PDA

Bekijk Volledige Versie : Inburgeringscursus???



Orakel
11-10-02, 21:45
Geen nieuws vanh de dag, maar ik ben nieuw. Dusss..
Hebben jullie het hier wel eens gehad over de nieuwe immigratiewet en dan met name m.b.t. een huwelijkspartner uit het land van herkomst. Je weet wel, dat je dan 6300 euro moet betalen. Ik vraag me al tijden af of dat niet in strijd is met artikel 1 van de grondwet: gelijke mensenin gelijke situaties gelijk behandelen. Een partner uit een Europees land halen, heeft bovengenoemde consequenties niet. Als het wel in strijd is met art. 1 , waarom reageert er dan niemand publiekelijk? Forum bijvoorbeeld.
En vinden jullie 6300 euro ook niet lichtelijk veel voor een "teleac-cursus"? :regie:

Tamazight19
12-10-02, 11:21
Geplaatst door Orakel
Geen nieuws vanh de dag, maar ik ben nieuw. Dusss..
Hebben jullie het hier wel eens gehad over de nieuwe immigratiewet en dan met name m.b.t. een huwelijkspartner uit het land van herkomst. Je weet wel, dat je dan 6300 euro moet betalen. Ik vraag me al tijden af of dat niet in strijd is met artikel 1 van de grondwet: gelijke mensenin gelijke situaties gelijk behandelen. Een partner uit een Europees land halen, heeft bovengenoemde consequenties niet. Als het wel in strijd is met art. 1 , waarom reageert er dan niemand publiekelijk? Forum bijvoorbeeld.
En vinden jullie 6300 euro ook niet lichtelijk veel voor een "teleac-cursus"? :regie:

Krijg je niet het bedrag terug als je deze cursus succesvol afrond?

MAGICA ARABICA
12-10-02, 11:48
wat betreft die inburgeringscursus, stel ik ze in het gelijk

er lopen tal ongehuwde mannen en vrouwen rond in Nederland, dus waarom 1 uit land van herkomst importeren ?


beetje vaagjes

KuntaKinti
12-10-02, 12:50
Geplaatst door Orakel
Geen nieuws vanh de dag, maar ik ben nieuw. Dusss..
Hebben jullie het hier wel eens gehad over de nieuwe immigratiewet en dan met name m.b.t. een huwelijkspartner uit het land van herkomst. Je weet wel, dat je dan 6300 euro moet betalen. Ik vraag me al tijden af of dat niet in strijd is met artikel 1 van de grondwet: gelijke mensenin gelijke situaties gelijk behandelen. Een partner uit een Europees land halen, heeft bovengenoemde consequenties niet. Als het wel in strijd is met art. 1 , waarom reageert er dan niemand publiekelijk? Forum bijvoorbeeld.
En vinden jullie 6300 euro ook niet lichtelijk veel voor een "teleac-cursus"? :regie: .

Alweer grote onzin van de Nederlandse overheid. Het is gewoon discriminatie... Iemand die in europa trouwt wel... En daarbuiten niet... En iemand die rijk is wel en iemand die die 6300 euro gewoonweg niet heeft niet.... Er zijn mensen waar dat de helft is van hun jaarinkomen. Ow dus die moeten dan de criminaliteit in gaan omdat ze houden van iemand die in het buitenland woont... Ewa daar gaat onze samenleving heel erg op vooruit! Het is een heel oneerlijk systeem.
Maar we zullen zien... Ik weet bijna 100% zeker dat die inburgerinscursus helemaal niets gaat uithalen. Het is gewoon een publiciteitsstunt en mischien houden ze er nog wel geld aan over...

plexus
12-10-02, 12:56
iets wat ik eigenlijk nooit zo goed begrepen heb...is waarom dat aantal "importhuwlijken" nog altijd zo hoog is!...wat is er mis met al die singles die hier in nl wonen :stout:

KuntaKinti
12-10-02, 12:59
Geplaatst door plexus
iets wat ik eigenlijk nooit zo goed begrepen heb...is waarom dat aantal "importhuwlijken" nog altijd zo hoog is!...wat is er mis met al die singles die hier in nl wonen :stout:

Dat maakt toch helemaal niets uit?? Iedereen is toch zogenaamd vrij in dit land... Als ik een VOODOO NEgerin uit afrika wil.. Is dat toch mijn keus.... Je gaat mensen toch niet voorschrijven met wie ze moeten trouwen... :schok:

plexus
12-10-02, 13:01
Geplaatst door KuntaKinti


Dat maakt toch helemaal niets uit?? Iedereen is toch zogenaamd vrij in dit land... Als ik een VOODOO NEgerin uit afrika wil.. Is dat toch mijn keus.... Je gaat mensen toch niet voorschrijven met wie ze moeten trouwen... :schok:

ja dat begrijp ik...maar dat verklaart niet waarom het nog zo massaal gebeurt

KuntaKinti
12-10-02, 13:07
Geplaatst door plexus


ja dat begrijp ik...maar dat verklaart niet waarom het nog zo massaal gebeurt

hmmm een verklaring!!! effe denken hoor!!! oke!

De mensen zijn de laatste tijd zo welvarend geworden dat er meer geld is voor vakanties... En wanneer ontmoet je leuke mensen JAH juist ja in je vrije tijd... Als je lekker op vakantie bent in MArokko, Turkije, Amerika, Canada.. of whatever... Jah en daardoor komt het dus! Dus alle schuld ligt bij de welvarendheid in Nederland!!!

zo... :zwaai:

Marsipulami
12-10-02, 13:44
Geplaatst door Orakel
Geen nieuws vanh de dag, maar ik ben nieuw. Dusss..
Hebben jullie het hier wel eens gehad over de nieuwe immigratiewet en dan met name m.b.t. een huwelijkspartner uit het land van herkomst. Je weet wel, dat je dan 6300 euro moet betalen. Ik vraag me al tijden af of dat niet in strijd is met artikel 1 van de grondwet: gelijke mensenin gelijke situaties gelijk behandelen. Een partner uit een Europees land halen, heeft bovengenoemde consequenties niet. Als het wel in strijd is met art. 1 , waarom reageert er dan niemand publiekelijk? Forum bijvoorbeeld.
En vinden jullie 6300 euro ook niet lichtelijk veel voor een "teleac-cursus"? :regie:

Met de grondwet weet ik niet. Maar het heffen van belastingen op een huwelijk met een buitenlandse partner lijkt me in ieder geval wel in strijd te zijn met de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens, die in art.16 §1 het volgende stelt:

"Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten."

tallesman
12-10-02, 13:48
Geplaatst door Marsipulami
"Zonder enige beperking op grond van ras, nationaliteit of godsdienst, hebben mannen en vrouwen van huwbare leeftijd het recht om te huwen en een gezin te stichten."

Aan dat recht wordt toch geen afbreuk gedaan?
Er moet een borgsom worden betaald van 6.300 euro, die wordt teruggegeven als de inburgeringscursus van de nieuwe partner met succes is afgerond.

Lijkt me een goede maatregel tegen mannen die een vrouw uit een ver land halen en haar hier in Nederland voor eigen gebruik willen opsluiten.

Tamazight19
12-10-02, 13:50
Geplaatst door plexus
...is waarom wat is er mis met al die singles die hier in nl wonen :stout:

Waarom zou iemand zich alleen beperken tot de singles hier in Nederland. Is iemand buiten Nederland niet goed genoeg dan?

Er is niets met de singles hierzo en noch is er iets mis met mensen uit het buitenland. Je wordt gewoon verliefd en je denkt gewoon de ware te hebben gevonden. Dat is alles.

tallesman
12-10-02, 13:52
Geplaatst door Tamazight19
Er is niets met de singles hierzo en noch is er iets mis met mensen uit het buitenland. Je wordt gewoon verliefd en je denkt gewoon de ware te hebben gevonden. Dat is alles.

Het gaat in de meeste gevallen bij Turken en Marokkanen voorzover ik weet niet om vakantieliefdes, maar om gearrangeerde huwelijken.

KuntaKinti
12-10-02, 14:00
VOOROORDEEL.... TIP!!!! ga een onderzoekje houden hier in nederland hoeveel procent van de allochtonen nog aan gearangeerde huwelijken doet.. Voordat je met je onzin hier aan komt zetten... Dat is echt niet in vergelijking met het aantal mensen dat de bruid over de grens zoekt... :auw:

tallesman
12-10-02, 14:01
Geplaatst door KuntaKinti
VOOROORDEEL.... TIP!!!! ga een onderzoekje houden hier in nederland hoeveel procent van de allochtonen nog aan gearangeerde huwelijken doet.. Voordat je met je onzin hier aan komt zetten... Dat is echt niet in vergelijking met het aantal mensen dat de bruid over de grens zoekt... :auw:


Ik neem aan dat jij die cijfers bij de hand hebt, omdat je zo goed weet dat ik onzin heb opgeschreven.
Nou, wat zijn die cijfers dan?

KuntaKinti
12-10-02, 14:04
Geplaatst door tallesman



Ik neem aan dat jij die cijfers bij de hand hebt, omdat je zo goed weet dat ik onzin heb opgeschreven.
Nou, wat zijn die cijfers dan?

nee die heb ik niet... Daarom heb ik dat ook niet hier geplaatst... Maar jij schrijft dat het om gearangeerde huwelijken gaat... En dat vind ik echt iets van in het verleden... Tegenwoordig is dat helemaal niet meer ter sprake... Op wat uitzonderingen na...
Maar als ji jhet kan bewijzen met wat cijfertjes ben ik bereid om erin op te gaan :zwaai:

Marsipulami
12-10-02, 14:07
Geplaatst door tallesman


Aan dat recht wordt toch geen afbreuk gedaan?
Er moet een borgsom worden betaald van 6.300 euro, die wordt teruggegeven als de inburgeringscursus van de nieuwe partner met succes is afgerond.

Lijkt me een goede maatregel tegen mannen die een vrouw uit een ver land halen en haar hier in Nederland voor eigen gebruik willen opsluiten.

Het zit hem in het onderdeel 'zonder enige beperking' van art 16. 6300 euro is een pak geld voor mensen die sowieso al een heleboel kosten hebben omdat ze wensen te huwen. Mensen met een laag inkomen moeten daar jaren voor sparen voordat ze dat bedrag bij elkaar hebben. Huwen met een buitenlandse partner wordt dus wel degelijk bemoeilijkt.

Ik hoop dat je het met je denigrerende opmerking hierboven niet over Joodse huwelijkskandidaten hebt. Zo ja dan meld ik je bij het MDI.

tallesman
12-10-02, 14:11
Geplaatst door Marsipulami
Ik hoop dat je het met je denigrerende opmerking hierboven niet over Joodse huwelijkskandidaten hebt. Zo ja dan meld ik je bij het MDI.

Ik heb geen idee welk geloof de buitenlandse bruiden en bruidegommen hebben. Eén van de redenen om die 'borgsom' te vragen is om te voorkomen dat er elke generatie weer nieuwe eerste en tweede generatieproblemen ontstaan. Tweedegeneratiekinderen die goed zijn geïntegreerd halen een huwelijkspartner uit het land van hun ouders. Die spreekt geen Nederlands, ze krijgen kinderen, die spreken thuis de taal van de moeder. Die kinderen krijgen dus weer de problemen waar de vader (of in het omgekeerde geval de moeder) zich aan ontworsteld heeft.

En je meldt maar het mdi wat je wilt, misschien kennen ze je daar al.

tallesman
12-10-02, 14:13
Geplaatst door KuntaKinti


nee die heb ik niet... Daarom heb ik dat ook niet hier geplaatst... Maar jij schrijft dat het om gearangeerde huwelijken gaat... En dat vind ik echt iets van in het verleden... Tegenwoordig is dat helemaal niet meer ter sprake... Op wat uitzonderingen na...
Maar als ji jhet kan bewijzen met wat cijfertjes ben ik bereid om erin op te gaan :zwaai:

Inderdaad, ik heb even wat opgezocht:


Hilversum/Zeeburg, 15 december 2001 - Rond zeventig procent van de Turkse en Marokkaanse jongens en meisjes in Nederland zoeken hun huwelijkspartner in het land van herkomst. Dit leidde de afgelopen jaren tot een instroom in Nederland van circa zestigduizend nieuwe allochtonen. Dit meldt het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP) in een studie die begin volgend jaar zal verschijnen.

Die studie waarvan melding wordt gemaakt in de laatste zin is er dus al driekwart jaar. Daar moet je dan zelf maar in opzoeken in hoeveel gevallen het om uithuwelijking gaat.
Ik las trouwens in een artikel over kindersterfte dan het om vijftig procent zou gaan. En veel van die huwelijken zijn tussen neef en nicht, daarom zou het percentage kindersterfte onder allochtonen ook veel hoger liggen dan onder autochtonen.

plexus
12-10-02, 14:21
Geplaatst door Tamazight19


Waarom zou iemand zich alleen beperken tot de singles hier in Nederland. Is iemand buiten Nederland niet goed genoeg dan?

Er is niets met de singles hierzo en noch is er iets mis met mensen uit het buitenland. Je wordt gewoon verliefd en je denkt gewoon de ware te hebben gevonden. Dat is alles.

of iemand buiten NL ..niet goed genoeg is dat weet ik niet, heb je mij niets over horen zeggen..

en dat gewoon verliefd worden vind ik ook een beetje bla bla..als je in zo'n korte periode als een vakantie verliefd kan worden, dan kun je dat ook de rest van het jaar hier in NL...

ZwYgStErr
12-10-02, 15:13
Geplaatst door plexus


ja dat begrijp ik...maar dat verklaart niet waarom het nog zo massaal gebeurt

het feit dat het nog zo massaal gebeurt kan te maken hebben met het feit dat marokkanen en turken zo vaak op 'vakantie'(zeg maar gerust familiebezoek) gaan naar hun eigen land, en als je daar dan toevallig verliefd wordt op een bepaald persoon, daar kan jij toch nix aan doen?
En wat men ook vaak denkt is dat mensen die hun bruid/bruidegom 'importeren' een of andere berggeit halen zodat ze die kunnen domineren hier in Nederland. Maar dat soort dingen gebeuren dus allang niet meer.

ZwYgStErr
12-10-02, 15:15
Geplaatst door plexus


of iemand buiten NL ..niet goed genoeg is dat weet ik niet, heb je mij niets over horen zeggen..

en dat gewoon verliefd worden vind ik ook een beetje bla bla..als je in zo'n korte periode als een vakantie verliefd kan worden, dan kun je dat ook de rest van het jaar hier in NL...

wie zegt dat dat alleen in de vakantie gebeurd, het is heus niet zo dat een huwelijk in 2 maanden geregeld wordt. Vaak hebben ze een jarenlange relatie, of er gaat een verloving aan vooraf.

ZwYgStErr
12-10-02, 15:19
Geplaatst door tallesman


Ik heb geen idee welk geloof de buitenlandse bruiden en bruidegommen hebben. Eén van de redenen om die 'borgsom' te vragen is om te voorkomen dat er elke generatie weer nieuwe eerste en tweede generatieproblemen ontstaan. Tweedegeneratiekinderen die goed zijn geïntegreerd halen een huwelijkspartner uit het land van hun ouders. Die spreekt geen Nederlands, ze krijgen kinderen, die spreken thuis de taal van de moeder. Die kinderen krijgen dus weer de problemen waar de vader (of in het omgekeerde geval de moeder) zich aan ontworsteld heeft.

En je meldt maar het mdi wat je wilt, misschien kennen ze je daar al.

o alsjeblieft zeg, dat gebeurt allang niet meer (zeg niet dat er geen uitzonderingen zijn) maar ik noem mezelf als voorbeeld: ben opgegroeid in een marokkaanse cultuur mijn moeder sprak geen woord nederlands mijn vader alleen gebrekkig, thuis spraken we alleen Nederlands met onze ouders. Maar toch spreek ik gewoon ABN. Je hoort ook vaak dat allochtone kinderen slecht nederlands spreken doordat ze thuis geen nederlands spreken. Maar ik merkte op school dus altijd dat autochtone kinderen die alleen nederlands spraken thuis heus niet beter nederlands spraken dan de allochtone kinderen, integendeel.

Snuifduif
12-10-02, 15:53
Wat houdt inburgeren in?

Couscousje
12-10-02, 15:59
Geplaatst door Snuifduif
Wat houdt inburgeren in?

Prussies!

Ik ben hier geboren, maar ik heb net zo een inburgeringscursus nodig!!!

Sterker nog, de meeste autoGtonen hebben een inburgeringscursus nodig...

Cc

plexus
12-10-02, 16:05
Geplaatst door ZwYgStErr


het feit dat het nog zo massaal gebeurt kan te maken hebben met het feit dat marokkanen en turken zo vaak op 'vakantie'(zeg maar gerust familiebezoek) gaan naar hun eigen land, en als je daar dan toevallig verliefd wordt op een bepaald persoon, daar kan jij toch nix aan doen?
En wat men ook vaak denkt is dat mensen die hun bruid/bruidegom 'importeren' een of andere berggeit halen zodat ze die kunnen domineren hier in Nederland. Maar dat soort dingen gebeuren dus allang niet meer.

ik begrijp er helemaal niets meer van...

Snuifduif
12-10-02, 16:07
Mensen uit een ver land krijgen te horen hoe de wet hier in elkaar steekt. Ik ben benieuwd hoeveel autochtonen aan deze verplichting voldoen. ( Iedereen wordt geacht de wet te kennen blader)

ZwYgStErr
12-10-02, 16:08
Geplaatst door plexus


ik begrijp er helemaal niets meer van...

Van mij, van mijn uitleg of van jezelf???
zeg maar wat je uitgelegd wil hebben ik zal het proberen...

plexus
12-10-02, 16:17
Geplaatst door ZwYgStErr


Van mij, van mijn uitleg of van jezelf???
zeg maar wat je uitgelegd wil hebben ik zal het proberen...

van mezelf ;)

de simpele vraag waarom het nog zo massaal gebeurt ligt volgens mij toch meer aan de gedachte dat het primair zo hoort ... ik weet niet hoe dat bij de dames is..meeste mannen kunnen meisjes die hier opgegroeid zijn gewoon niet "aan"

ZwYgStErr
12-10-02, 16:21
Geplaatst door plexus


van mezelf ;)

de simpele vraag waarom het nog zo massaal gebeurt ligt volgens mij toch meer aan de gedachte dat het primair zo hoort ... ik weet niet hoe dat bij de dames is..meeste mannen kunnen meisjes die hier opgegroeid zijn gewoon niet "aan"

Nou daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar wat je zegt over dat het primair zo hoort: niet waar!!! Maar wat je zei: mannen kunnen de meisjes van hier vaak niet aan, komt voor, maar dat zie ik allang niet meer gebeuren.

ZwYgStErr
12-10-02, 16:25
Geplaatst door mas13

75%!!?
Kom kom, we zijn echt niet dom.
Het grootste gedeelte van de tijd verblijven de Marokkanen en Turken in Nederland, dus besteed men meer tijd met de Nederlandse Marokkanen en Turken dan met mensen in Turkije of Marokko.
Of worden Marokkanen en Turken alleen verliefd in de verlofperiode?
Neen neen..tracht eens een eerlijke en duidelijke verklaring te vinden waarom 75% van de Marokkanen en Turken hoe dan ook wil huwen met iemand uit Marokko of Turkije.
En hoeveel van deze huwelijken werden geregeld?

Ik zei ook niet dat dat een verklaring was, ik zei alleen dat dat een verklaring KON zijn. En het kleinste gedeelte van die huwelijken zijn gearrangeerd. Maar men moet bij 'geaarangeerd' (uithuwelijken) niet meteen denken dat het meisje (of de jongen) dan tegen zijn wil trouwt.

plexus
12-10-02, 16:31
Geplaatst door ZwYgStErr


... Maar wat je zei: mannen kunnen de meisjes van hier vaak niet aan, komt voor, maar dat zie ik allang niet meer gebeuren.

nou ik ken echt voorbeelden genoeg van mannen die uiteindelijk als het op trouwen aankomt toch even naar marokko gaan..daar is het toch net iets echter....terwijl deze gewoon marokkaanse liefjes gehad hebben ??? en dit zijn echt geen uitzonderingen!

ZwYgStErr
12-10-02, 16:34
Geplaatst door plexus


nou ik echt voorbeelden genoeg van mannen die uiteindelijk als het op trouwen aankomt toch even naar marokko gaan..daar is het toch net iets echter....terwijl deze gewoon marokkaanse liefjes gehad hebben ??? en dit zijn echt geen uitzonderingen!

Daar zijn de meisjes echt niet netter hoor, en ik ken ook genoeg voorbeelden...

ZwYgStErr
12-10-02, 16:39
Geplaatst door mas13

Dus eigenlijk, je weet het niet maar misschien zou het dat kunnen zijn!
Zou het dan ook niet kunnen dat het grootste deel van de huwelijken geregeld is, of heb je daar misschien ook een zekere verklaring voor. ;)

Maar waarom denk je dan dat het grootste gedeelte van die huwelijken gearrangeerd zijn...???

Idolater
12-10-02, 16:46
het is een manier om iemand snel van een verblijfsvergunning te voorzien. Dat wil de overheid tegenhouden.

Regelen Marokkanen geen typisch Marokkaanse evenementen zoals een Marokkaanse discofeest in Nederland? Dat is een goede manier om mensen te koppelen. Op welke manier doen Marokkanen aan amusement en feestjes? Daar hoor je zo weinig over.

Orakel
12-10-02, 16:52
Is een goeie vraag Plexus. Waarom is dat? Zijn de mannen te bang voor de ontwikkelde Marokkaanse vrouwen en zijn dezen op hun beurt weer bang voor de als condervatief veronderstelde mannen? Wie het weet mag het zeggen...
Thanx voor de toelichting Marsipulami.. Als dat is vastgelegd in een intercontinentaal verdrag, hoe kan het dan dat niemand er hier zijn mond over open doet? Missen we echt een Marokkanse lobby in Nederland? Allerlei andere groeperingen hadden allang alles uit de kast getrokken als zij zich benadeeld hadden gevoeld.
En het gaat mij niet om de inhoudelijke redenen om een partner uit het buitenland te halen, want daar valt zowel in positief als negatief opzicht op af te dingen, maar het gaat mij om het principe; ik word verondersteld te integreren en tgelijkertijd wordt mij duidelijk gemaakt dat ik anders ben en er voor mij andere regels gelden dan voor de "inheemsen". Eigenlijk neem ik een erg geintegreerd standpunt in, namelijk dat ik niet in mijn grondrechten aangetast wil worden en gelijk behandeld wil worden.... :confused:

ZwYgStErr
12-10-02, 16:54
Geplaatst door mas13

Het is een vermoeden, maar Idolater heeft reeds de woorden uit mijn mond gehaald.
Jij onderkruiper.. :fpuh:

onderkruiper???gaan we persoonlijk doen nu? :kwaad:

Idolater
12-10-02, 16:59
Geplaatst door mas13

Het is een vermoeden, maar Idolater heeft reeds de woorden uit mijn mond gehaald.
Jij onderkruiper.. :fpuh:

Bedoel jij mij? hahaha :haha:

ZwYgStErr
12-10-02, 17:01
Geplaatst door Idolater


Bedoel jij mij? hahaha :haha:

ik hoop het wel... :haha:

Orakel
12-10-02, 17:01
Jij mag de cursus op mijn kosten doen Couscousje, gezien je sgrijvfaardigheidt.... hehehehe (is maar gein he) :rotpc:

ZwYgStErr
12-10-02, 17:25
Geplaatst door mas13

Natuurlijk bedoel ik jou.
Maar ZwYgStErr heeft me weer verkeerd verstaan.
Ik en ZwYgStErr hebben waarschijnlijk problemen om elkaar te verstaan.
Niks hoor, is ook plezierig. ;)
Sorry hoor ZwYgStErr, was niet tegen jou... :fpetaf:

:rolleyes: we hebben helemaal geen problemen met elkaar verstaan, jij hebt gewoon problemen met jezelf goed uit te drukken, en ook duidelijk maken tegen wie je hethebt.
p.s.-----> :fpetaf: wil je niet beledigen maar raad sterk aan een nieuw haarkleurtje of permanentje of zo te nemen....zoals ik heb gedaan :rood: :hihi:

ZwYgStErr
12-10-02, 18:10
Geplaatst door mas13

Tja, nu maak je me wel onzeker, nu ben ik zeker dat je een vrouw bent.
Alleen vrouwen kunnen een man een minderwaardigheidscomplex aansmeren. :huil2:
Nu was ik juist uit een diep dal gekropen, kom jij mij er dieper induwen. :huil:

:schrik: Zo bedoelde ik het helemaal niet...
Nou eigenlijk? Zo bedoelde ik het helemaal wel....maar omdat je kennelijk in zo'n diep dal zit zal ik maar zeggen dat ik het niet zo bedoelde...en je krijgt ook deze... :blauwkus:

Couscousje
12-10-02, 21:25
Geplaatst door Orakel
Jij mag de cursus op mijn kosten doen Couscousje, gezien je sgrijvfaardigheidt.... hehehehe (is maar gein he) :rotpc:

:rolleyes:

Ik weet niet of het "gein" of gewoon je reinste knulligheid is, om zulks een opmerking te maken ten opziGte van iemand die de Nederlandse taal en grammatica welliGt nog beter beheerst dan de autoGtone bevolking.

Hmmmm... Volgens mij is bovenstaande zin iets te ingewikkeld voor je. Ik zal het even vertalen:

Jij denkt dat je leuk bent.

Doei doei.

Cc

Couscousje
12-10-02, 21:37
Geplaatst door mas13

(is maar gein he)
Hiermee ontkom je niet aan de genadeloze repliek van Cc.
Kruip maar al weg in een donker hoekje, ik hoor Cc al aankomen. :hihi:

:D

Jeetje, je kent me te goed...

Cc

Idolater
12-10-02, 23:34
Geplaatst door Uziel Gal


Weet je wat in strijd met art 1 vd grondwet is ?

De volgende opmerking bij vacatures:
"Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een allochtoon."

Jij bent net zo erg als een fundi.
Positieve discriminatie is geen discriminatie.