PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar gaat het heen.....



KuntaKinti
12-10-02, 12:57
Waar gaat het heen met deze wereld....

Wat ik de laatste tijd zie en vooral in de media... Is namelijk dat de mensen die het minste te zeggen hebben De meeste aandacht krijgen!!! En de mensen die juist wel wat te zeggen hebben worden genegeerd.. Neem nou bijvoorbeeld hirsi ali... Iedereen weet dat er een luchtje aan zit.. Dat ze wellicht liegt of wat dan ook.... Maar de aandacht die daarvoor word gegeven is alleen maar groter... En een beter voorbeeld als BUSH bestaat niet... De domste sukkel word daar tot president gekozen... PFFFF Het lijkt wel de omgekeerde wereld! :fplet:

tallesman
12-10-02, 13:00
Ik ben het met je eens.
Ik reageer dus maar niet.

Tomas
12-10-02, 13:25
Geplaatst door KuntaKinti
Waar gaat het heen met deze wereld....

Wat ik de laatste tijd zie en vooral in de media... Is namelijk dat de mensen die het minste te zeggen hebben De meeste aandacht krijgen!!! En de mensen die juist wel wat te zeggen hebben worden genegeerd.. Neem nou bijvoorbeeld hirsi ali... Iedereen weet dat er een luchtje aan zit.. Dat ze wellicht liegt of wat dan ook.... Maar de aandacht die daarvoor word gegeven is alleen maar groter... En een beter voorbeeld als BUSH bestaat niet... De domste sukkel word daar tot president gekozen... PFFFF Het lijkt wel de omgekeerde wereld! :fplet:

Niet iedereen gelooft dat er een luchtje aan zit. Maar waarschijnlijk is jouw definitie van iedereen beperkt tot iedereen die het met jouw eens is.

Kijk eens naar de documentaire van de vpro en probeer te begrijpen wat zo'n VN journaliste voor een blunder heeft gemaakt. Die ze uiteindelijk wel toegeeft, maar net zo onkundig als het artikel zelf.

Marsipulami
12-10-02, 13:28
http://www.allied-gms.co.uk/funny_~1.jpg

Het is blijkbaar slecht gesteld met het openbaar vervoer in Gouda.

Tomas
12-10-02, 13:30
Geplaatst door Marsipulami
http://www.allied-gms.co.uk/funny_~1.jpg

Het is blijkbaar slecht gesteld met het openbaar vervoer in Gouda.

Gouda is gewoon gezellig, warm en groen.

Blijkt.

Marsipulami
12-10-02, 13:33
Geplaatst door Tomas


Gouda is gewoon gezellig, warm en groen.

Blijkt.

Ja, lijkt me ook. Men zou er eens een paar antropologen naartoe moeten sturen om een studie te maken van de inboorlingen.

Tomas
12-10-02, 13:39
Geplaatst door Marsipulami


Ja, lijkt me ook. Men zou er eens een paar antropologen naartoe moeten sturen om een studie te maken van de inboorlingen.

Die zijn er al. Net aangekomen met z'n allen in een pickup truck.

KuntaKinti
13-10-02, 18:33
Geplaatst door Marsipulami
http://www.allied-gms.co.uk/funny_~1.jpg

Het is blijkbaar slecht gesteld met het openbaar vervoer in Gouda.

hahahaha maar waarom gouda,???? daar woon ik niet hoor? als je dat denkt!
:zwaai:

Casawie
13-10-02, 18:36
Geplaatst door KuntaKinti


hahahaha maar waarom gouda,???? daar woon ik niet hoor? als je dat denkt!
:zwaai:

hahhaha ze denke dat je in gouda woont
blijkbaar zit er ook een steekie los bij jouw!

KuntaKinti
14-10-02, 09:38
Ewa gekke mensen a sahbi...