PDA

Bekijk Volledige Versie : " Ik ben ook een Marokkaan""



Salvatio
19-03-20, 20:38
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/ik-ben-ook-marokkaan~b4bc952e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Salvatio
19-03-20, 20:40
Niet alleen een simpele Nederlandandse Marokkaan. Ik ben een burger van de wereld. Een wereldburger.

Salvatio
19-03-20, 20:51
FvD en de PVV zitten hun uiterste beste te doen om de Marokkaanse en Islamitsche gemeenschap in Nederland te diskwalificeren en uit te sluiten. Iedereen staat stil en geven ruimte Aan racisten op Maroc.nl. Zolang ik leef bied ik verzet tegen dit soort racistische uitspattingen. Op straat en virtueel!!!

Salvatio
20-03-20, 21:21
De Nederlandse politiek moet waken dat het weer terug gaat naar de VOC-mentaliteit. Baudet denkt dat Nederland een supermacht is terwijl Nederland met haar 3 tanks en 9 gevechtsvliegtuigen en een zwakke infanterie weinig indruk gaat maken in een oorlogssituatie.

super ick
24-03-20, 12:28
De Nederlandse politiek moet waken dat het weer terug gaat naar de VOC-mentaliteit. Baudet denkt dat Nederland een supermacht is terwijl Nederland met haar 3 tanks en 9 gevechtsvliegtuigen en een zwakke infanterie weinig indruk gaat maken in een oorlogssituatie.

Neem willekeurig welk ander land van dezelfde grootte en je zult zien dat er niet 1 is van dezelfde grootte die op net zoveel vlakken meespeelt op het wereldtoneel als Nederland.

Niet voor niets trekken wij al meer dan 300 jaar immigranten aan van over de hele wereld. Omdat veel zaken hier zo goed geregeld zijn, omdat hier gezorgd wordt voor de zwakkeren, omdat je hier voor je mening uit mag komen, omdat vrouwen hier dezelfde rechten hebben als mannen, omdat hier vrijheid is, de levenstandaard hoog is, de zorg goed geregeld, het onderwijs redelijk, etc, etc, etc.

Kankeren is niemand vreemd. Misschien moet dat ook omdat stilzitten geen optie is en er continu gekeken moet worden waar verbetering te halen is. Bij tijd en wijle moet je ook eens goed om je heen kijken en jezelf afvragen of er veel plekken op de wereld zijn waar het beter is.

Dit is niet zomaar ontstaan of een kwestie van geluk ofzo. Er is keihard voor gewerkt en kan alleen voort blijven bestaan als we allemaal zuinig zijn op wat we hebben. Koesteren dat je vanmiddag en vanavond eten op je bordje hebt.

Salvatio
24-03-20, 15:50
Appels met peren vergelijken. Bovendien ontgaat jou de boodschap van dit topic. Als Baudet en Wilders aan de macht komen kunnen veel mensen behalve Nederlanders fluiten naar bepaalde rechten. Dat heel veel Nederlanders rechts stemmen is maar bijzaak toch? Je hebt een punt beste Super maar tegelijkertijd bagatelliseer je het racisme in Nederland ondanks de vele angstige signalen.
Neem willekeurig welk ander land van dezelfde grootte en je zult zien dat er niet 1 is van dezelfde grootte die op net zoveel vlakken meespeelt op het wereldtoneel als Nederland.Niet voor niets trekken wij al meer dan 300 jaar immigranten aan van over de hele wereld. Omdat veel zaken hier zo goed geregeld zijn, omdat hier gezorgd wordt voor de zwakkeren, omdat je hier voor je mening uit mag komen, omdat vrouwen hier dezelfde rechten hebben als mannen, omdat hier vrijheid is, de levenstandaard hoog is, de zorg goed geregeld, het onderwijs redelijk, etc, etc, etc.Kankeren is niemand vreemd. Misschien moet dat ook omdat stilzitten geen optie is en er continu gekeken moet worden waar verbetering te halen is. Bij tijd en wijle moet je ook eens goed om je heen kijken en jezelf afvragen of er veel plekken op de wereld zijn waar het beter is.Dit is niet zomaar ontstaan of een kwestie van geluk ofzo. Er is keihard voor gewerkt en kan alleen voort blijven bestaan als we allemaal zuinig zijn op wat we hebben. Koesteren dat je vanmiddag en vanavond eten op je bordje hebt.

Salvatio
24-03-20, 17:43
Nederland wordt ieder jaar door de VN gesomeerd wat aan racisme te doen. (Zie post onder) Tevergeefs. Hoe komt dat denk je?
Neem willekeurig welk ander land van dezelfde grootte en je zult zien dat er niet 1 is van dezelfde grootte die op net zoveel vlakken meespeelt op het wereldtoneel als Nederland.Niet voor niets trekken wij al meer dan 300 jaar immigranten aan van over de hele wereld. Omdat veel zaken hier zo goed geregeld zijn, omdat hier gezorgd wordt voor de zwakkeren, omdat je hier voor je mening uit mag komen, omdat vrouwen hier dezelfde rechten hebben als mannen, omdat hier vrijheid is, de levenstandaard hoog is, de zorg goed geregeld, het onderwijs redelijk, etc, etc, etc.Kankeren is niemand vreemd. Misschien moet dat ook omdat stilzitten geen optie is en er continu gekeken moet worden waar verbetering te halen is. Bij tijd en wijle moet je ook eens goed om je heen kijken en jezelf afvragen of er veel plekken op de wereld zijn waar het beter is.Dit is niet zomaar ontstaan of een kwestie van geluk ofzo. Er is keihard voor gewerkt en kan alleen voort blijven bestaan als we allemaal zuinig zijn op wat we hebben. Koesteren dat je vanmiddag en vanavond eten op je bordje hebt.

Salvatio
24-03-20, 17:53
2015.....https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/vn-nederland-doet-te-weinig-tegen-racisme~b02c244c/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Salvatio
24-03-20, 17:53
2016....https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/nederland-doet-te-weinig-met-aanbevelingen-tegen-racisme~bc1dfd85/

Salvatio
24-03-20, 17:55
2019....AFGELOPEN JAAR NOG,,,, https://joop.bnnvara.nl/nieuws/vn-rapporteur-nederlandse-overheid-doet-te-weinig-tegen-racisme

Salvatio
24-03-20, 17:58
Neem willekeurig welk ander land Ik leef in Nederland Super Ick en zoals de links al aangeven wordt Nederland met de jaar racistischer. Of ziet de VN cruciale feiten over het hoofd? Een bordje warm eten zonder racisme misschien?

super ick
25-03-20, 11:12
Ik leef in Nederland Super Ick en zoals de links al aangeven wordt Nederland met de jaar racistischer. Of ziet de VN cruciale feiten over het hoofd? Een bordje warm eten zonder racisme misschien?

Ach welnee. Er krijgen wat rechtse partijen een stem. De reden hiervoor is dat er wel degelijke grote problemen zijn die jaren onder de pet werden door de gevestigde orde. Diverse PvdA politici hebben dat ook aangegeven als reden van het verval van hun partij.
Dat is ook mede de reden dat veel mensen de armoede niet kunnen ontvluchten. Hun achterstand niet in kunnen lopen.

Taal leren hoefde niet, er was niet meer criminaliteit, aanpakken mocht niet, aanpassen was een vies woord. Allerlei kanslozen wijzen nu terecht naar de overheid, naar diezelfde overheid die nooit actie ondernam en nieuwkomers in achterstandwijken wegzet.
Ik ben voorstander van hulp. Bijvoorbeeld bij geschikt onderwijs. Ik wil ook dat er een hand uitgestoken wordt maar dat die vervolgens ook niet meer losgelaten wordt. Minder vrijblijvendheid.

Ik noem een voorbeeld. Stel je kunt niet zo goed leren. Waarom kunnen die jongeren niet versneld een vak leren zonder allerlei bijkomende nutteloze vakken? Maak er in 1 jaar een goede leerling timmerman, metselaar, stukadoor of monteur van zodat ze bezig blijven en snel hun eigen geld gaan verdienen. Nee nu laten we ze falen op het VMBO en hangen op straat. Na een jaar ben je deze jongeren kwijt. Juist die groep zorgt voor de meeste overlast, komt voor de rechter en maakt de slechte reclame voor hun eigen mensen. Ik heb daar geen Tjerry voor nodig. Ik heb mijn hele leven in Rotterdam gewoond. Op straat gespeeld. Ik ben er zelf getuige van geweest.
Het nadeel van veel rechtse partijen vind ik dat wel veel, soms terecht, geklaagd wordt maar er geen oplossingen bedacht worden.
Het nadeel van linkse partijen vind ik dat de oplossingen vaak bedacht worden door wereldvreemde mensen. Oplossingen waarvan iedereen vooraf inziet dat ze mislukken of misbruikt gaan worden.

Ibrah1234
25-03-20, 19:36
Ik noem een voorbeeld. Stel je kunt niet zo goed leren. Waarom kunnen die jongeren niet versneld een vak leren zonder allerlei bijkomende nutteloze vakken? Maak er in 1 jaar een goede leerling timmerman, metselaar, stukadoor of monteur van zodat ze bezig blijven en snel hun eigen geld gaan verdienen. Nee nu laten we ze falen op het VMBO en hangen op straat.

Helemaal mee eens. Wilders heeft in dezen ook een goed punt, de oude L.T.S. weer in glorie herstellen.

Snap ook niet waarom een timmerman naar het VMBO moet. Je hebt van die jochies die fabriceren wat hun ogen zien. Gouden handjes. Wat moeten die nu met geschiedenis, de Franse taal of andere onzinnige vakken.

Salvatio
26-03-20, 06:30
Ach welnee. Er krijgen wat rechtse partijen een stem..Heb je de links wel doorgenomen?