PDA

Bekijk Volledige Versie : ben voorlopig ff weg



sil
15-10-02, 02:48
na ook deze goedkeuringen van enkele leden hier op het p.b te hebben gelezen,na deze laffe aanslag op Bali,mede door ook de aanslagen die de laatste tijd weer ge lukt zijn(naast de gelukkig enkele die ook mislukt zijn)Wordt ik kotsmisselijk en beroerd van al die z.g.n kinderen die je dan niet serieus te moeten nemen,maar bij mij wel een misselijke smaak achterlaten.
Ik ga ook merken dat ik in mijn omgeving moslims waar ik altijd goed mee overweg kon ,nu ook met andere ogen ga bekijken.en daar word ik een beetje bang van.
Ik hoop dat jullie grote allah jullie nog eens verlicht en dat we misschien ooit nog eens met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb van enkele prikborders hun inzendingen genoten en ook veel van opgestoken,maar het wordt me nu toch wat te gortig.
groetjes

~Panthera~
15-10-02, 04:12
Het gaat je goed Sil. :D ...Sterkte !

Mark
15-10-02, 06:51
Sil zoals Ernie en Bert altijd al zeiden "t'is maar een film!"

en hier geldt het is maar internet....

Ik snap dat dit voor veel mensen hier dichterbij is dan aanslagen in de VS of Israel maar of het een nou erger of anders is dan het andere?

Hoe zouden de mensen hier reageren als de Baja Beachclub weggeblazen zou worden (ok sommigen zouden juichen maar dat ter zijde) ... zouden wij net zo reageren als de VS? Zeker en vast ...zoals ze in belgie zeggen...

Al Sawt
15-10-02, 08:55
Geplaatst door sil
na ook deze goedkeuringen van enkele leden hier op het p.b te hebben gelezen,na deze laffe aanslag op Bali,mede door ook de aanslagen die de laatste tijd weer ge lukt zijn(naast de gelukkig enkele die ook mislukt zijn)Wordt ik kotsmisselijk en beroerd van al die z.g.n kinderen die je dan niet serieus te moeten nemen,maar bij mij wel een misselijke smaak achterlaten.
Ik ga ook merken dat ik in mijn omgeving moslims waar ik altijd goed mee overweg kon ,nu ook met andere ogen ga bekijken.en daar word ik een beetje bang van.
Ik hoop dat jullie grote allah jullie nog eens verlicht en dat we misschien ooit nog eens met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb van enkele prikborders hun inzendingen genoten en ook veel van opgestoken,maar het wordt me nu toch wat te gortig.
groetjes

Tja sil, zo lang je alle moslims over een kam scheert zul je altijd een misselijke gevoel over hebben.

Ik deed dat tijdje met alle joden, tot ik besefte dat het verkeerd is.

Aangezien je geen verijking vormt voor deze forum tot ziens.

Fillastiene
15-10-02, 09:07
Geplaatst door sil
na ook deze goedkeuringen van enkele leden hier op het p.b te hebben gelezen,na deze laffe aanslag op Bali,mede door ook de aanslagen die de laatste tijd weer ge lukt zijn(naast de gelukkig enkele die ook mislukt zijn)Wordt ik kotsmisselijk en beroerd van al die z.g.n kinderen die je dan niet serieus te moeten nemen,maar bij mij wel een misselijke smaak achterlaten.
Ik ga ook merken dat ik in mijn omgeving moslims waar ik altijd goed mee overweg kon ,nu ook met andere ogen ga bekijken.en daar word ik een beetje bang van.
Ik hoop dat jullie grote allah jullie nog eens verlicht en dat we misschien ooit nog eens met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb van enkele prikborders hun inzendingen genoten en ook veel van opgestoken,maar het wordt me nu toch wat te gortig.
groetjes

Dus door het prikbord ben je de moslims waarmee je in je echte leven te maken hebt, met andere ogen gaan bekijken?

Interessant...

Ik besefte niet dat het prikbord zo een diepe impact kon hebben.

Fillastiene

Tomas
15-10-02, 09:51
Geplaatst door sil
na ook deze goedkeuringen van enkele leden hier op het p.b te hebben gelezen,na deze laffe aanslag op Bali,mede door ook de aanslagen die de laatste tijd weer ge lukt zijn(naast de gelukkig enkele die ook mislukt zijn)Wordt ik kotsmisselijk en beroerd van al die z.g.n kinderen die je dan niet serieus te moeten nemen,maar bij mij wel een misselijke smaak achterlaten.
Ik ga ook merken dat ik in mijn omgeving moslims waar ik altijd goed mee overweg kon ,nu ook met andere ogen ga bekijken.en daar word ik een beetje bang van.
Ik hoop dat jullie grote allah jullie nog eens verlicht en dat we misschien ooit nog eens met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb van enkele prikborders hun inzendingen genoten en ook veel van opgestoken,maar het wordt me nu toch wat te gortig.
groetjes

Sil ik begrijp je wel, maar je kunt niet anderen aanspreken op het feit dat je hier een stuk of vier gefrustreerde pubertjes hebt rondlopen.

Stop ze in je ignore-list, want iets anders dan lachen kan je toch niet om ze. En als je dat niet kunt is ignore beter.

Anders: de groeten en het beste.

Fillastiene
15-10-02, 10:21
Geplaatst door mas13

Niet het prikbord, maar de walgelijke bijdragen van zgz Islamieten...dat zal het wel wezen.
En er lopen er veel van rond op dit prikbord die de Islam een zeer slechte naam bezorgen en de rest van de moslims eveneens.

Hoezo walgelijke bijdragen? En als er walgelijk wordt bijgedragen komt dat niet per defenitie vanuit Islamitische hoek. En wat betreft die slechte-naam-bezorging; mensen die op het gedrag van een paar personages afgaan zijn geen knip voor de neus waard.

Fillastiene

(Leuk je weer gesproken te hebben, mas13; kunnen wij denk je door een deur?)

Tomas
15-10-02, 10:42
Geplaatst door mas13

Natuurlijk hoor, het is reeds aangehaald.
Het zijn steeds die pubers, is ook een verontschuldiging, ondertussen horen we van de rest niks, niet eens een beetje afkeuring, geen verwijdering van deze schandalige postings geen excuses..niks.
Neen hoor, veel te gemakkelijk om dit op puberaal gedrag te gooien. Er is meer aan de hand.
En mensen met hun ogen open en met menselijk gevoel kunnen enkel afschuw ontdekken in het gedrag van vele moslims hier.
Wees er maar zeker van dat ik bijlange niet de enige ben die de walging voelt...
En terecht.
En je moet eens beginnen tellen hoeveel van die zgz pubertjes er ronddwalen hier. Jou 4 is veeeeeeel te weinig.

Ik zou zeggen tel ze eens.

Fillastiene
15-10-02, 10:42
Geplaatst door mas13

Beste filastine, je zou je enrgie beter besteden aan je eigen soort.
En waar heb hjij de gedachte vandaan dat ik met jou door 1 deur zou willen gaan. :zwaai:

Wie is mijn soort dan?

En het was alleen een vraag. Het was niet zo dat ik met de gedachte speelde om het daadwerkeliik te willen. Ik wilde weten of jij dat zou willen.

Puuree belangstelling, dus!

Fillastiene

Tomas
15-10-02, 10:43
Geplaatst door mas13

Beste filastine, je zou je enrgie beter besteden aan je eigen soort.
En waar heb hjij de gedachte vandaan dat ik met jou door 1 deur zou willen gaan. :zwaai:

En dan zou ik jezelf niet mee tellen, maar alleen de moslim nick's.

Mafkees
15-10-02, 10:47
Tot Gauw Sil,


Enneh laat je niet gek maken!

Couscousje
15-10-02, 11:01
Mag ik namen?

Cc

Shaheed
15-10-02, 11:31
Niet iedereen keurt die aanslagen goed.
Als die aanslag op amerikaanse grondgebied was geweest of tegen de joden in Palestina , dan had het mijn volldeige goedkeuring.


Maar ik snap nog steeds niet waar die balinezen die aanslag aan hebben verdiend.

Tomas
15-10-02, 11:34
Geplaatst door Shaheed
Niet iedereen keurt die aanslagen goed.
Als die aanslag op amerikaanse grondgebied was geweest of tegen de joden in Palestina , dan had het mijn volldeige goedkeuring.


Maar ik snap nog steeds niet waar die balinezen die aanslag aan hebben verdiend.

De meeste slachtoffers zijn Australiers. Die zijn blank en veelal van Engelse origine. Tevens is Australie behoorlijk pro-Amerika qua de "Oorlog tegen het terorrisme".

Dus volgens mij is het dus wel duidelijk en moet jij je standpunt nog herzien.

Shaheed
15-10-02, 11:37
Ik heb begrepen dat er ook amerikanen aanwezig zijn op het eiland , dus eigenlijk zouden zij doelwit moeten zijn van die aanslag.


Nog niemand heeft die aanslag opgeëist , dus ik wacht af.

Tomas
15-10-02, 11:46
Geplaatst door Shaheed
[B]Ik heb begrepen dat er ook amerikanen aanwezig zijn op het eiland , dus eigenlijk zouden zij doelwit moeten zijn van die aanslag.


Dat is denk ik een kwestie van het beveiligingsniveau.

Aangezien Indonesie beweert dat er zelfs geen aanhangers van Al Qaida op haar grondgebied bevinden was dit denk ik een wat makkelijker doelwit.

EN het past wel een beetje in een uitspraak die ik van de week in de krant las van een Palestijnse terroristenleider tegen een Poolse journalist: "...en als je zoveel mogelijk kinderen weet te doden, dan tref je ze het hardst."



Nog niemand heeft die aanslag opgeëist , dus ik wacht af.

Verstandig. Geen zin in een leuke complottheorie bmt de Mossad of CIA?

Marsipulami
15-10-02, 11:50
Geplaatst door Tomas


Verstandig. Geen zin in een leuke complottheorie bmt de Mossad of CIA?

Nee nee de complottheorie zit hem in het feit dat Al Qaeda als verantwoordelijke genoemd wordt. Om één of andere reden schijnt dat de regering ter plaatse bijzonder goed uit te komen. Het levert heel wat goodwill van de Amerikanen op in de ondersteuning van het regime waar men al een tijdje op zat te wachten.

Tomas
15-10-02, 11:55
Geplaatst door Marsipulami


Nee nee de complottheorie zit hem in het feit dat Al Qaeda als verantwoordelijke genoemd wordt. Om één of andere reden schijnt dat de regering ter plaatse bijzonder goed uit te komen. Het levert heel wat goodwill van de Amerikanen op in de ondersteuning van het regime waar men al een tijdje op zat te wachten.

Vreemd.

Terwijl dat regime nou juist tot nu zo hardnekkig ontkende dat er uberhaupt zoiets als geweldadige Moslimextremisme zou bestaan in Indonesie.

Maar dat er zo snel om Al Qaida geroepen wordt, is natuurlijk ook van den zotte.

Dat moet nog maar blijken.

plexus
15-10-02, 12:05
Geplaatst door sil
na ook deze goedkeuringen van enkele leden hier op het p.b te hebben gelezen,na deze laffe aanslag op Bali,mede door ook de aanslagen die de laatste tijd weer ge lukt zijn(naast de gelukkig enkele die ook mislukt zijn)Wordt ik kotsmisselijk en beroerd van al die z.g.n kinderen die je dan niet serieus te moeten nemen,maar bij mij wel een misselijke smaak achterlaten.
Ik ga ook merken dat ik in mijn omgeving moslims waar ik altijd goed mee overweg kon ,nu ook met andere ogen ga bekijken.en daar word ik een beetje bang van.
Ik hoop dat jullie grote allah jullie nog eens verlicht en dat we misschien ooit nog eens met elkaar door een deur kunnen.
Ik heb van enkele prikborders hun inzendingen genoten en ook veel van opgestoken,maar het wordt me nu toch wat te gortig.
groetjes

.....moet toegeven wel een beetje slap hoor!
hoedanook peace! :fpimp:

Marsipulami
15-10-02, 12:11
Geplaatst door mas13

Merkwaardig dat jullie enkel kritiek kunne leveren op diegenen die zich storen aan de schandalige onmenselijke uitspraken gedaan door idioten als ahmedmaskin ed...maar nooit kritiek hebt op de plaatsers van deze uitspraken die elke moslim, ja inderdaad elke moslim die niet reageert in een slecht daglicht plaatst. Outlul.
vriendelijk bedoeld hoor, ik ben maar een puber, trek je mijn uitspaken dus zeker niet aan.

Snotneus :fplet: :belgie:

plexus
15-10-02, 12:17
Geplaatst door mas13

Merkwaardig dat jullie enkel kritiek kunne leveren op diegenen die zich storen aan de schandalige onmenselijke uitspraken gedaan door idioten als ahmedmaskin ed...maar nooit kritiek hebt op de plaatsers van deze uitspraken die elke moslim, ja inderdaad elke moslim die niet reageert in een slecht daglicht plaatst. Outlul.
vriendelijk bedoeld hoor, ik ben maar een puber, trek je mijn uitspaken dus zeker niet aan.

het is ook nooit goed he!

ben sinds kort over gegaan op BB ondergoed..moet zeggen :duim:

Canaris
15-10-02, 12:22
Maar ik snap nog steeds niet waar die balinezen die aanslag aan hebben verdiend

einde Quote

Eindelijk, je begint na te denken
Denk er maar goed over na , en vooral wat jouw "broeders"(kots wurg) hierover hebben te zeggen.

Aan het einde van de weg , staat Humanisme. Een lange weg , maar ik wens je veel plezier bij de wandeling

Tomas
15-10-02, 15:43
Gaat het weer een beetje, Sil?

Mark
15-10-02, 18:01
Geplaatst door Shaheed
Niet iedereen keurt die aanslagen goed.
Als die aanslag op amerikaanse grondgebied was geweest of tegen de joden in Palestina , dan had het mijn volldeige goedkeuring.


Maar ik snap nog steeds niet waar die balinezen die aanslag aan hebben verdiend.

Shaheed:

Het was duidelijk tegen westerlingen gericht en niet Balinezen. Er werden in Sari Club volgens mij alleen toeristen binnengelaten.

Indirect gaan de Balinezen en Indonesiers uiteraard nog veel lijden als gevolg van deze aanslag.

Shaheed
15-10-02, 18:14
Nogmaals wij weten niet wie deze aanslag heeft gepleegd en met wat voor doel het is gedaan.

Er is wel zeker dat de bommen van het leger afkomstig zijn.
Volgens 3 indonesie deskundigen bij Nova , netwerk en nos journaal is het niet zo vanzelfsprekend dat het Al Qaida geweest is.

Zulk soort aanslagen werden in het verleden gepleegd door het leger die uit zulke acties een slaatje kunnen slaan.

Maar dan nog vraag ik me af waarom wij weer gedwongen worden door de media om deze actie af te keuren en medelijden te hebben.

Nou laten ze zeker kinderen zien die hun ouders zijn verloren en vrouwen die hun mannen hebben verloren en meer familieleden.
Waar waren die beelden toen er op een bom door de amerikanen werd afgevuurd op die ene Afghaanse bruiloft?
Meer dan 250 doden heeft dat gekost, ach dat waren maar moslims dus het noemen niet waard.
Waarom hebben ze dat zoveel mogelijk uit de media gehouden?
Waarom werd er toen niet bij het nederlandse volk een soort kunstmatige medeleven gekweekt door de media als op 11 september?

En ik wacht nog steeds op de beelden van de huilende moeders en kinderen die hun zonen en vaders hebben verloren bij de maasaslachting in Srebrenica door christelijke Serviers!!!!

Nota bene onder het toeziend oog van de Nederlanders nog wel.

Mark
15-10-02, 18:20
Geplaatst door Shaheed
Nogmaals wij weten niet wie deze aanslag heeft gepleegd en met wat voor doel het is gedaan.

Er is wel zeker dat de bommen van het leger afkomstig zijn.
Volgens 3 indonesie deskundigen bij Nova , netwerk en nos journaal is het niet zo vanzelfsprekend dat het Al Qaida geweest is.

Zulk soort aanslagen werden in het verleden gepleegd door het leger die uit zulke acties een slaatje kunnen slaan.

Maar dan nog vraag ik me af waarom wij weer gedwongen worden door de media om deze actie af te keuren en medelijden te hebben.

Nou laten ze zeker kinderen zien die hun ouders zijn verloren en vrouwen die hun mannen hebben verloren en meer familieleden.
Waar waren die beelden toen er op een bom door de amerikanen werd afgevuurd op die ene Afghaanse bruiloft?
Meer dan 250 doden heeft dat gekost, ach dat waren maar moslims dus het noemen niet waard.
Waarom hebben ze dat zoveel mogelijk uit de media gehouden?
Waarom werd er toen niet bij het nederlandse volk een soort kunstmatige medeleven gekweekt door de media als op 11 september?

En ik wacht nog steeds op de beelden van de huilende moeders en kinderen die hun zonen en vaders hebben verloren bij de maasaslachting in Srebrenica door christelijke Serviers!!!!

Nota bene onder het toeziend oog van de Nederlanders nog wel.

Die huilende bosniers heb ik regelmatig gezien dit jaar ;)

Bovendien was die bom een ongeluk en heeft sebrenica redelijk wat media-coverage gehad....

Maar het is waar dat elk leven dat verloren is een teveel is!

Dit is voor veel Nederlanders trouwens wat dichter bij huis... omdat veel mensen in Kuta zijn geweest.

Shaheed
15-10-02, 18:56
Copy:

Maar het is waar dat elk leven dat verloren is een teveel is!



Nee Mark , jij weet zelf ook wel dat voor de blanke man niet elk leven dat verloren is gegaan hetzelfde is.

Die zevenduizend moslims die gedood zijn onder het toeziend oog van de nederlanders zijn lang niet zo belangrijk als die 3.000 doden bij die WTC aanval.


Of die miljoenen onschuldigen in Irak , of die duizenden kinderen die misvormd de wereld op zijn gekomen door de A-bom enz.....

Mark
15-10-02, 18:58
Geplaatst door Shaheed
Copy:

Maar het is waar dat elk leven dat verloren is een teveel is!



Nee Mark , jij weet zelf ook wel dat voor de blanke man niet elk leven dat verloren is gegaan hetzelfde is.

Die zevenduizend moslims die gedood zijn onder het toeziend oog van de nederlanders zijn lang niet zo belangrijk als die 3.000 doden bij die WTC aanval.


Of die miljoenen onschuldigen in Irak , of die duizenden kinderen die misvormd de wereld op zijn gekomen door de A-bom enz.....

Klopt helemaal, ik vind mijn eigen leven veel belangrijker dan dat van anderen!

sil
15-10-02, 22:34
Bedankt de medeprikkers die begrijpen wat ik voel.

ik weet ook dat dit internet is,maar ik ben hier op het p.b hetzelfde als in het gewone leven.

en of het slap is .okë dat mag jij vinden plexes.


Ik zie over een paar weken wel of het nog invloed op mij heeft.

groetjes Liesbeth