PDA

Bekijk Volledige Versie : Twee Nederlanders vermist in Nepal



Rob Gosseling
19-03-20, 14:31
Twee Nederlanders vermist in Nepal

Bron : https://www.facebook.com/ang.d.sherpa - 18 maart 2020

Trekker Missing in Annapurna Region!!

Two female trekkers of Nederland nationalities Ms. Madeleine van der Perk (passport no. is NPRDK6903) and Ms. Olga Spronken and one have gone missing from Annapurna region. Their trekking route followed from Jagat via Thorong La Pass to Jomsom. They started their trek from 9th March.

It was reported that they were contacted on 16th March for the last time via Whats app and Instagram. We would like to request our member agencies and trekking guides to notify TAAN promptly if they have come across or seen them. It will be much helpful to find some information regarding their location and assistance.

Thank You.

Salvatio
19-03-20, 19:37
Rob,Dan begrijp ik niet zo goed waarom u (virtueel) tussen een groep mensen wil bevinden waar u geen affiniteit mee hebt.Indien u graag persoonlijke groei wilt doormaken en ook openstaat om te leren over een religie begrijp ik de keus om op een Marokkaanse forum te posten.Maar zoals u onlangs te kennen gaf, u heeft niets met religie, sterker nog, ik krijg heel sterk de indruk dat u religie verafschuwt, in dat geval vind ik het onbegrijpelijk.Je zou zeggen dat mensen zoals u graag eengezinden opzoeken om met elkaar van gedachten te wisselen maar niets is minder waar blijkt

Rob Gosseling
19-03-20, 21:51
Ik zoek vergeving bij God om hulp tegen mijn alcoholverslaving. Die Marokkaanse bezems hebben alles geneukt wat los en vast staat. Ik houd mijn hart vast voor wat er nog gaat gebeuren in het zedige en sexistiscue,Goddloze Europa.

Zo ken ik je weer.

Joesoef
20-03-20, 21:42
Ivm persoonsgegevens id kaart verwijderd.