PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoveel Pillen.....



Mafkees
10-10-02, 09:35
1,4 miljoen XTC-pillen onderschept

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:45

NEW YORK/ZIERIKZEE - De Amerikaanse politie heeft drie Israëli's aangehouden die hadden geprobeerd 1,4 miljoen XTC-pillen uit België naar de VS te smokkelen. Volgens de Amerikaanse autoriteiten gaat het om de grootste XTC-vangst ooit in Europa. Het record stond tot nu toe op de 1,2 miljoen XTC-pillen die de politie in Zierikzee in april in beslag nam.

De drie Israëli's hadden de pillen met een straatwaarde van 42 miljoen dollar verstopt in gereedschap voor diamantbewerking dat zij vanuit Antwerpen naar New York wilden laten verschepen.

De drugs werden echter al in de Vlaamse haven ontdekt en verwijderd. De drie Israëli's werden dinsdag aangehouden toen zij hun pilletjes wilden ophalen. Zij kunnen twintig jaar cel en een boete van 1 miljoen dollar krijgen.

Zelfkritiek
10-10-02, 10:08
Geplaatst door Al3arbi
1,4 miljoen XTC-pillen onderschept

Uitgegeven: 10 oktober 2002 07:45

NEW YORK/ZIERIKZEE - De Amerikaanse politie heeft drie Israëli's aangehouden die hadden geprobeerd 1,4 miljoen XTC-pillen uit België naar de VS te smokkelen. Volgens de Amerikaanse autoriteiten gaat het om de grootste XTC-vangst ooit in Europa. Het record stond tot nu toe op de 1,2 miljoen XTC-pillen die de politie in Zierikzee in april in beslag nam.

De drie Israëli's hadden de pillen met een straatwaarde van 42 miljoen dollar verstopt in gereedschap voor diamantbewerking dat zij vanuit Antwerpen naar New York wilden laten verschepen.

De drugs werden echter al in de Vlaamse haven ontdekt en verwijderd. De drie Israëli's werden dinsdag aangehouden toen zij hun pilletjes wilden ophalen. Zij kunnen twintig jaar cel en een boete van 1 miljoen dollar krijgen.



Nu begrijp ik waarom de Marokkanen hier zo'n hekel hebben aan de Israeli, ze pakken namelijk hun handeltje af!

Tomas
10-10-02, 10:20
Geplaatst door Zelfkritiek



Nu begrijp ik waarom de Marokkanen hier zo'n hekel hebben aan de Israeli, ze pakken namelijk hun handeltje af!

Ik heb zelden zo'n kritiekloos persoon als jij gelezen.

Wat er ook gebeurt in het Westen, het maakt jouw allemaal niks uit. Het is of logisch of gewoon fantastisch. Of het nu drugshandel, vrouwenhandel, Lijkenhandel, Gegevenshandel of wat voor een handel is. Het maakt jou niks uit.

Pas als het over de Islam gaat, dan ben jij de grootste critikaster.

Ik zou dolgraag willen weten of jij nu echt een Moslim bent.

Of slaat jouw naam gewoon echt helemaal nergens op?

Zelfkritiek
10-10-02, 10:34
Geplaatst door Tomas


Ik heb zelden zo'n kritiekloos persoon als jij gelezen.

Wat er ook gebeurt in het Westen, het maakt jouw allemaal niks uit. Het is of logisch of gewoon fantastisch. Of het nu drugshandel, vrouwenhandel, Lijkenhandel, Gegevenshandel of wat voor een handel is. Het maakt jou niks uit.

Pas als het over de Islam gaat, dan ben jij de grootste critikaster.

Ik zou dolgraag willen weten of jij nu echt een Moslim bent.

Of slaat jouw naam gewoon echt helemaal nergens op?

Tis meer een ode aan het kritische gehalte van dit forum.
Of ken jij mensen hier die wel oprecht, open en kritisch zijn? Okee, misschien een paar....

Mafkees
10-10-02, 10:34
Geplaatst door Zelfkritiek



Nu begrijp ik waarom de Marokkanen hier zo'n hekel hebben aan de Israeli, ze pakken namelijk hun handeltje af!

Marokkanen en Pillen, je bedoelt Hasj en Kif Einstein!