PDA

Bekijk Volledige Versie : Twijfels over wonder moeder Teresa



i love israel
08-10-02, 14:58
CALCUTTA - In medische kringen in India bestaan ernstige twijfels over de genezing van een vrouw, die op voorspraak van moeder Teresa zou zijn genezen van tuberculose en ******. Vorige week liet het Vaticaan weten dat hier sprake was van een wonder, een voorwaarde voor de zaligverklaring van de in 1997 overleden moeder Teresa.



Monika Besra, de 34-jarige vrouw in kwestie, is genezen "als gevolg van de toediening van sterke medicijnen en een behandeling in het ziekenhuis van Balurghat" in Bengalen, zei Partho Dey, de vroegere minister van gezondheidszorg in deze Indiase deelstaat.

Ook de directeur van het ziekenhuis, Manju Murshed, schreef de genezing toe aan "de medische wetenschap". Hij werd daarin bijgevallen door de gynaecoloog van het ziekenhuis, Ranjan Mustafi, volgens wie de tumor is verdwenen "dankzij de medicijnen en niet als gevolg van een wonder".

bron: www.nu.nl

Mafkees
08-10-02, 15:02
Ahh joh doe MOeder teresa was sjwaar aan de Pillen,
ze zag kleurtjes en nu zijn het wonder, Misteryland zeg ik dan....


Break it Down.....:boogie:

862959
08-10-02, 15:41
je kinderen roepen, ga een broodje smeren

i love israel
08-10-02, 16:11
Geplaatst door 862959
je kinderen roepen, ga een broodje smeren

waar slaat dit op?

Mark
09-10-02, 22:17
Geplaatst door i love israel
CALCUTTA - In medische kringen in India bestaan ernstige twijfels over de genezing van een vrouw, die op voorspraak van moeder Teresa zou zijn genezen van tuberculose en ******. Vorige week liet het Vaticaan weten dat hier sprake was van een wonder, een voorwaarde voor de zaligverklaring van de in 1997 overleden moeder Teresa.



Monika Besra, de 34-jarige vrouw in kwestie, is genezen "als gevolg van de toediening van sterke medicijnen en een behandeling in het ziekenhuis van Balurghat" in Bengalen, zei Partho Dey, de vroegere minister van gezondheidszorg in deze Indiase deelstaat.

Ook de directeur van het ziekenhuis, Manju Murshed, schreef de genezing toe aan "de medische wetenschap". Hij werd daarin bijgevallen door de gynaecoloog van het ziekenhuis, Ranjan Mustafi, volgens wie de tumor is verdwenen "dankzij de medicijnen en niet als gevolg van een wonder".

bron: www.nu.nl

Ja dit past duidelijk weer in het rijtje kwakzalverij, net als homeopathie, jomanda, magnetiseren, voodoo, lourdes en bidden voor genezing.

groetjes

Mark

Tomas
10-10-02, 08:49
Heel erg triest dat ze op basis van dergelijke onzin zalig is verklaard.

Dat mensje heeft meer verdient dan dit. Door de idioterie van de kerk wordt ze uiteindelijk nog beschadigd ook.

Voor mij blijft ze altijd een heilige, daar heb ik geen wonderen voor nodig. Integendeel zelfs. Met wonderen verzinnen worden de mensen die goed werk verrichten onrecht aangedaan.

Mafkees
10-10-02, 09:32
Geplaatst door i love israel


waar slaat dit op?


HUH???

Een broodje smeren,
je pakt n mes,
2 sneetjes brood,
Kosjer beleg....en boter (hangt er maar net vanaf of het woensdag is of niet) en eten maken voor de Kids, of ben je geen goede moeder...:gniffel:

GroteWolf
10-10-02, 09:52
Wonderen...ze gebeuren altijd als ik net ergens anders ben...

i love israel
10-10-02, 09:53
Geplaatst door Al3arbi



HUH???

Een broodje smeren,
je pakt n mes,
2 sneetjes brood,
Kosjer beleg....en boter (hangt er maar net vanaf of het woensdag is of niet) en eten maken voor de Kids, of ben je geen goede moeder...:gniffel:

kon je verdikke niet eerder antwoorden? nu snap ik waarom ze zo raar uit hun ogen keken. was natuurlijk van de honger.

maar vertel ff. mes, bot of scherp? en sneetjes brood, zijn dat bruine of witte? met of zonder korstjes?

Mafkees
10-10-02, 09:55
Geplaatst door i love israel


kon je verdikke niet eerder antwoorden? nu snap ik waarom ze zo raar uit hun ogen keken. was natuurlijk van de honger.

maar vertel ff. mes, bot of scherp? en sneetjes brood, zijn dat bruine of witte? met of zonder korstjes?


Wat ga je dat aan mij vragen,
`keet geen joods brood......:maf3:


:rotpc:

i love israel
10-10-02, 09:57
Geplaatst door Al3arbi



Wat ga je dat aan mij vragen,
`keet geen joods brood......:maf3:


:rotpc:

joods brood?????? wat is dat? en als er joods brood is is er dan ook moslim brood? en zo ja, hoe ziet dat er dan uit?

Peetje
10-10-02, 10:00
Er zijn genoeg moeder Theresa's op deze aardbol die niet zoveel belangstelling krijgen of willen als dat zij heeft gehad.
Het gaat er uiteindelijk niet om dat je heilig verklaard wordt, maar dat je hebt gedaan wat je deed of doet vanuit je hart en vanuit je liefde voor de mens.
Dat is op zich al een wonder in deze tijd..........

Mafkees
10-10-02, 10:02
Geplaatst door i love israel


joods brood?????? wat is dat? en als er joods brood is is er dan ook moslim brood? en zo ja, hoe ziet dat er dan uit?


Als je Turk was, had ik gezegd Turks brood..........
JoodsBrood......met n keppeltje ipv n kapje... ofsjoiets...