PDA

Bekijk Volledige Versie : Zal Irak Israel aanvallen, of niet..?



BiL@L
13-10-02, 19:34
gewist

i love israel
13-10-02, 19:38
Geplaatst door BiL@L
Zou het mogelijk kunnen zijn dat wanneer Irak aangevallen wordt door de VS, dat Irak zich militair zal gaan aansluiten bij het Palestijnse verzet, en daar misschien zelfs een WO/MO-oorlog mee veroorzaken..?

wanneer irak israel zal beschieten zal dat niet te maken hebben met het palestijnse verzet. de wapens die ze zullen gebruiken zullen ook de palestijnen doden.

Shaheed
13-10-02, 19:41
Ik hoop dat irak henzal aanvallen aangezien de israeliers zich willen mee bemoeien met de oorlog.
Er hebben zich joodse soldaten geschaard bij de amerikaanse basis in koeweit

Waiting
13-10-02, 19:48
De kans is groot dat Irak de kans gebruikt om Israel ook eventjes aan te vallen...
De kans is echter ook groot dat Israel niet zoals ze zich zo goed hebben beheersd in de Golf-Oorlog nu wel Irak zelf zullen aanpakken...
Dit natuurlijk na overleg met Amerika, maar ik denk dat de Amerikanen de Israelische piloten nu wel kunnen gebruiken. Desnoods vliegend onder Amerikaanse vlag.
Als Saddam geen Israelische piloten boven Bagdad wil hebben kan ie zich beter gedeisd houden...

Israel is voorbereid, Israel heeft een eigen luchtafweergeschut geproduceerd de "pijl" en de burgers hebben gasmaskers op voorraad....

magden_david
13-10-02, 21:19
die zullen de palestijnen niet nodig hebben want saddam heeft slimme bommen die alleen israeli's doden net zoals de hamas slimme bommen hebben die alleen zionisten doden.

Pixelshade
13-10-02, 22:34
Ik denk dat de irakezen zullen doen wat nodig is, tuurlijk steunen zij niet met zn allen saddam maar zij verdedigen hun land, ze zullen geen zionisten toelaten

Girl@Egy
13-10-02, 22:38
Ja, Ik hoop dat ze Israel zullen aanvallen!
Het werd tijd dat een arabisch land de Palestijnen steunt! :jammer:

mimoun@tiscali.
13-10-02, 22:43
het word tijd dat israel gestraft wordt en dat meer arabische landen zich voegen bij irak.

i love israel
13-10-02, 22:44
Geplaatst door Girl@Egy
Ja, Ik hoop dat ze Israel zullen aanvallen!
Het werd tijd dat een arabisch land de Palestijnen steunt! :jammer:

denk ff na. die vent geeft zelfs niets om zijn eigen bevoking, zal hij dat wel om de palestijnen doen.

rja
13-10-02, 22:45
Geplaatst door Shaheed
Ik hoop dat irak henzal aanvallen aangezien de israeliers zich willen mee bemoeien met de oorlog.

Al Saddam zo dom is, om chemisch of biologische wapens op Isreal te gooien.

Ik hoop ik toch dat het Irakeese volk, Saddam voor een vuurpeloton executeert, want anders heb ik medelijden met Irakeese volk, want de wraak van Isreal en/of Amerika zal verschrikkelijk zijn.

Girl@Egy
13-10-02, 22:48
Geplaatst door i love israel


denk ff na. die vent geeft zelfs niets om zijn eigen bevoking, zal hij dat wel om de palestijnen doen.
Dat weet ik , het is een egoist, daarom zet ik IK HOOP het erbij.. :denk:

jaja
13-10-02, 22:52
Geplaatst door Girl@Egy
Ja, Ik hoop dat ze Israel zullen aanvallen!
Het werd tijd dat een arabisch land de Palestijnen steunt! :jammer: sorry , maar eh ... Sadam valt israel niet aan om de palestijnen te helpen. Daar heeft hij nu al jaren de tijd voor gehad. Dat doet ie niet. Hij zal wel gek zijn. Dan verliest hij zijn positie, want een tegenaanval kan ie niet aan.
Hij zal Israel aanvallen als de Vs hem aanvalt, om dezelfde reden waarom hij dat in de Golfoorlog (nr2) deed. Om de aandacht van hem af te leiden en om te poberen israel in het conflict te betrekken om zo te proberen steun van andere moslimlanden te krijgen om zijn eigen huid te redden. Kortom, hij gaat niet de palestijnen helpen, maar de palestijnen moeten hem redden.
Of er nu palestijnen leven of sterven maakt hem niet zoveel uit. Maar als het israel-palestijnse conflict de VS weerhoudt van een aanval op hem, dan is hem dat wel een paar extra doodde palestijnen waard.
Als de palestijnen weer de keuze maken, zoals in de Golfoorlog (nr2) dan komen ze waarschijnlijk weer in die situatie zoals na de vorige golfoorlog .... Zij verzwakt, Israel versterkt. En de Golfstaten - en hun geld - op afstand van de palestijnen.

Girl@Egy
13-10-02, 23:00
Geplaatst door jaja
sorry , maar eh ... Sadam valt israel niet aan om de palestijnen te helpen. Daar heeft hij nu al jaren de tijd voor gehad. Dat doet ie niet. Hij zal wel gek zijn. Dan verliest hij zijn positie, want een tegenaanval kan ie niet aan.
Hij zal Israel aanvallen als de Vs hem aanvalt, om dezelfde reden waarom hij dat in de Golfoorlog (nr2) deed. Om de aandacht van hem af te leiden en om te poberen israel in het conflict te betrekken om zo te proberen steun van andere moslimlanden te krijgen om zijn eigen huid te redden. Kortom, hij gaat niet de palestijnen helpen, maar de palestijnen moeten hem redden.
Of er nu palestijnen leven of sterven maakt hem niet zoveel uit. Maar als het israel-palestijnse conflict de VS weerhoudt van een aanval op hem, dan is hem dat wel een paar extra doodde palestijnen waard.
Als de palestijnen weer de keuze maken, zoals in de Golfoorlog (nr2) dan komen ze waarschijnlijk weer in die situatie zoals na de vorige golfoorlog .... Zij verzwakt, Israel versterkt. En de Golfstaten - en hun geld - op afstand van de palestijnen.

Dat weet ik ook wel hoor, vertel maar iets nieuws. Ik vind hem zowiezo een lafaard, als je een ander arabisch/islamitisch land aanvalt, ben je tot alles in staat :duizelig:
Maar ik zal toch blij zijn als ze israel binnen vallen, zodat ze het gevoel krijgen dat r toch iemand tegen ze op kan! :duizelig:

mimoun@tiscali.
13-10-02, 23:00
Geplaatst door JOOP.R


Jammer voor jou als sadam israel aanvald is dat alleen eigenbelang en zeker niet om de palestijnen te helpen
ook in het verleden heeft hij de palestijnen aan hun lot overgelaten en waarom zou hij ze nu wel helpen.

jammer voor jou is dat je met zoveel haatgevoelens zit
neem een voorbeeld aan de marokanen in maroko die wel positief over israel praten en zelfs vrienschapelijk met de israelies omgaan


hoe kom je erbij dat de marokkanen in marokko vriendschappelijk omgaan met de israelis

Girl@Egy
13-10-02, 23:02
Geplaatst door mimoun@tiscali.



hoe kom je erbij dat de marokkanen in marokko vriendschappelijk omgaan met de israelis

dat vroeg ik me nou ook af, ze komen hier echt met de raarste uitspraken!
Straks gaan ze me ook nog vertellen dat homo's geliefd zijn in egypte :handbang:

i love israel
13-10-02, 23:18
Geplaatst door mimoun@tiscali.



hoe kom je erbij dat de marokkanen in marokko vriendschappelijk omgaan met de israelis

zou dat komen doordat we er iedere keer mee om de oren worden geslagen hoe goed marokko wel niet is voor de joden? ga je dat nu ontkennen?

jaja
13-10-02, 23:25
mimoun@tiscali:

hoe kom je erbij dat de marokkanen in marokko vriendschappelijk omgaan met de israelis

I Love Israel
zou dat komen doordat we er iedere keer mee om de oren worden geslagen hoe goed marokko wel niet is voor de joden? ga je dat nu ontkennen?

allereerst is een marokkaanse jood geen israeli en dus niet gelijk te stellen.
Vervolgens is het wel zo dat sinds 1948 Marokko naast Iran het land in de islamitische wereld was, waarmee Israel de beste relaties had. Israelische ministers kwamen er herhaaldelijk en de handel tussen beide landen is ook nooit stil gelegd. Kortom, israeli weerden verhoudingsgewijs vriendelijk behandeld, alleen wel in het geheim, want anders begonnen andere landen te mopperen.

Abdel26
14-10-02, 06:00
Geplaatst door JOOP.R



Jammer dat jij niet de waarhijd verteld het is nooit in het geheim gebeurd er zijn zelfs minsters van israel opelijk door de koning ontvangen en nu nog spreken ministers van bijde landen opelijk
met elkaar

Allen is er in het geheim gesproken over de palestijnse problemen met israelies en palestijnen onder lijding van een marokaanse minister

ik weet het de waarhijd doet vak pijn ik vraag mij dan ook af waarom marokanen in nederland vaak zo
antie israel /antisemiets zijn. mieschien dat iemand mij daar een antwoord op kan geven

Een beetje zielig dat je bovenstaande schrijftaal hanteert. Scoor je punten mee.

Maar nu ff on topic. Waarom marokkanen en moslims anti-israel zijn?
Het volgende. Palestijnen worden zo onderdrukt door de Joden dat zij daar niks tegen kunnen doen. Palestijnen hebben stenen en de Joden hebben alle soorten wapens. En oa Marokkanen, maar ook nederlanders hebben sympathie voor de palestijnen.

Nu ff een vraag aan jou. Toen de Joden in de WOII werden uitgeroeid hadden de Joden toen ook geen hekel aan de Duitsers? Okay ander voorbeeld, maar de Joden doen nu precies hetzelfde met de Palestijnen.

i love israel
14-10-02, 10:21
speciaal voor abdel26 (had je die 2 per ongeluk erbij gezet?) die kennelijk iemand op zijn taalfouten moet pakken bij gebrek aan argumenten.

jammer dat jij niet de waarheid vertelt, het is nooit in het geheim gebeurd en er zijn zelfs ministers van israel openlijk door de koning ontvangen en nu nog spreken ministers van beide landen openlijk met elkaar.

alleen is er in het geheim gesproken over de palestijnse problemen met israeliers en palestijnen onder leiding van een marokkaanse minister.

ik weet het, de waarheid doet vaak pijn. ik vraag mij dan ook af waarom marokkanen in nederland vaak zo anti israel / antisemitisch zijn. misschien dat iemand mij daar een antwoord op kan geven.

The_Reporter
14-10-02, 13:48
Ik denk eigenlijk niet dat Irak ook Israel erbij zal gaan betrekken.. Het gaat er de machthebbers meer om dat ze de macht hebben dan dat ze het zouden opnemen voor een ander volk.. Niet zo heel lang geleden stonden de kranten nog vol van zogenaamde giftes die Saddam aan plaatselijke famillie-leden had gedoneert aan nabestaanden van omgekomen strijders.. Het is weliswaar een vorm van steunbetuiging, echter denk k dat het hier meer om de politiek draait dan om het lot van de Palestijn..

De enige mogelijkheid waardoor Irak zou kunnen aanvallen is wanneer Saddam een vooruitzicht krijgt zonder perspectieven.. dus niet meer de nodige macht (rijkdom) waar hij een plezier leventje van kan leiden.. Waarschijnlijk komt het zelfs niet eens zo ver dat de VS Irak uberhaupt zal gaan aanvallen.. de druk wordt weliswaas steeds meer versterkt, maar de kreten van dat de VS toch zal gaan doen wat zij betaamt gaat in dit geval niet op.. Dat krijg je als je alibie niet sterk genoeg is..

Men moet niet vergeten dat wanneer Irak een bedreiging zou kunnen vormen met de wapens die het bezit, dat bijvoorbeeld Israel ook een bedreiging zou kunnen vormen voor de andere buurlanden.. Denk aan Jordanie, Syrie.. Landen die zich ongetwijfelt zullen aansluiten bij Irak wanneer Irak kernmacht Israel zal aanvallen.. Ik zeg erbij kernmacht, omdat juist dat de reden zal zijn voor een zeer destructieve oorlog die ongetwijfeld wereldwijd kan worden..

De VS doet heel agresief.. door op verschillende bases in het MO zwaar bewapende militaire eenheden paraat te houden.. echter s dit niets meer dan schijn, en wederom meer politiek, waarmee men wil laten zien: "Kijk eens hoe sterk ik ben.." Wat er natuurlijk toe zal moeten leiden dat Irak open kaart zal gaan spelen.. In principe s dat begrijpelijk.. Maar ook is het begrijpelijk dat wanneer Irak zegt dat wanneer Israel wel gewoon haar arsenaal aan wapens mag vergroten en Irak dat niet mag vanwege de golfoorlog.. Dan maakt het niet uit wat voor misdaden beide partijen begaan, ze zullen dan beide fout zitten, en dus ook beide gelijk hebben wanneer de 1 gaat wijzen naar de ander..

Irak is klaar om gehersenspoelt te worden, voor zover dat nog niet gebeurd is, en er zelfs het hele Oostelijke wereld-deel in mee zou kunnen nemen.. Ik denk dat er meerdere landen dan alleen de MO-landen er bij gebaat zouden zijn wanneer Israel aangevallen zou worden.. Mocht dat gebeuren, dan zal het een alles of niets oorlog worden..

Men is hiervan op de hoogte.. De VS speelt dus gewoon een spelletje.. ze doet agressief, en laat zich dan weer terug duwen door VN.. Want denk je nou werkelijk dat wanneer de VS had willen aanvallen, dat niet allang gedaan zou hebben..?

khad ff nix te doen..

Abdel26
14-10-02, 17:17
Geplaatst door mas13

O ja, worden de Palestijnen dan massaal gedeporteerd naar concentratiekampen om aldaar slavenarbeid te moeten verrichten?
Worden de Palestijnse families dan bruut gescheiden, en worden de zwaksten dan naar de gaskamers gebracht?
Worden er onmenselijke experimenten uitgevoerd a la mengele op de Palestijnen?
Werden er reeds 6.000.000 Palestijnen gedood door de Israëli's?
Als de zelfmoordaanslagen op onschuldige burgers ophouden zal er meer ruimte komen voor de Palestijnen en de vrede, tot dan zijn de Israëli's wel veplicht alles af te grendelen, zoniet loopt op een wip en een gauw heel Jeruzalem vol met zelfmoordenaars.
Hamas en andere moordenaars doen echt geen goed voor hun volk..integendeel.
Zij haten de vrede, bloed willen ze zien..ze willen hoe dan ook de slachtofferrol kunnen spelen..

mas13 WOII en Israel kun je natuurlijk niet met elkaar vergelijken, maar ik gaf het ook als voorbeeld!!!

De palestijnen worden erg onderdrukt en er worden veel te veel onschuldige mensen vermoord.

Abdel26
14-10-02, 17:19
Geplaatst door i love israel
speciaal voor abdel26 (had je die 2 per ongeluk erbij gezet?) die kennelijk iemand op zijn taalfouten moet pakken bij gebrek aan argumenten.

jammer dat jij niet de waarheid vertelt, het is nooit in het geheim gebeurd en er zijn zelfs ministers van israel openlijk door de koning ontvangen en nu nog spreken ministers van beide landen openlijk met elkaar.

alleen is er in het geheim gesproken over de palestijnse problemen met israeliers en palestijnen onder leiding van een marokkaanse minister.

ik weet het, de waarheid doet vaak pijn. ik vraag mij dan ook af waarom marokkanen in nederland vaak zo anti israel / antisemitisch zijn. misschien dat iemand mij daar een antwoord op kan geven.

dit slaat dus ook nergens op! :rolleyes:

Als je goed leest heb ik mijn argumenten gegeven.

GroteWolf
14-10-02, 18:18
Irak zal Israel zeker provoceren. Dat is nu eenmaal in hun belang.

rja
14-10-02, 19:06
Geplaatst door The_Reporter
Men moet niet vergeten dat wanneer Irak een bedreiging zou kunnen vormen met de wapens die het bezit, dat bijvoorbeeld Israel ook een bedreiging zou kunnen vormen voor de andere buurlanden.. Denk aan Jordanie, Syrie.. Landen die zich ongetwijfelt zullen aansluiten bij Irak wanneer Irak kernmacht Israel zal aanvallen.. Ik zeg erbij kernmacht, omdat juist dat de reden zal zijn voor een zeer destructieve oorlog die ongetwijfeld wereldwijd kan worden..
[/B]
Isreal zal die kernwapens niet gebruiken, behalve als Isreal met vernietigingswapens wordt aangevallen, Saddam is niet zo dom, Isreal en Amerika hebben zulke verschrikkelijke biologische, chemisch en kernwapens. Ik denk niet dat Saddam, voor de Palestijnse zaak de vernietiging van Irak risceert en geloof zeker niet dat andere Arabische landen zich in deze strijd meng, als Irak met vernietigingswapens begint.

Dat dit een wereldoorlog wordt met vernietigingswapens, geloof ik niet, want geeneen van de grote kernmachten staan tegenover elkaar, nee het zal het van Midden Oosten het slagveld maken waar deze wapens worden gebruikt, het Midden Oosten een rokende, radioactieve en onleefbare vlakte.

BiL@L
17-10-02, 08:32
WASHINGTON (AFP) - De Amerikaanse
president Bush heeft woensdag tegenover
de Israëlische premier Sharon bevestigd
dat Israël terug mag slaan als het land
wordt aangevallen door Irak of door
terroristen. Sharon beloofde Bush dat
hij de uitbetaling van achtergehouden
tegoeden van de Palestijnse Autoriteit
zal vergemakkelijken.

Tijdens de Golfoorlog van 1990/91 had
Washington Israël overgehaald niets te
ondernemen tegen Iraakse beschietingen
teneinde Arabische staten binnen de
coalitie tegen Irak te houden. Irak
schoot toen zo’n veertig Scud-raketten
af op de joodse staat. Die maakten toen
weinig slachtoffers.

Volgens een hoge Israëlische
functionaris hebben de Amerikanen
Sharon toegezegd dat zij de Israëlische
regering „meer dan twee dagen” voor een
militaire aanval op Irak zullen
waarschuwen. Bush onderstreepte
woensdag opnieuw dat hij nog niet tot zo’n
actie heeft besloten en dat hij hoopt dat
de Verenigde Naties de Iraakse leider
Saddam Hussein kunnen overhalen
wapeninspecteurs alle ruimte te bieden
om de Iraakse bewapening te onderzoeken.

Sharon is woensdag voor overleg
ontvangen op het Witte Huis.

bman
17-10-02, 11:16
Geplaatst door Girl@Egy


Dat weet ik ook wel hoor, vertel maar iets nieuws. Ik vind hem zowiezo een lafaard, als je een ander arabisch/islamitisch land aanvalt, ben je tot alles in staat :duizelig:
Maar ik zal toch blij zijn als ze israel binnen vallen, zodat ze het gevoel krijgen dat r toch iemand tegen ze op kan! :duizelig:

BINNENVALLEN? Via welke route? Ben je helemaal een haartje betoeterd: de enige vorm van agressie die Irak tegen Israel zou kunnen gebruiken is al-hussein raketten e.d. (met gifgas oid). Om Israel BINNEN te vallen moet je je leger er naar toe verplaatsen, heo je dat voor je? Dat de Amerikanen een half miljoen soldaten door Jordanie heen laat wandelen richting Israel?

Lijkt me nogal een hachelijke onderneming. Of hebben de Irakis stiekem een tunnel gegraven die in Tel-Aviv bovenkomt?

magden_david
17-10-02, 12:24
saddam weet verdomd goed dat als er 1 scud met gifgas op israeliosche bodem terecht komt hij 1 atoombom terug krijgt. Mocht hij inziendat zijnregime gaat vallen zie ik hem er wel voor aan dit ook daadwerkelijk te doen oim de regio in de fik te zetten. De vraag is hoezeer zijn de overige arabische landen bereid om hetzelfde risico te lopen ?

Canaris
17-10-02, 12:54
ieder "normaal" mens heeft angst voor de dood. Dat heet leven, iets wat jij nooit zult begrijpen. Het hele concept van "leven" gaat snoerstrak aan jouw voorbij.

ps waar is dat fotootje met die knielende eikels? Ik verheugde er me telkens weer op

BiL@L
17-10-02, 17:07
Geplaatst door Canaris
ieder "normaal" mens heeft angst voor de dood.

Jah, maar niet ieder normale mens heeft dat om de juiste redenen..

BENZ_207
20-10-02, 03:25
jullie zijn echt ziek. :haha: :loog:

BiL@L
20-10-02, 10:20
BERLIJN-Met het oog op een eventuele Amerikaanse aanval op Irak brengt de Iraakse president Saddam Hussein alvast goudstaven en waardevolle kunstvoorwerpen in veiligheid. Dat meldde de Duitse krant Welt am Sonntag die zich baseert op leden van de Iraakse oppositie en Westerse inlichtingendiensten.

Volgens de zegslieden zijn de afgelopen weken zwaar bewaakte vrachtauto's met goud en waardevolle voorwerpen uit Bagdad vertrokken richting de stad Abu Kamul, bij de grens met Syrië. Zakenmensen uit Syrië en Jordanië wachtten de karavaan op, aldus de zegslieden. Diplomaten in Damascus zeiden dat het vrachtwagenverkeer tussen Syrië en Irak de laatste weken sterk is toegenomen.

BiL@L
20-10-02, 18:25
Geplaatst door Kidon2


Daarom wordt het tijd Saddam nu aan te pakken voordat hij hier de kans voor krijgt, voordat hij nucleaire wapens heeft ontwikkeld.

Het is 5 voor 12.

Denk niet dat er een land bestaat die daar niet aan kan komen..
:wijs:

The_Reporter
21-10-02, 06:42
WASHINGTON - Als antwoord op de onthulling van Noord-Korea dat het een clandestien kernwapenprogramma heeft opgezet, hebben de Verenigde Staten het uit 1994 daterende ontwapeningsakkoord met Pyongyang geannuleerd. Dat heeft de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Colin Powell, zondag op de televisie gezegd.

Het Amerikaanse besluit betekent in elk geval dat het armlastige Noord-Korea niet langer 500.000 ton Amerikaanse olie per jaar krijgt. Powell zei dat de Amerikaanse regering zich beraadt over de verdere consequenties nu Noord-Korea zelf heeft toegegeven dat het de afspraken met de VS heeft geschonden. Het akkoord voorzag er verder in dat Noord-Korea het nucleaire onderzoeksprogramma zou staken in ruil voor de bouw van twee lichtwaterreactoren door een internationaal consortium.

Verzoening

Powell zei dat de VS na overleg met de regionale bondgenoten Japan en Zuid-Korea stap voor stap zullen beslissen over verdere actie tegen Noord-Korea. Japan en Zuid-Korea betalen mee aan de onlangs begonnen bouw van de lichtwaterreactoren.

Functionarissen uit Noord- en Zuid-Korea begonnen zondag in Seoul aan een overleg over de verzoening tussen beide landen, waarin het Noord-Koreaanse kernwapenprogramma centraal staat. Seoul zal erop aandringen dat de stalinistische noorderbuur en aartsvijand alle nucleaire programma's staakt.

De Amerikaanse gezant James Kelly kondigde zaterdag aan dat de Verenigde Staten en hun bondgenoten druk gaan uitoefenen op Noord-Korea om dat land te dwingen zijn kernwapenprogramma te ontmantelen. Die ontmanteling moet voor iedereen zichtbaar zijn, zei Kelly in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul.

Kelly, onderminister voor Oost-Aziatische zaken, zei dat de VS willen dat Noord-Korea snel begint met de ontmanteling. Maar een deadline is er volgens hem niet omdat het gaat om een moeilijk en ingewikkeld probleem. Kelly arriveerde zaterdag vanuit Peking in Seoul om met Zuid-Korea te praten over de crisis tussen Noord-Korea en Washington.

Hoop op China

Volgens The Los Angeles Times van zaterdag wil Bush China, Rusland, Japan en Zuid-Korea inschakelen om Pyongyang onder druk te zetten. De hoop is vooral gericht op China. Peking zou de meeste invloed hebben op de eigenzinnige president Kim Jong-il. China levert op ruime schaal gratis voedsel en brandstof aan de verarmde zuiderbuur. Een woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft al eerder gezegd dat Peking "het kernwapenprobleem" van Noord-Korea "diplomatiek en vreedzaam" wil oplossen.

China zou volgens The New York Times van vrijdag samen met Pakistan en Rusland technologische hulp hebben verstrekt aan Pyongyang waardoor het kernwapenprogramma kon draaien. De krant baseerde zich op bronnen binnen veiligheidsdiensten, maar de betrokken landen weerspreken de aantijgingen.

?
:denk:

Pixelshade
22-10-02, 19:09
Geplaatst door Kidon2


Israel binnenvallen ?? Weet jij wel hoe het MO geografisch in elkaar steekt joh ?

Terug naar het Zadkine :p

Egypte kan israel makkelijk binnen vallen, doen ze hopelijk ooit nog eens