PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat doet een pedofiele nazi als Eric de Blois op Maroc.nl



Salvatio
19-05-20, 23:19
Serieuze vraag

Rob Gosseling
21-05-20, 03:18
een pedofiele nazi als Eric de Blois op Maroc.nl

Waarom kom jij hier altijd mee weg. Zegt dat misschien iets over het beheer van deze "islamitische site"? Zegt dit iets over de zwijgende leden die bij minder herrie uit de andere richting wel direct met het vingertje wijzen.

Rob Gosseling
21-05-20, 03:26
Als ik nu een lelijk woord over desi zou zeggen weet ik precies wie van de hollanders reageren. Zo tering hypocriet. Het is namelijk al eerder gebeurd.

Rob Gosseling
21-05-20, 03:28
@eke

Kun je mij nog even die pm over smaad opnieuw opsturen. Ik ben hem kwijt.

Eke
21-05-20, 11:28
@eke

Kun je mij nog even die pm over smaad opnieuw opsturen. Ik ben hem kwijt.


Heet van de naald : Gatverredarrie, is dat moddergooien en schelden nog steeds bezig / JASSES...wat kinderachtig.



PM niet gevonden. Maar :



Je WEET dat je geen nazi bent, je WEET dat je geen pedofiel bent, Rob G.

Het komt uit de mond van een ander, uit diens geest. Het zegt dus iets over diegene die scheldt.



Wie scheldt is ook verantwoordelijk daarvoor. Kan dus verwijdering verwachten. Dit is het pijnpunt.





Weet je nog ? "Gekken en dwazen schrijven op muren en glazen !" De mensen zeiden dat tegen elkaar en gingen verder met hun leven.

Meer zit er niet in want ik ga wat nuttigs doen.
Het beste , prikker(s) !

Rob Gosseling
21-05-20, 23:59
Heet van de naald : Gatverredarrie, is dat moddergooien en schelden nog steeds bezig / JASSES...wat kinderachtig.

Je WEET dat je geen nazi bent, je WEET dat je geen pedofiel bent, Rob G.

Het komt uit de mond van een ander, uit diens geest. Het zegt dus iets over diegene die scheldt.

Wie scheldt is ook verantwoordelijk daarvoor. Kan dus verwijdering verwachten. Dit is het pijnpunt.
!

"is dat moddergooien en schelden nog steeds bezig / JASSES...wat kinderachtig."

Hoezo "is dat nog steeds"...? Meen je dat nu? Je bent verrast dat het schelden en vals beschuldigen nog steeds gebeurd. Enfin jij volgt het dus allemaal nlet zo. Maar die ene vraag aan jou, ja die zie je wel...

Al die topics gestart door desi en waar hij mij direct aanvalt en zoekt die heb jij niet gezien. Al die topictitels over de pedofiel Eric de Blois zijn jou niet opgevallen...

Al die topics waarin Eric de Blois een pedofiel genoemd wordt, die heb jij niet gezien.

En omdat je "ze niet gezien hebt" hoef je er ook niets van te zeggen.

Onafgebroken valt hij mij aan. Je hoeft niet eens de commentaren te volgen, hij noemt mij in de topictitel al een pedofiel. Maar dat alles is aan jou voorbijgegaan.

Daarom schreef je ook elders dat desi "met rust gelaten wil worden". En dat hij "geen oorlog zoekt". En om dat alles te bereiken opent desi de ene na de andere topic over Eric de Blois de pedofiel, homofiel, nazi. En dat alles heb jij niet gezien...

Maar die keer dat ik desi aanspreek en hem confronteer met zijn strafblad en geweldadige verleden, dat is jou niet ontgaan. Daar ben je ook zeer onstemd over. En dat terwijl desi het allemaal zelf verteld heeft. Het is derhalve geen beschimpen als ik hem confronteer met iets wat hij zelf hier bekend heeft. Dat hij al heel lang roept dat ik een pedofiel ben, daar zeg je niets van. Wat een schaamteloze uitleg van de feiten..

Desi is begonnen met mij te beschimpen. Gebaseerd op niets. Hij noemt voluit mijn naam terwijl hij een nick gebruikt... Ik confronteer hem slechts met zaken die hijzelf verteld heeft. Hij confronteert mij met zaken die niets met mij te maken hebben.

"Je WEET dat je geen nazi bent, je WEET dat je geen pedofiel bent, Rob G.
"

Gunst wat fijn. Omdat ik weet dat ik geen pedofiel ben, moet ik daar maar genoegen mee nemen... Is het jou ontgaan dat mijn naam door het slijk gehaald wordt op een openbaar forum? En dit gebeurd vanachter een veilige nick? Laster en smaad zijn niet zo relevant kennelijk, want "ik weet dat ik geen nazi en pedofiel ben". Weet je nog die pm over smaad en laster Eke? Waar jij duidde op het strafrecht? En dat terwijl jij niet eens je eigen naam gebruikt. Oh wat was dat erg. Het ging helemaal nergens over, maar oh wat vreselijk. Nu wordt ik hier onafgebroken zonder weerwoord van de rest beschuldigd van pedofilie. En dan vindt jij dus dat ik mij rustig moet houden.

Heb jij wel een idee wat beschimpen inhoudt? Zie jij geen verschil in de gevolgen
van het gebruik van een nick en een echte naam? Hoe kan er sowieso sprake zijn van smaad wanneer iemand een nick gebruikt?


Maar goed jij weet er alles van met jouw strafblad voor geweld.



Ik voel me gebruikt, RG. Hier zit je notabene Desi te beschimpen tijdens het geven van argumenten. Volledig overbodig dus, zo'n steek.

Geen discussies meer met mij over schelden. Ik ben het zat. Flink zat. Heb m'n lesje weer geleerd vandaag....

Schaamtloos Eke. Je hebt nooit iets betekent tegen de laffe ongefundeerde beschuldigingen van desi betreffende pedofilie aan mijn adres.. Dus kom niet aan met ik voel me gebruikt. Alsof je iets grootst zou hebben gedaan tegen de laster en leugens van desi.

Met je "ik heb mijn lesje weer geleerd". Jij hebt helemaal niets geleerd.. je bent vals bezig. Totaal geen inlevingsvermogen. Je snapt helemaal niet hoe het is om dagelijks beschuldigd te worden van iets wat ik niet heb gedaan. Desi heeft zelf over zijn geweldadig verleden en strafblad gesproken, dus.dat is niet hetzelfde als iemand beschimpen.

Van jou hoefde ik nooit veel te verwachten, geen heldere taal. Altijd slappe praatjes om desi zoveel mogelijk uit de wind te houden. Dus aankondigen geen discussies meer te voeren over schelden is een loos dreigement.

Je hoeft niks niet te doen hoor eke. Je kunt rustig veilig je slappe mening blijven geven zonder partij te kiezen voor de slachtoffers. Je blijft gewoon de aardige dame.