PDA

Bekijk Volledige Versie : Feest = Haram Alcohol mag niet?? Waarom niet?



Faicel
14-10-02, 12:17
Gisteren werd er geen alcohol geschonken omdat het haram is, maar muziek is toch ook haram?
Dus waarom wel muziek maar geen alcohol, zijn toch beide haram, daarom moesten ze gisteren gewoon alcohol schenken en niet zeuren van is Haram?
Wat vinden jullie ervan?


stelling:

Bij een feest hoort ook alcohol?

plexus
14-10-02, 12:21
over welk feest gaat het eigenlijk!

Couscousje
14-10-02, 12:22
Waarm heeft jouw topic in hemelsnaam 5 sterren, terwijl er maar 3 views zijn en niemand heeft gereageerd?

Cc

Tomas
14-10-02, 12:24
Omdat ik het er gewoon mee eens ben!

plexus
14-10-02, 12:25
Geplaatst door Couscousje
...... zijn en niemand heeft gereageerd?

Cc

en ik dan ! Onzichtbaar geworden ofzo :regie:

Faicel
14-10-02, 12:27
Hij heeft 5 steren omdat ik nog maar een begin Maroc.nler ben, en Couscousje wees een wat positief of heb je vandaag je pilletje niet op.
Eh merda, weest positief, of ben jij gewoon zo dat kan ook, maar dan hoor jij in een kliniek thuis,

Doei lieve schatje (ooh ja ik ben niet jouw schatje he)

Faicel
14-10-02, 12:28
Tilburg

Couscousje
14-10-02, 12:40
Geplaatst door Faicel
Hij heeft 5 steren omdat ik nog maar een begin Maroc.nler ben, en Couscousje wees een wat positief of heb je vandaag je pilletje niet op.
Eh merda, weest positief, of ben jij gewoon zo dat kan ook, maar dan hoor jij in een kliniek thuis,

Doei lieve schatje (ooh ja ik ben niet jouw schatje he)

Ben jij Jonathan?

Cc

Couscousje
14-10-02, 12:41
Geplaatst door plexus


en ik dan ! Onzichtbaar geworden ofzo :regie:

Ik reageerde tegelijk met jou!!!

Cc

plexus
14-10-02, 12:44
Geplaatst door Couscousje


Ik reageerde tegelijk met jou!!!

Cc

.. forgiven! :duim:

B_M_W
14-10-02, 14:03
Geplaatst door Faicel
Gisteren werd er geen alcohol geschonken omdat het haram is, maar muziek is toch ook haram?
Dus waarom wel muziek maar geen alcohol, zijn toch beide haram, daarom moesten ze gisteren gewoon alcohol schenken en niet zeuren van is Haram?
Wat vinden jullie ervan?


stelling:

Bij een feest hoort ook alcohol?

Dus jou theorie luidt als volgt heb ik begrepen:

Beter geen benen dan 1 been???? :student:

Vreemde theorie

The_Reporter
14-10-02, 14:30
Geplaatst door Faicel
Gisteren werd er geen alcohol geschonken omdat het haram is, maar muziek is toch ook haram?
Dus waarom wel muziek maar geen alcohol, zijn toch beide haram, daarom moesten ze gisteren gewoon alcohol schenken en niet zeuren van is Haram?
Wat vinden jullie ervan?


stelling:

Bij een feest hoort ook alcohol?

Dat muziek haram zou zijn, bestaan er verschillende meningen over.. iedereen mag voor zichzelf bepalen wat ie daarmee doet..

Waar men het wel over eens is, dat zijn de liederen die over zaken gaan die God verboden heeft.. dus als men om de minuut FAKE ASS BITCHES krijst (knoem het geen zingen) wat ze dan de naam rap hebben gegeven.. dan kun je er vergif op innemen dat ieder imaam het als haram zou bestempelen..

Waarom zul je bij jezelf denken..

Dat is omdat de mens dingen leert door ze na te doen.. Als een baby geboren wordt zijn niet de eerste woordjes die het brabbelt FAKE ASS BITCHES of iets in die trant.. maar zijn de woorden die de baby meerdere keren gehoord heeft..

Wij mensen immiteren..

Dan de associatie alcohol.. kzie het verband niet echt, maar dat maakt niet uit.. Alcohol is gewoon verboden omdat het OOK schadelijk is.. Wat wel een overeenkomst zou kunnen zijn met muziek, is dat men in een extace kan verkeren.. wat ALTIJD verboden is..

De mens s niet voor niets zonder zonde tijdens zijn slaap.. (mits men zich aan de verplichtingen heeft voldaan)