PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl wordt beter bekeken en bezocht sinds de NVDD''ers zich koest houden



Panthera_Leo
24-08-19, 22:27
Ik zei toch dat de kern van het probleem bij deze subrubriek zit.

WSDB is cool.

Jullie zitten fout en jullie moeten eens beseffen waar jullie te gast zijn. :)

Respect begint bij jullie zelf.

super ick
25-08-19, 15:25
Ik zei toch dat de kern van het probleem bij deze subrubriek zit.

WSDB is cool.

Jullie zitten fout en jullie moeten eens beseffen waar jullie te gast zijn. :)

Respect begint bij jullie zelf.

Dit is te gemakkelijk, laat maar. Misschien heeft iemand anders zin deze voorzet keihard in te koppen?

Panthera Wilders.

Karin.N
25-08-19, 15:35
Dit is te gemakkelijk, laat maar. Misschien heeft iemand anders zin deze voorzet keihard in te koppen?

Panthera Wilders.

Wil je hem absoluut niet quoten, het is te warm om op onzin te reageren. Het staat bij mij op de negeerlijst, lekker rustig :boogie:

Bart.NL
25-08-19, 15:46
Wil je hem absoluut niet quoten, het is te warm om op onzin te reageren. Het staat bij mij op de negeerlijst, lekker rustig :boogie:

Als hij dat nou ook eens deed met forumleden die hem niet aanstaan. Dan werd het nog rustiger.

Karin.N
25-08-19, 21:03
Als hij dat nou ook eens deed met forumleden die hem niet aanstaan. Dan werd het nog rustiger.

:hihi:

Rob Gosseling
26-08-19, 06:25
Iedere keer als ik een bijdrage wil leveren wordt ik door atheïsten,boedhisten en bekeerlingen aangevallen.

Ik ben die ''meelifters'' zat!!!!!!!!!!!!!


Bijna niemand reageert op mij. :tranen:

Ik begrijp dit niet.


Ik wil liever gelezen worden dan dat ik aandacht zoek of wil.

Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik allah ik ik ik ik ik ik

Karin.N
26-08-19, 11:24
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik allah ik ik ik ik ik ik

Leuk onderwerp voor een opstel voor Desi :hihi:

Panthera_Leo
26-08-19, 21:55
:haha:

Geweldig dit.

Mark61 is op vakantie anders had ie ook wel in mijn valletje getrapt.

Panthera_Leo
26-08-19, 22:05
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik allah ik ik ik ik ik ik

Ik doe alles wat God (= Allah) verbied en waarom blijf jij mij desondanks associeren met de Islam?

Omdat ik geloof in een Grote Macht?

Ik geloof niet dat het universum door een ''simpele knalletje'' is gemaakt,nee!

Jij bent en blijft een vieze slang!!!!!!!!!!


JIj kan Ibkis,Revisor een rad voor de ogen draaien maar ik ben ietsie pietsie scherper dan zij zijn.

Panthera_Leo
28-08-19, 18:53
Ik doe alles wat God (= Allah) verbied en waarom blijf jij mij desondanks associeren met de Islam?



@Eric deBlois ( Rob Gosseling)

Waarom blijf jij mij met de door jouw gehate Islam associeren terwijl je weet dat ik de Islam niet praktiseer?

Wat heb jij tegen de Islam,Allah en Moslims?

Waarom ben je altijd stil als je goed op je plekkie wordt gezet?

En wat doe je op rechts-extremistische fora?

Panthera_Leo
28-08-19, 19:23
Aan Marsipulami ligt het niet!!

het ligt aan types als Rob ''de nazi'' Gosseling,Super Drek,Zion-IBrah,Olive Yao,Karin.N(euk nie meer), Eke,TGW en Soldim etc etc.

Bovenstaande forumleden proberen met alles wat in hem macht zit de Islam te degradederen tot kinderspel. Schaamteloos gedrag als je het mij vraagt.

En daarnaast proberen zij ons ook te laten geloven dat niet God maar pure toeval dit complexe universum heeft gemaakt.


Arrogantie in optima forma. Atheïsten en agnosten zijn ondankbare mensen die zeer egoistisch ingesteld zijn.

knuppeltje
28-08-19, 20:20
Schaamteloos gedrag als je het mij vraagt.

Jou wordt helemaal niets gevraagd, ja! :ego:

Soldim
29-08-19, 08:46
[COLOR=#ff0000]Schaamteloos gedrag als je het mij vraagt.


Takes one to know one.

Rob Gosseling
29-08-19, 11:47
Vast ook vanwege dingen als dit


Jij stelt niks voor imbecieltje.

Je reageert alleen maar uit Nederland, beweerd met een hoofdddragende moslima een relatie te hebben gehad en die is toevallig aan een noodvallige ongeluk om het leven gekomen.

En dan heb ik je JesuisCharlie -Ava niet eens meegenomen in mijn betoog.



JIj bent echt kanker ziek. Een leugenaar. Een autist. Een domme megooltje.

Rob Gosseling
29-08-19, 11:48
En het beheer zag dat het goed was!

Die teringtroep blijft gewoon staan.

Bart.NL
29-08-19, 17:12
Bovenstaande forumleden proberen met alles wat in hem macht zit de Islam te degradederen tot kinderspel.

En daarnaast proberen zij ons ook te laten geloven dat niet God maar pure toeval dit complexe universum heeft gemaakt.

Er is mogelijk geen toeval. Het nummerbord van de auto waarin aartshertog Frans Ferdinand werd vermoord bevat een verwijzing naar de einddatum van de Eerste Wereldoorlog.

Dus mogelijk wist iemand al in 1914 dat de aanslag op Frans Ferdinand een oorlog zou ontketenen die op 11 november 1918 zou eindigen. Kijk zelf maar:

https://news.sky.com/story/a-ii-ii-18-franz-ferdinands-prophetic-number-plate-11551176

De meest voor de hand liggende kandidaat voor het hebben van deze voorwetenschap is natuurlijk God.

Mocht dat zo zijn, dan heeft God volledige controle over het denken en handelen van ieder individu, dus als iemand slecht denkt over de islam dan heeft God dat zo gewild.

Dus ik zou me wat minder druk maken over de meningen van anderen als ik jou was. Als ze iets schrijven dat je niet bevalt, bekritiseer dat dan, maar blijf niet eindeloos doorzeuren.

Een forum is leuk met verschillende mensen en meningen. En wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

Juffrouw_Saartje
29-08-19, 22:08
En het beheer zag dat het goed was!

Die teringtroep blijft gewoon staan.

Dat laissez faire beleid werkt voor geen meter.

knuppeltje
30-08-19, 08:28
Dat laissez faire beleid werkt voor geen meter.

Een wanbeleid is niet hetzelfde als een laissez fair beleid. En hier heerst een totaal wanbeleid.

Anderzijds hebben ook een stel andere prikkers dan die ene malloot ervoor gezorgd dat het hier een sterfhuis is geworden.

Rob Gosseling
30-08-19, 10:10
Een wanbeleid is niet hetzelfde als een laissez fair beleid. En hier heerst een totaal wanbeleid.

Anderzijds hebben ook een stel andere prikkers dan die ene malloot ervoor gezorgd dat het hier een sterfhuis is geworden.

Wie zijn dat dan? Er is hier niemand als hij die goede topics over bijvoorbeeld het milieu verneukt met puberaal getreiter. Bah bah. Je kunt geen topic openen of hij komt langs met persoonlijke aanvallen op telkens dezelfde prikkers. En het beheer doet er geen moer aan.

Panthera_Leo
30-08-19, 17:08
Wie zijn dat dan?

:haha:

Hij refereert naar je bezoeken aan rechts-extremistische sites en aan jouw kinderachtige gedrag op Islamitische fora waarbij je meerdere malen bent verbannen.

Ik geloof niet dat jij in 3 maanden bent genezen van je vreemdelingen en moslim haat! Veel leden twijfelen daar ook aan.

Moet ik weer links gaan plaatsen?

Ibrah1234
30-08-19, 23:23
:haha:

Hij refereert naar je bezoeken aan rechts-extremistische sites en aan jouw kinderachtige gedrag op Islamitische fora waarbij je meerdere malen bent verbannen.

Ik geloof niet dat jij in 3 maanden bent genezen van je vreemdelingen en moslim haat! Veel leden twijfelen daar ook aan.

Moet ik weer links gaan plaatsen?

Erik is een uiterst voorkomend persoon welke zich uitermate correct gedraagt. Zoals een heer betaamt. Zijn politieke en religieuze opvattingen hebben hier niets mee van doen.

U mijnheer bent ronduit onbeschoft, racistisch en vrouwonvriendelijk. Een echte man gedraagt zich niet op dergelijke wijze jegens vrouwen.

U bent een minderwaardig mens, een zuiplap en een junk. Als je nog een greintje zelfrespect hebt biedt dan Eke je excuses aan. Of komt dit achterlijke gedrag voort uit de door jou bewierookte Riffijnse cultuur?

Panthera_Leo
30-08-19, 23:30
Ik vind dat jij als bejaarde zionist eerst je excuses moet aanbieden voor de zionistische diaree die je hebt hier gescheten.

Nadat je dat hebt gedaan komen we heel misschien tot het punt Eke,waarin ook zij net als jij gaat buigen,en Eke is al zwaar door het slijk gegaan. :)


Erik is een uiterst voorkomend persoon welke zich uitermate correct gedraagt. Zoals een heer betaamt. Zijn politieke en religieuze opvattingen hebben hier niets mee van doen.

U mijnheer bent ronduit onbeschoft, racistisch en vrouwonvriendelijk. Een echte man gedraagt zich niet op dergelijke wijze jegens vrouwen.

U bent een minderwaardig mens, een zuiplap en een junk. Als je nog een greintje zelfrespect hebt biedt dan Eke je excuses aan. Of komt dit achterlijke gedrag voort uit de door jou bewierookte Riffijnse cultuur?

Rob Gosseling
30-08-19, 23:33
Ik vind dat jij als bejaarde zionist eerst je excuses moet aanbieden voor de zzionistische diaree die je hebt hier gescheten.

Misschien komen we tot het punt Eke,waarin ook zij net als jij gaat buigen.

Voor standpunten en oprechte overtuigingen hoeft hij geen excuses aan te bieden. Als er iemand reden heeft om veel leden excuses aan te bieden ben jij het hassan.

Ik verwijt het beheer ook dat er niet ingegrepen wordt. Lezen ze nog wel mee?

Panthera_Leo
30-08-19, 23:37
Voor standpunten en oprechte overtuigingen hoeft hij geen excuses aan te bieden. Als er iemand reden heeft om veel leden excuses aan te bieden ben jij het hassan.

Ik verwijt het beheer ook dat er niet ingegrepen wordt. Lezen ze nog wel mee?

JIj mag helemaal niet klagen met je Allah dit en dat en inhoud op rechts extremistische fora.

Dat jij met je sneaky gedrag nog überhaupt mee mag prikken is überhaupt een wonder ik beloof dat jij binnen nu en 1 jaar hier totaal bent gerudceerd tot een bloedvlekje. :o

Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum - Pagina 6 - FFI Nederlandstalig (http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=13511&start=125)

Discriminerende en kwetsende uitlatingen op FFI forum - Pagina 6 - FFI Nederlandstalig (http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=13511&start=125)

Ibrah1234
31-08-19, 02:19
Ik vind dat jij als bejaarde zionist eerst je excuses moet aanbieden voor de zionistische diaree die je hebt hier gescheten.

Nadat je dat hebt gedaan komen we heel misschien tot het punt Eke,waarin ook zij net als jij gaat buigen,en Eke is al zwaar door het slijk gegaan. :)

Mij kan het ondefinieerbaar en onsamenhangend dronkenman geleuter niets schelen en waarschijnlijk Rob ook niet maar je hebt een dame op onoirbare wijze bejegend stuk stront.