PDA

Bekijk Volledige Versie : Bali, kruistochten trouble in 'paradise' ?



azam
14-10-02, 19:31
De hypocrisie van de westerse media en politici is werkelijk weerzinswekkend, er komen een paar toeristen om bij een bommetje en direct moet de hele wereld weer in rouw en moeten niet westerse leiders opnieuw trouw zweren aan de kruisvaarders.

Westerse landen zijn stuk voor stuk recordhouders in wreedheden en massa slachtingen, dmv. conventional en bio war fare. Het begon al bij het verspreiden van pokken onder de indianen tot het verspreiden van het misterieuze 'ebola-virus' en aids onder afrikanen in de vorige eeuw.

Nog nooit in de geschiedenis van de wereld zijn er zoveel volkeren onderdrukt uitgebuit en uitgemoord geweest door een ander volk, als na de opkomst en heerschappij van het westen.

Bali is opnieuw een herrinering aan de kruisvaarders, dat niet iedereen bereid is zonder slag of stoot en gewillig slaaf te worden ten behoeve westerse voorspoed en al heerschappij.

Of het nu Al Qaida, Jamah Islamiah of andere vrijheidstrijders zijn, mijn zegen hebben ze , en dat van elk mens met gevoel voor rechtvaardigheid en gelijkheid onder mensen !


Takbier !!!

JobHopper
14-10-02, 20:16
Geplaatst door azam

Of het nu Al Qaida, Jamah Islamiah of andere vrijheidstrijders zijn, mijn zegen hebben ze , en dat van elk mens met gevoel voor rechtvaardigheid en gelijkheid onder mensen !

Takbier !!!

Yep, echte helden zijn het . Onschuldige backpackers vermoorden en daarmee meteen dat deel van de indonesische archipel waar men nog wel enigszins kon rondkomen dankzij het toerisme.

Dat eiland is nu meteen ook gedoemd om tot de bedelstaf te behoren. Indirect dus miljoenen mensen 'het haasje'.

Weet je wat me zo vies tegenvalt. Die zogenaamde helden pakken alleen maar onschuldige mensen.....of het moet een verdwaald schietincindent zijn op een paar nietsvermoedende soldaten....

Jammeren om die onschuldigen die sterven in Palestina en Irak, maar het verheerlijken van hele zielige mensen die de heldhaftige moed hebben om nietvermoedende vakantiegangers te belonen met een enkeltje eeuwige jachtvelden...

Yep...echte bikkels.

..en daarna vermelden van: Ja maar...jullie deden (en doen) dat ook. Nou vriend....ik heb nieuws voor je... Ik doe dat helemaal niet. Sterker nog. Ik walg van al het geweld. Maar ik had mezelf zomaar tot bloed en botten zien verworden als mijn reisje naar Bali was doorgegaan....

Wat een stelletje randdebielen zijn het, die het nodig vinden om voor dood en verderf te zorgen uit naam van de Islam. Dezelfde islam die middels de koran laat weten helemaal niet open te staan voor dit soort wandaden...

Figuren als jij tonen mij dat een hoop mensen tot op het bot verdorven zijn. Dat verschuilen achter je Koran.... Je maakt je geloof alleen maar tot schande !!!!

Hulde aan echte moslims... Het vredelievende soort. Weg met alle nep moslims.

Ach, die zie ik als Kuffar straks wel naast me branden in de hel !!! Zal dat efkes tegenvallen....

bman
14-10-02, 21:07
Wat ik ook niet snap is dat deze ' moslims' praten alsof Bali een islamitisch eiland is...zal wel teken van hun gebrek aan intellect zijn.

En wat wandaden tegen de Indianen of de kolonisatie van Afrika nu met Bali te maken hebben snap ik ook niet helemaal. Een kwart van de omgekomen mensen was overigens dus Balinees en allerminst westers te noemen, er zaten redelijk wat kinderen bij...maar ja, dat zal wel hun eigen schuld zijn geweest.

Simon
14-10-02, 21:21
Wat ik ook niet begrijp is dat dit soort mensen die zich moslims noemt enerzijds zegt gelovig te zijn en anderzijds totaal geen probleem hebben met het doden van onschuldige mensen. Ik walg er van dat dit soort normloze mensen in nederland woont.

Simon

Couscousje
14-10-02, 21:25
Cc blijft ziG afvragen hoe het komt dat dit forum zo'n enorme aantrekkingskraGt heeft op debielen...

bman
14-10-02, 21:26
Geplaatst door Simon
Wat ik ook niet begrijp is dat dit soort mensen die zich moslims noemt enerzijds zegt gelovig te zijn en anderzijds totaal geen probleem hebben met het doden van onschuldige mensen. Ik walg er van dat dit soort normloze mensen in nederland woont.

Simon

Ik weet wel op wie Nawijntje zich van mij mag storten. Een aantal mensen zie ik liever vandaag dan morgen naar de eerste de beste woestijngrot vertrekken. Voor je het weet is mijn cafeetje of de biebliotheek met 'islam-onvriendelijke-zionistische-propaganda' het volgende legitieme doelwit.

Tomas
14-10-02, 21:26
Geplaatst door Couscousje
Cc blijft ziG afvragen hoe het komt dat dit forum zo'n enorme aantrekkingskraGt heeft op debielen...

Dat komt door jou.

Niks nieuws gelezen, dus ik ga maar weer.

Couscousje
14-10-02, 21:27
Geplaatst door Tomas


Dat komt door jou.

Niks nieuws gelezen, dus ik ga maar weer.

Cc aait Tomas weer over zijn vaGtje...

Ik ben onweerstaanbaar...

Cc

Couscousje
14-10-02, 21:32
Geplaatst door kaassietoch


Ik vind het toch een geruststellende gedachte. Het kan maar beter of zijn toetsenbordje kwijlend lettertje voor letterje zijn berichtjes intypen dan dat het zonder begeleiding op straat loopt.

http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_klein_1/dark11.gif

:hihi:

Cc

Idolater
15-10-02, 00:42
Geplaatst door bman


Ik weet wel op wie Nawijntje zich van mij mag storten. Een aantal mensen zie ik liever vandaag dan morgen naar de eerste de beste woestijngrot vertrekken. Voor je het weet is mijn cafeetje of de biebliotheek met 'islam-onvriendelijke-zionistische-propaganda' het volgende legitieme doelwit.

Dit begin ik ook te denken...vreemd he? :o
Ik had nooit verwacht dat ik zou iets zou kunnen denken, maar we kunnen ook te naief zijn. Moslimextremisme is een groter gevaar dan het communisme ooit is geweest. De Koude Oorlog is niets vergeleken met de Oorlog tegen Terrorisme. Ieder van ons zou slachtoffer kunnen worden van een malloot die Allahu Akbaar roept alvorens hij zichzelf opblaast en zich met een goedkope ticket in de hemel met oneindig seks met maagden stort. Dit bewijzen de aanslagen in Indonesie waarbij vele slachtoffers zijn gevallen. Het erge zit in het feit dat moord en geweld heilig wordt gemaakt door willekeurig wat uit de Koran te citeren. Noemde Pim Fortuyn dat achterlijkheid?

Mark
15-10-02, 06:49
Wat zijn die Palestijnen trouwens een stelletje amateurs vergeleken bij deze gasten! 188 doden en een groot gat wat vroeger een bar was.... ik denk dat die arabieren maar eens les moeten nemen in de filipijnen ofzo.

GroteWolf
15-10-02, 09:17
Zelfs als provocatie is dit gebazel te sick voor woorden. Jaloerse Moslims die op een welvarend Hindoestaans eiland mensen vermoorden. Daar is niks positiefs aan te ontdekken.

Tomas
15-10-02, 09:56
Geplaatst door Couscousje


Cc aait Tomas weer over zijn vaGtje...

Ik ben onweerstaanbaar...

Cc

Tomas laat zich aaien even aaien.

En na enkele minuten laat Tomas Cc merken met een welgemikte haal over haar fraaie handjes dat het welletjes is geweest.

Cc kijkt beteuterd naar de drie parallelle roze lijntjes op de rug van haar hand en denkt: blij dat ik geen roodhaar heb.

bman
15-10-02, 10:05
Geplaatst door Idolater


Dit begin ik ook te denken...vreemd he? :o
Ik had nooit verwacht dat ik zou iets zou kunnen denken, maar we kunnen ook te naief zijn. Moslimextremisme is een groter gevaar dan het communisme ooit is geweest. De Koude Oorlog is niets vergeleken met de Oorlog tegen Terrorisme. Ieder van ons zou slachtoffer kunnen worden van een malloot die Allahu Akbaar roept alvorens hij zichzelf opblaast en zich met een goedkope ticket in de hemel met oneindig seks met maagden stort. Dit bewijzen de aanslagen in Indonesie waarbij vele slachtoffers zijn gevallen. Het erge zit in het feit dat moord en geweld heilig wordt gemaakt door willekeurig wat uit de Koran te citeren. Noemde Pim Fortuyn dat achterlijkheid?

Ja eng he? Ik kwam hier om es wat te chatten en wat van ideeen en standpunten te wisselen. De haatdragende teksten die een substantieel van de moslims/marokkanen hiet spuien deden mij versteld staan. Evenals de minimale weerstand die dit soort klootzakjes ondervinden van eigen kring, of het beheer. En nee, ik vindt niet dat alle moslims zich voor de wandaden van hun broeders hoeven te verontschuldigen of zich er van hoeven te distantieren. Maar het totale gebrek aan kritiek uit 'eigen' hoek op deze klootzakjes loopt de spuigaten uit.

Als je ergens wel 'rechts' wordt is het wel op een multicultureel forum als dit. Niet te harden.

Tomas
15-10-02, 10:21
Geplaatst door bman


Ja eng he? Ik kwam hier om es wat te chatten en wat van ideeen en standpunten te wisselen. De haatdragende teksten die een substantieel van de moslims/marokkanen hiet spuien deden mij versteld staan. Evenals de minimale weerstand die dit soort klootzakjes ondervinden van eigen kring, of het beheer. En nee, ik vindt niet dat alle moslims zich voor de wandaden van hun broeders hoeven te verontschuldigen of zich er van hoeven te distantieren. Maar het totale gebrek aan kritiek uit 'eigen' hoek op deze klootzakjes loopt de spuigaten uit.

Als je ergens wel 'rechts' wordt is het wel op een multicultureel forum als dit. Niet te harden.

Zo nu en dan komt er een moslim(ah) langs om de pubertjes terecht te wijzen, zoals nu Cc en voorheen Syphax. En ook Zwarte Schaap doet het op zijn manier. Door zich beledigd te gedragen als je het beeld dat de pubertje oproepen op hem projecteerd.

Maar hoelang denk jezelf dat je het terecht wijzen kunt volhouden? Ik moet alleen nog maar glimlachen als ik iemand serieus zie reageren op Splijtstof of Ahmedmsakin. 't zegt namelijk ook wat over diegene die er op reageert.

Don
15-10-02, 10:34
Geplaatst door azam
Takbier !!!

Takbier.....I like that one Azam. I'll have to remember that one next time I'm crawling off yer mum.

lpg4life
15-10-02, 10:46
heb nooit politieke interesses gehad, maar het grappige is dat ik op een nederlands allochtoon forum tot de conclusie ben gekomen dat ik doelbewust het Vlaams Blok ga verstevigen met een stem van mij.

Lekker belangrijk!
Gezien jouw posts stond jouw standpunt allang vast.
Heeft niets te maken met dit forum.

bman
15-10-02, 11:37
Geplaatst door Tomas

Maar hoelang denk jezelf dat je het terecht wijzen kunt volhouden? Ik moet alleen nog maar glimlachen als ik iemand serieus zie reageren op Splijtstof of Ahmedmsakin. 't zegt namelijk ook wat over diegene die er op reageert.

Das ook waar. Maar toch verwonderlijk dat beheer toestaat dat op deze manier de naam van maroc.nl op gruwelijke wijze door het slijk wordt gehaald.

Tomas
15-10-02, 11:41
Geplaatst door bman


Das ook waar. Maar toch verwonderlijk dat beheer toestaat dat op deze manier de naam van maroc.nl op gruwelijke wijze door het slijk wordt gehaald.

Dat begrijp ik dus ook niet.

Volgens mij kickt die dikke blanke semi-intellectueel die hier het beheer doet, op de media-aandacht.

Het is denk ik een studie-object voor hem ofzo.

bman
15-10-02, 12:10
Geplaatst door Tomas


Dat begrijp ik dus ook niet.

Volgens mij kickt die dikke blanke semi-intellectueel die hier het beheer doet, op de media-aandacht.

Het is denk ik een studie-object voor hem ofzo.

Oh, die dikke pad die bijna trots op TV de hysterische reacties van S voor zat te lezen op de woorden van OBL en dat afdeed als een 'broodnodige' uitlaatklep....tja, dan zijn neo-nazis en vootbalhooligans ook gewone jongens die effe stoom afblazen.

Tomas
15-10-02, 12:17
Geplaatst door bman


Oh, die dikke pad die bijna trots op TV de hysterische reacties van S voor zat te lezen op de woorden van OBL en dat afdeed als een 'broodnodige' uitlaatklep....tja, dan zijn neo-nazis en vootbalhooligans ook gewone jongens die effe stoom afblazen.

Precies. Dat dacht ik toen ook, toen ik dat hoorde. Ik vroeg mij dus ook af of hij niet achter polinco.net zat, om de gefrustreerde ariers een uitlaatklep te geven. En dat betwijfel ik.

Hamza-T
15-10-02, 13:22
Een kwart van de omgekomen mensen was overigens dus Balinees en allerminst westers te noemen, er zaten redelijk wat kinderen bij...maar ja, dat zal wel hun eigen schuld zijn geweest.

Vreemd omdat in deze discotheek alleen westerlingen mochten komen,de indonesiers zelf mochten er niet eens binnen.
Kinderen,die waren daar op dat late uur zeker voor de westerse pedofielen om sex mee te hebben?

Waarom moeten wij altijd ons geloof verdedigen en alle aanvallen en verdedigingen verricht door vrome moslims tegenspreken en verwerpen?
Jullie Koning Bush gaat toch ook Iraq bombarderen of niet,is dat humaan?
Kom op.
Kijk naar de geschiedenis van het kruis en kapitalisme niets dan racisme en volkerenmoord onderdrukking en plundering,en nu proberen jullie het verleden van de kerk en kapitalisme te vergelijken met de islamitische strijd van toen en nu,kom op,jullie zien wel verschil.
Veel succes met jullie strijd tegen Islam,vooral Mas de sufferd die denkt dat hij Islam kent als hij naar een forum gaat.

groeten van een fundi Hamza-T

GroteWolf
15-10-02, 13:52
Lekker belangrijk!
Gezien jouw posts stond jouw standpunt allang vast.
Heeft niets te maken met dit forum.


Ik denk dat je er zeker van uit mag gaan dat de sympathie met de zaak waarvoor deze idioten zeggen te strijden wel bijzonder aan het afnemen is.

lpg4life
15-10-02, 14:05
Ik denk dat je er zeker van uit mag gaan dat de sympathie met de zaak waarvoor deze idioten zeggen te strijden wel bijzonder aan het afnemen is


Zij verwachten van jou (jullie) ook geen sympathie!!
Dit is allang gepasseerd.
(Ik heb het hier niet over de aanslag in Bali. Ik weet,
in tegenstelling tot sommige prikkers hier, (nog) niet wie de verantwoordelijken zijn.)

Bart
15-10-02, 14:31
Geplaatst door Hamza-T

Vreemd omdat in deze discotheek alleen westerlingen mochten komen,de indonesiers zelf mochten er niet eens binnen.
Kinderen,die waren daar op dat late uur zeker voor de westerse pedofielen om sex mee te hebben?

Kindje, ben je er zelf weleens geweest? Nou, ik wel. En er zijn net zoveel Indonesiers daar als westerlingen hoor, het is heus niet zo dat die geweigerd worden aan de deur. Wat dacht je verder van barpersoneel, uitsmijters etc.?

Ik ga niet eens in op die opmerking over westerse pedofielen. Wat een onzin!

Ik denk dat je in de war bent met Thailand. Ach, waarschijnlijk kun je beide landen niet eens aanwijzen op een wereldkaart.

GroteWolf
15-10-02, 14:39
Zij verwachten van jou (jullie) ook geen sympathie!!
Dit is allang gepasseerd.

Nee dat klopt. De doorsnee Noord en Zuid Amerikaan, Europeaan, Australier, Rus, Japanner, Indier en Chinees heeft zijn buik vol van dat Moslimgeweld gedoe en dat weerhoudt ze niet de antipathie voor hun zaak te vergroten. Wat ze er mee denken te bereiken is mij wel een raadsel. WW III? En wat jij er nog voor positiefs in ziet begrijp ik ook niet. Haat vergroten, wat schiet je er mee op?

Leela
15-10-02, 15:02
Er komen dagelijks meer als 200 gebruikers op dit forum, laten we zeggen dat ongeveer 10 mensen zulke rare uitspraken doen hoe kun je dan alle moslims haten?
en ook vraag ik me af waarom ik bij elke aanslag die gepleegd wordt mn afkeuring hiervoor moet uitspreken, ik ben daar niet verantwoordelijk voor ik ben een moslim ja ... maar heb daar niet een meegedaan, de meeste mensen die nu zo zitten te zeiken hadden denk ik al een slecht beeld over de moslims .

bman
15-10-02, 15:12
Geplaatst door Hamza-T


Vreemd omdat in deze discotheek alleen westerlingen mochten komen,de indonesiers zelf mochten er niet eens binnen.

** bullshit. Ik ben er geweest. Er zitten daar trouwens tientallen kleine winkeltjes en resaurantjes in de buurt. 3 keer raden wie daar werken?

Kinderen,die waren daar op dat late uur zeker voor de westerse pedofielen om sex mee te hebben?

** In ieder geval 2 westerse meisjes, check de BBC. Maar goed, in sommige warme landen gaan niet alle kinderen na sesamstraat gelijk naar bed, veel van die winkeltjes hebben achterin een bedje waar de famile uitrust of slaapt.

Waarom moeten wij altijd ons geloof verdedigen en alle aanvallen en verdedigingen verricht door vrome moslims tegenspreken en verwerpen?

** Nou als je geoof bestaat uit het uitmoorden van toeristen, vrouwen en kinderen heb je inderdaad het een en ander uit te leggen.

Jullie Koning Bush gaat toch ook Iraq bombarderen of niet,is dat humaan?

** Jij weet meer dan ik. Wat zijn de plannen van bush? Hoe gaat hij deze uitvoeren? Hij is overigens niemands koning, en zeker de mijne niet. Tevens wat hebben de slachtoffers op Bali in hemelsnaam met Bush te maken?

Kom op.
Kijk naar de geschiedenis van het kruis en kapitalisme niets dan racisme en volkerenmoord onderdrukking en plundering,en nu proberen jullie het verleden van de kerk en kapitalisme te vergelijken met de islamitische strijd van toen en nu,kom op,jullie zien wel verschil.

** Ja, ik zie het verschil: dat leed van een paar eeuwen terug is een wijze les voor de ontwikkelden onder ons. Om te voorkomen dat achterlijke moslims zoals Hamza-T en Osama Bin Laden denken dat ze van alles uit mogen spoken zonder dat de beschaafde wereld daar op reageert.

Veel succes met jullie strijd tegen Islam,vooral Mas de sufferd die denkt dat hij Islam kent als hij naar een forum gaat.

** Er IS geen strijd tegen de Islam gaande, wanneer dringt dat door dat domme hoofd van je door. Ik weet dat magazijnen tegenwoordig niet de leukste plekken zijn en dat je de hele dag binnen moet staan, maar ik begin toch echt te denken dat je een gebrek aan frisse lucht en zuurstof te voorduren hebt gehad.

groeten van een fundi Hamza-T

** Je bent een sukkel.

bman
15-10-02, 15:14
Geplaatst door Leela
Er komen dagelijks meer als 200 gebruikers op dit forum, laten we zeggen dat ongeveer 10 mensen zulke rare uitspraken doen hoe kun je dan alle moslims haten?
en ook vraag ik me af waarom ik bij elke aanslag die gepleegd wordt mn afkeuring hiervoor moet uitspreken, ik ben daar niet verantwoordelijk voor ik ben een moslim ja ... maar heb daar niet een meegedaan, de meeste mensen die nu zo zitten te zeiken hadden denk ik al een slecht beeld over de moslims .

Nee dat hoef je niet, maar het blijft toch vreemd dat onder de moslims op dit boord er weinig oproepen richting Hamza, Yedihaha en andere zieke figuren gaan om eens op te houden met het bezoedelen van de Islam.

Don
15-10-02, 15:18
Geplaatst door Leela
Er komen dagelijks meer als 200 gebruikers op dit forum, laten we zeggen dat ongeveer 10 mensen zulke rare uitspraken doen hoe kun je dan alle moslims haten?
en ook vraag ik me af waarom ik bij elke aanslag die gepleegd wordt mn afkeuring hiervoor moet uitspreken, ik ben daar niet verantwoordelijk voor ik ben een moslim ja ... maar heb daar niet een meegedaan, de meeste mensen die nu zo zitten te zeiken hadden denk ik al een slecht beeld over de moslims .

Zit wat in...

Don
15-10-02, 15:19
Geplaatst door bman


Nee dat hoef je niet, maar het blijft toch vreemd dat onder de moslims op dit boord er weinig oproepen richting Hamza, Yedihaha en andere zieke figuren gaan om eens op te houden met het bezoedelen van de Islam.

Zit ook wat in....

JobHopper
15-10-02, 16:54
Geplaatst door Hamza-T

Jullie Koning Bush gaat toch ook Iraq bombarderen of niet,is dat humaan?
Kom op.
Kijk naar de geschiedenis van het kruis en kapitalisme niets dan racisme en volkerenmoord onderdrukking en plundering,en nu proberen jullie het verleden van de kerk en kapitalisme te vergelijken met de islamitische strijd van toen en nu,kom op,jullie zien wel verschil.
Veel succes met jullie strijd tegen Islam,vooral Mas de sufferd die denkt dat hij Islam kent als hij naar een forum gaat.

groeten van een fundi Hamza-T

Das nu juist het verschil. Ik heb helemaal niets met Bush....en waarschijnlijk dacht ook 90% van die omgekomen toeristen er zo over....

Ook is het leuk o steeds terug te grijpen naar 'onze' geschiedenis. Alsof ik trots loop rond te bazuinen wat mijn voorouders hebben uitgevreten in bijvoorbeeld hetzelfde indonesie wat door toedoen van jouw ' helden ' is veroordeeld tot de bedelstaf (Yep, Bali was goed voor zo'n 20% van de inkomsten van Indonesie....).

Maw: Jouw helden zorgen er dus gewoon weer voor dat een paar duizend babytjes de komende tijd omkomen van de honger. Ik hoop dat je er trots op bent....!!

Ook leuk om me te herinneren aan "mijn strijd tegen de islam" . Ik heb nieuws voor je.... heb nog nooit een ECHTE moslim fout bejegend. Waar je dus die nonsen van " mijn strijd tegen de islam" vandaan durft te halen is mij een raadsel.

Elke dag denk ik weer dat het dieptepunt is bereikt. Elke dag doen idioten zoals jij mij inzien dat het dieptepunt nog lang niet is bereikt.

Leela
15-10-02, 19:50
Geplaatst door mas13

Je had je afkeuring moeten laten blijken tegen de mensen die hier teksten zetten die je zelf wel al gelzen zal hebben, en die ik en niet alleen ik schandalig en onmenselijk vinden.
Doe je niet, je ligt hier maar wat te lullen en achterlijk japie uit te hangen.


Er is al vaker op geareageerd die mensen , het haalt niets uit ik vind het gewoon idioot om dan maar te zeggen dat alle moslims hetzelfde zijn...jij bent ook zo iemand waar ik het niet zo vaak mee eens ben er komt bij jouw ook alleen maar stront uit en niemand die er wat van zegt (ik ook niet) moet ik nu ook maar aanemen dat alle Belgen of wat dan ook allemaal hetzelfde zijn.
Dat doe ik dus niet dit is maar INTERNET ik ga echt niet hele bevolkingsgroepen lopen haten om een paar mafkezen die de hele dag hun frustraties via het internet lopen te uiten.


:jammer:

The Black Flame
15-10-02, 20:04
aids onder afrikanen in de vorige eeuw

Onzin, Aids komt van de apen en de afrikanen hebben Aids opgelopen doordat ze veelvuldig apenhersens aten....

Over pedofilie gesproken, jullie despoot Mohammed was er ook niet vies van he? Anders had dat linkse veenlijk van een Fatima Etalik dat toneelstuk wel door willen laten gaan.

Mohammed deed het met 9-jarige meisjes en hij ging volgens julie naar de hemel?

en de aarde is plat

Leela
15-10-02, 20:07
Geplaatst door mas13

En weet je waar je die stront kan scheppen liefste leela..hier op dit forumpje vol klotige schijnheiligaards van marokkaantjes.
:stout:

beetje gefrustreerd he?

Leela
15-10-02, 20:19
Mas 13,


zoals ik al zei gefrustreed ZWAAAAr gefrustreerd.


:zwaai: dit was mijn laatste reply richting jou

bman
15-10-02, 20:33
tis weer schelden geblazen.