PDA

Bekijk Volledige Versie : Israelische razzia's op Westoever



Zwarte Schaap
10-10-02, 13:06
NOS-TT 124 do 10 okt

Israelische razzia's op Westoever

RAMALLAH Het Israelische leger heeft de afgelopen nacht tientallen Palestijnen opgepakt die bij gewelddadige acties tegen Israel betrokken zouden zijn geweest.

Bij invallen in dorpen rond Ramallah werden 55 mensen aangehouden. In andere gebieden op de Westelijke Jordaanoever werden nog eens zestien arrestaties verricht.In Palestijnse kringen is gemeld dat de arrestanten vooral aanhangers zijn van de radicale islamitische organisatie Hamas.

Bij een inval in het vluchtelingenkamp Rafah in de Gazastrook werd een 12-jarige jongen doodgeschoten. Vier andere Palestijnen raakten gewond.

Don
10-10-02, 13:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
NOS-TT 124 do 10 okt

Israelische razzia's op Westoever

RAMALLAH Het Israelische leger heeft de afgelopen nacht tientallen Palestijnen opgepakt die bij gewelddadige acties tegen Israel betrokken zouden zijn geweest.

Bij invallen in dorpen rond Ramallah werden 55 mensen aangehouden. In andere gebieden op de Westelijke Jordaanoever werden nog eens zestien arrestaties verricht.In Palestijnse kringen is gemeld dat de arrestanten vooral aanhangers zijn van de radicale islamitische organisatie Hamas.

Bij een inval in het vluchtelingenkamp Rafah in de Gazastrook werd een 12-jarige jongen doodgeschoten. Vier andere Palestijnen raakten gewond.

Sheep, why don't you get the flock out of here.....

Tomas
10-10-02, 13:15
't zou mij wel handig lijken als er in 1 thread chronologisch zowel de (zelfmoord) aanslagen op burgers en de activiteiten van de IDF gepost werden.

Zonder commentaar over wie er nu begon en de meeste rechten heeft om te doen wat ze doen. Gewoon als document. Mooi overzichtelijk en dan is het evenwicht misschien ook wat beter zichtbaar.

Zwarte Schaap
10-10-02, 13:16
Geplaatst door Don


Sheep, why don't you get the flock out of here.....

Don wat heb je tegen mij ? Wil je dat ik niet me doe met de discussies? Waarom , heb je liever mensen die je grof uitschelden?

Don
10-10-02, 13:17
Geplaatst door Zwarte Schaap


Don wat heb je tegen mij ? Wil je dat ik niet me doe met de discussies? Waarom , heb je liever mensen die je grof uitschelden?

Was (wederom) een grapje....mijn welgemeende excuses.....

Zwarte Schaap
10-10-02, 13:30
Geplaatst door Don


Was (wederom) een grapje....mijn welgemeende excuses.....

Nee oke , ik ken je eigenlijk niet , dus ik weet nooit hoe ik bepaalde uitspraken moet zien ! Maar goed als het een joke is , no problem !!

Don
10-10-02, 13:33
Geplaatst door Zwarte Schaap


Nee oke , ik ken je eigenlijk niet , dus ik weet nooit hoe ik bepaalde uitspraken moet zien ! Maar goed als het een joke is , no problem !!

Cool... :)