PDA

Bekijk Volledige Versie : Zouden jullie door een deur met mij kunnen?



Fillastiene
15-10-02, 11:49
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

Don
15-10-02, 11:51
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

Geen idee....

Couscousje
15-10-02, 11:52
Als je eens begint van de zak Lays af te blijven, dan zal er missGien ruimte zijn voor mijn sanka...

Cc

Tomas
15-10-02, 11:55
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

Ja, plaats eens een foto op schaal.

Fillastiene
15-10-02, 11:56
Geplaatst door Couscousje
Als je eens begint van de zak Lays af te blijven, dan zal er missGien ruimte zijn voor mijn sanka...

Cc

Het is dus eigenlijk de schuld van de zak Lays. Lays is een Amerikaans merk en we weten allemaal dat Amerikanen het de zionisten makkelijk maakt om verderf en dood te zaaien.

Het is een zionistisch complot dat Cc en Fillastiene niet door een deur kunnen.

Ik wist het wel!

Fillastiene heeft het eureka-gevoel

jaja
15-10-02, 11:57
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid ik zal best met jou door een deur kunnen. Dat wil niet zeggen dat ik altijd in alles het met jou eens ben. Ik heb mijn hele leven met mensen samengewoond. We gingen altijd door dezelfde deuren, maar hebben ook "luisruchtige" discussies gehad, zonder dat we nu elkaars spullen op straat hebben gegooid. Verschil van mening moet kunnen. Het gaat er om hoe beide partijen er mee omgaan.

Fillastiene
15-10-02, 11:57
Geplaatst door Tomas


Ja, plaats eens een foto op schaal.

Jouw intelligentie gaat mij te ver. Ik snap je opdracht niet.

Fillastiene

Couscousje
15-10-02, 11:58
Geplaatst door Fillastiene


Het is dus eigenlijk de schuld van de zak Lays. Lays is een Amerikaans merk en we weten allemaal dat Amerikanen het de zionisten makkelijk maakt om verderf en dood te zaaien.

Het is een zionistisch complot dat Cc en Fillastiene niet door een deur kunnen.

Ik wist het wel!

Fillastiene heeft het eureka-gevoel

Daarom: ERKEN ISRAEL NIET!

Cc

P.S.: Zie jij de logica? Ik niej...

Fillastiene
15-10-02, 12:00
Geplaatst door jaja
ik zal best met jou door een deur kunnen. Dat wil niet zeggen dat ik altijd in alles het met jou eens ben. Ik heb mijn hele leven met mensen samengewoond. We gingen altijd door dezelfde deuren, maar hebben ook "luisruchtige" discussies gehad, zonder dat we nu elkaars spullen op straat hebben gegooid. Verschil van mening moet kunnen. Het gaat er om hoe beide partijen er mee omgaan.

Weetje, ik zou het echt ongelooflijk langdradig en saai vinden als ik het met iedereen eens was, of geen directe mening had.
Ik leef op meningsverschillen en heel af en toe op een stevige scheldpartij.

Zalig!

Fillastiene

Tomas
15-10-02, 12:00
Geplaatst door Fillastiene

Jouw intelligentie gaat mij te ver.

Bedankt.


Ik snap je opdracht niet.


Geeft niet.

Ik sluit me wel bij Jaja aan. 'k ben het absoluut niet eens met je anti-israel stelling. Afhankelijk van je fanatisme omtrent dat onderwerp, zou het kunnen of niet.

Fillastiene
15-10-02, 12:04
Geplaatst door Couscousje


Daarom: ERKEN ISRAEL NIET!

Cc

P.S.: Zie jij de logica? Ik niej...

Ach logica hoeft toch niet. Sommigen mensen -onder ons gezegd- bedrijven het ook niet, maar schijnen toch te denken wijze uitspraken te doen. Dus waarom zouden wij ons daar druk om maken?

Fillastiene

Fillastiene
15-10-02, 12:06
Geplaatst door Tomas


Geeft niet.

Ik sluit me wel bij Jaja aan. 'k ben het absoluut niet eens met je anti-israel stelling. Afhankelijk van je fanatisme omtrent dat onderwerp, zou het kunnen of niet.

Dus het is afhankelijk van mijn anti-israel instelling of ik met jou door een deur kan?

Fillastiene

Altijd weer die politiek; het zou verboden moeten worden!

Pixelshade
15-10-02, 12:08
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Zouden jullie met mij door een deur kunnen?



Waarom niet

Tomas
15-10-02, 12:10
Geplaatst door Fillastiene


Dus het is afhankelijk van mijn anti-israel instelling of ik met jou door een deur kan?

Fillastiene

Altijd weer die politiek; het zou verboden moeten worden!

Altijd weer dat slechte lezen. Daar zouden ze cursussen voor moeten inrichten.

Je Fanatisme.

Wat voor een riem draag jij, bijvoorbeeld? Zo'n elegante of zo'n brede met een lontje?

Marsipulami
15-10-02, 12:44
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

Wat betekent: 'Zouden jullie met mij door een deur kunnen ?' :fpiraat:

Fillastiene
15-10-02, 13:35
Geplaatst door Tomas


Altijd weer dat slechte lezen. Daar zouden ze cursussen voor moeten inrichten.

Je Fanatisme.

Wat voor een riem draag jij, bijvoorbeeld? Zo'n elegante of zo'n brede met een lontje?

Ah Fanatisme, das een ander verhaal.

Neuj, ik draag een hele modieuze; we moeten tenslotte de grote modekonings niet voor het hoofd stoten.

Slecht lezen is trouwens een manier om beledigingen en terechtwijzingen te negeren.

Fillastiene

Fillastiene
15-10-02, 13:37
Geplaatst door Marsipulami


Wat betekent: 'Zouden jullie met mij door een deur kunnen ?' :fpiraat:

Wil je het echt weten? Het is namelijk wereldschokkend als je de ware betekenis achter de regels begrijpt.

Fillastiene

plexus
15-10-02, 13:49
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

uw maten aub :nerd:

Fillastiene
15-10-02, 13:53
Geplaatst door plexus


uw maten aub :nerd:

ow, ik vind dat een enigzins intieme vraag die moeilijk te beantwoorden is, zonder in huilen uit te barsten. Laten we het zo stellen: Men is chronisch aan de lijn.

Fillastiene

GroteWolf
15-10-02, 15:48
Erken Israel niet? Wat mogen wij niet-moslims dan in ruil niet erkennen? Saoudie Arabie? Levert wel lekker veel vrije olie op.

Mark
15-10-02, 19:49
Geplaatst door Fillastiene
Gegroet,

Door enkele prikkers hier is er een bepaalde vraag naar boven komen drijven, namelijk: Zouden jullie met mij door een deur kunnen?

Fillastiene verkeert in nieuwschierigheid

tuulijk! geen probleem :) :lole:

waar gaat die deur heen?

Fillastiene
16-10-02, 14:31
Geplaatst door GroteWolf
Erken Israel niet? Wat mogen wij niet-moslims dan in ruil niet erkennen? Saoudie Arabie? Levert wel lekker veel vrije olie op.

Zie je, het gaat weer allemaal om de olie. Van mij mag je saudie Arabie best niet erkennen, maar besef wel dat de bewoners daar wel de rechtmatige eigenaars zijn. Anders dan Israel.

Ik heb het gevoel dat ik deze discussie al eerder heb gevoerd.

Fillastiene heeft een deja vu

Tomas
16-10-02, 14:37
Geplaatst door Fillastiene
Fillastiene heeft een deja vu

Draaideur.

Ook dat zal wel gaan denk ik.

Fillastiene
16-10-02, 14:40
Geplaatst door Tomas


Draaideur.

Ook dat zal wel gaan denk ik.

Verrek! Ga je nu beweren dat ik een crimineel ben?

Fillastiene met achterrvolginswaanzin

Girl@Egy
16-10-02, 14:47
Geplaatst door Fillastiene


Verrek! Ga je nu beweren dat ik een crimineel ben?

Fillastiene met achterrvolginswaanzin

Hey H gaat het :duizelig:

p.s ik zou door alle soorten deuren met jou kunnen :love: