PDA

Bekijk Volledige Versie : Over het Meldpunt Discriminatie Internet



lpg4life
10-10-02, 14:53
Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI)is een eenmans-stichting die inderdaad gerund wordt door Ronald Eissens. Dat (zoals hierboven vermeld wordt) hij Joods is doet er op zichzelf natuurlijk niet toe. Wel relevant is dat hij politiek gezien nauwe banden heeft met rechtse Joodse organisaties in Nederland.
Ook heeft Eissens zeer nauwe banden met de Amsterdamse VVD met name met raadslid Frits Huffnagel. Deze gebruikt zeer regelmatig informatie van Eissens in raadsvergadering. Naar alle waarschijnlijkheid was het ook Eissens die Huffnagel en de VVD aanspoorde om aangifte te doen tegen Indymedia vanwege een oproep die geplaats was op Indymedia om Volkert van der G. te steunen.
Het is dan ook opvallend dat MDI nu opnieuw Indymedia aanvalt (zonder voorafgaand overleg). Het lijkt erg op een hetze tegen indymedia. Waarom richt het MDI zijn energie niet op veel gevaarlijker sites zoals Stormfront.org en Polinco enzo. Het lijkt erop dat met deze aangifte niet zozeer bedoeld wordt om anti-racisme of anti-semitischme te bestrijden. Kennelijk is het een rechtse politieke actie met de doelstelling om "links" in de anti-semitishce hoek proberen te drukken. Ten onrechte. Men kan beter de rechtse schrijvers van fout proza aanpakken dan het linkse Indymedia.

R.

Don
10-10-02, 15:00
Geplaatst door lpg4life
Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI)is een eenmans-stichting die inderdaad gerund wordt door Ronald Eissens. Dat (zoals hierboven vermeld wordt) hij Joods is doet er op zichzelf natuurlijk niet toe. Wel relevant is dat hij politiek gezien nauwe banden heeft met rechtse Joodse organisaties in Nederland.
Ook heeft Eissens zeer nauwe banden met de Amsterdamse VVD met name met raadslid Frits Huffnagel. Deze gebruikt zeer regelmatig informatie van Eissens in raadsvergadering. Naar alle waarschijnlijkheid was het ook Eissens die Huffnagel en de VVD aanspoorde om aangifte te doen tegen Indymedia vanwege een oproep die geplaats was op Indymedia om Volkert van der G. te steunen.
Het is dan ook opvallend dat MDI nu opnieuw Indymedia aanvalt (zonder voorafgaand overleg). Het lijkt erg op een hetze tegen indymedia. Waarom richt het MDI zijn energie niet op veel gevaarlijker sites zoals Stormfront.org en Polinco enzo. Het lijkt erop dat met deze aangifte niet zozeer bedoeld wordt om anti-racisme of anti-semitischme te bestrijden. Kennelijk is het een rechtse politieke actie met de doelstelling om "links" in de anti-semitishce hoek proberen te drukken. Ten onrechte. Men kan beter de rechtse schrijvers van fout proza aanpakken dan het linkse Indymedia.

R.

Oh, German. I'm sorry, I thought there was something wrong with you.

lpg4life
10-10-02, 15:08
Oh, German. I'm sorry, I thought there was something wrong with you.

Hé stuk verdriet! Ben je d'r ook?

Maarten
22-11-02, 02:11
Deze kon wel even een uppertje gebruiken..

Mark
22-11-02, 07:09
dit las ik een tijd geleden ook op indymedia, vast erg objectief ;)

Victory
22-11-02, 10:03
Geplaatst door Mark
dit las ik een tijd geleden ook op indymedia, vast erg objectief ;)

zeur niet.... :p


up!

Mark
22-11-02, 10:11
Geplaatst door Victory


zeur niet.... :p


up!

hahahaha ze zijn op een ander vlak wel erg gevaarlijk.. de bruine ogen blauwe ogen workshop....

magden_david
22-11-02, 11:01
Stormfront.org en Polinco zitten in het buitenland met hen server kan het mdi niets tegen doen.

De Rode Roos
22-11-02, 13:14
Geplaatst door magden_david
Stormfront.org en Polinco zitten in het buitenland met hen server kan het mdi niets tegen doen.

Ze kunnen wel wat doen tegen nl.politiek
Is een nieuwsgroep voor polino/stormfront gasten.

observer
22-11-02, 13:21
grappig het MDI heeft juist banden met magenta een ultra linkse heibel organistatie


Magenta, Meldpunt Discriminatie Internet is een onafhankelijke stichting.

magden_david
22-11-02, 13:48
Geplaatst door De Rode Roos


Ze kunnen wel wat doen tegen nl.politiek
Is een nieuwsgroep voor polino/stormfront gasten.


dan zou ik zeggen stuur ze een melding.
zo is maroc.nl ook aan zijn aanklacht gekomen , doordat mensen zelf initiatief tonen.

De Rode Roos
22-11-02, 14:25
Geplaatst door magden_david



dan zou ik zeggen stuur ze een melding.
zo is maroc.nl ook aan zijn aanklacht gekomen , doordat mensen zelf initiatief tonen.

Ik wil me niet meer in die nieuwsgroep vertoeven, ik erger me dood aan Winny de Jong fans en Fortuynnecrofielen. Ik heb vroeger heel veel meldingen gedaan, maar nooit een reactie ontvangen. Dus het heeft geen zin.