PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom Amerika Irak NU moet binnenvallen!!!!



Chatoloog
14-10-02, 15:11
Wil je nou ECHT weten waarom Amerika Irak NU wil binnen vallen

klik dan op het onderstaande link

Daarom! (http://www.kicken.com/funnyfiles/www.kicken.com-waarom-irak.swf)



:knife_hea

Chatoloog
14-10-02, 19:47
:regie: Mocht er iemand van de prikkers een geldige en onderbouwde reden hebben voor het binnenvallen van Irak graag hier posten dan mail ik het meteen door naar meneer Bush :regie:

Chatoloog
14-10-02, 20:38
Geplaatst door mas13

Wil er niemand reageren ventje, neem nog een snoepje... heb je toch iets gehad. :hihi:

Dit is de hele opzet van de topic slimmerd

Want er zijn GEEN geldige redenen voor Amerika om Iraq binnen te vallen alleen de Amerika-aanbidders volgen Bush blindelings

Girl@Egy
14-10-02, 22:33
Geplaatst door Chatoloog
:regie: Mocht er iemand van de prikkers een geldige en onderbouwde reden hebben voor het binnenvallen van Irak graag hier posten dan mail ik het meteen door naar meneer Bush :regie:

Om terrorisme te bestrijden :denk:

Pixelshade
14-10-02, 22:47
bush pakte gewoon een papiertje en schreef daarop (uiteraard niet foutloos) de namen van alle Arabische landen en ging daarna met met zijn ogen dicht prikken en voilá daar zat ie midden in Irak, dus tsja, dan maar met Irak in de oorlog, kon net zo goed Marokko of Egypte zijn

Girl@Egy
14-10-02, 23:09
Geplaatst door Pixelshade
bush pakte gewoon een papiertje en schreef daarop (uiteraard niet foutloos) de namen van alle Arabische landen en ging daarna met met zijn ogen dicht prikken en voilá daar zat ie midden in Irak, dus tsja, dan maar met Irak in de oorlog, kon net zo goed Marokko of Egypte zijn

:haha: Lijkt er idd op!
Be3eed el shar Egypte :o


Nee maar de echte reden is : dat hij niets nuttigs heeft gedaan sinds ie aan de macht is, en hij wilt zich graag bewijzen, dus begon hij eerst met afghanistan..mislukt, blunder was het gewoon.. dus stapt ie nu over naar irak, en wie weet wat er daarna gaat komen :wat?!:

Chatoloog
15-10-02, 12:08
Geplaatst door mas13

Net zoals saddam dus, die is zeer nuttig geweest.
Zeker met het vermoorden van zijn eigen mensen..maar moslims onder elkaar he....zo zijn er nog plaatsen waar ze elkaar zo graag zien dat ze elkaar de keel oversnijden en dan roepen allahu akbar.

Christenen vermoorden elkaar nooooooooooit

Beter nog christenen gaan in naam van vrede en terrorisme bestrijding moslimvolkeren uitroeien



Mas13 de vraag was duidelijk je hoef geen sluipwegen te zoeken als er een geldige reden is voor Amerika om Irak binnen te vallen graag vermelden Or forever hold your peace

Girl@Egy
15-10-02, 14:52
Geplaatst door mas13

Net zoals saddam dus, die is zeer nuttig geweest.
Zeker met het vermoorden van zijn eigen mensen..maar moslims onder elkaar he....zo zijn er nog plaatsen waar ze elkaar zo graag zien dat ze elkaar de keel oversnijden en dan roepen allahu akbar.

Daar gaat de topic niet over!Waarom moet je alsmaar weer met andere shit aankomen zetten?!Blijf gewoon bij de topic of reageer niet :zwaai:

Fillastiene
15-10-02, 14:54
Geplaatst door Girl@Egy


Daar gaat de topic niet over!Waarom moet je alsmaar weer met andere shit aankomen zetten?!Blijf gewoon bij de topic of reageer niet :zwaai:

Volkomen mee eens H.

Hij is gewoon een irritante, kapitalistische hond met een eetprobleem.

Fillastiene

Girl@Egy
15-10-02, 14:57
Geplaatst door Fillastiene


Volkomen mee eens H.

Hij is gewoon een irritante, kapitalistische hond met een eetprobleem.

Fillastiene

Idd, het is altijd hetzelfde verhaal met die gozer!Maar ja,Allah Yehdieh :p

Salaam.

Chatoloog
16-10-02, 03:03
Geplaatst door Girl@Egy


Idd, het is altijd hetzelfde verhaal met die gozer!Maar ja,Allah Yehdieh :p

Salaam.

howa rabbena ya-imma hayehdeeh ya-imma hayheddoh :engel:

Girl@Egy
16-10-02, 10:13
Geplaatst door Chatoloog


howa rabbena ya-imma hayehdeeh ya-imma hayheddoh :engel:

Amien :D

Chatoloog
16-10-02, 11:15
Geplaatst door mas13

Als je dan toch op gelijkspel aanstuurt, zou ik zeggen dat het misschien stilaan tijd begint te worden dat er extremistische westerse cellen komen die in willekeurige theehuizen, openbare plaatsen ed waar moslims bijeen komen bomaanslagen plegen.
Maakt niet uit of ze onschuldig zijn...het zijn moslims.
Simpele gedachtengang, hersenloos en tevens onmenselijk.
Maar ja, van waar komt het voorbeeld.....he?
En als jij de reden niet kent waarom men Irak zou aanvallen zal je waarschijnlijk ook niet weten waarom men toiletpapier gebruikt.


Dus je wil zeggen dat men Irak binnenvalt omdat ze toiletpapier nodig hebben
hmmmmmmmm


heb je daar bronnen voor? :zwaai:

Girl@Egy
16-10-02, 15:17
Geplaatst door mas13

Yes...your arse :hihi:

:rolleyes:

Girl@Egy
16-10-02, 15:21
Geplaatst door mas13

Oeps...eierkop verveelt zich weer eens.
Haha wat een humor zeg, kom op heb je nog meer van die leuke dingen te melden :hihi:

Chatoloog
16-10-02, 18:08
Geplaatst door mas13

Telkens ik stront voor je schoentjes ga, ga jij er intrappen.
Smerig he, die stank! :duim:


niets beters te melden dus


niks anders van je verwacht trouwens

Chatoloog
16-10-02, 18:30
Geplaatst door mas13

Wat ik plaatste is van even stevig allooi als jou posting hier...die even veel te melden heeft als wat ik te melden had.
Niks eigenlijk. :D



spring hoog spring laag

Geef gewoon toe dat je geen fatsoelijke reden kunt geven of zwijg op z'n minst ipv van jezelf voor schut te zetten

Girl@Egy
16-10-02, 22:11
Geplaatst door mas13

Telkens ik stront voor je schoentjes ga, ga jij er intrappen.
Smerig he, die stank! :duim:

Kinder8ti zeg;)
Dat je stinkt dat weet ik onderhand wel,maar ja je kunt r ook niets aan doen, zowel Nlers als joden zijn gierig,je zult je wel niet zo vaak wassen :schrik:

Sterkte ermee!

Chatoloog
11-11-02, 02:04
Geplaatst door Girl@Egy


Kinder8ti zeg;)
Dat je stinkt dat weet ik onderhand wel,maar ja je kunt r ook niets aan doen, zowel Nlers als joden zijn gierig,je zult je wel niet zo vaak wassen :schrik:

Sterkte ermee!


:handbang:

KomMaar
11-11-02, 02:31
Mas13 kickt wel van die aandacht die jullie hem schenken,
Die stronTvlieg moest eens weer neergemepT worden door
beheer die uiterst zn best doet om zijn manke post te verwijderen :duim:


© KomMaar

Simon
11-11-02, 09:42
Nou ik ben tegen een aanval op Irak al zal ik het niet erg vinden als dat regime daar verdwijnt. Het laatste jaar dat van der Stoel van de VN daar de mensenrechtensituatie in kaart kon brengen (ik geloof in 1998) waren er 1500 mensen geexecuteerd en 15000 verdwenen. Maar de argumenten om aan te vallen vind ik nogal zwak.

Simon