PDA

Bekijk Volledige Versie : Trump geeft Europa de schuld om Coronavirus



Salvatio
12-03-20, 12:15
Trump geeft Europa de schuld om epidemie

Donald Trump heeft in een tv-toespraak erkend dat er een besmettelijke ziekte rondwaart in de VS. Tot nu toe zei hij dat dat fakenieuws was, een verhaal om zijn economische succes te vernietigen.

Maar nu de epidemie als een strovuur door de VS raast is er geen ontkennen meer aan. Volgens Trump ligt de schuld bij China, waar het virus vandaan komt, en bij Europa, dat te weinig heeft gedaan om de uitbraak te remmen.


Amerika zal daarom alle vliegverkeer vanuit Europa vanaf vrijdag stilleggen. Behalve uit Engeland.

https://www.welingelichtekringen.nl/geen-categorie/1604987/trump-geeft-europa-de-schuld-van-epidemie.html

Salvatio
12-03-20, 12:18
Garppig dit. De eerste Amerikanen die besmet raakten met het virus waren vanuit Azie de VS ingevlogen.

Trump kondigde nog trots aan dat Amerika klaar is om de Coronavirus te bestrijden en nu de VS het virus niet kunnen indammen moet er een zondebok aangewezen worden.

Zo voorspelbaar dit.

Salvatio
12-03-20, 18:23
Tot nu toe zei hij dat dat fakenieuws was,



Zieke idioot is dit. Alles is fake-news volgens haar.

Duizenden doden zijn er inmiddels gevallen. De economie in Europa krijgt harde klappen te verduren en ligt voor de helft stil.

De klimaat wordt ieder jaar warmer,de ijskappen smelten maar dat is allemaal fake nieuws volgens die gek in het Witte Huis.


Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat deze hersenloze en provocerende imbeciel aan de macht is gekomen?

Samir75017
13-03-20, 09:44
Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat deze hersenloze en provocerende imbeciel aan de macht is gekomen?

Good question.

Salvatio
15-03-20, 14:09
Good question.Denk jij dat Trump wordt herkozen?

super ick
15-03-20, 14:45
Denk jij dat Trump wordt herkozen?

Ik denk het wel.

Reden 1: Ik dacht dat het nog nooit is voorgekomen dat een president, die de economie mee heeft niet werd herkozen.
Reden 2: De democraten kunnen geen geschikte kandidaat leveren.
Reden 3: Amerikanen hebben door dat strijd tegen Trump belangrijker is geworden dan doen wat het beste is voor de VS.
Reden 4: Omdat Trump vrij gesproken is keren meer mensen zich af van de democraten. Zij zijn van mening dat de democraten veel te ver zijn gegaan en Trump vals hebben beschuldigd.

Ik kan er geen vinger achter krijgen en krijg plaatsvervangende schaamte als ik de man hoor. Tegelijkertijd realiseer ik mij ook dat het geen politicus is qua doordachtheid of het afwegen van woorden.
Wat ik goed vind is dat hij, tot nog toe, militaire actie tegen Iran tegengehouden heeft daar waar Hillary stond te trappelen. Zijn argument vond ik ook sterk: Hij stelde dat hij wel vond dat hij het recht had maar vond dat hij daar geen honderden mensen voor kon doden.

Als Trump geen grote oorlogen begint dan is hij voor mij alvast beter dan Bush en Clinton. Buiten dat maakt het niet vreselijk uit wie er aan de touwtjes trekt. Tenslotte heeft Obama er ook lekker op los gemoord door aanslagen te plegen met drones, zonder toestemming in soevereine landen. Volgens mij is dat ook een oorlogsmisdaad. Ik vind het vreemd dat je daar niemand over hoort.

Het lijkt tegenwoordig wel of de wereld in tweeën gedeeld is in mensen die deugen en zij die niet deugen. De ene groep lijkt helemaal niets meer verkeerd te kunnen doen en de ander helemaal niets meer goed.

Karin.N
15-03-20, 17:24
Het enigste wat Trump af kan houden van een tweede termijn is het coronavirus. Democraten hebben inderdaad geen kandidaat die grote kans maakt tegen Trump.

Maar ik vermoed dat Trump dat ook heel goed beseft. Eerst was het maar een hoax, een griepje, komt uit de koker van de democraten etc. Maar sinds een paar dagen kondigt hij maatregelen af. En de laatste stunt is dat ie probeert de wetenschappers van een Duits bedrijf met fikse bedragen te verleiden dat het vaccin (als het straks beschikbaar is) exclusief voor de Amerikaanse markt is :kotsen2:

Salvatio
15-03-20, 20:38
@ Super IckDat het goed gaat met de Amerikaanse economie is het gevolg van een goede financiële beleid van Obama. De kiezers zullen dat wel te horen krijgen tijdens de verkiezingen.Ik denk dat Trump gaat verliezen omdat de meeste Amerikanen niet op hem hebben gestemd en van liegen een hobby heeft gemaakt.Obama viel alleen schuldige verdachten aan. Trump valt net als Bush mensen,organisaties en naties zonder bewijs aan. En de situatie in Irak dreigt te escaleren. Door Trumpje .Deze discussie heb ik eerder met jou gevoerd. Soltani werd gewoon zwart gemaakt en nog steeds vallen er Amerikaaanse doden in Irak.Om eerlijk te zijn begrijp ik deze post niet. Klopt niks van beste Super. Althans je argumenten.

Ibrah1234
16-03-20, 15:21
En de laatste stunt is dat ie probeert de wetenschappers van een Duits bedrijf met fikse bedragen te verleiden dat het vaccin (als het straks beschikbaar is) exclusief voor de Amerikaanse markt is :kotsen2:

Nep nieuws. Onbegrijpelijk dat de blinde haat tegen alles wat met westen of Trump te maken heeft dit soort fakenews veroorzaakt.

Het zou de Verenigde Staten degraderen tot de paria van de wereldgemeenschap het middel exclusief voor de Amerikaanse markt ter beschikking te stellen.

Waarschijnlijk kunnen de amerikanen het vaccin sneller op de markt krijgen omdat de Europese wet- en regelgeving inzake de goedkeuring van het vaccin vertragend werkt.

Er is geen tijd te verliezen. Elke dag sterven er mensen en staan er duizenden banen op de tocht.

Nationale belangen spelen even niet mee. Een vaccin tegen het Coronavirus moet zo snel mogelijk op de markt komen.

Als Trump (lees: amerikaanse overheid) dat weet te bewerkstelligen heeft hij mijn zegen en ik denk van elk weldenkend mens in Nederland.

Samir75017
16-03-20, 15:41
Denk jij dat Trump wordt herkozen?

Everything’s possible with the Whities ...

At 75 years old, I don’t think he’s fit to be re-elected.

super ick
16-03-20, 17:09
@ Super IckDat het goed gaat met de Amerikaanse economie is het gevolg van een goede financiële beleid van Obama. De kiezers zullen dat wel te horen krijgen tijdens de verkiezingen.Ik denk dat Trump gaat verliezen omdat de meeste Amerikanen niet op hem hebben gestemd en van liegen een hobby heeft gemaakt.Obama viel alleen schuldige verdachten aan. Trump valt net als Bush mensen,organisaties en naties zonder bewijs aan. En de situatie in Irak dreigt te escaleren. Door Trumpje .Deze discussie heb ik eerder met jou gevoerd. Soltani werd gewoon zwart gemaakt en nog steeds vallen er Amerikaaanse doden in Irak.Om eerlijk te zijn begrijp ik deze post niet. Klopt niks van beste Super. Althans je argumenten.

Ik wil graag duidelijk maken dat ik in mijn post aan denk te geven dat gebeurt niet wat ik zou vinden of willen.

Wat aan de hand is in Irak kan je op twee manieren uitleggen:
Optie 1. De Irakezen hadden na het verdrijven van Sadam ook samen kunnen gaan werken en het geld dat zij potentieel als land kunnen verdienen aan hun olie gebruiken voor onderwijs en gezondheidszorg. In plaats daarvan gingen zij elkaar te lijf . Bliezen elkaar en elkaars vrouwen en kinderen op in moskeen en op markten. Als je deze zienswijze aanhangt dan zijn de Irakezen zelf hoofdschuldige aan de chaos.
Optie 2. De westerse troepen hadden dit moeten voorzien en dus zijn zij de schuldige. Eigenlijk zeg je dan dat Irakezen onderdrukt moeten worden omdat ze elkaar anders te lijf gaan. Is het dan de schuld van een ander?

Ik lees dat meer. Alle successen die nu gaande zijn komen voor rekening van Obama. Het is maar welke nieuwsbron je wilt geloven. Op dat gebeid wordt meer mening bedreven dan waarheid bevonden denk ik. Politiek bedreven.

Dat Obama alleen schuldigen aanviel valt lastig te bewijzen. Daarnaast is het ook afhankelijk van welke kant je het bekijkt. Stel je voor dat bijvoorbeeld Saudi Arabië hier met een drone iemand van de A-28 afknalt?

Samir75017
16-03-20, 19:14
"Alles is mogelijk met mensen met een blanke huid". Waarom mag jij dat wél zeggen en anderen niet? Niet dat ik zeg dat je ongelijk hebt.

Anderen ?

Salvatio
16-03-20, 20:24
Ik wil graag duidelijk maken dat ik in mijn post aan denk te geven dat gebeurt niet wat ik zou vinden of willen.Wat aan de hand is in Irak kan je op twee manieren uitleggen: Optie 1. De Irakezen hadden na het verdrijven van Sadam ook samen kunnen gaan werken en het geld dat zij potentieel als land kunnen verdienen aan hun olie gebruiken voor onderwijs en gezondheidszorg. In plaats daarvan gingen zij elkaar te lijf . Bliezen elkaar en elkaars vrouwen en kinderen op in moskeen en op markten. Als je deze zienswijze aanhangt dan zijn de Irakezen zelf hoofdschuldige aan de chaos.Optie 2. De westerse troepen hadden dit moeten voorzien en dus zijn zij de schuldige. Eigenlijk zeg je dan dat Irakezen onderdrukt moeten worden omdat ze elkaar anders te lijf gaan. Is het dan de schuld van een ander?Ik lees dat meer. Alle successen die nu gaande zijn komen voor rekening van Obama. Het is maar welke nieuwsbron je wilt geloven. Op dat gebeid wordt meer mening bedreven dan waarheid bevonden denk ik. Politiek bedreven.Dat Obama alleen schuldigen aanviel valt lastig te bewijzen. Daarnaast is het ook afhankelijk van welke kant je het bekijkt. Stel je voor dat bijvoorbeeld Saudi Arabië hier met een drone iemand van de A-28 afknalt?Je vergeet optie 3: Irak had nooit aangevallen mogen worden. Ik zit nu op een tablet te reageren. Beetje onhandig om online te discussiëren. Van de week heb ik m'n laptop weer terug van de reparateur en dan ga ik uitgebreid in op deze reactie van jou. Los van het gegeven ik je een topper vind ga ik alsnog appelmoes maken van deze post van jou.

Salvatio
16-03-20, 20:28
Everything’s possible with the Whities ... At 75 years old, I don’t think he’s fit to be re-elected.Die gek is dood van binnen. Alleen geld en adviseurs houden hem nog in leven.

Samir75017
17-03-20, 00:17
Anderen ?

Why do you keep deleting your messages ? Weirdo.

Salvatio
17-03-20, 00:33
Why do you keep deleting your messages ? Weirdo.It's a retard with a big mouth. An unintelligent racist creature.

Ibrah1234
17-03-20, 01:18
Oh dat is prima. Maar mijn topics gaan op nul. Zonde van mijn tijd en energie geweest dat aan dit forum te verspillen. Maar voor ik ga, moet ik nog wat dingen regelen hier.

Het heeft geen zin met die hysterische man te discussiëren. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat maroc.nl dit faciliteert door hem de hand boven het hoofd te houden.

Iedereen met aan andersluidende mening krijgt een ban en dit hysterische ventje krijgt alle gelegenheid zijn gal te spuien.

Salvatio
17-03-20, 18:52
Dat weet ik wel zeker. Vorig jaar kreeg ik een berisping (zonder ban) omdat ik meneer (Hassan) Desiderium zou hebben beledigd. Ik kan je die berisping nog tonen. Dat was gewoon de omgedraaide wereld. Notabene zat hij onafgebroken mijn familie te beledigen en kanker te verwensen. Dat ik toen een keer kwaad werd resulteerde in een waarschuwing. Om die reden zal jij ook wel een tijdelijke ban hebben gekregen.Terechte ban en berisping. Jij bent te gast op ONZE Marokkaanse forum. Houd daar rekening mee.

Salvatio
18-03-20, 18:02
Trump heeft zeker wel geprobeerd Duitse wetenschappers te verleiden het anti-cornonvisrus te verkopen,in tegenstelling tot wat Ibrah1234 beweerd.

Salvatio
18-03-20, 18:25
https://www.ad.nl/buitenland/duits-bedrijf-dat-werkt-aan-coronavaccin-laat-zich-niet-overnemen-door-trump~adc03ab7/?referrer=https://www.google.nl/

Salvatio
19-03-20, 20:31
Trump is behoorlijk voor lul gezet.

Salvatio
27-03-20, 21:38
Nu is Amerika koploper.