PDA

Bekijk Volledige Versie : Actie tegen Israelische wijn bij de HEMA mislukt: #tipvanMieke, NL bevoling koopt massaal.



Ibrah1234
27-03-19, 06:54
Wat bedoeld had moeten zijn om Israelische wijnen uit de schappen bij de Hema te krijgen, is uitgelopen op een run op de drank uit Israel. Met de door CIDI gedeelde hashtag #tipvanMieke delen liefhebbers van de wijn uit de heuvels van Judea trots hun aankoop op sociale media, in reactie op een vraag over de plaats van herkomst door een BDS-activiste.

Anti-Israelactivist Mieke Zagt zag gisteren tot haar schrik wijnen uit Israel in de schappen van de HEMA. Hierop snelde ze zich naar Twitter om bij de Nederlandse winkelketen het volgende neer te leggen: “Zowel Efrat als de Judean Hills liggen in bezet Palestijns gebied. Efrat is een illegale Israelische kolonie. Kunt u de bestemming controleren?”

De heuvels van Judea liggen echter niet geheel in betwist gebied. Zo valt het gebied ten westen van Jeruzalem ook onder Judea. Deze nuance was aan Zagt echter niet besteed. Haar vraag aan HEMA had dan ook niet het gehoopte effect: in plaats van dat de wijn in de verdomhoek werd gezet, ontstonden er oproepen om deze drank uit Israel juist wel te kopen, veelal onder de hashtag #tipvanMieke. Na onderzoek kwam ook de HEMA tot de conclusie dat de wijn niet uit betwist gebied maar uit een kibboets ten westen van Jeruzalem komt.

Het CIDI riep op tot het plaatsen van foto’s van aankopen van de wijn uit de Judean Hills met de hashtag, waar veel respons op kwam. De hashtag is zelfs trending op Twitter geworden. Hieronder een aantal voorbeelden van tweets met plaatjes van de wijn en de hashtag #tipvanMieke:

https://www.nd.nl/nieuws/nederland/run-op-israelische-wijn-bij-hema-na-tweet.3325157.lynkx

https://www.cidi.nl/actie-tegen-israelische-wijn-bij-de-hema-mislukt-tipvanmieke/

Samir75017
27-03-19, 18:34
The only message we get here is : very cheap stuff in NL ? Principles and ethics can go to hell.

Says more about the Dutch than about the boycott itself :-)

Ibrah1234
27-03-19, 20:16
majority

Ibrah1234
27-03-19, 20:18
The only message we get here is : very cheap stuff in NL ? Principles and ethics can go to hell.

Says more about the Dutch than about the boycott itself :-)

A voice from the silent majority

Selected
28-03-19, 05:38
A voice from the silent majority

Wie zegt niet dat de partijen wijn zijn opgekocht door joodse ondernemers?

Dat is 100% gebeurd. Kan haast niet anders? Kan jij bewijzen dat de flessen wijn door tienduizenden consumenten is gekocht? NEE!!


De overgrote meerderheid op deze wereld zit pisrael als de agressor.

Ibrah1234
28-03-19, 06:48
Wie zegt niet dat de partijen wijn zijn opgekocht door joodse ondernemers?

Dat is 100% gebeurd. Kan haast niet anders? Kan jij bewijzen dat de flessen wijn door tienduizenden consumenten is gekocht? NEE!!


De overgrote meerderheid op deze wereld zit pisrael als de agressor.

Consumenten vonden de oproep van Mieke overtrokken en kochten als tegenreactie dozen vol wijn. #TipvanMieke was trending en de negatieve reacties waren overweldigend op social media. De medewerkers van de Hema spraken van een ware run van consumenten op de Israëlische wijn.

Hier op het werk heeft ook iemand een paar flessen gehaald. Die hele oproep om de wijn en daarmee te boycotten backfired.

Selected
28-03-19, 08:06
Consumenten vonden de oproep van Mieke overtrokken en kochten als tegenreactie dozen vol wijn. #TipvanMieke was trending en de negatieve reacties waren overweldigend op social media. De medewerkers van de Hema spraken van een ware run van consumenten op de Israëlische wijn.

Hier op het werk heeft ook iemand een paar flessen gehaald. Die hele oproep om de wijn en daarmee te boycotten backfired.

Heb je cijfers? Is die wijn enkel door huishoudens gekocht? NEE!

Iedereen op social media is verbaasd en veel mensen zeggen dat er bewust grote partijen wijn zijn opgekocht door zionistische organisaties.

En die zionistische ratten zijn tot ergere dingen in staat waarbij de propagandamachine van Goebbels kinderspel lijkt.

Wat jij verteld is niet geloofwaardig als je de reacties op social media ziet.

Zit jij op twitter.israel ?

Ibrah1234
28-03-19, 08:44
Heb je cijfers? Is die wijn enkel door huishoudens gekocht? NEE!

Nou ja, volgens de medewerkers van de Hema veroorzaakte de oproep tot boycot een ware stormloop op de gewraakte flessen in de Hema vestigingen in den lande. Het is nu in vrijwel elke vestiging van de Hema uitverkocht.

Moet je de duizenden reacties op Twitter en andere social media eens lezen op de oproep de wijn uit Israël te boycotten. Hoe de zwijgende meerderheid denkt, waaronder ik mezelf ook reken, is evident.

Samir75017
28-03-19, 13:32
Anything to say about the subject, Nazi Queen ?

Interim
28-03-19, 13:59
Wat bedoeld had moeten zijn om Israelische wijnen uit de schappen bij de Hema te krijgen, is uitgelopen op een run op de drank uit Israel. Met de door CIDI gedeelde hashtag #tipvanMieke delen liefhebbers van de wijn uit de heuvels van Judea trots hun aankoop op sociale media, in reactie op een vraag over de plaats van herkomst door een BDS-activiste.

Anti-Israelactivist Mieke Zagt zag gisteren tot haar schrik wijnen uit Israel in de schappen van de HEMA. Hierop snelde ze zich naar Twitter om bij de Nederlandse winkelketen het volgende neer te leggen: “Zowel Efrat als de Judean Hills liggen in bezet Palestijns gebied. Efrat is een illegale Israelische kolonie. Kunt u de bestemming controleren?”

De heuvels van Judea liggen echter niet geheel in betwist gebied. Zo valt het gebied ten westen van Jeruzalem ook onder Judea. Deze nuance was aan Zagt echter niet besteed. Haar vraag aan HEMA had dan ook niet het gehoopte effect: in plaats van dat de wijn in de verdomhoek werd gezet, ontstonden er oproepen om deze drank uit Israel juist wel te kopen, veelal onder de hashtag #tipvanMieke. Na onderzoek kwam ook de HEMA tot de conclusie dat de wijn niet uit betwist gebied maar uit een kibboets ten westen van Jeruzalem komt.

Het CIDI riep op tot het plaatsen van foto’s van aankopen van de wijn uit de Judean Hills met de hashtag, waar veel respons op kwam. De hashtag is zelfs trending op Twitter geworden. Hieronder een aantal voorbeelden van tweets met plaatjes van de wijn en de hashtag #tipvanMieke:

https://www.nd.nl/nieuws/nederland/run-op-israelische-wijn-bij-hema-na-tweet.3325157.lynkx

https://www.cidi.nl/actie-tegen-israelische-wijn-bij-de-hema-mislukt-tipvanmieke/
De hele actie is langs mij heengegaan.
Alcohol is voor mij enkel een schoonmaakmiddel.

Interim
28-03-19, 13:59
Heb je het over ethiek en principes? Jij hebt je ziel ook verkocht aan het westers kapitalisme en zit vanuit je comfortzone te klagen over de rol van het westen. Hypocriet. Je palestijnse broeders zijn daar niet mee geholpen. Goedkoop om een systeem aan te klagen waar je zelf deel van bent. Ongeloofwaardige parasiet.
Bericht gerapporteerd (Vechten hij begint)

Ibrah1234
28-03-19, 14:55
De hele actie is langs mij heengegaan.
Alcohol is voor mij enkel een schoonmaakmiddel.

An sich hanteert u in dezen m.i. geen ondeugdelijke opvatting mijnheer. Wel grappig en toevallig dat u dit te brengt daar de schoonmaakster op mijn verzoek vandaag iets grondiger heeft gereinigd met een literfles alcohol ketonatus.

Interim
28-03-19, 16:47
An sich hanteert u in dezen m.i. geen ondeugdelijke opvatting mijnheer. Wel grappig en toevallig dat u dit te brengt daar de schoonmaakster op mijn verzoek vandaag iets grondiger heeft gereinigd met een literfles alcohol ketonatus.
Ik ben geheelonthouder van huis uit.
IK drink steeds minder koffie want dat dehydrateert.

Alcohol ketonatus heb ik niet in huis.
Wel aceton (Kruidvat) waarmee ik laatst lijmophopingen aan de achterkant van een smartphone heb verwijderd.
Het spul is me een paar jaar geleden aangeraden om hout mee schoon te maken.
Metaal krijg ik er weer glimmend mee.

Samir75017
28-03-19, 16:53
terwijl mijn moeder daar woonde

Your mother was certainly one of these Dutch prostitutes who got you after a night spent with a random German Nazi soldier.

Nazi scum.

Ibrah1234
28-03-19, 17:54
Your mother was certainly one of these Dutch prostitutes who got you after a night spent with a random German Nazi soldier.

Nazi scum.

Ik vind het werkelijk geen pas geven zich op dergelijke groffe wijze te uiten jegens uw gesprekspartner. Gedraag u zoals een heer c.q. gentleman in uw geval, betaamt.

Selected
28-03-19, 20:56
Anything to say about the subject, Nazi Queen ?

Just ignore that unthing. :blij:

I can't imagine or even think about the mental conditions and intentions that this kind of ''sub-human'' creature drives to stay on a blog that's contrary to his ideolgie,for so many years.

Interim
30-03-19, 14:57
Okay. Zulke uitingen heb ik al eerder gelezen en uitsluitend door marokkanen/moslims/buitenlanders. Het zegt alles over jouw afkomst en cultuur.
Uit beleefdheid geeft Samir75017 jou precies zoals jij het wil hebben. :haha:
Maar een bedankje kan er niet van af: → Gierig, gieriger, gierigst. :motorzaag

Selected
30-03-19, 17:55
Ik vind het werkelijk geen pas geven zich op dergelijke groffe wijze te uiten jegens uw gesprekspartner. Gedraag u zoals een heer c.q. gentleman in uw geval, betaamt.

Hypocriete valse zionist vraagt om respect en dat terwijl hij dat zelf niet kan opbrengen in een discussie.

Deze rat verdedigd een smerig zionistisvh beleid met leugens en bedrog en ik zal dat middels een toptic die ik later deze avond ga plaatsen onomstotelijk bewijzen.

Selected
03-04-19, 12:54
Hoppa een reactie die beter aansluit bij de realieteit viel niet uti te sluiten.

lees,schrik en huiver....Zion-Rat lees je mee?

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4656806/hema-wijn-uit-israel-palestina-ook-een-glas-wijn-politiek

In dit artikel wordt uti de doeken gedaan hoe het precies in zijn werk is gegaan en dat Ibrahrat gewoon weer keihdr staat te liegen.

Selected
03-04-19, 14:49
Your mother was certainly one of these Dutch prostitutes who got you after a night spent with a random German Nazi soldier.

Nazi scum.

Zijn moeder werd kaalgeschoren en dat is ook een van de redenen dat deze islamhatende racist c.q nazi gedrocht naar Chili is geëmigreerd.

Er zit wel n kleine kern van waarheid in jouw reactie.

Selected
04-04-19, 05:07
Leden hebben totaal geen respect meer voor jou en zelfs voor je moeder/opvoedster wordt geen respect getoond.


Niemand mag jou hier? Wat kom je nog prikken hier smerige anti islamhatende bejaarde everzwijntje.


In onze omgeving woonden geen mensen zoals jij, dus de kans dat jij mijn vader en moeder kent is gelijk aan nul.