PDA

Bekijk Volledige Versie : moeder wil Luca niet terug



sil
13-10-02, 00:16
Ik zit hier met kippevel achter de puter.Hoorde net bij het journaal,dat de moeder van Luca haar kind niet terug wil.
ze was hier naar toe gekomen om kleren voor hem af te geven.
Zij woont al 10 jaar in Italie,en hoopt dat Luca hier een beter leven krijgt.

i love israel
13-10-02, 00:18
Geplaatst door sil
Ik zit hier met kippevel achter de puter.Hoorde net bij het journaal,dat de moeder van Luca haar kind niet terug wil.
ze was hier naar toe gekomen om kleren voor hem af te geven.
Zij woont al 10 jaar in Italie,en hoopt dat Luca hier een beter leven krijgt.

das mooi dat ze hem niet terug wil. wat mij betreft mag ze hem nooit terugkrijgen, en ik hoop dat ze haar andere 2 kinderen ook bij haar weghalen. dit je kind aandoen is monsterlijk.

Couscousje
13-10-02, 00:19
Wie is Luca? Zoontje van Marco Borsato?

Cc leeft onder een steen, namelijk...

sil
13-10-02, 00:21
Geplaatst door i love israel


das mooi dat ze hem niet terug wil. wat mij betreft mag ze hem nooit terugkrijgen, en ik hoop dat ze haar andere 2 kinderen ook bij haar weghalen. dit je kind aandoen is monsterlijk.


Je weet niet wat de achtergronden zijn ,Waarom zij het heeft gedaan.

i love israel
13-10-02, 00:29
Geplaatst door sil



Je weet niet wat de achtergronden zijn ,Waarom zij het heeft gedaan.

kom op sil. wat er ook aan de hand is, je laat je kind niet achter in een ander land in de burger king. dan ben je als moeder diep en innig gestoord.

sil
13-10-02, 00:55
Geplaatst door i love israel


kom op sil. wat er ook aan de hand is, je laat je kind niet achter in een ander land in de burger king. dan ben je als moeder diep en innig gestoord.

Of zij diep en innig gestoord weet ik niet,zij kan ook wanhopig geweest zijn,en als het haar niets gedaan had,zou ze nu ook niet zijn teruggekomen.
Misschien heeft zij toen ook wel staan wachten (zonder gezien te zijn) wie haar kind heeft meegenomen

sil
13-10-02, 00:57
Geplaatst door Couscousje
Wie is Luca? Zoontje van Marco Borsato?

Cc leeft onder een steen, namelijk...

Kom maar onder die steen uit dan(geintje)

dat is het jochie dat een tijdje geleden bij Mc donald is achtergelaten

Couscousje
13-10-02, 01:09
Geplaatst door sil


Kom maar onder die steen uit dan(geintje)

dat is het jochie dat een tijdje geleden bij Mc donald is achtergelaten

Hmmmmm.

Dat nieuws is me dan volledig ontgaan. Kheb het niet eerder gehoord.

Cc

Z. Al Nuhayyan
13-10-02, 03:00
:confused:

i love israel
13-10-02, 10:52
Geplaatst door sil


Of zij diep en innig gestoord weet ik niet,zij kan ook wanhopig geweest zijn,en als het haar niets gedaan had,zou ze nu ook niet zijn teruggekomen.
Misschien heeft zij toen ook wel staan wachten (zonder gezien te zijn) wie haar kind heeft meegenomen

ze was nu bij de burger king net 2 andere kinderen. wie weet wilde ze die ook achterlaten.

sil
13-10-02, 16:56
Geplaatst door i love israel


ze was nu bij de burger king net 2 andere kinderen. wie weet wilde ze die ook achterlaten.

Ze hebben haar ondervraagd,misschien horen we dan de waarheid.