PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie is Jamillah?????



Amellady
04-10-02, 16:39
Wie is die Jamillah nu eigenlijk??? Eerst infiltreerde hij/zij in het islam bord, zich voordoende als een moslim in geloofscrises die geholpen wou worden.
Maar langzamerhand werden de posts steeds extremer, steeds aanvallender en vooral steeds neerbuigender. De laatste 2 dagen heeft hij/zij het gepresteerd om 72 berichten te plaatsen. Maar ze worden steeds doorzichtiger, en de arrogantie druipt ondertussen in soort roen slijmvan het beeldscherm af.

Maar wie is het????????

Wie heeft er een theorie?????

Amellady
04-10-02, 16:47
wie is het?
van mb

:lole: LOL

Couscousje
04-10-02, 16:49
Is de vraag niet: Who cares?

Hou op met het vervuilen van dit forum... Straks heb ik het weer gedaan...

Cc

Amellady
04-10-02, 16:54
Hoezo laster? Ik vraag alleen aan anderen wie zij denken dat je bent. De opties in mijn poll, zijn de opties die in de topics genoemd zijn. De een scheld jouw uit voor kafira, de ander zegt je bent een Hollandse man.
Ik heb je niet uitgescholden of mijn mening over je gegeven of wel????????

Ik wil alleen maar weten wat de anderen ondertussen voor leuke theorien hebben verzonnen.

Simon
04-10-02, 17:01
Geplaatst door Amellady
Ik heb je niet uitgescholden of mijn mening over je gegeven of wel????????


Nee jij geeft alleen maar de keuze uit 6 negatieve kwalificaties.


Is Amellady ....

A. Anneke Grönloh voor de Jellinek behandeling
B. Een gifmengster
C. Iemand die polls verzint wie je het liefst zou willen vermoorden
D. Iemand voor wie ethiek betekent stevig afgeven op anderen

Amellady
04-10-02, 17:09
Geplaatst door Jamillah
Wel Amelady, een kafir/Nederlander zal toch nooit zoveel kennis hebben over de Islam en Arabisch. of wel? In mijn topics zijn er zeker bewijzen te vinden dat ik heel veel weet over de Islam dan een doorsnee-moslim van tegenwoordig.

Sorry maar is dat echt je argument?

Amellady
04-10-02, 17:14
Geplaatst door Simon


Nee jij geeft alleen maar de keuze uit 6 negatieve kwalificaties.




ja oke, daarin heb je gelijk. misschien kan jij me helpen aan wat positieve opties. ik vind haar topics en posts namelijk allemaal nogal negatief en aanvallend.
bovendien geeft ze het idee de boel te belazeren met knip en plakwerk. omdat haar eigen teksten grammaticaal scheef als een deur zijn en de stukken tekst over filosofie keurig gespeld.

Simon
04-10-02, 17:28
Geplaatst door Amellady

ja oke, daarin heb je gelijk. misschien kan jij me helpen aan wat positieve opties. ik vind haar topics en posts namelijk allemaal nogal negatief en aanvallend.
bovendien geeft ze het idee de boel te belazeren met knip en plakwerk. omdat haar eigen teksten grammaticaal scheef als een deur zijn en de stukken tekst over filosofie keurig gespeld.

Aanvallend omdat ze vindt dat God dood is ? Wat kan jou dat nou schelen ?

Positief?: Nu ja ik weet niet of Jamillah dit zelf geschreven heeft maar ik vond het wel goede vragen waar iedere gelovige ook wel eens mee worstelt ...

http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?threadid=40484

Simon

Amellady
04-10-02, 17:39
Kijk als jij op een forum, waar voornamelijk moslims komen, gaat lopen ropen dat je een ex-moslim bent, dat God dood is (stagfirallah) enzv. En daar gelijk 20 topics over begint, op verschillende forums.
Dan vind ik dat je aan het provoceren bent. Je kun ook op een normale manier duscussieren als je met vragen zit.
Als zij provoceert en zichzelf een meisje zonder geloof noemt, moet ze zelf weten. Moet ze alleen niet daarna zielig zitten doen als daar negatieve reacties op komen. Want dat wist ze van te voren al.

Amellady
04-10-02, 17:56
Die :ego: is nergens voor nodig hoor Dounia.
Dat je nafs als teer van je afdruipt maken je posts ook wel duidelijk.

Don
21-10-02, 16:39
Geplaatst door Simon


Nee jij geeft alleen maar de keuze uit 6 negatieve kwalificaties.


Is Amellady ....

A. Anneke Grönloh voor de Jellinek behandeling
B. Een gifmengster
C. Iemand die polls verzint wie je het liefst zou willen vermoorden
D. Iemand voor wie ethiek betekent stevig afgeven op anderen

Ik gok op antwoord A....