PDA

Bekijk Volledige Versie : get the picture nu ook op palestijnse t.v.!!!!



magden_david
14-10-02, 22:51
September 1, 2002

PA: Give Kids Guns - Don't Show the Press
By Itamar Marcus





[Palestinian Authority TV, August 23, 2002]


The Palestinian Authority's [PA] sending different messages to the world and to their own people was seen again last week after the Palestinian journalists union “banned journalists from photographing Palestinian children carrying weapons ... saying that the pictures harm the Palestinian cause.” [AP The Jerusalem Post Aug. 26, 2002]

http://www.pmw.org.il/images/010902.jpg

However, at the same time that they are preventing the world from seeing their children with guns, Palestinian Authority TV interviewed a child in his home - and for the purpose of the interview - placed a Kalatchnikov automatic rifle with the bullet clip over his shoulder. [above]

Clearly, while they don’t want the world to see them manipulating their children to violence, the message of child violence is precisely what they want to give Palestinian children watching PA TV.

************************************************** *

October 2, 2002

Mother Promotes Killing and Death- New PA TV Clip
By Itamar Marcus






While the PA sends out peace messages to the world through their English language spokespeople they continue to send messages of killing and death to their own people, this time coming from a mother.

http://www.pmw.org.il/images/031002.jpg

In a new film clip on PA TV, five civilian [non-uniformed] gunmen, armed with automatic rifles, go off to fight Israelis. One of the gunmen is seen running towards Israeli fire until he attacks the Israelis with a hand grenade, after which, in slow motion, he is shot and falls dead to the ground.

When his body is brought to his mother she kisses him and raises her hand above her mouth and calls out the traditional Arab call of joy. Afterwards, she stoically hands the rifle to the next in line to continue the killing of Israelis.

The PA message to their people “Kill and be Killed” has never ceased.

It should be reiterated that the Palestinians have been both encouraging children to seek heroic death, as well as encouraging parents to express joy at having their children die in battle in Shahada [Death for Allah]. In a recent PMW bulletin we cited the "Farewell Letter" clip shown on PA TV last week in which a child writes to his parents: "Mother don't cry over me, be joyous over my blood." This two clips compliment each other - one is from the child's perspective - expressing the willingness to die; one is from the parent's perspective - the joy over her child's death as a Shahid. The two are indicative of the continued glorification of death as Shahids inherent to PA social ideology.

Parts of the film can be viewed by clicking here.
http://www.pmw.org.il/video/momgivesgun.asx

************************************************** *
August 21, 2002

Arafat tells young children to be Shahids ["Martyrs"]
By Itamar Marcus




Introduction:
PMW has repeatedly documented that the Palestinian Authority [PA] has been pushing their children to see Shahada - Death for Allah - as something expected of them. In a televised gathering on Sunday, Yasser Arafat himself clearly encouraged young children to seek death, as he glorified a famous child Shahid [“Martyr"].

In addition, he addressed the cheering and chanting auditorium full of children as “colleagues, friends, brothers and sisters of Faris Ouda” - a 14 year old child who died in the conflict, who has been turned into a heroic symbol by the PA. One of those children, he said, would raise the Palestinian flag over Jerusalem. The children responded to him by combining the Jerusalem and Shahid messages, by chanting: “Millions of Shahid’s marching to Jerusalem!”

The following is the main text of the exchange:

Arafat to children:
“Oh, children of Palestine! The colleagues, friends, brothers and sisters of Faris Ouda [14 year old who died in the conflict]. The colleagues of this hero represent this immense and fundamental power that is within, and it shall be victorious, with Allah's will! One of you, a boy or a girl, shall raise the [Palestinian] flag over the walls of Jerusalem, its mosques and its churches...
"Onward together to Jerusalem!"
Children respond, cheering and chanting:
"Millions of Shahids marching to Jerusalem!"
[PATV August 18, 2002]

This is not the first time Arafat has expressed support for child Shahids. He has previously made clear the importance he attaches to having dead Palestinian children to show the world, saying the "greatest message to the world" was child Shahids ["Martyrs"]. The following is from an interview on PA TV in January, 2002:

Hostess:
"Mr. President, what message would you like to send to the Palestinian people in general and, particularly, to the Palestinian children?"
Arafat:
"...The child who is grasping the stone, facing the tank; is it not the greatest message to the world when that hero becomes a Shahid [dies for Allah]? We are proud of them."



************************
www.pwm.org

bman
14-10-02, 22:56
Neenee dat zijn mossadagenten verkleed als moslims. Arafat en zijn 40 rovers willen vrede. Echt waar. Dat zegt hij keer op keer zelf.

magden_david
14-10-02, 23:02
maar wel een vette beat onder dat filmpje, en inderdaad dat jochie met zijn supersoaker ben ik, verkleed als mujahedeen, oeloe boe okba...wat staar er nou jongens ik kan het niet lezen je moet dat bord omhoog houden anders komt het nooit geloofwaardig over, amateur producenten !

bman
14-10-02, 23:09
En die 'phalustijnse' vrouw is zeker stieken ILI? Trouwens, het maakt niet uit of je slecht Arabisch spreekt hoor, de meeste Westerse Imperialisten hebben aan dat plaatje al meer dan genoeg. Zegt meer dan duizend woorden.

magden_david
14-10-02, 23:30
misschien dat het daarom zo stil is ?

bman
14-10-02, 23:36
Een oorverdovende stilte...misschien moet je nog eens wat van die door de mossaf gefabriceerde plaatjes laten zien van 'phalustijnen' die over de hoofden van schoolkindertjes op Israeliers staan te schieten? Of van die 'martelaar' die terugkruipt op zijn draagbaar...

Iedereen weet immers dat Phalustijnen alleen met kiezels gooien en dat martelaren vleugels krijgen van God, dus die hoeft niet eens op zijn draagbaar terugkruipen als hij eraf zou vallen. Die vliegen namelijk.

Zwarte Schaap
15-10-02, 00:06
Geplaatst door bman
Een oorverdovende stilte...misschien moet je nog eens wat van die door de mossaf gefabriceerde plaatjes laten zien van 'phalustijnen' die over de hoofden van schoolkindertjes op Israeliers staan te schieten? Of van die 'martelaar' die terugkruipt op zijn draagbaar...

Iedereen weet immers dat Phalustijnen alleen met kiezels gooien en dat martelaren vleugels krijgen van God, dus die hoeft niet eens op zijn draagbaar terugkruipen als hij eraf zou vallen. Die vliegen namelijk.

Ben je joods of zionistisch bman? Ik heb bijna nog nooit een echte Nederlander zo over de palestijnse strijd horen praten.

Bakslita
15-10-02, 00:12
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ben je joods of zionistisch bman? Ik heb bijna nog nooit een echte Nederlander zo over de palestijnse strijd horen praten.

Nee Bushman heeft ook arabische vrienden ensjo...dus hij zal geen racist zijn!


-Y-

bman
15-10-02, 00:16
Geplaatst door Zwarte Schaap


Ben je joods of zionistisch bman? Ik heb bijna nog nooit een echte Nederlander zo over de palestijnse strijd horen praten.

Geen van beide. Ik steun de palestijnen 100% in hun streven naar een onafhankelijke staat. Dat streven zouden ze door diplomatieke druk, onderhandelingen, sancties, boycotten, protest en steun van het buitenland moeten bereiken.

Het opblazen van stadbussen of pizzerias keur ik af, net als het uitvoeren van wraakacties door het Israelische leger. Zeker omdat daar meer dan eens onschuldige kinderen bij vallen. Ik verafschuw geweld of het verheerlijken ervan. En dat zou ieder goed mens volgens mij moeten doen.

Als ik Jood zou zijn geweest of 'zionist', zou ik dan geen echte Nederlander zijn geweest? Dat maak ik zo ongeveer uit je woorden op. Een beetje vreemd dunkt me.

bman
15-10-02, 00:19
Geplaatst door Bakslita


Nee Bushman heeft ook arabische vrienden ensjo...dus hij zal geen racist zijn!


-Y-

Iemands vriendenkring pleit iemand nooit vrij van racisme. Dat lijkt me dus een domme opmerking. Iemands afkomst ook niet. Ik ken zelfs creolen die creolen discrimineren.

En dat ik een plaatje van die domme cowboy als avatar gebruik zegt niets over mijn politieke voorkeur. Het had evengoed een plaatje van Ross Perot kunnen zijn. :usa:

i love israel
15-10-02, 00:19
Geplaatst door bman
En die 'phalustijnse' vrouw is zeker stieken ILI? Trouwens, het maakt niet uit of je slecht Arabisch spreekt hoor, de meeste Westerse Imperialisten hebben aan dat plaatje al meer dan genoeg. Zegt meer dan duizend woorden.

he bmam verraad het nou niet, doe nit zo flauw.

bman
15-10-02, 00:21
Vertels eens Y en ZS wat jullie van die arme kinderen vinden die door volwassenen zo worden uitgebuit en misbruikt?

Zwarte Schaap
15-10-02, 00:21
Geplaatst door bman


Als ik Jood zou zijn geweest of 'zionist', zou ik dan geen echte Nederlander zijn geweest? Dat maak ik zo ongeveer uit je woorden op. Een beetje vreemd dunkt me.

Een jood is evenveel een echte nederlander als een moslim.

Het viel me gewoon op dat je het hele palestijnse volk op de korrel nam, vooral de woordspeling, alsof het een lulvolk is.

Bakslita
15-10-02, 00:22
Geplaatst door bman


Iemands vriendenkring pleit iemand nooit vrij van racisme. Dat lijkt me dus een domme opmerking. Iemands afkomst ook niet. Ik ken zelfs creolen die creolen discrineren.

En dat ik een plaatje van die domme cowboy als avatar gebruik zegt niets over mijn politieke voorkeur. Het had evengoed een plaatje van Ross Perot kunnen zijn. :usa:


Het was sarcastisch bedoeld "vriend"!
Okey... waar staat B dan voor?


-Y-

Zwarte Schaap
15-10-02, 00:24
Geplaatst door bman
Vertels eens Y en ZS wat jullie van die arme kinderen vinden die door volwassenen zo worden uitgebuit en misbruikt?

de woorden uitgebuit en misbruikt zeggen genoeg in je vraag. Wie is er voor kindermisbruik en uitbuiting? Domme vraag!

bman
15-10-02, 00:24
Geplaatst door Zwarte Schaap


Een jood is evenveel een echte nederlander als een moslim.

Het viel me gewoon op dat je het hele palestijnse volk op de korrel nam, vooral de woordspeling, alsof het een lulvolk is.


Nee, het was een verwijzing naar complottheorist 'splijtstof'...die inderdaad deze vreemde spelfout vaker maakt. Ik zal me er voortaan van onthouden.

bman
15-10-02, 00:25
Geplaatst door Zwarte Schaap


de woorden uitgebuit en misbruikt zeggen genoeg in je vraag. Wie is er voor kindermisbruik en uitbuiting? Domme vraag!

Ok, en als ik ze vervang door 'ingezet'?

bman
15-10-02, 00:29
Geplaatst door Bakslita



Het was sarcastisch bedoeld "vriend"!
Okey... waar staat B dan voor?


-Y-

Ehm...voor Bozziman (althans dat heeft een pakistaanse vriend van me uitgelegd, dat dat 'waaghals' oid in het Urdu betekend, misschien zelds een woord met een arabische herkomst) maar misschien ook wel voor BASSMAN of Billenman of 'ben normale aardige nederlander'...


Nee hoor, eigenlijk is B de eerste letter van mijn voornaam.

En wat is een Bakslita en waarom onderteken jij met een Y?

Zwarte Schaap
15-10-02, 00:30
Geplaatst door bman


Ok, en als ik ze vervang door 'ingezet'?

Wat versta jij onder inzetten. Graag een uitgebreide reaktie zodat ik precies weet wat jij ermee bedoelt.

bman
15-10-02, 00:43
Geplaatst door Zwarte Schaap


Wat versta jij onder inzetten. Graag een uitgebreide reaktie zodat ik precies weet wat jij ermee bedoelt.

* Het doelbewust uitlokken van laten doden en gewonde kinderen. (door hen bewust belachelijk grote risicos te laten lopen, door over hun hoofden israelische militairen te beschieten)

* Het bewapenen van kleine kinderen en deze als mediainstrument gebruiken. (zie de beelden hierboven)

* Of wat dacht je van die kleine mohammed die achter zijn vader verscholen omgelegd is door palestijnse sluipschutters, maar waar Israel de zwarte piet voor kreeg toegespeeld.

Het is een oorlogssituatie in de Palestijnse gebieden, althans zo zie ik het, en toch laten Palestijnen hun kinderen 'vechten' tegen de bezetter? Dat is net zo ziek als het op laten ruimen van mijnenvelden door Iraanse jochies, of het inzetten van de Hitlerjugens tegen de Russen... De sterftecijfers aan Palestijnse zijde zijn schokkend, dus het is moelijk te ontkennen dat er gigantische risicos aan kleven om je zoontje van een jaar of 12 tussen schietende Israeliers en Palestijnen rond te laten rennen.

Er komen zat kinderen om door bulldozers en 'verdwaalde' israelische raketten en kogels, dat is al een schande op zich, het maakt mij des te ziedender dat sommige Palestijnen kinderen in blijven zetten als minisoldaatjes en welgewillig propaganamateriaal.

Zwarte Schaap
15-10-02, 01:00
Geplaatst door bman


* Het doelbewust uitlokken van laten doden en gewonde kinderen. (door hen bewust belachelijk grote risicos te laten lopen, door over hun hoofden israelische militairen te beschieten)

* Het bewapenen van kleine kinderen en deze als mediainstrument gebruiken. (zie de beelden hierboven)

* Of wat dacht je van die kleine mohammed die achter zijn vader verscholen omgelegd is door palestijnse sluipschutters, maar waar Israel de zwarte piet voor kreeg toegespeeld.

Het is een oorlogssituatie in de Palestijnse gebieden, althans zo zie ik het, en toch laten Palestijnen hun kinderen 'vechten' tegen de bezetter? Dat is net zo ziek als het op laten ruimen van mijnenvelden door Iraanse jochies, of het inzetten van de Hitlerjugens tegen de Russen... De sterftecijfers aan Palestijnse zijde zijn schokkend, dus het is moelijk te ontkennen dat er gigantische risicos aan kleven om je zoontje van een jaar of 12 tussen schietende Israeliers en Palestijnen rond te laten rennen.

Er komen zat kinderen om door bulldozers en 'verdwaalde' israelische raketten en kogels, dat is al een schande op zich, het maakt mij des te ziedender dat sommige Palestijnen kinderen in blijven zetten als minisoldaatjes en welgewillig propaganamateriaal.

Hahahaah.....grappenmaker !

Luister beste jongen, je kinderen doelbewust de dood injagen is natuurlijk nooit goed te praten. Verwacht je nu dat ik ja ga zeggen? Je vergeet dat de kinderen zwaar lijden onder de israelische onderdrukking, dan begrijp je ook dat ze als monsters worden gezien. Je zou eens moeten nakijken wat 50 jaar permanente onderdrukking op de ouders heeft en dat weer op de kinderen. Welk psychologische problemen zal dat wel niet opleveren. Stel je eens voor 50 jaar zit je in een concentratiekamp.

Maar ik zie al waar jouw verhaal naar toe leidt de gedode kinderen zijn de schuld van de ouders. Mooi , heel mooi

Je bent nu gewoon een papegaai om de israelische propagandamachine na te praten. Doe maar hard je best om bewijzen te vinden door de palestijnse ouders van zulke daden te stigmatiseren, of er minder kinderen er door zullen ze sterven betwijfel ik. Israel heeft gewoon een handlanger die denkt dat het beleid is om je kinderen te laten dienen als schietschijf. Je geeft echt blijk dat je gewoonweg niets afweet van het palestijnse leed om met zulke onzin te komen.

De bezetting en moord gaat door, en meneer maakt zich zogenaamd druk om het palestijnse kind, je eerdere uitspraken geven al aan hoe betrokken jij bent met het leed van de palestijnen.

grappenmaker !

Roemrijke Wolf
15-10-02, 01:00
Geplaatst door bman


Ik steun de palestijnen 100% in hun streven naar een onafhankelijke staat. Dat streven zouden ze door diplomatieke druk, onderhandelingen, sancties, boycotten, protest en steun van het buitenland moeten bereiken.

Wel een beetje naïef. Alsof ze op die manier ook maar iets zouden bereiken.

magden_david
15-10-02, 16:38
Geplaatst door Zwarte Schaap

Je zou eens moeten nakijken wat 50 jaar permanente onderdrukking op de ouders heeft en dat weer op de kinderen. Welk psychologische problemen zal dat wel niet opleveren. Stel je eens voor 50 jaar zit je in een concentratiekamp.


ten eerste slaat jouw vergelijking helemaal nergens op en dat weet je, ten tweede vind ik het bijzonder amusent en zielig dat je niet in staat bent dit soort ronsel praktijken van de PA te veroordelen. Nee het is allemaal de de schuld van israel.
simpele geest, je valt niet meer door de mand , je springt erdoor een ware duikvlucht

bman
15-10-02, 17:08
Geplaatst door Roemrijke Wolf


Wel een beetje naïef. Alsof ze op die manier ook maar iets zouden bereiken.

Ik noem: de baltische staten, timur-timur, zuid-afrika etc.etc.

bman
15-10-02, 17:17
Geplaatst door Zwarte Schaap


Hahahaah.....grappenmaker !

Luister beste jongen, je kinderen doelbewust de dood injagen is natuurlijk nooit goed te praten. Verwacht je nu dat ik ja ga zeggen?

*** ALs je je hart op de juist plaats hebt zitten wel.

Je vergeet dat de kinderen zwaar lijden onder de israelische onderdrukking, dan begrijp je ook dat ze als monsters worden gezien.

*** Tis maar net wat je je kinderen meegeeft. Die 50 jaar onderdrukking slaat overigens ook nergens op...de situatie is pas zo sinds 1967, van binnen de 67 grenzen komt weinig van dit soor herrie.

Je zou eens moeten nakijken wat 50 jaar permanente onderdrukking op de ouders heeft en dat weer op de kinderen. Welk psychologische problemen zal dat wel niet opleveren. Stel je eens voor 50 jaar zit je in een concentratiekamp.

*** Nou, ik heb de indonesiers na 350 koloniale onderdrukking dit ook niet zien doen.

Maar ik zie al waar jouw verhaal naar toe leidt de gedode kinderen zijn de schuld van de ouders. Mooi , heel mooi

Je bent nu gewoon een papegaai om de israelische propagandamachine na te praten.

*** Rethoriek.

Doe maar hard je best om bewijzen te vinden door de palestijnse ouders van zulke daden te stigmatiseren, of er minder kinderen er door zullen ze sterven betwijfel ik.

*** Ik stichmatiseer niemand, ik constateer dat ik jongetjes van 10,12 met stenen tussen de vuurlinies rond zie rennen. Lijkt me allerminst een gezonde situatie.

Israel heeft gewoon een handlanger die denkt dat het beleid is om je kinderen te laten dienen als schietschijf.

*** Of het beleid is weet ik niet. Maar ik vraag me wel af wie die kinderen daar rond laat rennen en WIE het is die er belang bij heeft als er af en toe een kind wordt afgeknald. De Israelische PR machine in ieder geval niet.

Je geeft echt blijk dat je gewoonweg niets afweet van het palestijnse leed om met zulke onzin te komen.

*** Wat van wat ik gezegd heb is onzin. Welk feit heb ik onjuist weergegeven? Gaarne verduidelijken.

De bezetting en moord gaat door, en meneer maakt zich zogenaamd druk om het palestijnse kind, je eerdere uitspraken geven al aan hoe betrokken jij bent met het leed van de palestijnen.

*** In ieder geval een stuk meer dan de mensen die om MEER geweld en moord roepen. Welke eerdere uitspraak van mij onderstreept dat niet?

grappenmaker !

*** Ik ben en was bloedserieus. En jij bent nog steeds in gebreke gebleven om mij te vertellen wat je vind van die kinderen die met geweren op TV komen en van Palestijnse schutters die achter kinderen schuilen tijdens vuurgevechten. Oh, om van dat kleine jongetje achter zijn vader maar te zwijgen. Je weet dat de TV ploeg die alles geschoten heeft een jaar ofzo geleden ZELF (nogal geruisloos) heeft toegegeven dat de schoten niet van de IDF kwamen?

Waiting
15-10-02, 17:40
Dit is helaas de schokkende realiteit, Peres heeft niet voor niks zijn vertrouwen in Arafat verloren...
Dit zijn beelden die je niet zo gauw hier op het nieuws te zien krijgt en het is op zich al verdacht dat dergelijke beelden niet in de media aan bod komen...
Als men een compleet plaatje wil laten van het conflict horen deze barbaarse en walchelijke filmpjes er ook bij...
Dit is de palestijnse TV, dit is wat kinderen en hun ouders te zien krijgen...
De beelden spreken boekdelen, hoe kan je dan nog proberen te stellen dat Israel onschuldige mensen de dood in jaag?
Hoe kan men vervolgens nog stellen dat het de "bezetting" is die zorgt voor de zelfmoordenaars, de martelaars?
Hoe kan men zich dan nog verbazen als er onschuldige slachtoffers vallen als deze tussen de benen lopen van hun strijdende broers?
Zeg maar "deze beelden komen de zionisten en de Israeliers goed uit", "Het is propaganda" etc....
Beweer maar dat ik en de Israeliers de palestijnen als monsters zien....
De beelden zijn er, los van deze beelden zijn er nog zat voorbeelden op de palestijnse TV en in palestijnse gelederen...

De Israeliers zitten met de terreur die op zich al niet te bevatten is en dan nog met beelden en verhalen van gruwelijke moorden 1 op 1, ontvoeringen en linches...
Als ze dan ook nog horen hoe het er aan toe is bij Arafat, wat hij te melden heeft in het arabisch aan zijn handlangers...

Nee bezetten is slecht, maar wel noodzakelijk en zeker niet zonder duidelijke rede.....

Trouwens heel weinig serieuze reacties, vergeleken met een topic over een Israelische actie....

bman
15-10-02, 17:46
Geplaatst door Waiting
Dit is helaas de schokkende realiteit, Peres heeft niet voor niks zijn vertrouwen in Arafat verloren...
Dit zijn beelden die je niet zo gauw hier op het nieuws te zien krijgt en het is op zich al verdacht dat dergelijke beelden niet in de media aan bod komen...

*** het is inderdaad ziek

Als men een compleet plaatje wil laten van het conflict horen deze barbaarse en walchelijke filmpjes er ook bij...
Dit is de palestijnse TV, dit is wat kinderen en hun ouders te zien krijgen...

*** Neenee dat is allemaal de schuld van Bush/de Joden en de Marsmannetjes!

De beelden spreken boekdelen, hoe kan je dan nog proberen te stellen dat Israel onschuldige mensen de dood in jaag?

*** Ik moet je zeggen dat ook de andere kant (Israel/de Joden) geen compleet schoon geweten hebben.

Hoe kan men vervolgens nog stellen dat het de "bezetting" is die zorgt voor de zelfmoordenaars, de martelaars?

*** Beide houden elkaar wel deels in stand. De bezetting vormt een dankbaar 'excuus' voor zelfmoordenaars en vise versa.

Hoe kan men zich dan nog verbazen als er onschuldige slachtoffers vallen als deze tussen de benen lopen van hun strijdende broers?

*** Dat verbaast mij ook. Die kinderen beschouw ik als onschuldig. De schuldigen zijn de Palestijnen en Israeliers die over hun hoofden strijd voeren.

Zeg maar "deze beelden komen de zionisten en de Israeliers goed uit", "Het is propaganda" etc....
Beweer maar dat ik en de Israeliers de palestijnen als monsters zien....

*** Eerlijk is eerlijk: zulke Israeliers zijn er ook.

De beelden zijn er, los van deze beelden zijn er nog zat voorbeelden op de palestijnse TV en in palestijnse gelederen...

*** zorgwekkend en ziek.

De Israeliers zitten met de terreur die op zich al niet te bevatten is en dan nog met beelden en verhalen van gruwelijke moorden 1 op 1, ontvoeringen en linches...
Als ze dan ook nog horen hoe het er aan toe is bij Arafat, wat hij te melden heeft in het arabisch aan zijn handlangers...

Nee bezetten is slecht, maar wel noodzakelijk en zeker niet zonder duidelijke rede.....

Trouwens heel weinig serieuze reacties, vergeleken met een topic over een Israelische actie....

magden_david
15-10-02, 18:10
Geplaatst door Waiting

Trouwens heel weinig serieuze reacties, vergeleken met een topic over een Israelische actie....

ik geloof een typisch geval van uitgeluld!

Zwarte Schaap
15-10-02, 18:41
Geplaatst door magden_david


ik geloof een typisch geval van uitgeluld!

Hebben jullie nog steeds geen genoeg over de Palestina-Israel discussie? Willen jullie weer dezelfde argumenten aanhoren? Hoopt er iemand stiekum op een extremistische reaktie op deze zionistische propaganda, alsof de onderdrukking, vernedering, beroving, bezetting van de palestijnen er minder om wordt.

Die kwaadaardigheid kun je niet ongedaan maken door een simpel artikeltje. Vertel het de kinderen die dag en nacht thuis opgesloten moeten worden, en dan nog hebben ze kans om met een buldozer platgedrukt te worden. Waarop meneer sharon dan zegt, het was een succesvolle missie.

magden_david
15-10-02, 20:15
BLABLABLABLABLABLA BLABLABLA BLABLABLABL BLABLA

zionistische propaganda BLABLABLA BLABLABLA BLABLABLA
zionistische propaganda BLABLABLABLABLA BLABLA OP SCHOOL VOND NIEMAND ME AARDIG
zionistische propaganda BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA MUN FIETSBEL IS OOK AL KAPOT
zionistische propaganda BLABLABLABBLA BLA BLA BLABLABLABLABLABLABLA BLABLABLA BLABLABLABL BLABLA

zionistische propaganda BLABLABLA BLABLABLA BLABLABLA
zionistische propaganda BLABLABLABLABLA BLABLA OP SCHOOL VOND NIEMAND ME AARDIG
zionistische propaganda BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA MUN FIETSBEL IS OOK AL KAPOT
zionistische propaganda BLABLABLABBLA BLA BLA BLABLABLABLABLABLABLA BLABLABLA BLABLABLABL BLABLA

zionistische propaganda BLABLABLA BLABLABLA BLABLABLA
zionistische propaganda BLABLABLABLABLA BLABLA OP SCHOOL VOND NIEMAND ME AARDIG
zionistische propaganda BLABLABLABLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA MUN FIETSBEL IS OOK AL KAPOT
zionistische propaganda BLABLABLABBLA BLA BLA BLA

bman
15-10-02, 20:18
Geplaatst door Zwarte Schaap


Hebben jullie nog steeds geen genoeg over de Palestina-Israel discussie? Willen jullie weer dezelfde argumenten aanhoren?

*** Nee, maar je bent dus uitgeluld?

Hoopt er iemand stiekum op een extremistische reaktie op deze zionistische propaganda, alsof de onderdrukking, vernedering, beroving, bezetting van de palestijnen er minder om wordt.

*** Nee

Die kwaadaardigheid kun je niet ongedaan maken door een simpel artikeltje.

*** ? Ik snap je niet ?

Vertel het de kinderen die dag en nacht thuis opgesloten moeten worden, en dan nog hebben ze kans om met een buldozer platgedrukt te worden. Waarop meneer sharon dan zegt, het was een succesvolle missie.

*** Dat sloeg natuurlijk niet op de tragische dood van dat kindje.

Zwarte Schaap
15-10-02, 20:26
Als jij het graag uitgeluld wil noemen moet je dat doen! Maar het zou wel fijn zijn om te weten wie de schrijver is van dat artikeltje. Dat is een pure zionist die zich alleen bezig houdt met het doorspitten van de Palestijnse media om iets te vinden wat de zionistische zaak in een positiever daglicht kan zetten.

Deze man is systematisch bezig om artikelen te plaatsen die tegen de vrede gekant zijn. Hij wil geen vrede. Denk je nu dat ik mijn tijd ga verdoen om een zionist tegen te praten terwijl het doden van onschuldige palestijnen doorgaat.

Zoek maar eens via google op de naam van de auteur.

Waiting
15-10-02, 20:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als jij het graag uitgeluld wil noemen moet je dat doen! Maar het zou wel fijn zijn om te weten wie de schrijver is van dat artikeltje. Dat is een pure zionist die zich alleen bezig houdt met het doorspitten van de Palestijnse media om iets te vinden wat de zionistische zaak in een positiever daglicht kan zetten.

Deze man is systematisch bezig om artikelen te plaatsen die tegen de vrede gekant zijn. Hij wil geen vrede. Denk je nu dat ik mijn tijd ga verdoen om een zionist tegen te praten terwijl het doden van onschuldige palestijnen doorgaat.

Zoek maar eens via google op de naam van de auteur.

De auteur?

De beelden spreken voor zich.

Zwarte Schaap
15-10-02, 20:41
Geplaatst door Waiting


De auteur?

De beelden spreken voor zich.

Waiting ga nou niet raar doen, je weet dondersgoed dat het pure propagandashit is van de schrijver van dat artikel. Er zijn zat voorbeelden om aan te geven hoe andere landen zoals de Usa haar kinderen ook met uniformen en geweren omhangen, dat is geen vreemd fenomeen. Het gaat erom dat de schrijver systematisch dingen er uit licht om aan te geven dat de palestijnen geen vrede willen door zogenaamd te wijzen dat ze hun kinderen op zo een manier opvoeden.

Ik denk dat een kogel en wekenlang opgesloten moeten worden, of de dood van een vriendje of de nachtelijke razzias veel meer van invloed zijn dan eventuele fotos.

Maar oke jij je zin , wat wil jij dan ermee zeggen ? Wil je de bezetting ermee goedkeuren? Wil je de bestaansgrond van israel verklaren? De schandelijke vernederingen, berovingen, uitmoorden ..etc zullen nooit meer ongedaan kunnen worden gemaakt. Dit kun je niet verklaren met eventuele fotootjes uitgezocht door een zionist.