PDA

Bekijk Volledige Versie : En wat doen we met Yousrah?



Joesoef
30-09-02, 18:49
Wat is het beste voor deze prik(st)er?

Couscousje
30-09-02, 18:54
Steriliseren.

Cc

Yousrah
30-09-02, 19:00
Ik heb maar 1 ding te zeggen en dat is de woorden die Allah ons gebood te zeggen tegen dergelijke kwaad.



Bismi lahi arahmanie arahiem



Qoel a oedoe bi rabi falak minsjari ma g3alak
wa minsjari g3asiekin ida wakab wa minsjari ne fefetsi ida wakab wa minsjari hasidin ida HASAD!!SADAKU lahu al adiem.



koel a oedoe birabi naas maliki naas ilahi naas, minjari alwaswasie chanas aladien yoe wiswiesoe fisoedoeri an naas. mina djinat i wan naas. !!



ik zoek mijn toevlucht tot Allah tegen jullie kwaad.

Couscousje
30-09-02, 19:01
Geplaatst door Yousrah
Ik heb maar 1 ding te zeggen en dat is de woorden die Allah ons gebood te zeggen tegen dergelijke kwaad.



Bismi lahi arahmanie arahiem



Qoel a oedoe bi rabi falak minsjari ma g3alak
wa minsjari g3asiekin ida wakab wa minsjari ne fefetsi ida wakab wa minsjari hasidin ida HASAD!!SADAKU lahu al adiem.



koel a oedoe birabi naas maliki naas ilahi naas, minjari alwaswasie chanas aladien yoe wiswiesoe fisoedoeri an naas. mina djinat i wan naas. !!



ik zoek mijn toevlucht tot Allah tegen jullie kwaad.

Val toG lekker dood, aGterlijk mormel.

Cc

Joesoef
30-09-02, 19:02
Geplaatst door Couscousje
Steriliseren.

Cc




Cut! ik merk net dat je polls niet kan wijzigen........

Yousrah
30-09-02, 19:04
Geplaatst door Couscousje


Val toG lekker dood, aGterlijk mormel.

Cc



Je zal heel veel spijt hebben..... je lacht me uit omdat ik bescherming van God zoek. en Hij zal me beschermen tegen jullie kwaad.wees maar zeker.Ik heb enkel de koranverzen gereciteerd m.b.t jullie kwaad.

Couscousje
30-09-02, 19:06
Geplaatst door Yousrah




Je zal heel veel spijt hebben..... je lacht me uit omdat ik bescherming van God zoek. en Hij zal me beschermen tegen jullie kwaad.wees maar zeker.Ik heb enkel de koranverzen gereciteerd m.b.t jullie kwaad.

Ik laG je uit omdat je debiel bent. En dat is nog een belediging voor de debielen.

:haha:

Cc http://www.plaudersmilies.de/devil/firedevil.gif

Yousrah
30-09-02, 19:13
Geplaatst door Couscousje


Ik laG je uit omdat je debiel bent. En dat is nog een belediging voor de debielen.

:haha:

Cc http://www.plaudersmilies.de/devil/firedevil.gif



Je maakt me voor debiel uit omdat ik koranverzen heb gereciteerd en bescherming zocht bij Allah tegen jullie. Geen probleem.Ik hoop dat je ooit op tijd in berouw keert tot Allah swt= Tauwbah......anders vrees ik de bestraffing van het graf voor je=adab al kabr! Moge God je leiden op het Rechte Pad. Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je zo reageert op me omdat je nog onwetend bent..ooit zal de tijd komen dat je beseft dat je verkeerd bezig bent..ik hoop dat die tijd dadelijk komt zodat je het goed kan maken tussen God anders vrees ik voor Yawm al Kijama. Moge Allah je op het Rechte Pad leiden.amien. want nu behoor je waarlijk tot de onwetenden en verdwaalden. een goede raad---- Vast op de 15e sjabaan=Lailat al baraat de nacht der Lotsbezegeling .in deze nacht worden alle mensen vergeven die om vergiffenis vragen aan Allah, en op deze nacht tot fadjr heb je tijd om vergiffenis te vragen en wordt hiermee ook je lot bezegeld in het Boek des Levens van Allah swt.

bman
30-09-02, 19:20
Is Yousrah misschien toch het veelkoppig emonste Jonathan? Ze gebruik Arabisch op dezelfde manier als dat figuur van Joods.nl Yissisch en Hebreeuws gebruikte, zit alleen maar te stoken, schreeuwen en ruzie te maken...

Yousrah
30-09-02, 19:29
Geplaatst door bman
Is Yousrah misschien toch het veelkoppig emonste Jonathan? Ze gebruik Arabisch op dezelfde manier als dat figuur van Joods.nl Yissisch en Hebreeuws gebruikte, zit alleen maar te stoken, schreeuwen en ruzie te maken...




h3awa wa3hd shitan a3goer! heb je niks anders te doen dan laster te zaaien over moslimmeisjes dat ze die duivel christen Jonathan is? en zoals ik weet van die debiele satan van Jonathan, kan hij helemaal geen arabisch toen hij enkele weken topics postte. wat is Yissisch? een nieuwe vissoort? ewa mchit chra would alharam. :zwaai:


Jonathan is duidelijk anti-islam! en ik ben een moslima..wat een rare logica dat je een gelovige moslimMEISJE met een JONGEN en nog een een christen vergelijkt. :zwaai: :zweep: :zweep:

magden_david
30-09-02, 19:39
na het een en ander te hebben gelezen en bestudeerd kom ik tot de volgende conclusie en enig passende straf:
het verwijderen van de k3 posters van haar kamer.

http://studio100.portacapena.be/k3/fotoalbum01/image/fotogroot/11420002.jpg

Couscousje
30-09-02, 19:47
Geplaatst door Yousrah




Je maakt me voor debiel uit omdat ik koranverzen heb gereciteerd en bescherming zocht bij Allah tegen jullie. Geen probleem.Ik hoop dat je ooit op tijd in berouw keert tot Allah swt= Tauwbah......anders vrees ik de bestraffing van het graf voor je=adab al kabr! Moge God je leiden op het Rechte Pad. Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je zo reageert op me omdat je nog onwetend bent..ooit zal de tijd komen dat je beseft dat je verkeerd bezig bent..ik hoop dat die tijd dadelijk komt zodat je het goed kan maken tussen God anders vrees ik voor Yawm al Kijama. Moge Allah je op het Rechte Pad leiden.amien. want nu behoor je waarlijk tot de onwetenden en verdwaalden. een goede raad---- Vast op de 15e sjabaan=Lailat al baraat de nacht der Lotsbezegeling .in deze nacht worden alle mensen vergeven die om vergiffenis vragen aan Allah, en op deze nacht tot fadjr heb je tijd om vergiffenis te vragen en wordt hiermee ook je lot bezegeld in het Boek des Levens van Allah swt.

Ga toG lekker een potje vingeren voor de open haard, aGterlijk varken.

Cc http://www.plaudersmilies.de/thefinger_red.gif

Couscousje
30-09-02, 19:48
Geplaatst door magden_david
na het een en ander te hebben gelezen en bestudeerd kom ik tot de volgende conclusie en enig passende straf:
het verwijderen van de k3 posters van haar kamer.

http://studio100.portacapena.be/k3/fotoalbum01/image/fotogroot/11420002.jpg

Oh!

Dat is wreed!

:kwaad:

Cc

Donna
30-09-02, 21:39
Geplaatst door Yousrah




Je maakt me voor debiel uit omdat ik koranverzen heb gereciteerd en bescherming zocht bij Allah tegen jullie. Geen probleem.Ik hoop dat je ooit op tijd in berouw keert tot Allah swt= Tauwbah......anders vrees ik de bestraffing van het graf voor je=adab al kabr! Moge God je leiden op het Rechte Pad. Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je zo reageert op me omdat je nog onwetend bent..ooit zal de tijd komen dat je beseft dat je verkeerd bezig bent..ik hoop dat die tijd dadelijk komt zodat je het goed kan maken tussen God anders vrees ik voor Yawm al Kijama. Moge Allah je op het Rechte Pad leiden.amien. want nu behoor je waarlijk tot de onwetenden en verdwaalden. een goede raad---- Vast op de 15e sjabaan=Lailat al baraat de nacht der Lotsbezegeling .in deze nacht worden alle mensen vergeven die om vergiffenis vragen aan Allah, en op deze nacht tot fadjr heb je tijd om vergiffenis te vragen en wordt hiermee ook je lot bezegeld in het Boek des Levens van Allah swt.


Leidt de aandacht van Allah (swt) AUB niet af van de Palestijnse zaak.

Life is all about priorities.

:student:

Couscousje
30-09-02, 21:42
Geplaatst door Donna



Leidt de aandacht van Allah (swt) AUB niet af van de Palestijnse zaak.

Life is all about priorities.

:student:

:D

Droogkloot.

Of droogkut?

Bla.

In ieder geval: :hihi:

Cc

Donna
30-09-02, 21:49
Geplaatst door Couscousje


:D

Droogkloot.

Of droogkut?



Droogdoos.

Dat allitereert lekker ;) :stout:

Couscousje
30-09-02, 21:51
Geplaatst door Donna


Droogdoos.

Dat allitereert lekker ;) :stout:

Hijsfijn.

:D

Cc

Mark
30-09-02, 21:53
wie hij/zij ook is. Ik vind hem/haar geniaal!

:lole:

Ik vermoed zoveel maar heb geen zin om weer eindeloze topics met verdachtmakingen te starten...

Couscousje
30-09-02, 21:56
Geplaatst door SaidSaheed


hey je gaat te ver makker ik ga ook effe een topic over jou openen :lole: :lole: :fpiraat:

Get of your cloud, man.

Cc

Joesoef
19-06-06, 06:54
Waar is dat sletje?

duende
19-06-06, 08:22
Who the f**k is Yousrah?????

tukkersterror
19-06-06, 09:51
Domme vraag zij is gewoon in opdracht gestenigd:hihi:

Iguais
13-07-06, 02:37
Wat is er nou met Yousrah gedaan?