PDA

Bekijk Volledige Versie : mas13



Couscousje
15-10-02, 11:18
Geplaatst door mas13

allahu vuilkar wilt ge zeggen.

Heej, mas13...

Ik snap dat je ongelooflijk veel moeite hebt met uitspraken van sommigen hier op dit forum...

Alleen ikzelf heb heel erg veel moeite met bovenstaande uitspraak en voel me dan ook zeer gekwetst, dat je in je haat tegen die "walgelijke" moslims, ook de moslims die wel hun best doen de keerzijde van de medaille te beliGten, te beledigen...

Tima

Fillastiene
15-10-02, 11:25
Yo Cc,

Is het tegenwoordig nieuwe mode om beledigd te zijn? Ik heb er niets over kunnen lezen in de nieuwe Cosmo.

Fillastiene in verwarring

Pixelshade
15-10-02, 11:35
Geplaatst door mas13

Maar wat ik nog niet gezien heb, is een algemene afkeuring van de andere kant van de medaille..en zwijgen is nog altijd instemmen/goedkeuren.
Daar knelt vooral het schoentje, hun stilzwijgen..hun goedkeuring.


Ik keur de aanslag in Bali zeker niet goed, totaal zinloos

Keur ik de verzets aanslagen van de Palestijnen af? Ik vind het niet goed wat ze daar doen, maar als hun worden vernederd en vermoord willen ze ook kunnen terugvechten, en sinds geen land HUN wapens levert lossen zij het zo op, pure wanhoopsacties

Fillastiene
15-10-02, 11:38
Geplaatst door mas13

Ach kutwijf, ga toiletten kuisen van de koefar.

Ah lekker! Ik vind het altijd een genot om voor kutwijf te worden uitgemaakt.

Nog een keer...

Fillastiene in extase

Tomas
15-10-02, 11:46
Geplaatst door mas13

Ach kutwijf, ga toiletten kuisen van de koefar.

't lijkt mij toch wel moeilijk voor een Moslim om aan jouw wens tot het opvoeden van de pubertjes te voldoen.

Zo vraag je dat namelijk niet als je netjes bent opgevoed.

Wie moet jou terrecht wijzen? Ik heb daar niet zoveel zin in. Ik vind Mars veel leuker.

Couscousje
15-10-02, 11:55
Geplaatst door mas13

Beste couscous, je zou beter de idioot terecht wijzen die dit soort teksten plaatst omwille van de dood van zovele onschuldige jonge mensen.En deze klootzak is niet de enige.
Hij haalt er je weet wel wie bij.
Trouwens, ik merk niets van die zgz moslims aan de andere zijde van de medaille..ik zie steeds maar 1 zijde...
Die van de idiote moslims die dit soort van aanslagen goedkeuren
en aanmoedigen..het soort dat vindt dat het aan die jonge mensen zelf lag..de toeristen zijn de schuldigen.
Ik kan alles wel effe samenbundelen hoor, kan je lekker genieten van de walgelijke uitspraken van jou broeders en zusters.
Maar wat ik nog niet gezien heb, is een algemene afkeuring van de andere kant van de medaille..en zwijgen is nog altijd instemmen/goedkeuren.
Daar knelt vooral het schoentje, hun stilzwijgen..hun goedkeuring.
En dat..beste Cc is niet alleen mij opgevallen.
Mvg

Ik denk het niet, mas13...

Er zitten hier genoeg mensen die niet radicaal zijn, die geweld en haat niet goedkeuren, die niet zwijgen en boven alles, die zelf ook moslim zijn.

Nogmaals, ik vind je uitspraak niet kunnen. Als jij dan niet eens het fatsoen hebt om dat in te zien, dan houdt het op voor je. Ga vooral niet verwaGten dat mensen openstaan voor jouw mening en visie...

Cc

Couscousje
15-10-02, 11:57
Geplaatst door Fillastiene
Yo Cc,

Is het tegenwoordig nieuwe mode om beledigd te zijn? Ik heb er niets over kunnen lezen in de nieuwe Cosmo.

Fillastiene in verwarring

Hot item, tegenwoordig...

Cc heeft het uit de Beau Monde...

P.S.: Die nieuwe nagellak van Lancôme is moeilijk!!!

Tomas
15-10-02, 11:57
Geplaatst door Couscousje


Ik denk het niet, mas13...

Er zitten hier genoeg mensen die niet radicaal zijn, die geweld en haat niet goedkeuren, die niet zwijgen en boven alles, die zelf ook moslim zijn.

Nogmaals, ik vind je uitspraak niet kunnen. Als jij dan niet eens het fatsoen hebt om dat in te zien, dan houdt het op voor je. Ga vooral niet verwaGten dat mensen openstaan voor jouw mening en visie...

Cc

Wat heb jij eigenlijk vandaag?

Couscousje
15-10-02, 11:59
Geplaatst door Tomas


Wat heb jij eigenlijk vandaag?

Geen sex gehad. Heb begrip.

Cc

Dadeltje
15-10-02, 13:22
Alsof er nog niet genoeg ellende op de wereld is, heb je nog een stelletje ellendelingen hier op het PB?

Wijs jij ze de weg, of moet ik het doen?

Nee geen van beide, jij niet en ik niet.

D'r is maar één die het kan en mag doen. ;)

Ik neem aan dat we geen kleuters zijn ?:confused:


Dad;)ltje

Fillastiene
15-10-02, 13:41
Geplaatst door Couscousje


Hot item, tegenwoordig...

Cc heeft het uit de Beau Monde...

P.S.: Die nieuwe nagellak van Lancôme is moeilijk!!!

Ik ben geschokt! Ik de modequeen bij uitstek heeft deze hotte trend aan haar gepoederde neusje voorbij laten gaan.

Dit is te erg...

En die nieuwe nagellak is inderdaad duur.

Fillastiene in shock...ik kan er nog steeds niet over uit...

Couscousje
15-10-02, 14:17
Geplaatst door mas13

Zo vind men tevens op joods.nl dat jou uitspraken niet kunnen.
En wat fatsoen betreft...kan je hier eGt niet leren
Bitch... :hihi:

Ik heb op Joods.NL nooit hun G'd disrespectvol in de mond dan wel vingers genomen...

Dat zou jij ook eens moeten doen.

K*nkerlijer. :hihi:

Cc