PDA

Bekijk Volledige Versie : Zal er ooit vrede komen.



ALIGHATAR
11-10-02, 09:41
zo nee laat me dan verder slapen.
zoja maak me dan wakkker.

Simon
11-10-02, 15:55
Ik denk het niet ....

NOS-TT 127 vr 11 okt VS stuurt zware wapens naar Golf WASHINGTON De VS zal de komende maand de troepenmacht in de Perzische Golf fors uitbreiden ter voorbereiding van een eventuele aanval op Irak.De marine zal met twee grote vrachtschepen ruim 800 pantservoertuigen verschepen. In de afgelopen maanden werden al vier commerciele vrachtschepen ingeschakeld om troepen en wapens vanuit Europa naar bases in het Midden-Oosten te brengen. Ook op politiek vlak worden obstakels voor een militair ingrijpen tegen Irak weggenomen.Na het Huis heeft nu ook de Senaat ingestemd met de resolutie die president Bush een volmacht geeft om te beginnen met een oorlog tegen het land.

Simon
11-10-02, 16:11
Geplaatst door mas13

Machtsvertoon!

Gisteren was een rapportage over de Cuba crisis. Het was 'boeiend' om te zien hoe een lokale Russische commandant op Cuba besluit een spionagevliegtuig van de VS neer te halen. Hij had hier geen orders toe. Gelukkig deed de VS niet wat in alle scenarios'stond: terugslaan. Het was waarschijnlijk het begin geweest van een nucleaire oorlog.
Dat is wel het vervelende van dit soort ontwikkelingen. Op een gegeven moment is er geen terugweg meer.

Simon

MaRiaH
11-10-02, 16:52
Ja een bommetje kan raar vallen..... :wat?!: