PDA

Bekijk Volledige Versie : Plasticvanger



Rob Gosseling
20-06-19, 00:35
.....

Marsipulami
20-06-19, 12:37
Nederlander Boyan Slat heeft de 600 meter lange veegarm bedacht.


Drijvende sleepnetten om allerlei uit het water te halen bestonden duizenden jaren geleden al. Boyan Slat had het sleepnet in een werkje op de middelbare school opnieuw uitgevonden. Nu blijkt zijn sleepnet van geen kanten te werken in de praktijk. Dus stel ik voor dat Boyan Slat zijn diploma middelbaar onderwijs terug inlevert.

mrz
27-06-19, 22:51
Ik was bij een project voor ideen om plastic uit rivieren (de "bron" (ahum) voor veel plastic in zee) te vissen/filteren die gepresenteerd werden.


Het was voor zelfs mij en sommige anderen daar lichtelijk tenenkrommend. De goedheid van de bedoelingen enzo.


Ik denk dat we eerder de mentaliteit bij de mens moeten veranderen voor er echt wat veranderd. Doorbijten bij tenenkrommmende goedheidgevoelens dus.

En kapitalisme moet eindelijk eens kappen met een productiesysteem waarbij overproductie loont. Zo schijnt ook de textielsector helemaal leip geworden te zijn met overproductie en weggooifactor van kleding door debiele kapitalistische handelssysteem overschotwaardering leipheid.

Ga nou gewoon kijken wat een mens nodig heeft en niet iets maken reclame ervoor maken zodat mensen het mogelijk gaan kopen en dus producten die niemand nodig heeft (did I mention TV's??) maken man man man is het zo moeilijk beetje sustainable duurzame handel op poten te zetten????

Maargoed. Ik krijg tenenkrommende gevoel als ik radio luister en tv kijk langer dan 30 seconden.

Het ligt allen ben ik bang niet aan mij. Ik ben bang dat de rest van de wereld van lotje getikt is en ik een van de weinige normale mensen ben...… :cheefbek:

Maargoed. Plastic dus. Mensen opvoeden dat als je tenenkrommende gevoel krijgt van de goede bedoelingen: Doorbijten en live the fuck with it. Grow up and stop beiing the beiing programmed by tv and radio big child to consume, eat meat and die quick in life person and to utter disagreements when someone sticks its head above the cornfield.

Zoiets.

Find alternatives for the babyboom responsible peak reached not endless resource plastic mess generating substance called: oil. If you really wanna grow up.

!