PDA

Bekijk Volledige Versie : Stiefvader Rowena neergestoken in cel



Tomas
10-10-02, 14:09
Bron www.nu.nl
Stiefvader Rowena neergestoken in cel

AMSTERDAM - Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.

De Rotterdammer werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.

Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.


Een gevangenisstraf begint eindelijk ergens op te lijken. Nu nog twee op 1 cel. Graag een hele grote bij Mike.

('k had een stukkie tekst vergeten te pasten.)

Don
10-10-02, 14:12
Geplaatst door Tomas


Een gevangenisstraf begint eindelijk ergens op te lijken. Nu nog twee op 1 cel. Graag een hele grote bij Mike.

Een grote neger die in z'n oor fluistert: 'I'm gonna make you my bitch'..... :haha:

Couscousje
10-10-02, 14:16
Geplaatst door Don


Een grote neger die in z'n oor fluistert: 'I'm gonna make you my bitch'..... :haha:

Ha!

Die film heb ik ook gezien!

Does...

*bloos*

Cc shuts up.

Tomas
10-10-02, 14:21
Geplaatst door Couscousje


Ha!

Die film heb ik ook gezien!

Does...

*bloos*

Cc shuts up.

Does? je bedoelt niet die reclame van Bavaria?

Don
10-10-02, 14:21
Geplaatst door Couscousje


Ha!

Die film heb ik ook gezien!

Does...

*bloos*

Cc shuts up.

;)

Tomas
10-10-02, 14:23
Geplaatst door Don


;)

Je bent wel een enorme aanwinst hier op 't PB. Kan je niet PM-en met CcC?

Couscousje
10-10-02, 14:29
Geplaatst door Tomas


Je bent wel een enorme aanwinst hier op 't PB. Kan je niet PM-en met CcC?

Jij bent wel een enorme aanwinst hier op het Pb... Kan je je haarballen niet ergens anders gaan uitkotsen? http://216.40.241.68/cwm/cwm/puke.gif

Cc

Peetje
10-10-02, 14:31
Is dit nu uitlokking?
Hoewel ik het afkeur dat mensen eigen rechter gaan spelen kan ik me zo ontzettend goed voorstellen dat er iemand kotsmisselijk is geworden van Mike J. die opschept over zijn gruweldaad.....ze kunnen die smeerlap beter eenzame opsluiting geven, is beter voor zowel zijn bestwil als die van zijn medegevangenen.

Don
10-10-02, 14:32
Geplaatst door Tomas


Je bent wel een enorme aanwinst hier op 't PB. Kan je niet PM-en met CcC?

Come out, kitty-cat! I won't hurt you... much.

bman
10-10-02, 14:33
Let Mike toss the salad. Nuff said.

Tomas
10-10-02, 14:38
Geplaatst door Couscousje


Jij bent wel een enorme aanwinst hier op het Pb... Kan je je haarballen niet ergens anders gaan uitkotsen? http://216.40.241.68/cwm/cwm/puke.gif

Cc

Whatever...
:rolleyes:

Don
10-10-02, 14:42
Geplaatst door Tomas


Whatever...
:rolleyes:

I never forget a pussy... cat.

Couscousje
10-10-02, 14:44
Geplaatst door Tomas


Whatever...
:rolleyes:

1 - 0 voor mij.

Ga nu maar aGter je staart aanzitten ofzo.

Cc

Tomas
10-10-02, 14:49
Geplaatst door Couscousje


1 - 0 voor mij.

Ga nu maar aGter je staart aanzitten ofzo.

Cc

Jij wint alleen met jezelf als scheidrechter. Dat ben je zo gewend, dat het jezelf niet meer opvalt.

Maar ik vind het prima. Als jij je daar gelukkiger door voelt. Heb ik toch een goeie daad gedaan.

Shaheed
10-10-02, 14:49
Autochtone nedrlandse stiefvader van Rowena neergestoken in cel.

AMSTERDAM - De autochtone nederlander Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige autochtone nederlander Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.

De autochtone nederlander werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.

Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat de autochtone nederlander (mogelijk een christen) Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.



Kijk dit noem ik nog eens objectieve media , zonder aanzien des persoons melding maken van de nationaliteit en mogelijk het geloof van de dader.


Bron shaheed.nl

Tomas
10-10-02, 14:50
Geplaatst door Shaheed
Autochtone nedrlandse stiefvader van Rowena neergestoken in cel.

AMSTERDAM - De autochtone nederlander Mike J., stiefvader en verdachte van de gruwelijke moord op Rowena Rikkers, is neergestoken door een gevangene, zo schrijft de Telegraaf. De justitie in Zutphen heeft dat woensdagavond bevestigd. De 33-jarige autochtone nederlander Mike werd in Doetinchem aangevallen door een woedende celgenoot.

De autochtone nederlander werd geraakt in zijn nek met een scherpgeslepen plastic voorwerp. Volgens de persofficier waren de wonden niet levensbedreigend.

Medegevangenen verklaarden eerder in de Telegraaf dat de autochtone nederlander (mogelijk een christen) Mike J. zich zeer gehaat maakt in de gevangenis. Hij zou trots zijn op zijn daden en heeft in zijn cel foto's en artikelen over Rowena opgehangen.



Kijk dit noem ik nog eens objectieve media , zonder aanzien des persoons melding maken van de nationaliteit en mogelijk het geloof van de dader.


Bron shaheed.nl

Kan jij dit ook aantonen?

Tomas
10-10-02, 15:04
Verder is deze link wel aardig inclusief balkjes foto van Mike J.

De Telegraaf (http://krant.telegraaf.nl/krant/archief/20020425/teksten/bin.mike.meisje.gevangenen.html)

Mike wordt zonder achternaam genoemd, maar de overige gedetineerden die wat gezegd hebben worden inclusief achternaam geciteerd!

Wat een krant.
:D

Couscousje
10-10-02, 15:12
Geplaatst door Tomas


Jij wint alleen met jezelf als scheidrechter. Dat ben je zo gewend, dat het jezelf niet meer opvalt.

Maar ik vind het prima. Als jij je daar gelukkiger door voelt. Heb ik toch een goeie daad gedaan.

Die sGeidsreGter heb ik niet voor niets als avatar.

Doei doei, kutpoes!

Cc

Tomas
10-10-02, 15:17
Geplaatst door Couscousje


Die sGeidsreGter heb ik niet voor niets als avatar.

Doei doei, kutpoes!

Cc
1-1

Don
10-10-02, 15:22
Geplaatst door Couscousje


Doei doei, kutpoes!

Cc

'Kutpoes', is dat geen pleonasme?

Couscousje
10-10-02, 15:33
Geplaatst door Don


'Kutpoes', is dat geen pleonasme?

Waarom heb jij me ook altijd door? ;)

Cc

Don
10-10-02, 15:37
Geplaatst door Couscousje


Waarom heb jij me ook altijd door? ;)

Cc

Although I love it when you talk dirty... :jeweetog:

Couscousje
10-10-02, 15:38
Geplaatst door Don


Although I love it when you talk dirty... :jeweetog:

http://www.gamers-forums.com/smilies/cwm/3dlil/la.gif

Cc

bman
10-10-02, 16:39
Geplaatst door Don


'Kutpoes', is dat geen pleonasme?

tautologie als er een spatie tussen staat.

Canaris
10-10-02, 16:52
islamitische moskee is een pleonasme

Don
10-10-02, 16:57
Geplaatst door Canaris
islamitische moskee is een pleonasme

Well, then let it be a lesson. ;)

Couscousje
10-10-02, 16:59
Geplaatst door Don


Well, then let it be a lesson. ;)

We suck.

Cc