PDA

Bekijk Volledige Versie : Al Quada or america behind attack ?



lpg4life
14-10-02, 14:57
There is no reason to accept that Al Quada is responsable for the attack . All the former bomb attacks where against symbols . Embassies : symbol of the country, world trade center : symbol of free-trade, Pentagon : symbol of military power, Israel : against Palistinian repression. But this attack is symbol of innocent people, Al Quada nor other fundamentalist have any advantage on this attack, only america has : to fortify their war against agression they have to convince the people.

Don
14-10-02, 15:03
Geplaatst door lpg4life
There is no reason to accept that Al Quada is responsable for the attack . All the former bomb attacks where against symbols . Embassies : symbol of the country, world trade center : symbol of free-trade, Pentagon : symbol of military power, Israel : against Palistinian repression. But this attack is symbol of innocent people, Al Quada nor other fundamentalist have any advantage on this attack, only america has : to fortify their war against agression they have to convince the people.

A gnat with a lobotomy could fool you.

ahmedmaskin
14-10-02, 15:04
Al-qaida is nergens schuldig aan. Niet aan het geregiseerd door explosieven in elkaar laten storten van de WTC torens door de Amerikaanse overheid en ook niet schuldig aan deze laffe misdaad tegen de mensheid.

bman
14-10-02, 15:08
Geplaatst door ahmedmaskin
Al-qaida is nergens schuldig aan. Niet aan het geregiseerd door explosieven in elkaar laten storten van de WTC torens door de Amerikaanse overheid en ook niet schuldig aan deze laffe misdaad tegen de mensheid.

Nee, Al-Qaida leden houden zich bezig met: dichten, schaken, bloemschikken en vrijzinnige gesprekken over de liefde en het geloof.

Don
14-10-02, 15:10
Geplaatst door bman


Nee, Al-Qaida leden houden zich bezig met: dichten, schaken, bloemschikken en vrijzinnige gesprekken over de liefde en het geloof.

En punniken!

Simon
14-10-02, 15:13
Geplaatst door ahmedmaskin
Al-qaida is nergens schuldig aan. Niet aan het geregiseerd door explosieven in elkaar laten storten van de WTC torens door de Amerikaanse overheid en ook niet schuldig aan deze laffe misdaad tegen de mensheid.

Die aanslag op het WTC hebben ze al opgeeist en het is een kwestie van tijd voordat ze deze aanslag opeisen.

Simon

bman
14-10-02, 15:17
Geplaatst door Simon


Die aanslag op het WTC hebben ze al opgeeist en het is een kwestie van tijd voordat ze deze aanslag opeisen.

Simon

Neenee, dat waren agenten van de talmudische CIA die vermomd als Islamtische Balinezen in opdracht van kruisvaarder Sharon zich voordeden als Osama Bin Laden en zijn dappere strijders die de amerikanen uit Afghanstan verjaarden, terug naar dat duivelse oord 'Washington' om zo de door de nazionisten gecontroleerde media te bespelen en daarmee de ongelovige homosexuele honden op te stoken tegen onschuldige kindertjes in Palestina.

lpg4life
14-10-02, 15:17
Die aanslag op het WTC hebben ze al opgeeist en het is een kwestie van tijd voordat ze deze aanslag opeisen.

Erzählen Sie mich: sind Sie unbedingt sicher daß Al Qaida hinter dem Bali Angriff ist??

ahmedmaskin
14-10-02, 15:18
Geplaatst door Simon


Die aanslag op het WTC hebben ze al opgeeist en het is een kwestie van tijd voordat ze deze aanslag opeisen.

Simon

Het complot van Amerika en de Joden is zo groot, en zo erg dat niemand eraan durft te denken dat het allemaal is opgezet. Daarin zit ook de genialiteit van het complot juist door de omvang ervan zal het niet snel uitkomen.

Zelfkritiek
14-10-02, 15:19
Geplaatst door bman


Neenee, dat waren agenten van de talmudische CIA die vermomd als Islamtische Balinezen in opdracht van kruisvaarder Sharon zich voordeden als Osama Bin Laden en zijn dappere strijders die de amerikanen uit Afghanstan verjaarden, terug naar dat duivelse oord 'Washington' om zo de door de nazionisten gecontroleerde media te bespelen en daarmee de ongelovige homosexuele honden op te stoken tegen onschuldige kindertjes in Palestina.


Hmmm... klinkt inderdaad als een geloofwaardige uitleg! :usa: :duim: :usa: :duim: :usa:

bman
14-10-02, 15:23
Geplaatst door ahmedmaskin


Het complot van Amerika en de Joden is zo groot, en zo erg dat niemand eraan durft te denken dat het allemaal is opgezet. Daarin zit ook de genialiteit van het complot juist door de omvang ervan zal het niet snel uitkomen.


Correct, eigenlijk zijn het weer de Chinezen die achter de schermen de Zionisten en de Kruisvaarders uit de States aansturen...om zo als lachende 4e als overwinnaar uit de rokende puinhopen tevoorschijn te kunnen treden...

Ansari
14-10-02, 20:01
er wordt gespeculeerd dat de aanslag gewoon een ongeluk zou zijn. Dat zei een journalist op de Australische radio.

nee heb geen bronnen hiervoor heb het van iemand die in australie woont

bman
14-10-02, 20:58
Geplaatst door splijtstof
zo kassie je bent wel erg op de hoogt na wat je hier boven opsomt.

en ik me af vraagen hoe het komt dat er 2miljoen marokkaanen
buiten hun land wonen,maar daar zal israel wel niets mee te
maken hebben.

Nee, dat komt omdat de marokkanen zelf hun eigen land niet (kunnen) runnen..daarom genieten ze maar in Frankrijk, Nederland en Belgie van de weelde van het decadente westen.

en Splijtstof: ik verdedig Israel helemaal niet in deze draad. Die staat is niet eens van mij. Nederland is mijn land. Maar goed, dat gaat jou eigenlijk niet eens aan.

jaja
14-10-02, 21:43
Geplaatst door splijtstof
als het mij niet aan gaat waarom een reactie op mij.

Bman ik denk dat ik meer nederlander ben dan jij,
of ben jij niet zo een feyenoorder als ik.

P.S. mijn vriend uit timboektoe die doet zich op de chat als eskimo
voor.


dus aan alle forumdeelnemers en nederlandse mee lezers,
ieder die hier met een nl,britse,amerikaanse,italiaanse,etc VLAG
post wil niet zeggen dat hij ook enige LIEFDE voor die land koestert, kijk maar naar de WTC aanslagen die de israelische mossad heeft uitgevoerd ,om maar alleen aan hun zionistiche
idiologische verplichtingen te voldoen,omdat ze geloven
dat als de tempelberg verwoest is de messias zal neer dalen
om een einde te maken aan alle GOYIM
(goyim is phalestijn,amerikaan,nederlander,marokkaan,etc etc).

en ik me af vraagen hoe het is gekomen dat na 35 jaar GASTARBEIDERSCHAP de allochtonen en autochtonen meer
van elkaar verwijderen.

daarom heb ik ook de topic met de topaselijke titel geopend
"ik smeekje israel laat de mensheid met rust" ... op dit moment hebben de meeste andere leden van de mensheid meer iets van "laten die vreemde zielen rond OBL en geestverwanten de mensheid met rust laten". De wereld zou dan veel aangenamer zijn.
Overigens, OBL is het niet met jeens over de aanslagen. Hij vindt dat islamieten het gedaan hebben. Ja zelfs volgens sommige latere berichten waarin hij de daders prijst, lijkt het erop dat ze bij hem in zijn kamp waren. Al Jazeeera meldt ook dat hij de andere aanslagen van de laatste tijd ziet als islamiitische aanslagen ...
Maar, misschien is OBL wel kapitein bij mossad. Zou kunnen natuurlijk. We weten allemaal dat er misschien 20 miljoen joden zijn, maar 3 miljard mossad agenten.

Abdel26
16-10-02, 03:54
Let op mijn woorden de joden cq Mossad zitten achter de aanslagen in de VS. Mooi en netjes uitgekiend hebben ze dat.