijk; Wat wordt van Pisrael verwacht,conform de eisen van de I.G.,VN,Internationaal Recht en legio aan resolutie's?




Alsof een draaideurcrimineel tegen iemand in de supermarkt zegt: 'je mag niet stelen'. Marokko is zelf illegale bezetter van de Westelijke Sahara. De oorspronkelijke bewoners zitten onder erbarmelijke omstandigheden in vluchtelingenkampen. Uitgemoord, verkracht en verminkt door o.a. napalmbommen.

Een massale influx van honderdduizenden Marokkaanse kolonisten. Het feest werd compleet door de bouw van een heuse muur. Marokko kent haar eigen zionisten?

Lachwekkend en hypocriet de selectieve verontwaardiging jegens Israël. Met de vinger naar een ander wijzen terwijl de eigen hoop stront behoorlijk begint te stinken.

Ibrah1234
31-03-19, 19:35
Ten tweede ben ej nu gewoon keihard aan het liegen zion-rat want kan je bronnen plaatsen van de verminkingen,moorden en verkrachtingen die zogenaamd hebben plaatsgevonden volgens jou?

Elk teken van hun nationaliteit (liederen, vlaggen, demonstraties) is verboden door de Marokkaanse regering, en martelingen, verkrachtingen en verdwijningen zijn aan de orde van de dag.

In Gaza leven 17.000 miljonairs. Vrijwel geen plek op de wereld waar zoveel miljonairs per km2 wonen.

De Marokkaanse kolonisten hebben samen met het leger Sahrawi vluchtelingenkampen aangevallen en in de hens gestoken. De kampen met bulldozers platgewalst.

In de 70's verdreef het Marokkaanse leger met napalm- en fosforbombardementen de meeste Saharanen uit hun gebieden.

Wat ben je toch een hypocriet. Janken over de Palestijnen terwijl de ellende op wellicht veel grotere schaal wordt toegepast in je eigen land.

In China zijn naar schatting 1miljoen(!!!!) moslims in interneringskampen gestopt. Tienduizenden moslims zijn inmiddels verdronken op de Middellandse Zee.

Wat schetst mijn verbazing, in vrijwel elk draadje gaat het weer over de Joden welke verantwoordelijk worden gehouden als een Palestijn over een omhoogstekende stoeptegel is gestruikeld en er een gekneusde teen aan over heeft gehouden.

Opzouten met dat volledig uit het verband getrokken geleuter.

Ibrah1234
31-03-19, 19:40
https://www.youtube.com/watch?v=rVVViujjRaA

Ibrah1234
31-03-19, 19:41
https://www.theguardian.com/commentisfree/2012/nov/10/western-sahara-morocco-human-rights-abuses

Ibrah1234
31-03-19, 19:44
Mensonterend als je ziet hoe vrouwen worden getrapt en geslagen. Ze hebben niet eens stenen in hun handen om naar de Marokkanen te gooien.


https://www.youtube.com/watch?v=rVVViujjRaA

Selected
01-04-19, 05:01
Elk teken van hun nationaliteit (liederen, vlaggen, demonstraties) is verboden door de Marokkaanse regering, en martelingen, verkrachtingen en verdwijningen zijn aan de orde van de dag.



En nu ben je weer met rattenstreken bezig door leugens te plaatsen.

Er wordt in geen enkel land zoveel onrecht en misdaden gepleegd dan in Palestina en nu kom je met zionistische leugens de boel verdraaien.


In Gaza leven 17.000 miljonairs. Vrijwel geen plek op de wereld waar zoveel miljonairs per km2 wonen.

Ja en?


De Marokkaanse kolonisten hebben samen met het leger Sahrawi vluchtelingenkampen aangevallen en in de hens gestoken. De kampen met bulldozers platgewalst.


Dat is lang niet zo erg als wat jouw zionistische vriendjes doen. ( en ik ga deze onzin ook nog checken en kom daar later op de dag op terug.


In de 70's verdreef het Marokkaanse leger met napalm- en fosforbombardementen de meeste Saharanen uit hun gebieden.


Israel gebruikt tot op de dag van vandaag fosorbommen op de Palestijnse bevolking.


Wat ben je toch een hypocriet. Janken over de Palestijnen terwijl de ellende op wellicht veel grotere schaal wordt toegepast in je eigen land.

Hypocriet zijn degene als jij en het Westen. Meten met 2 maten. Dat is pas hypocriet zion-rat.

Je bent weer aan het liegen zion-Rat. Wat in Marokko gebuerd staat in schril contrast met wat de zionisten in Palestina doen.


In China zijn naar schatting 1miljoen(!!!!) moslims in interneringskampen gestopt. Tienduizenden moslims zijn inmiddels verdronken op de Middellandse Zee.

Wat hebben Chinezen en moslims met dit conflict te maken?

Je bent op he?


Wat schetst mijn verbazing, in vrijwel elk draadje gaat het weer over de Joden welke verantwoordelijk worden gehouden als een Palestijn over een omhoogstekende stoeptegel is gestruikeld en er een gekneusde teen aan over heeft gehouden.

Dit schrijf jij altijd en ook dit is een leugen gezien het schrikbarend aantal doden,gewonden,huisuitzetting en kinderarrestatie''s.

Palestina wordt niks voor niks de grootste opeb-lucht gevangenis genoemd.


Opzouten met dat volledig uit het verband getrokken geleuter.

Kanker zelf op joh vuile zionistische,liegende rat:ego:

Ik ga alleen maar nieuws plaatsen over hoe jouw misdadige zionistische terrroristen dus wen er maar aan. :stout:

En kan je deze vraag beantwoorden; je bent die vraag namelijk ieder keer aan het ontwijken;

Wat wordt van Pisrael verwacht,conform de eisen van de I.G.,VN,Internationaal Recht en legio aan resolutie's?

Selected
01-04-19, 05:05
https://www.youtube.com/watch?v=rVVViujjRaA

YouTube-filmpjes? :haha:


https://www.theguardian.com/commentisfree/2012/nov/10/western-sahara-morocco-human-rights-abuses

Opiniestuk van bijna 10 jaar terug. Hebben we niks aan. Ik kan ook opinietstukken plaatsen.

Is dit alles?


Mensonterend als je ziet hoe vrouwen worden getrapt en geslagen. Ze hebben niet eens stenen in hun handen om naar de Marokkanen te gooien.

Nu plaats je weer dezelfde joetoep-filmpje? Zal ik wat filmpjes gaan plaatsen van hoe de zionisten omgaan met palestijnen. Palestijnse baby''s die vermoord worden,Israelische miliairen die moskeen ontheiligen en bezoekers intimideren etc etc etc.


Kom ik weer terug op de vraag;

Wat wordt van Pisrael verwacht,conform de eisen van de I.G.,VN,Internationaal Recht en legio aan resolutie's?



Ik lees je zionistische diaree later wel terug en zal daar gepast op reageren. Zion-rat. :ego:

Interim
01-04-19, 08:22
Zei jij niet iets over ad hominem?
Ja en terecht.
Selected duidt het het verder en ik op mijn beurt vul Selected aan.



Dat ik D66 stemde wil niet zeggen dat ik het met alles eens was.
Het gaat in een mening niet om originaliteit. Alsof het eenzijdige gekanker origineel is. Ieder topic verzandt hier na ongeveer 10 posts in gescheld op Joden. Die haat wordt salonfähig gemaakt door Joden te vervangen door zionisten. Mensen die iedere keer 'het westen' overal de schuld van geven zijn niet zo goed in nuanceren.
Een al ad hominem.
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld.

En originaliteit onverenigbaar met mening?!
Met een werkhypothese:
Stel door een noodlottig ongeluk met een ondergrondse kernbom verdwijnt het postzegelstaatje.
Wie zijn dan de gedupeerden?

Een andere invalshoek dus.
Met een vergelijking:

https://twitter.com/BijKlant/status/1111650606907830272

Samir75017
01-04-19, 19:59
In Gaza leven 17.000 miljonairs. Vrijwel geen plek op de wereld waar zoveel miljonairs per km2 wonen.



Waw, Gaza seems like the place to be. And to invest. The big multinationals should start thinking about settling there.

1. This is obviously a big lie. And it’s not the first time you’re caught lying. Deliberately. For this reason, you should be banned. You have the right to be an (undereducated) zio. Fair enough. But stop spreading false information.

2. The subject here is Israel/Palestine. If you want to debate about Western Sahara/Morocco, open a new thread.

Selected
01-04-19, 20:26
Waw, Gaza seems like the place to be. And to invest. The big multinationals should start thinking about settling there.

1. This is obviously a big lie. And it’s not the first time you’re caught lying. Deliberately. For this reason, you should be banned. You have the right to be an (undereducated) zio. Fair enough. But stop spreading false information.

2. The subject here is Israel/Palestine. If you want to debate about Western Sahara/Morocco, open a new thread.

Dank je wel Samir. Deze gek haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik heb,en ik ben niet de enige,al zijn zionistische argumenten geparreerd. Zelfs met de Wet. En dan nog blijft deze rat trollen en provoceren.

Hij liegt ,en dat doet deze rat al jaren hier. Ik hoor niet te schelden maar deze smerige leugenaar dwingt mij tot die asociale houding.

Deze mongool is persona nog grata tot hij antwoord geeft op de vraag die hem al jaren wordt gesteld én totdat hij een keer ophoud met zijn smerige valse zionistische houding en valse propaganda.

Ik vind dit erg voor Marsipulami,Knuppeltje etc etc maar moeten wij deze liegende Zion-rat tollereren op NVDD? Deze vuile rat heeft al genoeg vrijheid gekregen hier op Maroc.nl!!

En het ergste is dat deze vuile Zion-Rat beweerd niks met Pisrael te maken te hebben maar ondertussen plaats ie wel doodleuk en ongégeneerd topics over hoe Pisrael naar de maan gaat.:denk::moe::maf2::maf2: (provoceren weet je wel? )


Een wolf in schaapskleren die net als die nazi en Islamhater Rob Gosseling A.K.A. Eric De B. geen podium verschaft mag worden hier op Maroc.nl!!!!!!!!!

Selected
01-04-19, 20:52
Heel de wereld ziet dat Pisrael de meeste aanslagen en aanvallen op haar neem heeft gekregen.

Heel de wereld leeft mee met de Palestijnen,van de Grammy Awards tot aan de straten.

Heel de wereld heeft gezien hoe Pisraelische objecten overal ter wereld goed worden beveiligd.

Dat gebeurd met een reden beste leden!!!!!

Omdat het beleid van Pisrael en het Westen tot meer terreur leid. Die landrovende,schaamteloze, zionisten verbergen zich achter het Westen! . En dat terwijl die smerige zionisten geen haar beter zijn dan de meeste machtsgeile Arabische leiders.

Dat weten die smerige blanke terroristen in Washington en tel Aviv maar el te goed maar zij nemen liever alle Westerse landen mee in die ''zionistische bedrog''.

Maar de EU wordt wakker en trapt niet meer in die zionistische propaganda!!!!


Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat Ibrah1234 alias ibrahrat,Zion-rat niet fatsoenlijk mee kan prikken.

Selected
01-04-19, 22:18
Interessante en diepgaande reactie's heb jij.


Ja en terecht.
Selected duidt het het verder en ik op mijn beurt vul Selected aan.


Een al ad hominem.
Ik herken mij niet in dit geschetste beeld.

En originaliteit onverenigbaar met mening?!
Met een werkhypothese:
Stel door een noodlottig ongeluk met een ondergrondse kernbom verdwijnt het postzegelstaatje.
Wie zijn dan de gedupeerden?

Een andere invalshoek dus.
Met een vergelijking:

https://twitter.com/BijKlant/status/1111650606907830272

Selected
02-04-19, 00:28
Het Westen zet zichzelf steeds meer te kijk.

Het Westen heeft veel kwaad aangericht en doet dat op de dag van vandaag nog stesds middels hen grote wijze leider Trump

Waar ik mij over verbaas is de verbaasde reactie van het Westen op onrecht die ze zelf aanrichten bij de ander.

Totaal geen empathie en/of respect!

Interim
02-04-19, 10:49
Interessante en diepgaande reactie's heb jij.
Een paradigmaverschuiving (of revolutie in de wetenschap), is volgens Thomas Kuhn een ontwikkeling in de wetenschap die leidt tot een dramatisch ander beeld van de werkelijkheid.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Paradigmaverschuiving

Selected
06-04-19, 06:06
Is het zo moeilijk om hier antwoord op te geven?




Nu plaats je weer dezelfde joetoep-filmpje? Zal ik wat filmpjes gaan plaatsen van hoe de zionisten omgaan met palestijnen. Palestijnse baby''s die vermoord worden,Israelische miliairen die moskeen ontheiligen en bezoekers intimideren etc etc etc.


Kom ik weer terug op de vraag;

Wat wordt van Pisrael verwacht,conform de eisen van de I.G.,VN,Internationaal Recht en legio aan resolutie's?

Selected
06-04-19, 11:25
Ibrahrat zit hier dit platform te misbruiken voor zijn zionistische propaganda.

Het is onaanvaardbaar dat deze rat nog fatsoenlijk maf deelnemen aan topics.


Vandaaar deze IPP. Lees hoe die rat aan het trillen os en leugens. Plaatst.