PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone imbecielen op maroc.nl



Rob Gosseling
18-10-19, 01:20
Jammer, alleen de laag- en ongeletterde autochtone imbecielen zijn achtergebleven hier op maroc.nl. Valt totaal geen discussie met ze te voeren.

Minder minder minder

KLOOTZAK

Rob Gosseling
18-10-19, 01:49
De oorlog in Syrie is begonnen door het westen (...)

Nederland met een enorme boterberg op haar kop, heeft de jihadisten die nu ze3ma vijand zijn en voor het propagandagemak tot ISIS zijn gebombardeerd, volop gesteund.

Wat een smerige hypocrieten allemaal. Het westen zijn net vampiers. Ze leven van andermans bloed en lijden.

Leugens.

De meeste boter zit op jouw hoofd door te blijven wonen in een land wat je haat met heel je hart en ziel en waarvan volgens jou de mensen leven van het bloed en lijden van jouw broeders.

Een parasiet die bloed van zijn broeders drinkt uit de beker van zijn vijanden (wij).
En dan met zijn vingertje wijst naar al het vermeende onrecht zogenaamd begaan door het westen. Mijn god, jij hebt tonnen boter op je hoofd. Waarom blijf je dan?

Gore klootzak, hypocriet, leugenaar, haatpreker, parasiet. Rot maar op naar noord-afrika als het allemaal zo erg is in nederland.

Jij bent niks te beroerd om geld te verdienen aan mensen die jij beschouwd als je vijanden. Geld dat volgens jou is verdiend door bloed en lijden van jouw eigen volk. Je bent eigenlijk als een Jood die zijn landgenoten de trein naar de gaskamers in trapt om er geld aan te verdienen. Schijnheil!

En maar kankeren op het westen.

Rob Gosseling
19-10-19, 16:56
Rob Gosseling moet eens minder gaan snuiven denk ik.

Wel ja nog een achterbaks figuur die anoniem iemand afzeikt. Bravo "forum voor achterbakse reaguurders". Wie iets stelt moet met bewijzen komen of anders zijn smoel houden.

Ibrah1234
20-10-19, 09:01
Minder minder minder

KLOOTZAK

Revisor heeft een minderwaardigheidscomplex. Hij doet het voorkomen alsof hij net afgestudeerd van TU Delft op het vliegveld van Hong Kong een telefoontje van zijn headhunter krijgt dat hij kan doorvliegen naar New York waar een baantje van >250K op hem wacht;)

Het is een een complotdenker en een einde-der-tijden fantast.

Samir75017
20-10-19, 16:41
Schandalig, onverantwoord en ontoelaatbaar!

Wizdom
20-10-19, 20:09
Zijn de argumenten uitgeput... Dan maar schelden en tieren... :-)

Ibrah1234
20-10-19, 22:04
Zijn de argumenten uitgeput... Dan maar schelden en tieren... :-)

De toon was al gezet met de topictitel. Nu huilie huilie doen?

Rob Gosseling
21-10-19, 00:16
Revisor doet zijn ding en heeft schijt aan jullie autochtonen.

Ja dat is precies wat ik ook stel. Revisor heeft de pest aan autochtonen en het hele westen.

Ibrah1234
21-10-19, 01:26
Nee,de toon was al een decennia terug al ingezet,****** zionist.

https://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/191918-haat-geweld-nederlandse-onwil-rond-de-vn-beginselen-6.html

Haat en geweld, en Nederlandse onwil rond de VN-beginselen. - Pagina 6 (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/191918-haat-geweld-nederlandse-onwil-rond-de-vn-beginselen-6.html)

Kom je nu weer met die Palestijnse oplichtingspraktijken aanzetten? Dat hoort thuis op het forum van TROS OPGELICHT. De grootste vorm van identiteitsfraude ever!!

Ter uwer info, Sinterklaas bestaat niet, de Kerstman niet en de Palestijnse identiteit is ook een verzinsel.

Het is me een raadsel dat hele groepen zich zo laten hersenspoelen.

Wizdom
21-10-19, 06:41
Waarom doe je gewoon mee?

Wizdom
21-10-19, 06:43
Allemaal gefrustreerde mannetjes hier... Het lijkt wel een kleine massa psychose...

Wizdom
21-10-19, 06:49
Als je het lef hebt om Sinterklaas, De Kerstman en de Paas Haas op 1 hoop te gooien met de Palestijnse identiteit dan ben je zwaar geïndoctrineerd door het Zionistische Frankenstein gedachten goed...

Ik zou een goede psycholoog nemen en minder Zionistische propaganda lezen...

Ibrah1234
21-10-19, 12:47
Als je het lef hebt om Sinterklaas, De Kerstman en de Paas Haas op 1 hoop te gooien met de Palestijnse identiteit dan ben je zwaar geïndoctrineerd door het Zionistische Frankenstein gedachten goed...

Ik zou een goede psycholoog nemen en minder Zionistische propaganda lezen...

Het hele gedachtegoed dat er een wereldwijde zionistische indoctrinatie plaatsvindt moet zijn oorsprong vinden in het roken of spuiten van verkeerd spul.

Alle, maar te bedenken problemen worden 'zionisten', wie dat dan in hemelsnaam zijn is me een raadsel, in de schoenen geschoven. Waanzin!!

Als het nu één enkele of een paar prikkers zou betreffen à la bonne heure, maar het is beangstigend dat het, naar het zich laat aanzien, deze opvatting collectief en vrijwel unaniem wordt gedeeld.

De Chinezen sluiten meer dan 1 miljoen moslims op in concentratiekampen en dat is amper nieuws. Waanzinnig gewoonweg.

Rob Gosseling
25-10-19, 13:48
Nog zo iemand die lekker subtiel is over witte nederlanders:


typisch extreemrechtse rakkers die met hun balletjes aan het spelen zijn. vuile machtsbeluste gieren die alleen maar wensen te onderdrukken. en ook zo'n vuile extreemrechtse rat die zich gewroet heeft in een -ik ben blank, dus ik ben goed beschermd-bunker. om te kokhalzen gewoon. chili had nooit nazi's op moeten nemen.

Rob Gosseling
25-10-19, 14:00
Nog een van dezelfde nederlander:


je moet/mag denken aan het idee "ga bij de politie, dan kom je hogerop". het neerkijken op het volk. en sowieso het idee dat je bij de politie moet gaan om "hogerop" te komen. denk daar eens over na. dan begrijp je misschien wel waarom ik een hekel heb aan die snobs.

Rob Gosseling
25-10-19, 14:04
En het gaat maar door :



Die Jood Grapperhaus

Waarom moet hij die Marokkaanse Politieagente door het slijk halen in de tweede kamer ?......Echt een rat

Ibrah1234
25-10-19, 21:39
Het is allemaal pure frustratie Rob. Ergens snap ik het ook nog wel.

Rob Gosseling
25-10-19, 21:42
Het is allemaal pure frustratie Rob. Ergens snap ik het ook nog wel.

Moet je dit zien (gaat over mij)


oeh, go tell it to someone who really cares vuige nazi. ik heb meer respect voor dat soort tuig dan een smerige laffe nazi die zich verschuilt in het buitenland vanwege zijn criminele capriolen.

Het mag allemaal hier.

Rob Gosseling
25-10-19, 21:44
Waarom zwijgen onze linkse leden die doorgaans wel raad weten met vermeend wit racisme .

Ibrah1234
25-10-19, 23:07
Waarom zwijgen onze linkse leden die doorgaans wel raad weten met vermeend wit racisme .

Niemand neemt de moeite op die vunzigheid in te gaan. Komt slechts van een paar lui. Ik lees de rotzooi van die bolsjewisten vaak niet eens. Ben getraind in een Leopard II de voertuigen waarin die communisten zich verplaatsen weg te blazen alvorens Hare Majesteits landsgrenzen zou worden bereikt :eek:

Ook onzin mijnerzijds natuurlijk, ik kan me je woede wel voorstellen maar de hele bullshit komt slechts van een handjevol Moskou getrouwen.

Ibrah1234
25-10-19, 23:21
De Palestijnse identiteit is immers ontstaan in de Koude Oorlog op de tekentafels van de KGB.