PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar maken we ons druk om?!



KuntaKinti
14-10-02, 20:23
We gaan allemaaltoch dood.... Of het door amerikanen irakezen of zionisten komt.... Schijt aan!!!! Live your life while you have it..

Soms denk ik echt van waar maakt heel die prikbord zich zorgen om... Alles is toch niet wat het lijkt... De echte waarheid zal nooit tevoorschijn komen... Ewa blijf maar speculeren... gaat de tijd in ieder geval voorbij.... Kijk ik heb nu bijvoorbeeld ook niets te doen... Anders schreef ik deze onzin hier nu toch ook niet!

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :duim:

Couscousje
14-10-02, 20:31
Zie daar...

De nieuwe Nelson Mandela!

:jammer:

Wat een baggerbek ben je ook...

Cc

Zwarte Schaap
14-10-02, 20:33
Geplaatst door KuntaKinti
We gaan allemaaltoch dood.... Of het door amerikanen irakezen of zionisten komt.... Schijt aan!!!! Live your life while you have it..

Soms denk ik echt van waar maakt heel die prikbord zich zorgen om... Alles is toch niet wat het lijkt... De echte waarheid zal nooit tevoorschijn komen... Ewa blijf maar speculeren... gaat de tijd in ieder geval voorbij.... Kijk ik heb nu bijvoorbeeld ook niets te doen... Anders schreef ik deze onzin hier nu toch ook niet!

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :duim:

Beste Kuntakinte,

Dat heet moedeloosheid, daar is de politiek op gericht. Je wordt lamgeslagen dat het je niet meer kan schelen. Je verliest zo je zin om iets te verbeteren en laat dan de kwaadwillenden hun gang gaan. Verdeel en heers politiek op de maatschappij toepassen. Je geeft dan alleen maar om jezelf, precies waar men je wil hebben, de individualist die alleen voor zijn eigen hachje gaat. Zo kunnen de kwaadwillenden hun gang gaan zonder enige tegenstand.

Zonder samenwerking en gedrevenheid zullen jou kinderen met dezelfde problemen te maken hebben. Jij moet nu de basis leggen voor de mensen die na jou komen.

groetjes,

Zwarte Schaap

KuntaKinti
14-10-02, 22:58
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste Kuntakinte,

Dat heet moedeloosheid, daar is de politiek op gericht. Je wordt lamgeslagen dat het je niet meer kan schelen. Je verliest zo je zin om iets te verbeteren en laat dan de kwaadwillenden hun gang gaan. Verdeel en heers politiek op de maatschappij toepassen. Je geeft dan alleen maar om jezelf, precies waar men je wil hebben, de individualist die alleen voor zijn eigen hachje gaat. Zo kunnen de kwaadwillenden hun gang gaan zonder enige tegenstand.

Zonder samenwerking en gedrevenheid zullen jou kinderen met dezelfde problemen te maken hebben. Jij moet nu de basis leggen voor de mensen die na jou komen.

groetjes,

Zwarte Schaap

Heel mooi geschreven.... Veel beter dan die nonsens van couscousje!! :fplet:

Maar ik ben niet moedeloos aan het worden... Ik vind het alleen verspilde moeite om dat hier op het prikbord te doen... Dit zal niets veranderen.... Dan zal je dat op andere plaatsen in je omgeving of mischien zefs hogerop moeten doen. Wat ik bedoel is dat al deze moeite op het prikbord tevergeefs is...
:zwaai:

Fillastiene
15-10-02, 11:45
Geplaatst door KuntaKinti
We gaan allemaaltoch dood.... Of het door amerikanen irakezen of zionisten komt.... Schijt aan!!!! Live your life while you have it..

Soms denk ik echt van waar maakt heel die prikbord zich zorgen om... Alles is toch niet wat het lijkt... De echte waarheid zal nooit tevoorschijn komen... Ewa blijf maar speculeren... gaat de tijd in ieder geval voorbij.... Kijk ik heb nu bijvoorbeeld ook niets te doen... Anders schreef ik deze onzin hier nu toch ook niet!

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :duim:

Het vreet energie; daar val je weer van af; als je afvalt wordt je gelukkiger; als je gelukkiger bent, doe je aardiger tegen je medemens; doe je aardiger tegen je medemens, onstaat er geen haat; geen haat, geen oorlog.

Fillastiene

jaja
15-10-02, 12:00
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste Kuntakinte,

Dat heet moedeloosheid, daar is de politiek op gericht. Je wordt lamgeslagen dat het je niet meer kan schelen. Je verliest zo je zin om iets te verbeteren en laat dan de kwaadwillenden hun gang gaan. Verdeel en heers politiek op de maatschappij toepassen. Je geeft dan alleen maar om jezelf, precies waar men je wil hebben, de individualist die alleen voor zijn eigen hachje gaat. Zo kunnen de kwaadwillenden hun gang gaan zonder enige tegenstand.

Zonder samenwerking en gedrevenheid zullen jou kinderen met dezelfde problemen te maken hebben. Jij moet nu de basis leggen voor de mensen die na jou komen.

groetjes,

Zwarte Schaap ik begrijp dat jij vindt dat de wereld sinds 1500 niet veranderd is ....
Prsoonlijk heb ik het idee dat er wel iets verbeterd is, zelfs ten opzichte van 1950, ja zelfs ten opzichte van 1970. Call me an optimist!

Pixelshade
15-10-02, 12:15
Geplaatst door KuntaKinti
We gaan allemaaltoch dood.... Of het door amerikanen irakezen of zionisten komt.... Schijt aan!!!! Live your life while you have it..

Soms denk ik echt van waar maakt heel die prikbord zich zorgen om... Alles is toch niet wat het lijkt... De echte waarheid zal nooit tevoorschijn komen... Ewa blijf maar speculeren... gaat de tijd in ieder geval voorbij.... Kijk ik heb nu bijvoorbeeld ook niets te doen... Anders schreef ik deze onzin hier nu toch ook niet!

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :duim:

Waar ik me druk om maak is dat het Palestijnse volk wordt onderdrukt door zionisten, dit moet stoppen


Geplaatst door Cc
Wat een baggerbek ben je ook...

Wat een gruwelijk woord, die blijft erin

Zara
15-10-02, 17:09
Ach kerel, het is toch de palestijnen hun eigen schuld.
Een palestijn meer of minder zal de zaak toch niet meer maken.
Maaj-k je toch niet druk ventje.
Een dode meer of minder....en dan kan ie evengoed aan palestijnse zijde vallen..spijtig...maar ja..thats life.



Gooi het er maar lekker allemaal uit!!! (zoals mustapha het zei)
Kwist wel dat het niet louter jouw manier van reageren is op agressieve taal van sommige hier....je haat tegen arabieren is gewoon van nature...klas laatst dat een psycholoog beweerde dat het in het menselijk aard zit om de andere volkeren als minderwaardig te zien....volgens mij had hij jou toen als proefkonijn voor zijn onderzoek gehad.

Tomas
15-10-02, 17:13
Geplaatst door Zara
Gooi het er maar lekker allemaal uit!!! (zoals mustapha het zei)
Kwist wel dat het niet louter jouw manier van reageren is op agressieve taal van sommige hier....je haat tegen arabieren is gewoon van nature...klas laatst dat een psycholoog beweerde dat het in het menselijk aard zit om de andere volkeren als minderwaardig te zien....volgens mij had hij jou toen als proefkonijn voor zijn onderzoek gehad.

't wordt tijd voor een Mas14.

Misschien dat die zich eens zal realiseren hoe weinig zinvol zijn bijdrages zijn.

Ik vind het trouwens bijzonder stuitend dat geen enkele andere Belg er iets van zegt! Zwijgen is toestemmen.

mirakel14
15-10-02, 17:15
Geplaatst door mas13

Ach kerel, het is toch de palestijnen hun eigen schuld.
Een palestijn meer of minder zal de zaak toch niet meer maken.
Maaj-k je toch niet druk ventje.
Een dode meer of minder....en dan kan ie evengoed aan palestijnse zijde vallen..spijtig...maar ja..thats life. :lole:

Kijk kijk, de ware aard komt langzaam naar boven..

bman
15-10-02, 17:22
Geplaatst door mas13

Ach kerel, het is toch de palestijnen hun eigen schuld.
Een palestijn meer of minder zal de zaak toch niet meer maken.
Maaj-k je toch niet druk ventje.
Een dode meer of minder....en dan kan ie evengoed aan palestijnse zijde vallen..spijtig...maar ja..thats life. :lole:

ELKE dode is er een teveel.

Couscousje
15-10-02, 17:25
Geplaatst door KuntaKinti


Heel mooi geschreven.... Veel beter dan die nonsens van couscousje!! :fplet:

Maar ik ben niet moedeloos aan het worden... Ik vind het alleen verspilde moeite om dat hier op het prikbord te doen... Dit zal niets veranderen.... Dan zal je dat op andere plaatsen in je omgeving of mischien zefs hogerop moeten doen. Wat ik bedoel is dat al deze moeite op het prikbord tevergeefs is...
:zwaai:

KuntaKinte, ik ben blij dat jij mijn reply nonsens vindt en je aGter de sGurfterige kont van het Zwarte Schaap sGaart... Immer , hij is de enige die je steunt in je domme post.

Ik ben benieuwd hoe jij je gaat gedragen zodra je merkt dat het Zwarte Schaap 1 van de minst gewaardeerde forumleden is hier.

Doei doei!

Cc

Tomas
15-10-02, 17:29
Geplaatst door Couscousje
Ik ben benieuwd hoe jij je gaat gedragen zodra je merkt dat het Zwarte Schaap 1 van de minst gewaardeerde forumleden is hier.

Het is volgens mij niet zo dat diegene die de meeste discussies uitlokken en replies over zich heen krijgen perse ook het minst gewaardeerd worden.

Op een discussieboard is dat juist een erg gewaardeerde eigenschap.

Zoals jij heel goed weet.

En Mas, zou jij niet wat tellen?

Couscousje
15-10-02, 17:36
Geplaatst door Tomas

Het is volgens mij niet zo dat diegene die de meeste discussies uitlokken en replies over zich heen krijgen perse ook het minst gewaardeerd worden.

Op een discussieboard is dat juist een erg gewaardeerde eigenschap.

Zoals jij heel goed weet.

En Mas, zou jij niet wat tellen?

Dat klopt.

Alleen Zwarte Schaap wordt juist gedisst door zijn infantiele karakter... Hij doet me denken aan yehiyaayyash, 2 handen op 1 buik... Beiden zijn ze blijven steken in het jaar 1814, toen de vissen nog konden lopen en de sex nog vies was...

Cc

Tomas
15-10-02, 17:40
Geplaatst door Couscousje


Dat klopt.

Alleen Zwarte Schaap wordt juist gedisst door zijn infantiele karakter... Hij doet me denken aan yehiyaayyash, 2 handen op 1 buik... Beiden zijn ze blijven steken in het jaar 1814, toen de vissen nog konden lopen en de sex nog vies was...

Cc

Kom nou. Z-S is echt veel beter dan Yeh. Yeh, krijgt alleen maar funmail en Mas99 als replies.

En trouwens toen begonnen de vissen net met kruipen, lopen kwam pas in 1914. En bij ons thuis is de sex nog steeds vies. Ik wil niet anders.

bman
15-10-02, 17:41
Jep, als ik zou zeggen dat " Elke palestijn die dood is is een terechte dode todat OBL voor een Amerikaanse rechter verschijnt. Er zijn geen onschuldige Saracenen." zou ik de wind van voren krijgen, moslims die nog veel ziekere dingen zeggen krijgen alle ruimte. Niemand hoeft elke keer als er iets erg gebeurt in de wereld zijn afschuw uit te spreken: ik ga ervan uit dat vrijwel alle moslim het gruwelijk vinden wat er op 911 en op Bali is gebeurd. Maar het totale gebrek aan tegengas tegen achterlijke gladiolen als Yeddihahahahhdiah, Ahmed huppeldepup en Hamza-T verbaast mij keer op keer.

Of dacht je dat ik ook maar 1 sec. zou tollereren dat iemand uit naam van mijn geloof/ras/land/werelddeel 'sieg Heil' oid zou brullen?

Er worden dingen gezegd die niet door de beugel kunnen en grote schade toebrengen aan het beeld dat mensen van de Marokkaanse gemeenschap. Daar blijft beheer mooi in gebreke: vooral die dikke zweetpens die ik op TV heb zien zitten.

~Panthera~
15-10-02, 17:43
Geplaatst door Couscousje


toen de vissen nog konden lopen en de sex nog vies was...

Cc
------

ja.....DIT wil ik toch even uitgelegd krijgen. http://www.smilies.nl/bounce/anim-jjd.gif

Zwarte Schaap
15-10-02, 17:43
Geplaatst door Tomas

Het is volgens mij niet zo dat diegene die de meeste discussies uitlokken en replies over zich heen krijgen perse ook het minst gewaardeerd worden.

Op een discussieboard is dat juist een erg gewaardeerde eigenschap.

Zoals jij heel goed weet.

En Mas, zou jij niet wat tellen?

Beste Tomas,

Ik ben het grotendeels met jou eens, ik maak alleen bezwaar tegen het woord ''uitlokken''. Uitlokken heeft bij mij een wrange bijsmaak. Het impliceert voor mij een vooropgezet plan om niet waarachtig te prikken.

Ik reageer gewoon naar eer en geweten op stukken die mij op dat moment aangaan, zonder een één of ander plan om mensen uit te lokken.

groetjes,

Zwarte Schaap

GroteWolf
15-10-02, 17:45
iedereen wil gelijk hebben maar niemand krijgt het

Tomas
15-10-02, 17:54
Geplaatst door Zwarte Schaap


Beste Tomas,

Ik ben het grotendeels met jou eens, ik maak alleen bezwaar tegen het woord ''uitlokken''. Uitlokken heeft bij mij een wrange bijsmaak. Het impliceert voor mij een vooropgezet plan om niet waarachtig te prikken.

Ik reageer gewoon naar eer en geweten op stukken die mij op dat moment aangaan, zonder een één of ander plan om mensen uit te lokken.

groetjes,

Zwarte Schaap

Uitlokken was hier bedoeld als ontlokken of zoiets. Weet ik veel.

Zonder intenties, maar gewoon als resultaat dus.

Zeur niet altijd zo.

Couscousje
15-10-02, 17:55
Geplaatst door ~Panthera~

------

ja.....DIT wil ik toch even uitgelegd krijgen. http://www.smilies.nl/bounce/anim-jjd.gif

Erg lang geleden dus.

:D

Cc

Couscousje
15-10-02, 17:55
Geplaatst door Tomas


Uitlokken was hier bedoeld als ontlokken of zoiets. Weet ik veel.

Zonder intenties, maar gewoon als resultaat dus.

Zeur niet altijd zo.

Net goed.

Stank voor dank.

Cc

Zwarte Schaap
15-10-02, 17:58
Geplaatst door Tomas


Uitlokken was hier bedoeld als ontlokken of zoiets. Weet ik veel.

Zonder intenties, maar gewoon als resultaat dus.

Zeur niet altijd zo.

Hehehehehe......... :melig:

~Panthera~
15-10-02, 18:01
Geplaatst door Couscousje


Erg lang geleden dus.

:D

Cc
-------

Verdomme.....weer gemist ..... :droef:

Maarten
15-10-02, 18:02
Geplaatst door mas13

Neen hoor, ik blijf er bij.
Het is de schuld van de palestijnen zelf, eigen schuld...dikke bult. :fpetaf:

Nieuw type Belgenmop?

Tomas
15-10-02, 18:03
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Verdomme.....weer gemist ..... :droef:

Nee, juist niet.

Jij bent misschien wel de enige hier die dat nog bewust heeft mee gemaakt.

~Panthera~
15-10-02, 18:04
Geplaatst door Tomas


Nee, juist niet.

Jij bent misschien wel de enige hier die dat nog bewust heeft mee gemaakt.
---------------

Hahahahahaha !! :stomp: :duim:

(Tomas speelt met zijn leven) http://www.smilies.nl/devil/firedevil.gif

Couscousje
15-10-02, 18:05
Geplaatst door ~Panthera~

-------

Verdomme.....weer gemist ..... :droef:

Schaap.

Of neej.

PoesjUh!

Cc

~Panthera~
15-10-02, 18:06
Geplaatst door Couscousje


Schaap.

Of neej.

PoesjUh!

Cc
-----

taaarut :vingers: :D

~Panthera~
15-10-02, 18:08
By the weg, de vraag was: waar maken wij ons druk om ??

Antwoord : IK HELEMAAL NERGENS OM. :hihi:
Ben ik nu de enige gelukkige ?? :stout:

Tomas
15-10-02, 18:09
Geplaatst door ~Panthera~

Ben ik nu de enige gelukkige ?? :stout:

Waar jij je allemaal druk om maakt.

:rolleyes:

~Panthera~
15-10-02, 18:10
Geplaatst door Tomas


Waar jij je allemaal druk om maakt.

:rolleyes:
-------

Jaaaaa......je moest eens weten :zweep:

Couscousje
15-10-02, 18:14
Cc heeft een gebroken nagel!

Cc maakt ziG daar ff druk om...

~Panthera~
15-10-02, 18:16
Geplaatst door Couscousje
Cc heeft een gebroken nagel!

Cc maakt ziG daar ff druk om...
-----

:schok: Ow my Gawd..wacht effe....k bel meteen even de Story ! :vlammen:

Maarten
15-10-02, 18:19
Geplaatst door Zwarte Schaap

.....ik maak alleen bezwaar tegen het woord ''uitlokken''. Uitlokken heeft bij mij een wrange bijsmaak. Het impliceert voor mij een vooropgezet plan om niet waarachtig te prikken.

Zullen we het maar niet meer over uitlokking hebben, schaap? Zeker nu het topic er over van het bord is gehaald?...
Overigens ga ik er niet vanuit dat je onwaarachtig prikt.. Wel dat de geluiden die je prikt misschien niet allemaal van jezelf zijn, maar wel leven in marocland... Maar ik vind het wel gezellig zo, met z'n allen, zeg maar...haha...

Couscousje
15-10-02, 18:21
Geplaatst door ~Panthera~

-----

:schok: Ow my Gawd..wacht effe....k bel meteen even de Story ! :vlammen:

Beter ga je de brandweer bellen!!!

Hellup!

Cc

~Panthera~
15-10-02, 18:23
Geplaatst door Couscousje


Beter ga je de brandweer bellen!!!

Hellup!

Cc
------

AAggut.....staat je haar in de fik ???? :stout: wat naar nou he ?? :hihi: :fpuh: :D

Couscousje
15-10-02, 18:27
Geplaatst door ~Panthera~

------

AAggut.....staat je haar in de fik ???? :stout: wat naar nou he ?? :hihi: :fpuh: :D

Nou neej...

Mijn nagel is gebroken.

Leer lezen, kreng.

Cc

~Panthera~
15-10-02, 18:28
Geplaatst door Couscousje


Nou neej...

Mijn nagel is gebroken.

Leer lezen, kreng.

Cc
------

Wat zit je dan te zijken over de brandweer Trut ??? :kwaad: :D

Couscousje
15-10-02, 18:29
Geplaatst door ~Panthera~

------

Wat zit je dan te zijken over de brandweer Trut ??? :kwaad: :D

Die moeten dat maken!!!

Cc

Maarten
15-10-02, 18:30
Geplaatst door mas13
Heb je dan de nieuwe marokkaanse moslimmop al gehoord..ook een goeie hoor.

Ooo het is de schuld van de toeristen, niet van de terroristen!!


Toeroeristen?? Hihi.. die roeren zich eentje teveel he?
Moet toegeven dat ik de grap wel errug leuk vind...
noem het alsjeblieft een fundomop...

Terroeristen: dat zijn die, die eerst netjes een visum aanvragen...

Zwarte Schaap
15-10-02, 18:30
Geplaatst door Maarten


Zullen we het maar niet meer over uitlokking hebben, schaap? Zeker nu het topic er over van het bord is gehaald?...
Overigens ga ik er niet vanuit dat je onwaarachtig prikt.. Wel dat de geluiden die je prikt misschien niet allemaal van jezelf zijn, maar wel leven in marocland... Maar ik vind het wel gezellig zo, met z'n allen, zeg maar...haha...

Hoi Maarten,

Welke topic is van het prikbord weggehaald en hoe ben ik eraan verbonden?

Verder maarten prik ik wat ik vind, ik denk wel dat veel marokkanen dat ook vinden, maar wat ik prik is echt alleen wat ik vind of suggereer je dat er meer als 1 persoon onder de naam zwarte schaap prikken?

groetjes,

Zwarte Schaap

~Panthera~
15-10-02, 18:31
Geplaatst door Couscousje


Die moeten dat maken!!!

Cc
-----

Die maken helemaal niks.....behalve herrie. :fpuh:

Couscousje
15-10-02, 18:35
Geplaatst door ~Panthera~

-----

Die maken helemaal niks.....behalve herrie. :fpuh:

Zo, dames en heren... Dat was weer een aflevering van "Het gaat weer helemaal nergens over"...

Aftiteling:

Couscousje als Couscousje
~Panthera~ als ~Panthera~
...

~Panthera~
15-10-02, 18:38
Ben wel lekker weer wat agressie kwijt. http://www.smilies.nl/icon16.gif :fplet:

KuntaKinti
15-10-02, 19:51
Geplaatst door Couscousje


KuntaKinte, ik ben blij dat jij mijn reply nonsens vindt en je aGter de sGurfterige kont van het Zwarte Schaap sGaart... Immer , hij is de enige die je steunt in je domme post.

Ik ben benieuwd hoe jij je gaat gedragen zodra je merkt dat het Zwarte Schaap 1 van de minst gewaardeerde forumleden is hier.

Doei doei!

Cc

Hahahaha je bent echt een lachtertje.... So what als hij 1 van de minst gewaardeerde leden is? Daar gaat dit toch helemaal niet om... Wat heb ik je inteligentie toch overschat.. In het begin dacht ik nog.. Die Cc dat is er 1 die wat te zeggen heeft... Maar De schaap komt nu uit de mouw! Ik wil het niet eens uitleggen... Weer verspilde moeite... Get a life! :zwaai:

Mark
15-10-02, 19:56
Geplaatst door ~Panthera~
By the weg, de vraag was: waar maken wij ons druk om ??

Antwoord : IK HELEMAAL NERGENS OM. :hihi:
Ben ik nu de enige gelukkige ?? :stout:

egoist! ik vind dat je elke minuut aan iemand die lijdt moet denken! :fpetaf:

Couscousje
15-10-02, 19:58
Geplaatst door KuntaKinti


Hahahaha je bent echt een lachtertje.... So what als hij 1 van de minst gewaardeerde leden is? Daar gaat dit toch helemaal niet om... Wat heb ik je inteligentie toch overschat.. In het begin dacht ik nog.. Die Cc dat is er 1 die wat te zeggen heeft... Maar De schaap komt nu uit de mouw! Ik wil het niet eens uitleggen... Weer verspilde moeite... Get a life! :zwaai:

Een lachTertje? InteLigentie?

Oh, gatverdamme, ga een cursus Nederlands doen... Jasses, ik irriteer me dood aan die kleuters die groep 3 nog niet eens hebben afgerond en hier hun praatjes komen verkondigen...

Ga fietsen op je driewieler.

Cc

KuntaKinti
15-10-02, 20:01
Geplaatst door Couscousje


Een lachTertje? InteLigentie?

Oh, gatverdamme, ga een cursus Nederlands doen... Jasses, ik irriteer me dood aan die kleuters die groep 3 nog niet eens hebben afgerond en hier hun praatjes komen verkondigen...

Ga fietsen op je driewieler.

Cc

Ow dus ik irriteer je! leuk om te weten.. dat zal ik dan ook blijven doen! :stout: :kusgrijs:

Couscousje
15-10-02, 20:09
Geplaatst door KuntaKinti


Ow dus ik irriteer je! leuk om te weten.. dat zal ik dan ook blijven doen! :stout: :kusgrijs:

Doe vooral je best.

Cc

~Panthera~
15-10-02, 20:45
Geplaatst door Mark


egoist! ik vind dat je elke minuut aan iemand die lijdt moet denken! :fpetaf:
----

Doe ik ook......ik lijd nl zelf al genoeg. :fpetaf:

Maarten
17-10-02, 06:04
Geplaatst door Zwarte Schaap

Welke topic is van het prikbord weggehaald en hoe ben ik eraan verbonden?

Verder maarten prik ik wat ik vind, ik denk wel dat veel marokkanen dat ook vinden, maar wat ik prik is echt alleen wat ik vind of suggereer je dat er meer als 1 persoon onder de naam zwarte schaap prikken?

groetjes,

Zwarte Schaap

???????????????????????????????????????
We hebben hier een lang topic gehad!
"Zwarte Schaap een onruststoker pur sang !!!"
Dat ging er o.a. duidelijk over, of jij geen dingen zat uit te lokken.
Het eindigde met een zeer gedetaileerde beschuldiging van Escobar, dat je zou werken voor de AIVD, compleet met een voornaam en achternaam er bij.
Escobar klaagde zelfs, dat er iemand opgepakt was, na een discussie met jou hier.

Daar reageerde je eerst niet op.
Ik schreef toen, dat ik dus wel baalde van de tijd die ik gestoken had in replies op jou.
Jij antwoordde, dat het er maar 5 of 6 waren.
Kortom, je hebt de beschuldiging wél gezien, maar ontkende je het niet echt.
Een dag later of zo, was het hele topic verdwenen!
En als ik het in mijn mail aanklik, dan zegt ie, dat ik geen toestemming heb de pagina te bekijken!

Moet ik wat anders doen, dan denken dat escobar gelijk heeft???
Helemaal duidelijk is het nog niet.

Bij nader inzien maakt het me niet uit. En als halve grap zei ik, dat ik het wel een super-integratie vond, dat de AIVD hier gewoon mee prikte!
Maar verder heb ik wat posts van je bekeken, en moet ik wel toegeven, dat je waarschijnlijk schrijft wat je denkt. Maar ik sluit ook niet echt uit, dat je dingen bijvoegt, waarvan je weet wat ze leven!....

Ik had er verder over willen zwijgen. Maar als je me gaat vragen, welk topic er verdween, terwijl het nota bene over jou ging, en met hele precaire informatie aan het eind, dan lok je me wel uit he?

Of moet ik de test doen, en die voor- en achternaam hiér plaatsen, en dan eens kijken hoe snel dit topic verdwijnt?? De ultime Zwarte Schaap test??
Nou ik ben het niet van plan hoor! Ik wil maar éen ding! Dat iedereen hier openlijk zijn mening zegt, of die nou correct is of niet.. Ik hou wel van dat gekrakeel hier!...

Maarten
17-10-02, 06:16
Geplaatst door ~Panthera~

Doe ik ook......ik lijd nl zelf al genoeg. :fpetaf:

Was wel leuk om te zien hoe twee meiden elkaar hier staan af te maken.. Die doen dat toch weer héél anders...Hahaha..

Je "celebrate diversity" heb ik al een paar keer met mail mee gestuurd, en doet het erg goed. Krijg dan verhalen terug over een hond en een kat, die uitsluitend samen gaan wandelen, en zelf uitmaken wanneer ze dat doen. Of over een kat, die boven op een hond slaapt. Of dat háar rat niet dichterbij dan 30 cm bij de poes komt... hihi... groet!

Zwarte Schaap
17-10-02, 14:26
Geplaatst door Maarten


???????????????????????????????????????
We hebben hier een lang topic gehad!
"Zwarte Schaap een onruststoker pur sang !!!"
Dat ging er o.a. duidelijk over, of jij geen dingen zat uit te lokken.
Het eindigde met een zeer gedetaileerde beschuldiging van Escobar, dat je zou werken voor de AIVD, compleet met een voornaam en achternaam er bij.
Escobar klaagde zelfs, dat er iemand opgepakt was, na een discussie met jou hier.

Daar reageerde je eerst niet op.
Ik schreef toen, dat ik dus wel baalde van de tijd die ik gestoken had in replies op jou.
Jij antwoordde, dat het er maar 5 of 6 waren.
Kortom, je hebt de beschuldiging wél gezien, maar ontkende je het niet echt.
Een dag later of zo, was het hele topic verdwenen!
En als ik het in mijn mail aanklik, dan zegt ie, dat ik geen toestemming heb de pagina te bekijken!

Moet ik wat anders doen, dan denken dat escobar gelijk heeft???
Helemaal duidelijk is het nog niet.

Bij nader inzien maakt het me niet uit. En als halve grap zei ik, dat ik het wel een super-integratie vond, dat de AIVD hier gewoon mee prikte!
Maar verder heb ik wat posts van je bekeken, en moet ik wel toegeven, dat je waarschijnlijk schrijft wat je denkt. Maar ik sluit ook niet echt uit, dat je dingen bijvoegt, waarvan je weet wat ze leven!....

Ik had er verder over willen zwijgen. Maar als je me gaat vragen, welk topic er verdween, terwijl het nota bene over jou ging, en met hele precaire informatie aan het eind, dan lok je me wel uit he?

Of moet ik de test doen, en die voor- en achternaam hiér plaatsen, en dan eens kijken hoe snel dit topic verdwijnt?? De ultime Zwarte Schaap test??
Nou ik ben het niet van plan hoor! Ik wil maar éen ding! Dat iedereen hier openlijk zijn mening zegt, of die nou correct is of niet.. Ik hou wel van dat gekrakeel hier!...

Beste Maarten,

Oow je hebt het over de topic van johannes. Die topic is zo oud en zo dom dat ik er niet eens meer op lette. Ik reageer vaak alleen op topics op de eerste pagina hier op het prikbord.

By the way je weet wel wie johannes is, die is op een gegeven moment dolgedraaid hier en is toen begonnen met het zwart maken van prikkers hier die hij niet met argumenten aan kon. (ik zal maar niet de namen hier copieren waaronder hij prikt, dat weet je onderhands zelf wel)

Verder hou ik er niet van om op beschuldigingen van mensen te reageren, dat neem ik niet eens serieus. Dat jij dat doet , ja wat kan ik er tegen doen, ik maak me er zeker niet druk om, omdat ik geloof dat de waarheid altijd wint.

Overigens zijn er een paar mensen hier die me in het echt hebben gezien, en geloof me ik zie er absoluut niet uit als gerrit teunisse of iets wat voor kees of klaas zou kunnen doorgaan.

Natuurlijk heb ik die beschuldingen wel gezien, maar je denkt toch niet dat ik errop reageer, ik heb expres gewacht om te kijken hoe errop gereageerd zou worden, en jij bent de enige die dat serieus neemt. Als je de tekst van escobar goed zou lezen dan zou je meteen doorhebben dat er geen meter klopt van wat hij zegt. Maar zoals ik je eerder zei, ik heb geen zin om te vechten tegen windmolens.

Ik wil nogmaals herhalen dat ik niet van leugens hou, als ik dus wat schrijf dan zeg ik ook mijn mening zonder toevoeging van anderen. Dat vond ik wel het ergst, dat er getwijfeld wordt aan mijn intigriteit bij het posten !!!!!!!!!!!!

Escobar heeft dat naar mijn mening gepost om de belachelijkheid aan te tonen van johannes zijn thread, dat is je mischien ontgaan, maar meer bedoelt hij er niet mee.

Zoetekoekverhaal !

groetjes,

Zwarte Schaap

P.s Nabil is niet door mijn toedoen gearresteerd, voorzover je dat dacht ! Vraag hem maar of hij bezoek heeft gehad van de politie.

Hahahahahaha........

djenneke
17-10-02, 14:43
Geplaatst door mas13
Ik krijg hier meer reacties dan op het geval Bali, waar ieder omheen praatt en de rest doet of er niets gezegfd werd door bepaalde klotige moslims.
En mirakeltje, doe niet of ge de snuggerste zijt..ge wilt eigenlijk bedoelen dat de ware aard van de moslims op dit forum naar boven komt.
Die reageren enkel op palestina en de laffe moordenaars van hamas die ze toch zo 'n toffe gasten vinden, samen met obl, saddam en dergelijke.
Neen hoor, ik blijf er bij.
Het is de schuld van de palestijnen zelf, eigen schuld...dikke bult. :fpetaf:

Waarom worden alle moslims altijd toch veroordeeld voor het plegen van aanslagen die door een groepje halvezolen wordt gepleegd?

En hoezo zijn palestijnen schuldig? ze worden verdreven van hun thuisland en vervolgd door de joden zoals die ooit werden vervolgd door de nazi's.

Geschiedenis herschrijft zich zelf steeds opnieuw.