PDA

Bekijk Volledige Versie : Je zal maar zwart zijn



Salvatio
08-05-20, 22:28
Twee arrestaties in VS om dood zwarte hardloper

Video

De autoriteiten in de Amerikaanse staat Georgia hebben twee verdachten aangehouden voor de moord op Ahmaud Arbery, een 25-jarige zwarte man die in februari werd doodgeschoten toen hij aan het hardlopen was. De zaak heeft tot grote verontwaardiging geleid in de VS (https://www.ad.nl/buitenland/rel-in-de-vs-opnieuw-ongewapende-zwarte-man-doodgeschoten-op-straat-br~a7937128/).

Buitenlandredactie 8 mei 2020 Laatste update: 09:07



De verdachten zijn een 64-jarige witte oud-politieagent en diens zoon van 34. De twee werden donderdag (lokale tijd) aangehouden in Brunswick, waar Arbery werd doodgeschoten, en zitten vast voor verder onderzoek.


Arbery was op 23 februari aan het hardlopen door het stadje toen hij werd gedood. De daders verklaarden tegenover de politie dat zij hem aanzagen voor een inbreker. Eerder deze week dook een video op van het voorval. De beelden zijn de afgelopen dagen gedeeld en zorgden voor grote verontwaardiging over het uitblijven van arrestaties.

Dinsdag werden protestmarsen georganiseerd in de buurt waar Arbery werd omgebracht. Ook diverse beroemdheden, zoals basketballer LeBron James, rapper Snoop Dogg en tennisster Serena Williams, spraken hun verontwaardiging uit over de zaak.


https://www.ad.nl/buitenland/twee-arrestaties-in-vs-om-dood-zwarte-hardloper~a8321d84/

Salvatio
08-05-20, 22:32
Ik heb bewust de video met het schot en afbeeldingen niet geplaatst.

Die eer laat ik aan jullie over. :o

Ik heb al genoeg bloed en ellende in mijn leven gezien.


Zieke mensen leven op deze wereld. Een jogger neerschieten omdat hij zwart is.

Samir75017
09-05-20, 01:15
What’s shocking is that «*for more than two months, police did not charge the McMichaels, who are white, until the shooting gained widespread attention in the national media and provoked outrage*».

What a fucked up country ... and they dare brand themselves as civilized.

Salvatio
10-05-20, 00:32
What’s shocking is that «*for more than two months, police did not charge the McMichaels, who are white, until the shooting gained widespread attention in the national media and provoked outrage*».

What a fucked up country ... and they dare brand themselves as civilized.

:lol:

Nazaten van Europese kolonisten.



Deze blanke varkentjes worden pas vervolgd nadat een filmpje op het internet is opgedoken.


De meeste corona doden in de VS zijn ook Afro-Amerikanen.



Slaap lekker broeder en tot gauw InschAllah.