PDA

Bekijk Volledige Versie : België



Marsipulami
09-03-20, 15:36
https://youtu.be/4go1RXOBF0s

Salvatio
10-03-20, 00:30
:haha:

Salvatio
16-03-20, 19:58
De Belgen zijn slimmer en humaner dan de Nederlanders. Alle oppositie partijen steunen in deze zware crisis het demissionaire kabinet.

Salvatio
16-03-20, 20:00
https://nos.nl/artikel/2327229-politiek-corona-akkoord-in-belgie-oppositie-steunt-minderheidsregering.html

Salvatio
19-03-20, 22:33
Upp voor onze zeer gerespecteerde forumlid, Marsipulami.

Salvatio
20-03-20, 22:01
Zelfs onze zuiderburen Hebben het goede voorbeeld gegeven door hun demissionair kabinet een volmacht te geven om een antwoord te geven op de crisis. Baudet zit ondertussen geïsoleerd heel dom oppositie te voeren ipv de rijen te sluiten. WANT DE FVD kan geen oplossingen aandragen behalve zeiken en pissen op het kabinet.

super ick
22-03-20, 15:57
Zelfs onze zuiderburen Hebben het goede voorbeeld gegeven door hun demissionair kabinet een volmacht te geven om een antwoord te geven op de crisis. Baudet zit ondertussen geïsoleerd heel dom oppositie te voeren ipv de rijen te sluiten. WANT DE FVD kan geen oplossingen aandragen behalve zeiken en pissen op het kabinet.

6 weken geleden wilde Baudet een debat in de kamer. Hij werd heel arrogant min of meer weggelachen. Die Kamerleden zouden ze nu weg moeten sturen.

Je hebt wel een punt dat er nu meer consttructief samengewerkt moet worden. Ik walg van dat maffe wrijf van D66 uit de 1e kamer die nu tweet dat ze meer genderneutraliteit wil in het crisisteam of die lui van een Klaver die nu eenf oknds wil voor kunstenaars. Terwijl er goddomme allesop alles moet worden gezet om zo veel mogelijk mensen te redden.

Pc
Stop even met het shamen en blamen van Europeanen. Of weet je ergens een werelddeel dat beter is?

Salvatio
22-03-20, 19:01
6 weken geleden wilde Baudet een debat in de kamer. Hij werd heel arrogant min of meer weggelachen. Die Kamerleden zouden ze nu weg moeten sturen.Je hebt wel een punt dat er nu meer consttructief samengewerkt moet worden. Ik walg van dat maffe wrijf van D66 uit de 1e kamer die nu tweet dat ze meer genderneutraliteit wil in het crisisteam of die lui van een Klaver die nu eenf oknds wil voor kunstenaars. Terwijl er goddomme allesop alles moet worden gezet om zo veel mogelijk mensen te redden.PcStop even met het shamen en blamen van Europeanen. Of weet je ergens een werelddeel dat beter is?Ik ben boos op die stomme toeristen die ondanks het gevaar van Lomabrdije alsnog daar naar toe reizen. Plezier gaat voor gezondheid. Zij zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat het virus zich massaal verspreid over Europa. Mijn vader durft de deur niet eens meer uit. Veel ouderen zijn onnodig uit dit leven gerukt omdat veel mensen in Europa deze epidemie hebben onderschat. Voor de rest heb je gelijk en zal ik mij inhouden ondanks het feit veel Europese landen te laat maatregelen hebben genomen. Ht enige medicijn die dit virus kan stoppen is het advies van het RIVM OPVOLGEN Rn zelfs dat gebeurd niet,..... Baudet is een racist en ik wil geen woord besteden aan die lafaard.

super ick
24-03-20, 12:19
Ik ben boos op die stomme toeristen die ondanks het gevaar van Lomabrdije alsnog daar naar toe reizen. Plezier gaat voor gezondheid. Zij zijn voor een groot deel verantwoordelijk dat het virus zich massaal verspreid over Europa. Mijn vader durft de deur niet eens meer uit. Veel ouderen zijn onnodig uit dit leven gerukt omdat veel mensen in Europa deze epidemie hebben onderschat. Voor de rest heb je gelijk en zal ik mij inhouden ondanks het feit veel Europese landen te laat maatregelen hebben genomen. Ht enige medicijn die dit virus kan stoppen is het advies van het RIVM OPVOLGEN Rn zelfs dat gebeurd niet,..... Baudet is een racist en ik wil geen woord besteden aan die lafaard.

Er is geen ervaring met een grote virusuitbraak. Ze hadden beter naar Azië moeten kijken.
Dan zet ik ipv de naam Baudet een willekeurig Kamerlid. Feit is dat er wel iemand was die het serieus nam maar vrijwel alle anderen dat toen niet zo serieus namen.

Ik kan niet praten voor andere landen maar het eigenwijze andersdenkende dat Nederlanders mede groot heeft gemaakt werkt nu tegen hen. Veel mensen 'maken het zelf wel uit'. Zo'n houding is nu killing.
Op het journaal zie een groep jongeren met elkaar sparren! Daar mag je best erg boos op worden.

WHO raadt 1 dingen aan: testen, testen, testen. Zo kan je het virus het beste bestrijden. Isoleren en gericht uitzieken van de dragers is prio nr 1. Nu heb je dikke kans dat er besmette verplegers en doktoren rondlopen. Of mensen die werkzaam zijn in de voedselketen. Die moet je allemaal rregelmatig testen.

Rob Gosseling
27-03-20, 02:42
:haha:

https://i.postimg.cc/J7fnKXN8/giphy.gif

Ibrah1234
27-03-20, 10:52
Ze hadden beter naar Azië moeten kijken..

Wat die communisten kunnen (een hele stad met legereenheden hermetisch afsluiten) kan hier denk ik niet?

De hoofdstad van dit universum New York is denk ik om die reden ook vrijwel niet van de buitenwereld af te sluiten.

super ick
28-03-20, 15:44
Wat die communisten kunnen (een hele stad met legereenheden hermetisch afsluiten) kan hier denk ik niet?

De hoofdstad van dit universum New York is denk ik om die reden ook vrijwel niet van de buitenwereld af te sluiten.

Singapore heeft het ook zo gedaan. Ik denk dat hier een stad ook geïsoleerd zou worden als blijkt dat daar een zgn brandhaard is.
De Chinese aanpak is lastig te beoordelen. Die liegen alles bij elkaar. Hun cijfers zijn niet te vertrouwen.

Ik zou er niet van opkijken als blijkt dat ze een groot aantal dragers gewoon afgemaakt hebben.

Door het gependel heeft de verspreiding al plaats gevonden.

Ibrah1234
29-03-20, 00:48
Singapore heeft het ook zo gedaan. Ik denk dat hier een stad ook geïsoleerd zou worden als blijkt dat daar een zgn brandhaard is.
De Chinese aanpak is lastig te beoordelen. Die liegen alles bij elkaar. Hun cijfers zijn niet te vertrouwen.

Ik zou er niet van opkijken als blijkt dat ze een groot aantal dragers gewoon afgemaakt hebben.

Door het gependel heeft de verspreiding al plaats gevonden.

Mijn business is compleet ingestort. Dit moet echt geen maanden meer duren hoewel ik het ergste vrees.

Jij kan dat vast beter inschatten dan ondergetekende maar de overheid kan al die balanstotalen van getroffen bedrijven, anders dan een beperkte periode van een aantal maanden niet overeind houden.

Ik voorzie een zwartgallig scenario.

Ibrah1234
29-03-20, 01:15
Lekker voor je.

Zionisten hebben genoeg gestolen van de wereld.


Payback!! :haha:

Ik leef, anders dan jij, in de echte wereld en heb mensen op de loonlijst staan die elke maand afhankelijk zijn van hun salaris om in hun levensonderhoud te voorzien en de rekeningen betalen (hypotheek, gas en licht).

Zelf zing ik het privé wel uit. Privé en zakelijk zijn gescheiden entiteiten. Ik vind het vooral erg vervelend voor het personeel.

Ik had de toko best 6 maande kunnen dichtgooien maar mijn drijfveer elke dag weer op het werk te verschijnen zijn al die mensen die afhankelijk van hun werk zijn.

Zal er alles aan doen dat te voorkomen alhoewel ik de toekomst niet rooskleurig zie.

Begin je weer over zionisten. Mijn God, hoe beneveld van geest moet je wel niet zijn.

super ick
29-03-20, 20:16
Mijn business is compleet ingestort. Dit moet echt geen maanden meer duren hoewel ik het ergste vrees.

Jij kan dat vast beter inschatten dan ondergetekende maar de overheid kan al die balanstotalen van getroffen bedrijven, anders dan een beperkte periode van een aantal maanden niet overeind houden.

Ik voorzie een zwartgallig scenario.

Ik was hoofdzakelijk werkzaam in de VS. L.A. en New York. Dan weet je het wel. Ik mag er wel in maar het ligt stil.
Ik heb enkele Zzp'ers op mijn Nederlandse klanten gezet. Dat ligt nu ook bijna stil. Mijn opdrachtgevers komen straks weer terug. Die vallen niet om maar ik ga daar steeds meer afscheid van nemen.

Ik hoef niet meer te werken en heb niemand in dienst. Ik wilde dat nooit. Verantwoordelijk zijn voor andere gezinnen. Die last benauwd mij. Ik kan mij goed voorstellen dat jij nu behoorlijk omhoog zit.

Veel sterkte toegewenst en laten we hopen dat het snel weer voorbij gaat.

Ibrah1234
29-03-20, 23:56
Ik was hoofdzakelijk werkzaam in de VS. L.A. en New York. Dan weet je het wel. Ik mag er wel in maar het ligt stil.
Ik heb enkele Zzp'ers op mijn Nederlandse klanten gezet. Dat ligt nu ook bijna stil. Mijn opdrachtgevers komen straks weer terug. Die vallen niet om maar ik ga daar steeds meer afscheid van nemen.

Ik hoef niet meer te werken en heb niemand in dienst. Ik wilde dat nooit. Verantwoordelijk zijn voor andere gezinnen. Die last benauwd mij. Ik kan mij goed voorstellen dat jij nu behoorlijk omhoog zit.

Veel sterkte toegewenst en laten we hopen dat het snel weer voorbij gaat.

Dankjewel.

De snelheid is schier beangstigend. Iets van 3 miljoen aanvragen in de VS in amper 2 weken. Zelfs de kredietcrisis had nog iets van een aanloop nodig.

Gaat dat in de VS nog een ramp van ongekende omvang worden gezien de grote aantallen onverzekerden?

super ick
30-03-20, 18:18
Dankjewel.

De snelheid is schier beangstigend. Iets van 3 miljoen aanvragen in de VS in amper 2 weken. Zelfs de kredietcrisis had nog iets van een aanloop nodig.

Gaat dat in de VS nog een ramp van ongekende omvang worden gezien de grote aantallen onverzekerden?

Ja het ziet er niet best uit. Veel mensen leven daar van paycheque naar paycheque. Die kunnen geen maand overbruggen.

Die onverzekerden worden geholpen. Er is altijd opvang voor acute behandelingen. Of er voldoende capaciteit is weet ik niet. En de rekening krijgen ze wel achteraf. Je zou maar een rekening krijgen van enkele weken IC. Dat gaat een groot probleem worden.